- Asztrofotózás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- GoPro Topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
Ha arra rányomják a klímát, akkor a kezelése is nehézkesebb lett volna jócskán. Mondom ezt több éves 206 1.4 klíma tapasztalattal.
Nekem ilyen úri huncutságok, hogy klíma, vagy elektromos ablak nem jutottak. De a gokart feeling megvolt. Szerencsére, miután látta az oktató, hogy nem vagyok teljesen antitálentum, szabadabbra engedte a gyeplőt.
(#53654) neduddki: Motorból nekem is Babetta, majd Pannonia T1 volt a bevezetés. Bár bőven váltás után.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz EQMontoya #53767 üzenetére
Mérföldes óra 220-ig skálázva egy hibridben? Hova jut ez a világ?
Nekem erről egy valami ugrott még be. Valamelyik égéstérbe hozta szóba Bazsó a futómű eltéréseket. Szó volt pont a Camry-ről is. Konkrétan arról, mennyivel butábbak a futóművek és a fékek is. A kérdés az, hogy vajon ezek a modellek, amik itt nem is kerültek hivatalosan forgalomba, de van nagyon hasonló modell, azokkal mi újság van?
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz kalmanchris #53809 üzenetére
De ez mindegy, mert elpusztíthatatlanok.
-
Xero
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #53814 üzenetére
Jellemzően rövid távon használnád városban. Ettől turbó dízel gyilkosabb használat nem nagyon van.
-
Xero
nagyúr
Én is így vagyok vele. Beindítom, garázsból kigurulok (ha jó napom van, akkor lábbal kigurítom, hogy arra a fél mp-re se kapjon terhelést) és ameddig bezárom a kaput már össze is csapta magát szépen olajjal.
(#53818) Bdanyy:
- Mert mennek annyit, hogy behozza a szerelés költségét az üzemanyag.
- Mert b*sznak rá és lógó béllel is használják.
- Mert nem nagyon állítják le, ergo nincs olyan nagy gond a bemelegedéssel.Azért a taxi üzem és a városban 15km-es táv nagyon nem ugyan az.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz trisztan94 #53909 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de ha nincsenek nagyon jó forrásaid és nem értesz a szereléshez minden téren, akkor felejtsd el a dolgot ennyi pénzből. Kapásból ha akármilyen autót veszel, akkor a 300e-ből vonj le minimum 50-75e-t a kezdeti költségekre (átírás, biztosítás, kötelező cserék). Akkor még nem vettél egy szett gumit sem.
Egy épkézláb hifi ott indul, hogy 100e használt alkatrészekből.
Típus idegen motorcsere, ráadásul klíma egy ilyen autóba pedig még durvább összeg.
-
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr
válasz kalapacsolok #54059 üzenetére
10e
-
Xero
nagyúr
válasz amargo #54094 üzenetére
Nem, de amikor egy normálisabb motorral ki lehet menni előzni egy főúton klímával 4 fővel fél órás gondolkodás nélkül, az nem hátrány.
Városban 4 fővel pedig biztosra veszem, hogy a fogyasztásán is látszik az erőlködés.1. Nincs Hondám, nem is volt, egy darabig nem is lesz talán.
2-3. Stimt.Viszont vezettem jó pár ilyen alul motorizált csodát. Nekem is ilyen van már jó pár éve. Szóval nem a levegőbe beszélek.
Talán pont ezért akarok 3L-el kompenzálni.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Retro DJ #54115 üzenetére
Város 7l és városon kívül 5 alatt? Ezt nehezemre esik elhinni.
Ha az a motor Budapesten vagy valami nagyvárosban klímával 7.5-8l alatt eszik és nem tartja fel a forgalmat, akkor megeszem a kalapomat.
(#54116) Retro DJ: Magyarországra az is jellemző, hogy megvesszük a fiatalabb/jobban felszerelt stb. autót gyengébb motorral, mondván jó lesz az, legalább kevesebbet eszik. Aztán amikor küzdeni kell klímával BP-en és lenyel 9l-t, akkor meg beesik az eső.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Kornel #54122 üzenetére
Nálam nagyobb motorfék használó nem nagyon van. Még "oktató videot" is próbáltam kreálni róla. De az tény, hogy ami 75 kiéheztetett ló van most a kocsiban, azt kihasználom, de ugyan így kihasználtam a 300+-t is.
Egyszerűen csak arra akarok kilyukadni, hogy normálisabb haladáshoz egy alul motorizált gép kevés. A témát ugyebár az MPI Fabia hozta, ami saját tapasztalatból kiindulva erre alkalmatlan klímával vagy megpakolva. A 206-omat is alul motorizáltnak tartom, mivel azonos körülmények között egy 1.6-ból jobb fogyasztást lehet kisajtolni. Az 1.1-esek is kb úgy esznek mint az 1.4, vagy még jobban. Ezt próbáltam kihozni a dologból.
-
Xero
nagyúr
válasz amargo #54127 üzenetére
Az 1.2 HTP (High Torque Performance.... persze... performance...) is szörnyű... Abból valami korai modellt vezettem. Lehet azóta fejlődött, de annak a hangja is katasztrófa volt.
(#54131) kornelka: Nyilván, de pont ezért megkínálhatták volna némileg több hangszigeteléssel. Bár sosem felejtem el a tulaj szavait: "Úgy rotyog mint egy V8!" Nem bírtam megállni röhögés nélkül.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen