- Vezetékes FÜLhallgatók
- 3D nyomtatás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen TV-t vegyek?
- Hálózati kábelek és szerelésük
- Androidos tablet topic
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz jozefgucci1 #57074 üzenetére
+ Octavia 1.2-1.4TSI, 1.6 CR TDI
-
-
-
válasz Dany007 #57441 üzenetére
" A szokásos automata mellett egy manuális lehetőség is adott volt, a váltóbotot egy külön síkba tolva, annak előre-hátra pöcögtetésével kapcsolhattunk fel vagy le. Mivel a szerkezet nyomatékváltón alapszik, a kapcsolások nem történnek gyorsabban, mint egy hagyományos automatánál. A megoldás csupán sportos érzetet kelt, valódi sportossága zéró. "
Amúgy szépen keresztre feszítettétek ma az automata váltókat, gratulálok.
Dr. Zoo: kicsit ellentmondásos azért, hogy ennyire szidod, hogy szarok, meg sokat kell rákölteni, de azért sikerült megvenni egy félmilliót futott automatás kocsit.
Egyébként zsid-nek és gaborbol-nak is ez a 4 sebességes van az S80-ban, ha jól emlékszem.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Dr.Zoo #57481 üzenetére
Nem haragból mondtam, csak érted azért na, kicsit üti egymást a kettő. Valahogy így született meg az is, hogy a PD szar, mert valaki vett egy lutris széthajtott példányt, aztán szórta az igét.
----
Nekem a fl-es S60 adja nagyon, meg szoktam látni egy türkizkék R-t belőle, gyá.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz DeFranco #57502 üzenetére
ja, nem kell megvenni a szart, meg nem félmilliót futottat kell venni, meg ja jól meg kell nézni. csak aztán amikor oda kerül a sor, hogy hogyan is lehet ezeket akkor ténylegesen kiszűrni akkor van itt durva nagy csend meg a nyakak behúzása, valahogy eltűnik a sok capt'n obvious
Arról volt szó, hogy ha már megvesszük a szart, akkor nem az automatát kell szidnunk. Nem arról, hogy hogy kell autót venni.
-
-
válasz DeFranco #57525 üzenetére
Úgyis mindent megmagyarázol, hiába írogatok én.
Várjál, ezt nem bírom:
még egyszer mondom: világíts már meg minket, hogy szűröd ki a szar automatát? meg akkor már hogy szűröd ki a többi bontás nélkül nem látható hibát, amibe bele lehet funti? meg hogy állapítod meg a valós futást? konkrétumokkal gyere, ha már...
Ki mondta, hogy én kiszűrőm, meg akkora májer autóvásárló vagyok, hogy nálam semmi se menne tönkre? 2 dologról volt szó, hogy eltúlozzátok az automaták meghibásodását, az ezzel szembenálló dolog meg, hogy miért a szerkezetet kell szidni, mikor egy valóságban 2x annyit futott kocsit sikerült venni? És ezt pont te prédikálod, aki a kocsi árának a felét félrerakva megy vásárolni, hogy az esetleges felbukkanó hibákat kijavítsa? Egy egyhatos fókánál, teszem hozzá?
Értem én, hogy első vásárlás, nem is Dr. Zoo-t akartam ezzel bántani, csak kicsit túl van spilázva. Egyszer beszarik, biztos, de ott se 180 ezer volt benne, mikor megtörtént, utána meg hopp, előkerült a szervízkönyv, benne 4 évvel ezelőtt 280 ezer, akkor lehet kicsit esedékes lenne a felújítás.
Ja, igen, volt egy 15 éves Accordunk 2002-ben automatával, köszöni, nagyon jól van most is más tulajnál.
[ Szerkesztve ]
-
válasz DeFranco #57530 üzenetére
Egy 1.6-os kéziváltós fókusszal, értem. Update a fenti poszt bájdövéj.
Amúgy, sokat nem tudsz tenni. Megnézed hogy vált, le-fel, visszakettő padlógáz, nem ránt, nincs hangja. Ennyit tudsz rajta megnézni. Ha utána kiderül, hogy van benne 500 ezer, de az óra 96-ot mutat, akkor sajnos le kell nyelni a békát, mit csinálsz még?
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz DeFranco #57536 üzenetére
Te mirűl beszélsz ember? Hát írogatod itt a regényeid és akkor vájlinggal keríted a dolgokat a semmi alá, hogy hihetetlen.
Dr. Zoo-val baráti hangnembe elintéztük a dolgot még fent (57500 / 57503), te meg itt papolsz nekem, hogy ki vagyok, hát álljunk már meg.
1: rajtad kívül megcsinálta még pár ember, szóval haters gonna hate
3: nincs szükség semmilyen konkrétumra, mert: a szituáció egyszerű, megvette a Passatot, azt hitte 180 ezerrel. De nem. Volt benne vagy majd' 400. Való igaz is, hogy kényes szerkezetek, 300 ezer után biztos érik rá egy kiadós generál, de nem kell ennyire rossz fényt vetni rájuk. Dr. Zoo nem hibás, nem ő az első, akit átver egy kereskedő. De az se igaz, hogy 200 ezret bír, ez kb. olyan legenda, mint, hogy a dízelbe 150-nél kettőstömegű csere.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
válasz Dany007 #57629 üzenetére
Nem tudom, én szeretem azért, ha érezni az aszfaltot a kormányon keresztül. A dobozos dobló kormányát pl. imádom, a legkisebb kavicsot a visszaadja, és milyen messze van az egy sportkocsitól. (A kanyarodási képessége nem túl acélos, nyúlik, mint a rágógumi, de legalább a kormány visszaadja az utat ) Egy 1-es BMW-nek is csak érzéketlen hajókormánya van.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Dany007 #57659 üzenetére
Szerk.: tényleg nincs valami módszer a valós km kimérésére? :S Valami xy alkatrész kopása? Amit mondjuk nem szokás cserélni... Vagy akármi amivel legalább azt meglehet saccolni, hogy 270 vagy 140? Azért ez elég nagy eltérés... Esetleg a festék "kopás"? :S
Kormány, váltó, pedálok kopása, ülés mennyire van kiülve, ha bőr, akkor repedezve. Sajnos azonban, ha kicsit is igényesebb a kereskedő akkor ezeket semmi munkával kicseréli meg felújítja és lőttek az összes nyomnak. Marad a szervizes lekérdezés, ahol az lehet gyanús, hogy 4 éve 220 ezerrel volt bent, most meg 150 ezret mutat az óra.
-
-
-
-
válasz DeFranco #58373 üzenetére
Sima:
Flexibilis, keret nélküli, aerodinamikus kialakítású ablaktörlőlapát.Minden olyan autótípushoz használható, ahol az ablaktörlő visszagörbített fémkarhoz fogatható fel.
Multi:
A multifunkcios adapter nagyon könnyen és gyorsan felszerelhető. A piacon jelenleg forgalmazott főbb járműtípusok 98%-hoz megfelelő lehet.(#58375) DeFranco: Já, itt a többféle felszerelhetőségi lehetőségekre utal
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Miben gondolkozol?
Amúgy érdemes megkérdezni a becsületesneppert. Ő szokott külföldről. Innen van 1-2 ember, aki hozott kintről, de aki rendszeres kijár, olyan nincs.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz runner 125 #59789 üzenetére
Volvo helyén a Bentley ütött volna.
-
-
-
-
-
válasz Dany007 #60584 üzenetére
Egy tünete van, ha pl. lepadlózod 4 ezernél akkor gyorsulás helyett felpörög. Mindig a felsőbb tartományokba kezdődik, de ha ezt eljátszod párszor akkor már 2-3 ezernél is csúszni fog és a végén el se tudsz vele indulni. Mintha üresbe lenne a kocsi. Ha már egyszer is produkálta már nem jó jel, csere. Meg kell bontani hozzá a verdát mert a váltónál van a kuplung.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz Gebriel #60880 üzenetére
Az plusz költség, mármint kell rendszám (8500) + forgalmi (12000), átírási, vagyonszerzési illeték ilyen esetben nincs. Meg talán a műszakis matrica, valami 600ft.
Bár ezek lehet már régiek, ezt találtam most:
Amit Nemzeti Közlekedési Hatóság felé szükséges fizetni: Vizsgadíj + egyedi forgalomba helyezési költség. A vizsgadíj függ a jármű típusától. Nem összkerékhajtású személyautók esetében: 16.290 Ft. Az egyedi forgalomba helyezés költsége: 22.800 Ft
Amit a vámhivatal felé kell fizetni: a már említett regisztrációs díj.
Amit az okmányirodában kell elintézni: forgalmi engedély illetéke: 6.000 Ft , törzskönyv illeték: 6.000 Ft , rendszámtábla ára 1 pár esetén: 8.500 Ft, érvényesítő címke díja: 585 Ft. Összesen: 21.085 FtEz stimmel, a fenti vizsgadíj + forgalomba helyezés lehet még a pluszköltség akkor.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
-
-
-
válasz dragonfx #62594 üzenetére
Ha telepítik a fix trafikat akkor napok kérdése/hetek kérdése és az adatbázisok tartalmazni fogják a mérési pontokat.
A vásárláshoz:
2009-től 1,5 millióig azt hiszem 93 klímás autót dob ki, ha valami szép és "extravagánsabb" autó kellene akkor nekem ez a kettő jönne be. [link], [link]
Persze mikor megnyitod a linket a km-től valószínűleg sikítva menekülsz majd. Ettől van az az időszak amikor magánvásárló alig vett autót, szóval ha találsz 100-150 alatt, azt becsüld meg.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs