- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Milyen asztali médialejátszót?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- OLED TV topic
- Autóhifi
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
Én csak a tárcámnak hittem mindig. Budapesti OMW-nél tankoltam, majd Salzburg előtt szintén OMW. Az egyikből kb 7.6-7.8-at kért mindig, míg a másikból elég volt 7 körül is. Az Auchan benzin még rosszabbul teljesített itthon.
De egy vakteszt valóban nem lenne butaság, de nyilván van erre érzékenyebb és kevésbé érzékeny motor/használati mód.
-
Xero
nagyúr
Nekem ezek az utak jellemzően tényleg ugyan olyanok voltak. M1-A4-A1-8, 130-150, egy utazó táska, egy laptop táska, néhány üveg ital és én. A gumik mindig ugyan annyin vannak nálam, mert kényszeres fújkáló vagyok, szóval maximum a forgalom vagy az időjárás szólhat bele, de mivel általában ugyan azokban az időszakokban mentem, így ezek is kb azonosak voltak.
Ráadásul mondjuk egy szélbefújás nem fog 10%-ot módosítani a fogyin.(#55889) hdman: Ebből csak az derült ki, hogy ez a traktor motor annyira nem érzékeny az üzemanyag minőségére, ami mondjuk nem is olyan meglepő.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz neduddki #55905 üzenetére
Az igen baráti ár, de én akkor is a NB+-ra esküszöm. Azokból nem akadt ilyen filléres a polcokon?
(#55907) giigz: Annyira nem pörget azért a dolog, de Auchanba szoktam járni, és sose lehet tudni mikor kell majd elővenni a garázsból az oroszlánt, ha cserélődik, és a bajor technika beszarik. Nem kér enni egy pár izzó a polcon.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Ha találok olyat ami mindennek megfelel. Drágábbak nem lesznek, a pénz nem romlik meg, kompromisszumot meg nem nagyon akarok kötni. Azóta megnéztem hármat. Ebből az egyiknél helyben kiderült, hogy törött volt, a másodiknál egy centet sem akart engedni a srác, a harmadikban pedig nem volt síalagút a hirdetés ellenére.
De hajtom őket folyamatosan. A lélektani határ aug 20, de nem dőlök a kardomba, ha szept 20 lesz.
-
Xero
nagyúr
válasz PumpkinSeed #55975 üzenetére
Bal hátsó sárvédő rohad ránézésre.
Azt pedig nem tudom, hogy a leömlő tetején mi a bánat az a lyuk!? Ott valami erősen hiányzik. -
Xero
nagyúr
válasz zolikaDB #56085 üzenetére
Nyakig kell tölteni. Nem kell megijedni a kattanásoktól, csak lassítani kell, és bizonyos modelleknél ügyeskedni a pisztollyal, hogy kinyomjon ezt-azt. Elég sokszor tankolok addig, hogy kijön a csőből is pár csepp. Ilyenkor nyilván tudom, hogy egyből irány a pálya, és had égjen.
-
Xero
nagyúr
válasz bitpork #56378 üzenetére
Fél évig volt ponyvám, amíg nem volt saját garázsom. Nem ajánlom kint senkinek. El is mondom miért:
Legyen bármilyen jó minőségű a ponyva, vagy legyen bármilyen tiszta az autó, akkor is lesznek porszemek, amik bizony karcolnak.
Ha nedves volt az autó felülete, akkor bizony bedohosodik, ami hosszú távon marhára nem jó.
Ha megtiszteli egy-két madár, akkor is el kell pakolni, és összehajtva az ajándékcsomag gyönyörűen meg tud érni.Szóval, én maximum garázsba ajánlom, ha nagyon sok időre kell elpakolni a gépet és védeni akarjuk a portól.
-
Xero
nagyúr
Cimborám most kapott egy új szinte fullos J Astra kombit. Érdekes benyomásaim vannak róla. Hallottam, hogy kategóriájában kissé szűkös, de ez azért elég durva. 180-190cm mögé normálisan képtelenség beülni. Az első üléseknél vállban és térdnél kissé szűkös. Az A és C oszlop annyira masszív, hogy egy csoport óvodás el tud bújni mögöttük. A kormány viszont rommá van szervózva. Nagyon nem jön át azon semmi az útról.
Viszont külsőre nagyon rendben van. A beltér is igényes, a hangulatvilágítás a váltónál nagyon pofás, a kilincsnél annyira nem.
Az előző gépe egy Octavia volt. Az nagyságrendekkel tágasabb volt, de a minőségérzet nem volt ilyen jó.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz runner 125 #56410 üzenetére
Octaviaban simán elfértem mögötte. Ő 190 én 183.
-
Xero
nagyúr
válasz neduddki #56427 üzenetére
1-esben nem ültem 2 percnél többet, szóval azt passzolom. Viszont a 2-es tényleg piszok jók ilyen szempontból. Egy Superb-ben gondolom már táncolni is lehetne. Ez is kimaradt eddig.
(#56428) hdman: H-ban is régen ültem, de abból is megvolt szinte ugyan ez a felszereltség. Ok, hogy tágasabb volt és a kilátás is jobb volt némileg, de a J-hez képest a minőségérzet az bizony erősen alulmarad. Belegondolva egyébként talán a G is tágasabbnak érződött anno.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz kalapacsolok #56444 üzenetére
Nem egyszerűbb kicsengetni a cégautó adót? Egy ilyen autóra azért nem nagy kaland, pláne ha előre tudod, úgyse vezetnéd.
Amúgy alkalmanként azt hiszem 30e a bünti, de gondolom ha rendszeresen csinálod, akkor van plusz szankció is.
-
Xero
nagyúr
válasz fenergie84 #56525 üzenetére
Valós km, csak éppen km nincs feltüntetve. Az pedig végképp hihető, hogy rálocsolta az eladási ár 70%-át, majd eladja.
-
Xero
nagyúr
válasz fenergie84 #56532 üzenetére
Az hihető. Viszont számlát bármiről szerzek, ahogy pecsétes szervízkönyvet is.
Számomra irreális. Ha kevesebb mint 50% ment rá mondjuk az utóbbi fél évben az reális, de ennyi. Én fenntartásokkal kezelném a dolgot. -
Xero
nagyúr
Értem én, hogy shitgun, de rugót vágni? Tényleg kell ez?
Más téma: E93 update. Az utóbbi hetekben annyira nem foglalkoztam vele. Volt három delikvens amikből mindegyikkel volt valami gríz. Most kicsit bővítettem a spektrumot, így jövő hétre van két 330i és egy 325i leírás alapján megfelelő paraméterekkel. Fingers crossed.
A siófoki barátos pihenésen természetesen az utcában három E93 is volt, hogy érezzem a motivációt a szimatolásra.
-
Xero
nagyúr
Majd amikor a sikánban a terhelésváltásnál elfingja magát a rugó és repül kasza-kapa, akkor fognak pillázni. Nem értem komolyan...
(#58964) dabadab: Ahhoz, hogy a ringre felengedjék valaminek kell lennie, ha nem is forgalminak. Teljesen bontószökevényeket oda sem engedhetnek fel!
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz jozefgucci1 #58978 üzenetére
1.5dci ebbe a bódéba szerintem kevéske. De aki próbálta az majd nyilatkozik.
-
-
Xero
nagyúr
válasz citkar #59156 üzenetére
Ez minden 206-ra igaz. Az RC-nek és az SW-nek van megerősített futóműve, de ott is ugyan úgy bemegy a por a tűgörgőkhöz és szépen elkopnak, megeszik a lengőkarokat.
Ha időben észrevesszük, akkor nincs vele nagy gond és nagyon jól fel lehet újítani. A fent vázolt összeg teljes halálnál érvényes.A 306-ra ez szintén igaz, ugyan az a torziós hátsó híd van bennük, viszont azt a típust annyira nem ismerem.
206-nál még lehet pár apróság, de ezek jellemzően filléres vagy ingyenes tételek.
A 307cc nyilván már más tészta. Ott kapásból nincs gond a hátsó futóművel, de jellemzően a fenntartása is költségesebb, cserébe élhetőbb, nagyobb, komolyabb autó.
Az MR2 vezetési élményben köröket ver mindegyikre, megbízhatósággal sincsen baj, viszont kevésbé élhető a mindennapokban. A közösséggel nem vagyok képben, de arra nagy összegben fogadnék, hogy az alkatrész árai és a szerelési költségei magasabbak a ritkaságából fakadóan.
-
Xero
nagyúr
válasz citkar #59171 üzenetére
Ha 206, akkor majd itt is érdeklődj, hátha valaki ismeri a kinézett gépet.
Van pár cc a klubban, de már nagyon nem aktív a dolog.
-
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr
válasz boogie84 #59179 üzenetére
Szabadság érzet. A szagok, a hangok, a szél. Nyilván nem olyan mint amikor tépi a sisakot a szél vagy beledőlsz a kanyarba, de azért közelebb áll hozzá mint a teli karosszériás.
Mondjuk én kedvelem a motorozást is, de elvagyok normál autóban. Cabrioból is keménytetős csak ami szóba jöhet, hiába tartják az igazi cabriot puhatetősnek.
-
Xero
nagyúr
Nem egyszerű társalgás folyt itt. Csinálnom kellett gyorsan valami nasit, mert a popcornt nem találtam.
-
Xero
nagyúr
Kicsit kezdek belefáradni az E93 vadászatba, így belekerestem pár Z4 sDrive30i-be is. Találtam párat síalagúttal, megfelelő felszereltséggel a keretek között.
Gondolkoztam, hogy sokkal jobban tetszik kívülről és belülről is, viszont lényegesen szűkösebb, még szükség esetén sem tudunk 4-n beülni. Síalagúttal azért be tudom dobni a sícuccomat és az esetek 90%-ában úgyis egyedül megyek. Bár amennyire néztem a piacot ezeket egyáltalán nem szerelték individual hifivel, de még h/k logic7-el sem, ami már problémás.Sürgősen beszéljetek le róla, mert baj lesz.
-
-
Xero
nagyúr
válasz Damage401 #59478 üzenetére
Pont ezért kérdeztem. Ennyire dízelt, de főleg turbódízelt nem szabad venni. Be sem melegszik a motor, folyamatosan hidegen jár, télen meg kifagy a hátsód mert mire elkezd fűteni már állítod is le.
Az évi 10e km sem indokolja a dízelt, mivel az esetleges plusz kiadások a szervízben nagyon lassan, vagy egyáltalán nem térülnek meg fogyasztásban.
Én a helyedben vennék egy jó 1-es Focus-t 1.6 benzinnel ennyi pénzből.
-
Xero
nagyúr
válasz DeFranco #59536 üzenetére
Nekem két cimborám is most vett Focust.
Az egyik egy MK1 1.6 a másik egy MK2 facelift erősebb 1.6.A MK1 stabilabbnak, de kevésbé kényelmesnek tűnik futómű fronton. A MK1 belülről sokkal pofásabb, a MK2 nekem csúnyán fapad. A MK1 váltója klasszisokkal jobb kiosztású. Legalább úgy szedi a lábát, de a hosszú 5-ös miatt sokkal kevesebbet forog hosszú úton.
Összeségében én kérdés nélkül inkább a MK1-t vinném.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Dr.Zoo #59583 üzenetére
Nekem anno szerencsém volt. Találomra böktem rá egy cégre még 6 éve, ahol dolgozott akkor a szerelőm. Akkor feltűnt, hogy piszok lelkiismeretes és odafigyel mindenre. Azóta sem csalódtam benne.
Kicsit tartok tőle, hogy a bonyolultabb márka specifikus dolgokkal az új gépnél gondban lesz, de ha garancia nélkül veszem, akkor szemrebbenés nélkül tolom be hozzá a gépet.Ha csak tehetem otthon mindenkinek őt javasoltam. A leglehetetlenebb helyzetekben és időpontokban is mindig kisegített rendkívül korrekt árakon.
-
Xero
nagyúr
Gyors hülye kérdés:
Ismerős akar egy tartalék autót és eldöntötte, hogy VW konszernes 1.9 TDI-t akar mindenképpen, a jóhíre miatt. A 110 lovas még nem PD verziót.Ebből elsőre a B5 A4 ugrott be, de felmerül a kérdés, hogy miket és meddig szereltek ezzel a motorral?
Jellemzően síelni akar menni vele, ha a család nem megy, vagy másokkal megy és a családi gép marad otthon. Tehát a négykerék és a kombi nem lenne hátrány.Német és osztrák piacon nézelődik, mivel osztrák földön fog élni az autó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Fotók, videók mobillal
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- alza vélemények - tapasztalatok
- World of Tanks - MMO
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen