- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
Eladtam ma a Mercit. Juppi
Kiváló ügynök voltEllenben sikerült elbaxni az adásvételit véletlenül elirtam az alvázszámot (egy szám duplán került bele). Irjunk ujat mielőtt a csávó beszopódik vele vagy úgyse érdekli a kutyát se?
Mintha az rémlene hogy az ügyintézők nem nagyon foglalkoznak az adásvételivel a hivatalos adatokat a hivatalos dokumentumokról másolják(sz.ig., törzskönyv ilyesmi)
-
Kickass
őstag
válasz w.miki #199265 üzenetére
Ami kimaradt, te is és az eladó is győződjön meg arról, hogy minden adat stimmel. Triviálisnak tűnik, de nem az.
Szerződésben ne legyen elírva véletlenül semmilyen adat és érdemes a forgalmit is átfutni.
(friss sztori hogy a vevőm nem kapott új forgalmit mert az automata váltós autóm valamiért nullás mechanikus kóddal volt felvezetve a forgalmiban és jszp-ben is, ez éveken keresztül senkinek nem tűnt fel, de most eredetvizsgán kibukott) -
Kickass
őstag
Most rendbetették az adatait, motorkód 646.962 helyett 645.962, ugye a váltó se jól szerepelt.
Végülis eddig 3x vizsgázott meg 2x írták át úgy hogy senknek nem tűnt fel
Külföldről hozták és KPM vizsgán vezették fel az összes rossz adatot, azok is annyit érnek mint egy vödör rozsdás csavar. -
Kickass
őstag
válasz Daneeka #199559 üzenetére
Nézesd át ha nem értesz hozzá, ha szerkezetileg nem sérült meg egyébként jó az autó vedd meg, nem kell a ‘csak sérülésmentest’ mantrára hallgatni.
A visszavásárlási garancia jól hangzik amíg nem íratod a nevedre illetve van ahol ennek regisztrációs díj kötelezettsége van, ennek mérlegelése a te döntésed hogy vásárlás előtt vagy után nézeted át. -
Kickass
őstag
válasz szabonagyur #199902 üzenetére
4millió alatti oktáv (ugyanaz a technika ami a G7 alatt is van)
eddig:
- olaj és fékfolyadék csere kb ~35k mindennel, itt az olaj+szűrő+fékfolyadék Bp környéki szervízben számlával, levegőszűrőt en cseréltem
- Rob cserélt pollenszűrőt + gyertyákat ez volt 28k
- vezérléscsere Debrecenben vízpumpával számlásan 143k
- két elős gátló cserés lesz, de ezt tudtam, itt még nincs ár
- jobb a békesség így váltóolaj csere lesz itt 2liter gyári olaj kb 36k, a szummát max 50k-ra tippelem
- kuplung munkahenger, de ezt gariban cserélte a CarNext (innen is nagy pacsi nekik) így ez 0 FtHa gátlókat nem számolom ez így durván 250-260k de 4 hónap alatt és igazából a vezérléscserével is lehetett volna még várni nyár végéig, nem tudom most hol vannak az árak, de amikor vettem az Oktávot volt G7 kombi hasonló árban (~3,7M, 150k km alatt volt)
Ezt csak mint info, ha jól választasz egyáltalán nem törvényszerű az a félmillió, azért ezek még 4-5 éves kocsik, a leghúzósabb tétel a vezérléscsere.
szerk.: látom 100k körüli futottakat nézegetsz ott pl a vezérlés csere nem instant feladat.
szerk.2: Qru, ezekben az 1.4 TSI-kben még mindig nincs EGR (by Novoth Tibi)
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz szabonagyur #199912 üzenetére
Hasonló sziutban nálam az lenne a mérleg nyelve, hogy meddig akarom megtartani az autót: ha a válasz max 2-3 év akkor tuti a G7-t választanám vmi biztos(abb) helyről.
ha hosszú távra tervezel (min. 5 év) akkor viszont SuzukiDSG-t elengedném, ha nálad lesz baja megdobja az üzemletetési költségeket főleg rövid távon, plusz lehet kevésbé eladható (ha tippelnem kellene most még a laikus fejekben nincs annyira benne, hogy száraz DSG=szar)
-
Kickass
őstag
válasz Rhino666 #201010 üzenetére
BMW-t venném, annak ellenére hogy én eléggé 'vérMercis' vagyok.
Mercihez kevesen értenek és azok is aranyárban dolgoznak, BMW se olcsó de én azt vettem észre ott azért jobban van 'választék' szerelőből.
És ahhoz hogy megálljon nem feltétlenül kell nagy dologra gondolni, egy öninditó, generátor vagy testkábel hiba simán járóképtelenné teszi.Nekem csak egy W203-am volt, de családban van/volt W163, W210, W211, W124 Coupe.
Nagy vágyam volt egy CLS, de egy épkézláb példány 3,5M+ és azért itt minimum 10 éves vagy öregebb autókról beszélgetünk.
imho, szerelőhöz választanék autót ha eldöntötted hogy ez a kettő jöhet szóba
-
Kickass
őstag
válasz szőröscica #201547 üzenetére
De ha egyébként se fektetné be akkor mindegy.
Autóvásárlásnál hülyeség ilyenekkel számolni, neked is van autód, hozzászámolod a km költséghez az elbukott (sose létezett) hozamot? Hagyjuk már.... -
Kickass
őstag
válasz szőröscica #201549 üzenetére
Szakmai ártalomnak nevezném nem realitásnak.
Átlagember ilyet soha nem tesz és ez igy van jól.[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #202338 üzenetére
1.4TSI Oktávban nincs dmf, legalábbis CZDA-ban tuti nincs, de szerintem többiben se, Golfot nem tudom.
-
Kickass
őstag
Ha jól emlékszem az csak a probléma egy része, facelift-ig a nyugvócsapágyak minőségével is gond volt, én olyat vennék amin már volt motorcsere vagy csapágy cserén esett át. A20DTH motorkódra és főtengely csapágy problémákra lehet szép dolgokat találni, Insignia klub fórumának tanulmányozása kötelező.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz Cartman023 #203031 üzenetére
ne 1.6-t nézz VW konszernnél hanem 2.0 CRTDI-t, azoknál a DSG is más és simán vállalható, 5M-ig azért választék is lesz főleg ha nem csak VW-t hanem Skoda/Seat vonalat is beleveszed.
-
Kickass
őstag
Amiért nem csak egyfajta autó létezik mert kb elég lenne akkor mindenkinek az ezres stift is miért gyártanak mást?
joamilestoné is jópofa, utazni is utazol mégsem azt számolod azért meddig dolgoztál, van aki szerint az is hülyeség, de ha ezt az analógiát követed akkor végülis elég egy barlanglakás meg a legszükségesebbek nem?
-
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
válasz szőröscica #203808 üzenetére
Mar mindegy 9 misibol nem lesz semmilyen Tesla (se).
-
Kickass
őstag
válasz szabonagyur #204675 üzenetére
Astráknál azért nézz utána melyikben lehet M32 váltó, ha már a DSG-ről lebeszéltek.
-
Kickass
őstag
válasz szabonagyur #204708 üzenetére
Tegnap láttam egyet a parkolóban, a dizájn szubjektív, de az előzőnek az orra volt rusnya az újnak meg a hátulja vállalhatatlan
-
Kickass
őstag
válasz szabonagyur #204790 üzenetére
Powershift legalább akkora ‘sikersztori’ mint a szárazkuplungos DSG ha jól tévedek a 2 lityis dízel nem rossz konstrukció, manuállal.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz szabonagyur #204838 üzenetére
Abban tippre eCVT van, én azt kétszer ennyi futással is meg merném venni ha cseréltek benne olajat.
-
Kickass
őstag
válasz szabonagyur #204840 üzenetére
Vásárláskor kb 400k km-t futott ismeretlen előéletű S203-m volt, két dologgal nem volt gond, a motorral és az automata váltóval. Kicsit túl van ez misztifikálva, az eCVT egyébként se valami kényes, vásárláskor ki kell próbálni esetleg hibakódokat megnézni, ha jó akkor olajcsere onnantól akár picit megsűrítve és kész.
-
Kickass
őstag
válasz szabonagyur #204925 üzenetére
Üléspróbáznod kell, nekem például a Style kényelmes combtámasz nélkül is 190 centivel és hosszú lábakkal. Ambition felszereltséghez nem volt alap a deréktámasz.
Ami gondom van az ülésekkel: a deréktámasz magasságban nem állítható, az ülőlap kemény hosszabb úton azért már érzem (ezt nem tudom hogy alapból ilyen vagy az enyém ki van ülve).
Nekem olyan ergo parám nincs mint vzsryl-nek (sztem a Superb-ben nem ugyanaz az ülés van még ha hasonlít is). -
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
válasz Vismajor01 #205125 üzenetére
W163 csak félig vicc
-
Kickass
őstag
válasz venom8888 #205220 üzenetére
Ezt így nem lehet megmondani, élőben meg kell nézni ki kell próbálni, ha nem tetted meg eddig.
Ahogy írták is, lehet az Astra jobban felszerelt lesz (LED fényszóró max. O4-ben lesz, ha sport/AGR üléses az Astra az is jobb mint az oktáv ülése) viszont belső méretben az Oktáv nyer.
Technikát illetően K Astránál volt vmi az 1.4T motorral, szerintem itt rákeresel megtalálod, Oktávnál nincsenek nagy drámák, egy diózásra lesz szükséged előbb-utóbb a koksz lerakódás miatt. -
Kickass
őstag
válasz cappa72 #205317 üzenetére
Azért a Megane/Hunyadi/Kia opciókkal jó vonalon vagy, csak ki kell várni egy jó példányt és lecsapni rá, most megint ezeket a szívóbenyókat keresi mindenki. Azért ott kicsi az esélye hogy repkdejenk a milliók.
fun fact haver az 1.6CRDI 2014-es Ceed-et 2.4-ért adta el, esztétikailag voltak hibái, de műszakilag patent volt az autó csak Norvégiában nem használhatja
-
Kickass
őstag
válasz tboy93 #205337 üzenetére
&rbalint
Akkor van még az említett Bravo, Ford 1.6 nem ti-vct, VW konszern bármi az 1.6 MPI-vel, belefér szívó Auris vagy akár 2es Prius vagy eggyel lentebb Swift, Jazz stb..Ha a kasztni nem hervadt egyik se betegágy, ennyiért már lehet autót találni, használtra meg költeni kell.
-
Kickass
őstag
válasz tboy93 #205523 üzenetére
Csak te most szándékosan vagy nem szándékosan összemosod a pár éves vagy új turbómotorok tulajdonságait a régebbiekével, egy 2M vételár körüli autóban se kettőstömegű lendkerék nem lesz, se GPF. Kb egy turbó, pár vákuumcső, meg turbónyomás szabályzó szelep a különbség.
-
Kickass
őstag
válasz Zotyipotyi #205747 üzenetére
+1 a Golf/Leon/Octavia trióra kombiban, bár az Oktávnak sedanban se kicsi a csomagtere
1.4TSI-vel, 5.5-ig azért van választék és bármelyik hipertér-ugrás lesz a Golf 5(?) után.Suzuki is megfontolandó, már ha tetszik.
Annyit még hozzátennék, hogy minden kérdezős kommentnél elsírja itt valaki magát, hogy most drága a használt autó, de egyik fórumtárs se fogja visszaadni a különbözetet ha fél év múlva még drágább lesz. Ha most kell akkor most kell, pláne ha a Golf kasztnija (is) hervad.
-
Kickass
őstag
válasz rbalint88 #205761 üzenetére
Mondjuk az Octav nem tetszik náluk a női szakasznak akkor úgyis mindegy, de abból még 5 misi alatt is van bőven vállalható példány és az azért nem 7M. Sőt az enyém 4-ért elviheti, vezérlés cserélve, egyébként meg az egész kocsi Novoth Tibi approved.
Az meg, hogy tavaly mennyi volt....irreleváns.
De a TSI pont nem egy időzített bomba, az összes szíjas, CZDA-n se egr, se gpf, se kettőstömegű. Lehet a többin se, de az összes motorkódot nem ismerem. -
Kickass
őstag
válasz Kis Tigris #206384 üzenetére
Szánd rá azt a 4ezret és kérd le pl TotálKárból a részletes adatokat vagy menjetek el nézzétek meg mérjétek körbe.
Bár Csontiék nem a legjobb hírű eladók, de attól, hogy van egy bejegyzés JSZP-ben még nem feltétlenül kell rögtön elvetni, ez így ebben a formában hülyeség. -
Kickass
őstag
válasz Vismajor01 #206811 üzenetére
Két káreseménye is volt jszp szerint, érdemes utána menni mi is történt. Méter se kevés.
-
Kickass
őstag
válasz SzlobiG #209788 üzenetére
de találtam az autón azért rányitásokat, pici horzsolás nyomokat ilyesmik
Meg is fogalmaztad magadnak, ez egy használtautó...
Az enyém is meg lett tolatva pedig radar van benne, jobbos ajtó végigkulcsozva, pont nem érdekelt, műszakilag patika, az első parkolóban úgyis rányitja majd valaki az ajtót vagy nekitolja a kosarat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen