Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz Balupapa #11642 üzenetére
az a helyzet, hogy amikor ABS kozbe lep akkor egy pillanatra nincs (akkora) fekhatas, es hiaba marad kormanyozhato az auto, ha elotted all a Kamaz, es nincs hova kikerulnod
amugy aki erzi a feket es nem csak telitalppal beleall, az igenis elobb meterekkel elobb megall pl 100km/h-rol, mint aki csak all a feken ketlabbal es az ABS-l meg csiklandoztatja a talpat.
Pl a fater Swiftjet 155-s gumikkal siman allora fekezem ABS nelkul, 185-s gumis Putton meg akkorat fekezek, hogy az befeszult ovon logok es az ABS meg kozbe sem lepett.
Szoval siman szamit a gumi merete is, mert az adja az a tapadasi feluletet, amin a fekezo nyomatekot atviszed az utra.
Gyorsitasnal ugyanez van forditva, ott is ha 155-s gumival probalkozol, akkor sokkal tovabb meg konnyebben el fog kaparni az auto, mintha szelesebb futofeluletu gumi van fent. probald ki ugyan azt az autot 155-s meg 195-s gumikkal, a 195-s mar egy atlag auton kiporgesgatlokent mukodik, nagyon forszirozva tucc csak vele frenkizve csikorgosan elindulni, ebbol kovetkezik, hogy fekezni is a 195-s gumissal fogsz tudni nagyobbatha nem igy lenne, akkor a mai gyorsuasin is mindenki 135-s gumikkal probalkozott volna, es megsem, a kaszni alol kilognak a kerekek itt-ott...vajon mé is?
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Hatha pont az a 1.5-2m hianyzik csak, es nem tudsz hova kikerulni, akkor igen, akkor adott esetben ABS nelkul pont megallsz, mig ABS-l meg belerongyolsz. Regebben volt vmelyik nemet autos ujsagban teszt ABS on es off-ban, es szinte mindegyik auto 2m-l elobb megallt ABS nelkul. 2m az kb fel autohossz. azert az nem mind, hogy pont megvan, vagy mar pont nemvan meg
Probalj pl friss havon fekezni ABS-l meg nelkule, vagy kavicsos uton
Szituaciofuggo is amugy, mikor jo hogy van, meg mikor nem jo.
Nekem a balesetemnel pl pont nem volt jo a lete, mert a villamossineken haladva nem tudtam ugy fekezni, mint kellett volna, maskor meg volt olyan, hogy az miatt nem volt reccs.
De mindenesetre nem kell vakon bizni benne, hogy de az majd mindentol megved.
Ecce mentem ABS nelkul, mert egyik hatso jeladon a fektarcsa fempora nagyon osszegyult, erezhetoen jobban "beleül" az auto eleje az elso futomube eros fekezeskor ABS nelkul, annelkul meg, hogy beblokkolna barmelyik kerek, ha tudod hogy ABS-l ennyire tuti nem lassulsz, mert mar ennel elobb beremeg a fekpedal, elobb kozbe lep. "Jol" fekezve csak annyit hallasz, hogy meg-megnyikkantgat a gumi, akkor van csuszashataron es akkor lassulsz legjobban. ABS-l nem lassulsz igy, mert amint egyik kerek lassaban forog az ABS arrol elveszi a feknyomast, es emiatt csokken az osszesitett fekhatas, es ezzel a lassulas merteke. Hosszabb a fekut vele, de kormanyozhato marad az auto kikerulni az akadalyt, es az egybites jozsika is meg tud allni vele vallalhato fekuton belul, aki kulonben ketlabbal a feken allva meg allo kerekekkel szankozna elore.több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz AMD Power #11714 üzenetére
Bp-n 15m kovtavot tartasz szeritnem te sem hiszed el.... akkora helyre mar egy BKV busz is siman berakja magat eled
Szerintem amugy pont Bp-n nincs annyira sok koccanas meg baleset ahhoz kepest hogy mennyi auto megy itt, meg mennyivel. Csak ha vmi van akkor bedugul miatta az ut, mert mindenki megall megnezni, hogy uuuu asszttaaa nézdmá, kitorott az indexburaja fúúúúúúúúúú, videken meg a kisebb forgalom mellett nem dugul be az ut, mert nem jon annyi auto amit az ut ne vezetne el
Itt 50-nel 65-70 az alapbol megvan, videken 50 helyett mennek 35-40-l
Ulloi-n este 100 korul is mennek siman. Ennyivel vki autopalyan sem jar.
P Soroksarin is ugy vannak a lampak szinkoronizalva, hogyha a megengedett 60-l mesz, akkor pont beszopod a pirosat, ha 80-l mesz, akkor nem Es azert 6 savon + HÉV sinek, ne akarjon mar atfutkoraszni senki a lampas zebra mellett.
Ulloi ugyanez. Ha Hatar utrol mesz, akkor akarmit csinalsz, a Nagyvarad ternel pirosat kapsz, es ha a megengedett sebesseggel mesz tovabb onnan allobol indulva, a Klinikak elott ugy ersz oda a sorra, hogy ok meg a pirosnal allnak. Buzin van megcsinalva ez
Es onnan az osszes tobbi lampat is megfogod a Ferenc korutig pirosan, mert mindnel meg ott allnak, amire odaersz mogejuk.több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Jah, arrol van/lenne szo.
Ezt meg nem is annyira nehez elsajatitani amugy, ha vki figyel a vezetesre.
Pl elindulni is el lehet csikorgo kerekkekel frenkizve, mert ugy is, hogy beletapadsz az ulesbe, es elorehajoni alig birsz, eppen csak meg-meg nyikkangat az elso kerek, es ugy erzed, hogy tol az ules
Aztan FWD autoban ulsz, megcsak nem is RWD vagy AWD, amivel ez "konnyu" vagy legalabbi sokkal konnyebb eloidezni.
Na ezt pl sokkal nehezebb elsajatitani, mint a '"treshold" fekezest, mert FWD-s gyorsitaskor csokken az elso tengelyen a suly es ezzel a tapadas, fekezeskor meg no.Persze ha van egy "rendes" torsen sper az autoban, akkor mar konnyebb a dolog FWD-n is, mert az a gyari nyitott difivel ellentetben forditva mukodik es nem engedi lediferalni a hajtast
Annal az a kerek kapja hajtast, amelyik jobban tapad, a nyitottnal meg az, amelyik konyebben forog.
Nem mind1. Bizonyos motorero felett FWD-n mar musthave.több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Abban a szervo nelkuli a szopo, mert arra nem tehesz fel szelesebb gumikat, amivel novelned a tapadasat, mert az allohelyben nem fogod elforditani vmi konnyen.
A szervosra fel kell tolni 185-195-s gumikat es kesz.
Azert pl az Ariel Atom2 az 450kg es azzal is meg lehet allni, hiaba konnyu, attol az meg fekezni tud.
Na meg Swift-nel az a baj meg, hogy kb hintalo a futomuve, es ha kajak beallasz a fekbe, akkor annyira felemelkedik a segge. hogy azert szunik meg a tapadas ott, mert az a kis suly is megszunik rajta.
Probalj csak meg egy GTi-t, na az mar nem akar gyorsitaskor a GPS muholdakra ravilagitani, fekezeskor meg leerinteni az aszfaltra az elso lokharitot, es a kanyarokban sem er le kilincse[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz VR6-Fan #11821 üzenetére
na mert ezt kb ugy irtad, mintha 2n+1x ennyibe kerulo Golf-k kozul keresve sem talalnal olyat, ami nem rohadna sehol LOL
Egy hengerfejtomites csere meg nem a vilagvege, 8-10k plusz a szereles, rendesebb helyen 30k-bol megall.
Dizel hengerfejet ha nem muszaj nem feltetlenul kell reflexbol sikolni, mert egyre nagyobb lesz az amugy is magas CR-e es egyre elobb kiqrja majd.
De ha nagyon para, 80k-ert kapsz bele egy masik papiros motort, oszt hello. 1800-ert atvezetik a forgalmiba a motorszamot, ha mar eleve azzal mesz oda eredetvizsgara is vele, es az uj forgalmiba es torzskonyvbe mar az a masik motor szama kerul be eleve
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Annyit hozzafuznek, hogy en mar lattam olyat, amikor a turbo alapjaraton még nem forgott... de ecceruen az arra a motorra "nagy" csiga eseteben fordul elo.
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz aphra2 #12664 üzenetére
Kb fel eve az egyik motorkodba valo PD elemeket free cserelik gar idon tul is, azet, amibe a Siemens valo (asszem ez a 170lojjos 2.0TDI-é)
Bar ez sovany vigasz annak, aki mar 2-3 eve belelapatolt 5-600k-t erre...
Egyebkent ez a fajta nem a gazolajtol fosott be, hanem elektronikailag zarlatos lett. Az uj verzios PD elemben az a kritikus szigeteles mar 3-4x vastagabb.
Fillerbaszas rulez.
Gondolom a Siemens-nel ezert vki erosen megfaszult finoman kifejezve, mert hogy a kiscsillio autoban ezt ingye kicserelni azt nem a VW allja most, az qrvaisten.
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Azert ez a megengedett min nyomas itt inkabb a turbo miatt ennyi, de onmagaban nem jelenti azt, hogy x<0 mar eleg lenne.
Foleg, mert alapjaraton ez terheles nelkul ennyi, de terhelve alapjaraton mar keves lenne az a nyomas amin az olajnyomaskapcsolo meg pont nem jelez be, es a juzer -tevesen- azt hihetne erre, hogy joa'...több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Viszont ha a szar turbo teleszemeteli az uj olajat, akkor az sem lesz jo az uj turbonak.
Sok helyen ugy vallalnak csak gart, hogyha uj olajbetapcsoved is van. De ugye eleve ott kezdodik a baj, hogy gyarilag a olajnyomas/folyadekaram igenyhez pont eleg min keresztemetszetu az olajbetapcso fillerbaszo modra... amiben ha barmi van, mar szoptad is magasabb fordulatszamon, mert nem lesz eleg a kenes., mivel hirtelen nem a turbo olajbementi szukitoje lesz a szuk keresztmetszet a kenesben, hanem a cso.
Ra kell tolni egy 6mm-s belso atmeroju csovet, annak a keresztmetszete siman 2x-e a gyarinak, oszt csokolom.
Na meg a meleg reszeket jol el kell kerulni vele. Attol szokott a gyari csoben is kokszossa egni az olaj es eltomiteni a gyari 3-4mm-s jarat egy reszet lecsokkentve ezzel a keresztmetszetet, hogy ott megy el a cso a kipuffgaz kollektortol par cm-re.több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
A cikkben emlitett kulon turboagi olajszuro meg egy programozott avultatas.
Ecce fogja magat es autopalyna dont ugy hogy o most dugul el, akko maris van egy utad a szervizbe uj csigaert.
Ugy b@sznam ki belole azt a szurot onnan, hogy a NASA vmi ustokosnek/meteornak nezne.
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Vajon hova jarhat vele 14 ev alatt, evi 53k km-t, azaz havi 4.2k km-t, vagy napi 140km-t -az ev 365(!) napjaval szamolva atlagban, amiben osszes hetvege, szombat-vasarnap, unnepnap, karacsony-szilveszter, szabadsagok is benne vannak.... es mindezt "VÁROSBAN" (=Bp)?
Ha csak a kb 240 munkanappal szamolom szabik nelkul, akkor mar 215km per nap, szabikkal meg napi 250km 14 even at evi 210 naponHihető...
Moziban kb, szelesvasznon meg Dolby Digital hanggal vetitve.Mert azert ez meg egy Swift izirajder 6 literes fogyijaval szamolva is havi szinten mostansag 100k HUF-nyi benzin...
Na meg Bp-n 250km-t a BKV-busz soforok sem nagyon vezetnek le naponta.
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Dare2Live #12857 üzenetére
Nem azert, de a kepen 300m-re el sem latni a kanyar miatt, masik iranybol meg nincs is kep
Tok mind1 amugy, mert mivel a buszmegallo obolbol fordultatok ki az ehhez kepest vedett utnak szamito forgalmi savba Y-zni, es biza' ezert annak elsobbseget kellett volna adnotok, aki ott erkezik. Meg ha csak lehuzodsz es nem allsz meg, akkoris elhagytad a forgalmi savot
Nem veletlen indexel am onnan elindulaskor a busz is, meg hesszeli a tukrot a safjor, es nemcsak ugy hopp oszt elindul.
Ugyhogy ezt valszeg beszoptatok, hacsak nem tudod bizonyitani, hogy qqqqrva messze volt meg, amikor elkezdete a barinod azt az Y-t, mert bemondasra ezt nem fogjak elhnni ugysemAmugy meg birosagon a tobb tanuvallomas fog gyozni a kevesebb ellen, hacsak nincs vmi terfigyelo kamera felvetel, de itt kulterulen ez 101% kizarhato, hogy pont lenne.
Mondjuk az sem teljsen normalis, aki kanyarban kezd el Y-zni -meg ha az tortenetesen nagy ivu is-, de hat ez mas kerdes...
Eszembe nem jutna olyan, nem jól(!) belathato helyen ezt csinalni, ahol siman 30-35m/s-l is johet akarmi.
Mondjuk en ecce ennel sokkal rosszabbul belathato helyen alltam majdnem bele egy Corolla ajtajaba, Keszthely-Várvölgy között az erdős úton, a gyökérpuding az ennél sokkal kisebb ivű kanyarban ami ket oldalt fakkal szegelyzett, tehat keresztben sem latsz at, szoval a kanyar csúcsában Y-zik.
Nem am elötte az egyenesben, vagy utana a masik egynesben, nem, a kanyarban b+több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Typhoon47 #12851 üzenetére
Volt egy ijen nagyot mondo munaktarsam.
Neki egy 6gen 1.4iS kuvikja volt, az, amit honapokig kerestunk (irtam mar regebben azt a sztorit is)
Na oktober vegen vette az autot, de eloadta magat december kozepen, hogy o mar belerakott 10k km-t es 6 liter az atlagfogyija (erted, november-decemberben, amikor hideguzemben indul, meg eleve joreszt Bp-n meg szuk kornyzeteben jart...), a melo haztol hazig 32-33k km es egy honapban 15x kell megtenni =480kmA ~45 nap alatt 22 munkanappal szamolva, ami ~700km, a maradek 23 nap alatt ahhoz, hogy a 10k km-e vhogy tenyleg meglegyen, a 9.3k km hianyt csak ugy tudta volna abszolvalni, ha egy Bp-Hegyeshalom-Bp tavot lenyomat "csak úgy" unalmaban.
Hiheto ez is...
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Dare2Live #13002 üzenetére
De B+ akarmiert ott is allhattal akar es azt lathatta, de Te meg amikor 60m-re van toled, akkor kezdesz csak forgolodni, akkor mi van? A fout az fout, es elonye vana buszmegallo obollel szemben.
Ezena kepen meg 300m-re nem latni el az hóótttziher, nezd mar meg mekkora treller, 7.5m hossza, azt kepzeld oda 39x meg, na az 300m tavolsag.
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz Balupapa #13106 üzenetére
-Hat hogy tul hosszan megy hengerfejben a kipuffgaz a elso sorbol hatra a szivocsatorna mellett melegitva azt, es amugy is nagy a hengerfej hoterhelese
-Vezermulancos es egy valag love cserelni, es igen, mindben el van mar nyulva es zorog
-Qrva nehez a motor maga, ez miatt eleg orrnehez, es a motortartobak hajlamos leszakadni, van amikor vaznyulvany is belehajlik a sulyba
-Szelessavu lambdaszondaja van, mivel gyarilag a kozepso hengerekben mas a keverek arany, mint a szelsokben, mert azok melegebbek, es asszem 2 koppogas szenzor van
-Ha ez az elektromos kiegeszito vizszivattyu megroggyan, akkor elrepedhet a hengerfej, mert veretes utan nincs, ami keringtesse a vizet benne
-Hidros kupplungja fekolajtartalyrol megy, ha elmelegszik a fekolaj par veretos temporol fekezestol, akkor a kupplung is khm lesz
-olajszivattyu egyik pillrol a masikra hajlamos megkukulni menet kozben, akkor kb kupplongolni van idod es a motor mar "kesz" is van, ez az elobbivel egyutt lehet paranormalis6 hengeres, szoval minden olyan tema 1.5x annyiba kerul hozza, mint 4 hengerhez lenne
Bosch ECU-s, -ez onmagaban problema -, foleg annak hőhuzalos légtömegmerője miatt
Mondjuk ez mas Bosch elektronikas autoban is gyakori hibaforras -PuntoGT is az... en ki is iktattam belole, hehehe -, jo draga is hozzajuk ez.
Amikor meg nem full halott a legtomegmero, csak kicsit szar, nincs hibajel, de mar ugy megy az auto, mint egy 1.8-2.0 8v menne, csak ez 1.5x annyit eszik.
Beleulsz egy atlag 1.6-s auto utan, onnan persze tok erosnek tunik mondjuk ugyis.több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Jossz, en ott allok, es 15m-re vagy tolem bevagok eled. Meg tucc allni? szerintem nem fogsz tudni Vagy inkabb nem adtam meg esetleg az elsobbseget?
Mert a tenyallas az lesz, hogy van egy en torott autom hatul meg a tied elol. Csak nagyon nem mindegy hogy 40-50m-n tul nezve is mar elotted ott voltam -100km/h-.rol 40m egy atlag auto fekutja 0-ra -, vagy mar a fektavon belul estem be eled, nem elsobbseget adva.
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz Dare2Live #13121 üzenetére
hat pont egyatalan nem mind1 a tavolsag, ugyanis ut ido arany resze
szerintem ott 70-80m lehet max a tav amit a kep szerint a kulso iven ellatni
ez a belso iven 60m mert kitakar a novenyzet
ilyen helyen meg pont nem kell Y-zni
ha megengedett sebeseggel jon akkor reakcio + fekutja kb ennyi is
90-rol 32-33m kell kb + 1sec alatt ami reakcio idovel szamolnak 25-27m korul tesz megtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Jah...de amugy aki kisfogyis vasat akar, annak vagy az LPG jaccik, vagy aki attol fazik, meg attol tart, hogy juj felrobbanik (LOL), annak egy regi, hagyomanyos turbodizel kell egytomegu lendkerkkel. esetleg egy valt geos csigaval megtunnerolva, es ugy beallitva az adagolojat, hogy ne okadja kormot es akkor nem qrja tele a geometria lapatokat sem.
Sok akkoriban intercooler sincs, vagy az a kicsi is ami jutott ra, felig takarasban van, meg abbol egy rendesebbet ratolni, hogy hatasofkot novelje es akkor josag is.
Nincs benne semmi aranyáru alkatresz, max a turbo, megy is, meg nem is zabal sokat.
Precizios dizelekben meg lassan a turbo lesz a legolcsobb cucc.több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz ati012 #13602 üzenetére
Tipo-ban 1.7TD sosem volt, csak 1.7D, 1.9D es 1.9TD
Elektronika meg hacsak nem DGT-rol van szo, akkor osszesen a vilagitas bennuk meg az izzitas, nincs benne semmi precizios dolog a fix geos csigan kivul, egy igazi oldschool elokamras dizelmotor.Nekem 1.9TD Grantourismo volt 5 evig, ez 92LE meg 186Nm, es az kevesebbet eszik, mint az 1.7D, csak nem kicsit jobban megy.
A masik amit meggondolnek futkoraszos autonak az a mk1 Punto 1.7TD, ha vki fosik a LPG-sitestol.
Bele egy intercooler -gyarilag nincs benne-, meg egy GT1749-s vált.geos csiga, meg ha mar van ezektol plusz nyomatek ugyis ~180-190Nm meg 85-90LE, akkor a 1.9TD Tipo hosszabb valtoja, eszik varosban 5.5-6-t es "megy" alul-felul is, 1000kg-s bodet ez mar teljesen jol viszi. Aki arc egybol belevaghatja 1.9TD Tipo motort is igy korbeepitve, az hasonlo setup-ben 105-110LE meg ~240Nm, azert az mar nem szar. (1.7TD Punto alapbol 69LE meg 134Nm)Jo lehet meg a Saxo 1.5D is, de az fosgyenge, alig eszik kevesebbet es nem megy sehogy (57LE, 100Nm, 960kg). Meg a Totalcar-s cikk ota 400k alatt abbol csak tyúkólak vannak eladok
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
szerintem 100-120k-bol megall a dolog
csovezes nem egy nagy vmi, bontobol megveszed hozza a 1.9TD Tipo-ét, es csak kipotolod
turbo mdg mindig akad joarasitva is, meg olyantol is, aki GT20-t szeretne a Passat-jara mar
de amugy 80-90k-ert kapsz egy egesz osztrak papiros autot amiben minden ott van keznel a turbon kivul
mondjuk intercooler-t akkor is rendesebbet tennek ra, mert a Tipo gyarija is egy A5-s irolap meretu csaktöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
A "bitang" meg 13.1sec alatt verette le most hetvegen a 402m-t full gyári bőrbelsővel a fedélzetén.
Az kicsit jobb ido, mint a 7sec kilora, mert 8.5sec alatt mar 132km/h-re gyorsul 201m-n.
[link]Es a motorja "gyari" belü, nincs benne se aranyaru kovaszosdugo se H-beam hajtokar, se semmi.
Nem ugy, mint a faszkalap cheater hondasok csalos motoros autoikkal -akinek nem inge...-, akik eloadjak a B20-s motort B16 hengerfejjel 1.6-snak (ákom-bákom B16A2 beutesel a blokk elején...5chr-bol 2 nincs egyvonalban), csak az a furcsa, hogy nem birjak feltenni ra a vezermuburkolatot rendesen, amikor az gyarilag pedig az osszemegy (B16 blokk B16 fej eseten, de B20 blokk B16 fej eseten ismert, hogy az a resz nem megy ossze)
Az egyik odajott csodalkozni, hogy hat ez hóóógy???, aztan csak kozoltuk vele verszivaskent, hogy motorod arabol amit igy is legyozott, 25-30 ijen motort lehet venni papirral (annelkul meg ugy 40-45-t).
Meg, hogy 450Nm-t tol egy 1.6-s turbo motor 1.5bar alatti nyomason, ami kozel 300Nm per litert jelent.
425LE 6700-n az 450-460Nm fotengelyen 6700-nal, ott, de ennel lejjebb meg lehet tobb is az.
Azert a gyarak sem ennyire hujek, de az o gyari 1.6 turboik vmiert nem tudnak 1.6-bol se 300Nm-t -sot, azt is inkabb 2 literbol-, nem hogy literenkent 300Nm-t es szinten 1.2-1.3bar-n jarnak overboost-ban ok is
Es ezt olyan megbizhatosag mellett, hogy hozza sem kell nyulni.
WRC-ben urtechnikaval felszerelkezve meg akar reggelig szerelnek bazzeg egy 20km-s etap utan.Vagy szarul volt kalibralva pad, amin mertek, vagy nem 1.6-s az a motor (sem), hanem pl 2.0-s, ami azonnal megmagyarazna ezt az anomaliat, miert birja el, meg miert ennyire eros.
De pl B sorozatbol gyarilag 2.1-s a legnagyobb 2057ccm-l (B21), es akkor ott meg johetnek a stroker kit-k meg a gyari tulmeretek.
Aztan ha vki van akkora pofatlan amekkora, akkor egy kozel 2.2-s turbo motorral is benevez 1.6-ba.[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz !Overdose! #13760 üzenetére
Par eve ket PGT-s havercsavo is Civic VTI-re valtott
Egyik 5gen 3D VTI masik 6gen 3D VTI
Az 5gen szivo, a 6gen turbositott lett, mindketto motorja 7(!!!) szamjegyu loveban volt.de ezt ugy kepzeld el, hogy 5gen hatso kerekive kozben ugy volt kijavitva, mint egy okadmany, odahegesztve egy darab lemez meg lefestve feketere, nem is kovette a gyari ivet belul meg ulesek karpitjai szeszakadva, meg foszlik a szivacs belole, de vkinek ez nem lenyeg...
Barmilyen hihetetlen az 5gen motorja kerult tobbe ugy, hogy az "csak" 215LE lett ITB-vel, a 6gen meg 260LE-s lett (akkor, azota mar persze tobb)
Persze a turbos mar 4500-tol tolt, a szivo meg 8000-nel valtott meg csak VTEC-t es 10000-g forgott.Aztan a szivo fel-haromnegyed ev alatt masodszor rogyott le nullara, akkor nala be is fejezodott a Civic tema, es most egy turbos Ódi a nyero
A turbosban is mar a min a 3. belso dolgozik.
(es az elso motor kerult bele 1M+-ba).több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Az mar multkor is 13-s idoket ment, sot, tavaj is
A sok fust csak lassitja az egest, meg megszorulnak tole a turbo geometria lapatjaiEgy haranggorbet kell elkepzelni, aminek a csucsa a max teljesitmeny, amikor meg eppencsak fustol, akkor van max teljesitmenytol egy kicsit a dusabb oldalon (ez a jo), de benzines is tud fustolni, ha tul dus (AFR11), es nincs is annyi ero benne, mint AFR12.3-nal).
Onnan tovabb dusitva csak a fust no tovabb es csokken a nyomatek, amitol az ebbol szarmaztatott loero is kevesebb lesz
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- iPad topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Nők, nőügyek (18+)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Linux kezdőknek
- Horgász topik
- Politika
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs