Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
válasz fokukac #24749 üzenetére
Én is nemrég voltam azon a környéken, szintén Horváto-Bosznia-Montenegró... Utóbbi is tele van Golfokkal, főleg II-III, de van a többiből is. Minden tizedik kocsi Golf
A közlekedés nem durva, rutinos magyarnak simán vállalható.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Napfénysüti #25203 üzenetére
De az aláírásodban levő "I love my Honda Civic VTi" titkos kódot se nehéz megfejteni
(#25204) kornelka
ez így van. csak nem benzinből, hanem motorolajból.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
-
zoo8800
veterán
válasz Manitou #26295 üzenetére
néha tolom én is, de még sose volt 8,5 felett az átlag egy telitanknyi benzinre nézve.
Laraxior
ha megállítanak, akkor elvehetik (esélye 0,0000000000001%), de csak ha utólag küld egy szerelmeslevelet a csajod Szombathelyről, akkor tényleg nem veszik el.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Erdekes a hozzaallasod
En csak a kiemelkedoen kornyezetszennyezo kocsikat szednem ki a forgalombol. Az autozas kornyezetszennyezessel jar, csak nem mindegy, hogy mennyivel.
Sose fogom megerteni azokat a marhakat, akik plusz 2 loeroert koromgyarat csinalnak a kocsijukbol.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Ugyanez a para volt a dízelekkel is. 10-20 éve még szinte elképzelhetetlen volt a 100 ló/liter, ma már mindennapos. Lehet vele baj, zsebbenyúlós ha tönkremegy valami, de nem a vas (forgattyús mechanizmus) nem bírja, hanem a lendkerék, a nagynyomású rendszer, stb....
A benzineseknél jóval egyszerűbb az üzemanyag befecskendezés (lásd TSi, 150 bar környékén dolgozik a CR-ek 1500-2000 barja helyett) és a kulturáltabb járás miatt a lendkerék feladata is kisebb. (benzineseken is lehet DMF...)
Szóval, szerintem 2-300 ekm-t simán elmennek majd ezek is. A nagyobb teljesítményt ellensúlyozza az alacsonyabb fordulat. A TSi 130-nál kb. 2800-at forog 6.-ban, az én T-Jetem pedig 3100-at a szívó motorok 4000-je helyett...De ha valaki elkezdi ész nélkül csippelgetni a vasat, turbónyomás ide-oda, szegénykeverék és hasonlók, akkor tuti nem fog sokat bírni
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Ilyet sem láttam még videóra véve.
/35 rulezrip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Ezt a tájpert (és a gazdáját) nem ismeri valaki?
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell notebook topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Call of Duty: Mobile
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen