- Azonnali processzoros kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Kickass
őstag
válasz mephi666 #49858 üzenetére
rányitásoktól/tolatástól stb simán lehet ilyen összevissza horpadt, sajna enyém is hasonlóan néz ki, legváltozatosabb helyeken szerzett horpadásokat, ebből már jópár akkor keletkezett amikor nálam volt az autó, egy ilyen értékű/korú autónál már nem ezt kell nézni
Qru: 98as gyártás, 99es forgalomba helyezés
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz Bati0501 #57890 üzenetére
mk2 biztonságosabb, nincs is vele annyi baj alapesetben, nem egy nyűgös konstrukció, viszont nem is megy úgy érzésre mint a GT, meg egyébként se
GT fentartása se olyan egyszerű azért ahogy zoli néha leírja, a turbo a legkisebb problem ha nem tunnerolod és épp van gyári jó állapotú akkor csak levesz feltesz, de ha hf-es (és nem a tömítés fossa el magát hanem pl reped, mert azt szeret) akkor az zsebbe nyúlósabb lesz, állítólag galvanizálták, de én pl nem láttam még olyat ami ne rohadt volna a küszöb vagy az emelőpont mögött
de azért szeretem a GT-t (amíg el nem adom ) -
Kickass
őstag
válasz hobizoli #57898 üzenetére
szerencsés akinek nem repedt, mikor hf-et kerestem mindenkinek csak repedt volt, akkor volt az a sztori h vegyek tipo hf-et, de pl a Nándi vagy Bálint arra is azt mondta h el fog repedni, aztán a sályitól lett egy repedésmentes aranyárban amire persze nem kell költeni, annyira nem kellett rá költeni h még az árát egyszer ráköltöttem mire gépműhely rendbe rakta
ha te nem rohad örülj neki, gondolom volt már kezelve, ameikre rámondják h ó nem kell azzal semmit csinálni mert galvanizált az meg szépen elrohad a pi**ába, pedig csak fel kell frissíteni az alváz meg üregvédelmet pár évente
a vez cserélénél is jól hangzik elmondva a 9k-s szett, csak ugye kell vizpumpa, meg maga a művelet se egyszerű de legalább nem kell motort döntögetni meg kivenni mint pl egy 20v HGT Bravonál, de ha az ember nem maga csinálja (aztán irkál a fórumba h mit ba**ott el mint Hjuee) vagy nincs nagyon nagy span aki bevállalja (nekem haveri alapon is egy tizes volt a munkadíj, de minden jelen volt a fázisszög is, mert előtte csinált már ilyet a srác) akkor az azért anyagköltséggel együtt fájhat, persze van olyan akinek 6számjegy csak az anyag....
-
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
válasz hobizoli #65032 üzenetére
nyilván sok a hülye ezzel számolni kell, ellene meg sokmindent nem lehet tenni, jobb ha az ember mások helyett is figyel
de pl még a PGT volt ahol tudtak szivattak a kedves cartársak inkább dudált a majma ahelyett, hogy beengedjen, direkt rágyorsít stb...aztán persze ezek egy részét ha forgalmi helyzet úgy adta cigire vettem olyankor meg csak pislogtak mint pocok a búzában, hogy ez hogy meg honnan jött és hogy került elém
de mióta pl. a 156 van többször engednek be sávváltásnál vagy engednek ki/lassítanak le kereszteződésben vagy szimplán csak a kapubejáronkon ami közvetlen az utcára nyílik
ez pedig egyértelműen az a fajta pszichológia, h nem a pöttöm Punto púposkodik az út szélén/tükörben/akárhol hanem egy nagyobb/komolyabb megjelenésű autó
persze ettől még hülye meg agresszív barom sok van az utakon.... -
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
válasz Kornel #67912 üzenetére
mindenképpen, igaz Magyarországon még a téli abrocns se kötelező csak javasolt, de azért büntessenek csak 300ezerre.....lol.....ez inkább csak ismét valami mondvacsinált indok hátha a gumiabroncs ellenőrzésre hivatkozva találnak majd vmi mást ami miatt büntetni lehet....
-
Kickass
őstag
válasz Kornel #67919 üzenetére
van erről tervezet, hidd el nekem k*rva mindegy, nekem van téli is nyári is és nem 2mm-es, de ne te akard már sz*rni a spanyol viaszt, meg megmondani kit lőjenek tarkón az út szélén mert nincs megfelelő profilmélység, lehet a büntetés helyett kötelezni kéne inkább a téli/nyári gumi megvásárlására nem? nincs pénze rá, de azért még büntessük is meg 300k-ra, hogy rohadjon meg csak azért se legyen miből venni új gumit, egy gratulációt tőlem elfogadhatsz
-
Kickass
őstag
lehet én vagyok naív ebben a tekintetben, de biztos vannak az utakon olyanok, akiknek tényleges munkaeszköz az autó, de valamiért nem maradt pénz megfelelő gumira, viszont ha autó nincs akkor munka sincs
nyilván ettől függetlenül egy 20éves boyracer is közlekedhet tükörsima gumikon mert a Red Bull mellé amit kilógat az ablakon nem jutott legalább egy valamire való használt gumira.... -
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
Boldog Karácsonyt a topiklakóknak:
-
Kickass
őstag
válasz szőröscica #72435 üzenetére
nehidd, szarásig vannak Alfa bontott alkatrészek
-
Kickass
őstag
válasz zsolt19900 #73827 üzenetére
lehet tudni milyen magas vagy? egy ilyen gyöszben 175centi felett kínlódás minden egyes mozdulat
-
Kickass
őstag
válasz DeFranco #74376 üzenetére
irónia on:
- A 3F szabály még mindig kötelez - fos fócvágen, fos japán, fos dízel
- A franciák mind szarok - ja kávét se főz meg nem is takarítja ki magát
- Honda über alles - paradoxon (maga a mondat)
- Lehet kapni kis fenntartású nagy teljesítményű gondozásmentes BMW-t 600 körül csak jól meg kell nézni - (OFF)316i lemerült akksival az udvarban pihentetve(/OFF)
- Stiftből váltanék SAAB-ra, rádobok 200k-t is ha kell, mik a lehetőségeim - 9000 Aero, nagymotor kis fenntartási költség (via joamilestoné)
- Erre a kis hóra nem teszek fel téli gumit, jó még a nyári, nincs 6 éves - ne is, ki kell verni szögekkel, nyáron meg kiszedni belőle
- 300 újabb traffipaxot szerzett be a rendőrség - axióma
- 30.000 radarblokkolót importáltak idén - mert a magyar szar szemét szaralak mindenki hibás csak ő nem, meg egyébként is há nehogymá én ne, ezér' jár itt ez az ország
- ötezerből cseréltetnék olajat - 0.8 Cinquacento? Még válogathatsz is -
Kickass
őstag
válasz mokus1 #75461 üzenetére
Magával a motorral nincs sok para, egr-t szokás kiiktatni (falazni) ha már végleg baszakodik és a tisztítás nem segít vagy megelőzésként (ezt se tudja mindenki úgy megcsinálni hogy ne dobjon hibakódot utána), esetleg még a dpf lehet para (eltömődik) de ezt is ki lehet iktatni max a greenpeace-sek ánuszon inzultálnak , mechanikusan nincs rá panasz, nem szokása csapágyasodni vagy hengerfejes lenni lépten nyomon, de persze mindent ki lehet nyírni.
Na meg a szokásos kettőstömegű, nem borul le túl hamar, de ha már remeg akkor csere.
Talán még a VT-s csiga is el tud kokszolódni, de általában azt is elég kitisztíttatni.
Átlagos modern dízel. -
Kickass
őstag
válasz zolikaDB #75613 üzenetére
egy ilyen idős autónál szerintem nem ez a kérdés hanem hogy hányszor mennyire és hogy javították, egyébként elég jó kiállása van képekről az autónak és ha tényleg dokumentálta a szervízeket akkor főnyeremény annak aki erre vágyik (pár hónapja a PGT-t én is egy halom számlával és egy vezetett doksival adtam át az új tulajának és a mostani kocsimnál is vezetem a szervízeket illetve gyűjtöm a számlákat már ami ugye nem bontott alkatrész)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kés topik
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Politika
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Linux felhasználók OFF topikja
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Gaming notebook topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen