- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz AMD Power #3238 üzenetére
ja itthon ez a szomorú, én Ausztriában dolgozom, ott a nagy átlag 10 évnél nem régebbi vassal jár, bár van azért idősebb autó is, főleg fiatalok hasítanak 3/4-es golfokkal és régebbi 3-as audikkal, de nagyon szép mindig szervizelt az összes(vagy tuningolt, nem sufni ), lepukkant autót csak elvétve látni, de azért az is akad,
előző autót is újan vettem hitelre, az a végén 1,5millával többre jött ki, mint ez,
pedig az 2,6milla(hitel árfolyam különbözet...4,1milla ) volt újan ez meg 3,1(na ezt nem is hitelre vettem )[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
NTonee
veterán
válasz AMD Power #3272 üzenetére
Nekem ezzel csak az a bajom, hogy a gyártónak van pofája ezt írni az autó könyvébe. Az az ember, aki csak tankol és megy (ejtsd: nem ért hozzá), és elolvassa a könyvet (legalább), az elhiszi. Miért is ne hinné? Ezért nem tudom hibáztatni, az van a könyvben és pont. Eleve nem kéne ilyen marhaságokat leírni.
-
Stafni
aktív tag
válasz AMD Power #3302 üzenetére
Az Long Life olaj ami jó 30e-re nem 5eFt/ 4L
Mond a főnökömnek, hogy üljön BKV-ra. 50e km van a kocsijában. 10 éves a kocsi.
6 évnél lett cserélve az olaj. 30e km-t nem is ment vele.
Én 15e-ként cserélek, az opel x16xel meg előbb megeszi, mint 10e km az olajat. Mindig töltögetni kell. -
Stafni
aktív tag
válasz AMD Power #3306 üzenetére
Mivel gondolom BKV-t írtál Budapesten autózol. Én viszont nagyobb távot teszek meg mint mondjuk elmegyek a sarka ABC-be. A stílusodból ítélve valószínűleg nem is vagy túl óvatos vezető. Napi 50km-et autózok és sokszor a család is utazik. Ilyen használat mellett hülyeség 10e-ként olajat cserélni. Neked viszont lehet, hogy 5e-ként kellene, ha nem bánsz óvatosan a motorral.
Nem céges autóról beszéltem az 50e az 10 év alatt került bele. Főnököm autója.
-
-
Stafni
aktív tag
válasz AMD Power #3308 üzenetére
Olyan állapotban, amennyire el vannak használódva. Nekem csöpög a hűtőm, igaz megvan már az új. Horpadt a csomifedél. Mindkét autóm, egyik sárvédője enyhén sérült. Nem megy az EGR szelep, lekupakoltam. Akkor kap alkatrészt, ha kell nem akkor amikor a gyár előírja.
Csak a vezérlést cserélem idővel. 10 év fölötti mindkettő és működnek. -
nagyúr
-
Laraxior
titán
válasz AMD Power #3655 üzenetére
2 napja felé se néztem Holnap kap pár csepp benzint, megyek vele melóba, majd megint kap pár nap pihit. Már beszéltem a szerelővel, ünnep után fogadja a cirkálómat
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
_NCT
őstag
válasz AMD Power #3764 üzenetére
Szervizes ismerős mondta, hogy a mostani VW-k minősége már nem a régi legendás "német" minőséget mutatja, VW-ket javítani, míg pl Opel/Skoda típusú kocsikat inkább csak a kötelező szervizre viszik.
Természetesen ész érveket,tapasztalatokat szívesen várok még a korábbi " 8-10 éves Audi-t vegyek-e vagy valami napjainkban előállított műanyagautót" (és itt most nem a matchbox-ra vonatkozik a kérdés ) És igen Audi irányban kicsit elvakult vagyok, a szívem is arra húz, mert azok az autók még anyagból voltak És itt most nem a leharcolt 400.000km-es autókra gondolok,hanem 10 évesen is lehet venni 200.000km alatt....Nem (csak) visszatekert órával
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz AMD Power #3774 üzenetére
Tudod hogy van ez:
1. A sör nem alkohol!
2. A nő nem ember!
3. A medve nem játék!Tehát Skoda soha nem lesz VW és VW soha nem lesz Audi. És itt most a Skoda vs VW csatában hiába egyeznek meg szinte az alkatrészek, az összeszerelés minősége a Skoda felé billenti a mércét. Volt VW -nünk volt Skoda-nk és nem 1 nem 2 darab ( új autóról beszélek), mindenképp Skoda ha már ezen vitatkozunk. Ez személyes tapasztalatom.
Opel (pl H Astra) meg már személyes tapasztalat alapján veri a mostani VW és Skoda autókat, persze nincsenek is egy árban....
[ Szerkesztve ]
-
válasz AMD Power #3844 üzenetére
na az frankó, akkor mostanában nem kell japánból autót venni
(tuti átsiklik pár az ellenőrzésen)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
-
-
capulet75
addikt
válasz AMD Power #4964 üzenetére
Ahova én megyek ott a regadó 120 euró, vagy lehet ingyen (!) is, ám akkor 5 évig nem adhatod el. Az EU tagállamból érkező autó költöztető autóként való bevámoltatása esetén vámmentességet élvez. Lehet ezt normálisan is.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
mycso
veterán
válasz AMD Power #4964 üzenetére
MSZOSZ közlemény:
Bevezetik a biztosítási adót, amelyet a biztosítók fizetnek a kötelező gépjármű felelősségbiztosítás (KGFB) díja után, a kulcsa 30 %, maximum napi 83 Ft. Egyúttal az állami gépjárműveket mentesítik a KGFB és ezáltal a biztosítási adó fizetése alól.
és csak elfogadták ezt is:
A jövedéki adótörvényben a bioetenol adóját 40 ezer forintról 70 ezerre emelik ezer literre vetítve. Szakértők szerint ekkora adóval nem éri meg bioetanolt előállítani.és még:
Jelentősen csökken a regisztrációs adó. Megszigorítják viszont a külföldi rendszámmal való visszaélések lehetőségét.
Megemelik ugyanakkor a személygépkocsik átírási illetékét.Asszem ennyi "újítás" van, ami minket autósokat érint, egyébként még vannak benne olyan birkaságok, hogy félelmetes.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Rick4
félisten
válasz AMD Power #5041 üzenetére
Támogatom, amennyiben ezek a plusz költségek az szja bevalláskor levonhatók, céges autó esetében pedig költségként elszámolhatók.
Szerintem 3-4 hónap alatt lehetne olyan törvényeket hozni, hogy "megérje" Magyarországon dolgozni, ciki ezt így leírni, mert magától értetődőnek kellene lennie, de ez van.[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Vesztor87
senior tag
válasz AMD Power #5074 üzenetére
Polo-ból nekem az 5 ajtós jön be a legjobban, a dupla kerek lámpás utánia (talán 2005-utáni), de a dupla kerek lámpás előtti modell is bejön, 5 ajtós verzióban Csak ne lenne olyan drága... fél millát megérne egy 1,4-es klímás autó, de 8 kilót egy 10 éves autóért....
mod: olyanokat hallani hogy a Volkswagen minősége és megbízhatósága nem a régi már, igaz ez?[ Szerkesztve ]
-
k.
őstag
válasz AMD Power #5071 üzenetére
Azért tegyük hozzá, hogy amit te vettél, azzal vannak problémák rendesen. Az volt ugye, 4 kilós kategória. Én úgy gondolom, hogy 5-6 kiló az, ami többé kevésbé évekig kiszolgál, és nem probdukál hibákat, és a 7 kilós a minta állapotú. Simán reális.
Egyébként ez a VW faktor miatt van. Egyszerűen itthon "preztizs" cucc, és tartja az árát. Most az, hogy egy 2002-es IV-es polo 55le-vel de rendben tartva, szépen MINIMUM 9 kiló, az azért dúrva, egy hasonló corsa ilyen fapad kivitelben max 7. De egy 2002es rendezett polo inkább egy 1 millánál kezdődik klimával.
-
válasz AMD Power #5315 üzenetére
apósnak van egy pont ugyanilyen, nagyon korrekt kis masina,az 1,6 benzinest minden szerelő ismeri és olcsó hozzá az alkatrész, nekem ez a golf tetszik a legjobban(persze ez szubjektív)
a 105ló pont elég mindenre[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz AMD Power #5318 üzenetére
Akkor mentem ilyennel mikor a G Astra szervízben volt. Bora-t kaptam csere kocsinak. Bora kényelmesebb, jobb a féke kicsivel (bár ez lehet simán a más fokú kopottságból, sokat látott verda volt). Viszont felfüggesztésre egyértleműen az Astra volt a nyerő.
A papíron +3 ló a Borában meg észrevehetetlen volt az Astrahoz mérten.#nincsbennetarcsi
-
m3tr0
senior tag
válasz AMD Power #5652 üzenetére
"Apróbb hibákat a párásodó lámpaburák, a kiült ülések és a gyakorta kiégő, nehezen hozzáférhető izzók jelenthetnek. Az üzemanyag-szivattyú meghibásodása szintén gyakori probléma, valamint Punto típushiba a pontatlan üzemanyagszint-jelző."
Ez azért érdekes, mert nálam pl. egyik sem jelentkezett még(sőt), bár túl vagyok a 185 ezer km-en, de pl. a generátor gyártási hibáját nem említik...érdekes cikk.
-
m3tr0
senior tag
válasz AMD Power #6752 üzenetére
SEAT Ibiza Tuning elég kemény
-
Gebriel
veterán
válasz AMD Power #6754 üzenetére
Uhh egy kicsit fájt amit ott írtak főleg, hogy Fan topic vagy én vagyok más világba. Skoda-Seat-VW-Audi.. egy ugyan az a cég. Az összes alkatrészen megtalálható mind a négy gyártó emblémája. A Skodába a felicia óta VW motor van. Olyan mint Skoda motor nem létezik..
Más a kaszni. Ennyi[ Módosította: #65675776 ]
-
Laraxior
titán
válasz AMD Power #7033 üzenetére
Mindenről tudtam amikor megvettem, csak hát még éppen nem nyúltam semmihez
Mostanság lett annyim, hogy végre hozzápiszkáljanak. Egy trafó ment ki belőle és annyi, de az sem volt problémás, mert az első sorról kellett cserélni."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz AMD Power #7035 üzenetére
Én semmilyet, de Valeot tettek bele. első soron van egy Sagem, gondolom a gyári, és két Valeo... hátsó sort sosem fogom megtudni, hogy ott milyen van, amíg ki nem megy, az viszont drága mulatság, mert le kell szedni a szívósort.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
nagyúr
-
Psychonaut
addikt
válasz AMD Power #7051 üzenetére
Vannak nagyon szép céges autók is de vannak amik 2 évesen már a belüket is kihajtották...
Ja, de ez minden autoval igy van, nem csak cegautoval...nem azt mondta egyikunk sem, hogy a cegautok jobbak ilyen szempontbol, mint az atlag, csak azt, hogy hulyeseg elore itelkezni egy auto felett ilyen alapon.
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Call of Duty: Mobile
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest