- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Dell notebook topic
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Mini-ITX
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Asztrofotózás
- iPad topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zotyipotyi
csendes tag
válasz Kickass #205752 üzenetére
Köszi a választ!
Octavia-val az a baj, hogy asszonynak nem tetszik, pedig szerintem is racionális választás lenne. De hátha még meg tudom beszélni vele. Én meg gondoltam, hogy Golf után kipróbálnék vmi mást is, ha ezt nézem, akkor marad a Leon.
Golf 5 kombival egyébként kényelem szempontból nincs problémám, csak tényleg már a rohadás zavar (pedig a csomagtér ajtót 1,5 éve meglakatoltattam, de már megint rohad), meg tavaly már kapott egy lambdaszonda kiemelőt, úgyhogy a katalizátor is lassan cserés lesz.
Hát, igen, hogy pont most akarok váltani, azzal így jártam, de nem látom, hogy a közel jövőben megfordulna ez a tendencia az árakkal, sőt... -
rbalint88
addikt
válasz Kickass #205769 üzenetére
Ami legalabb az eloirt szervizeket megkapta, az mar jo kiindulasi alap, de amikor az autok jelentos reszenek minimum foghijasan vagy sehogy nincs vezetve a szervizkonyve es nincs szervizszamla se mellekelve, az ilyen erteku autonal kevesbe megnyugtato. Meg ha nagyobb torese volt, az hogy volt javitva…
Nem azt mondom en se, hogy minden szar, astrabol is van pl jo kinalat (ha nem kell automata valto), csak ki kell valogatni a sok szar kozul azt a par jo vetelt, lehetoleg gyorsabban, mint mas -
Paxker315
addikt
válasz Kickass #206385 üzenetére
Meg baleset és baleset közt is van különbség. : ) Saját példa: rögtön elindulás után koccantam, de a lököst tartó patentok sorban törtek, a másik autóján is keletkezett kár a lökhárítón, festéknyom a felnin.
Nem ugyanaz, mint nagyobb tempóval telibe kapni valakit. Ez így csak egy drága lecke és kis vesződés-bosszúság, érdemi struktúrális károsodás nélkül. Egy műanyag elem törése is bekerülhet így a rendszerbe, ha más is involvált
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Kis Tigris
tag
válasz Kickass #206389 üzenetére
De, hasznos volt a link, köszönöm 🙂
Van ügyfélkapum, fogom is használni.Ettől függetlenül a véleményetek biztos kikérem egy-egy kinézett példányról, mert életemben egyszer vettem idegentől autót (kereskedés), besétaltam hogy körülnézzek, kocsival jöttem ki botor módon 😀 Nagy mákom volt, 3 éve mai napig semmi baja, belenyúltak véletlen a tutiba. De mégegyszer nem akarok kockáztatni, ezért kérem a ti véleményetek.
Ti ehhez értetek, én máshoz 🙂
A Ford S-Max-ot még nem vetettem el, habár ennek a Csontinak máshol is hallottam most kétes hírét, lehet ezért fogom csak elvetni.[ Szerkesztve ]
-
válasz Kickass #213344 üzenetére
Mondjuk ez igaz, vw ülések pont rossz helyen nyomják a derekam, páromnak meg a tipo nem annyira kényelmes, az i30 kényelmes, de az opel insignia meg a legkényelmesebb neki. Az nálam határ eset, nem fájdult meg a hátam benne, de kényelmesnek sem mondanám.
A kia carens szintén nem volt kényelmes, mert semmi oldaltartása nincsen, abban sokkal nagyobbak az ülések. Az ibiza sport nem tartotta a hátamat, de legalább nem is nyomta, oldalról meg tartott, úgy 200 km-t elvoltam benne, i30- ban egy nap 2*200km nem volt gond, tipoban/kia ceedben egy fenékkel 400-450 km sem volt gond nekem, nem fájt semmi mikor kiszálltam, de mentem kia ceedel egy nap 1100 km-t is, akkor sem az üléssel volt a gond. Honda civicben mentem egy nap 1000km+ azzal sem volt gond. A fabia nekem kínzás volt, de párom 4es golfja is 20-30 km után😏[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
szabonagyur
félisten
-
őstag
válasz Kickass #216381 üzenetére
Erre egyébként őszintén kíváncsi lennék, de magam nem próbálnám ki. Magam esete ugye azt jelentené hogy hölgynek venni aki eddig hondához volt szokva (megy azt kész) és nem lehet neki (vagy lehet csak felesleges ) olyan instrukciókat adni hogy ne csúsztasd sokat, rámpák és egyebeknél meg ez és ez. Aztán használja 5-6 évig és 50-70 ezer kilométerig. A teszt fő kérdése hogy lenne e millás javítás ("karbantartása" a dsg-nek) közben több nap időigénnyel (meg hogy el lehetne jól eladni e 5-6 évesen száraz dsg-vel). Simán elhiszem hogy kibírná de előbb szeretném másnál látni...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kickass #216381 üzenetére
De nem is neki írtam a tartóssági gondról. A kérdezőnek csak azért írtam a manuális opciót, mert az a megfontolandó tény, hogy ha egy váltónak rossz híre van (attól függetlenül hogy vélt vagy valós), akkor azt beárazza a piac ami 4-6 év múlva fogja érinteni esetleg amikor megválik tőle.
#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
válasz Kickass #220116 üzenetére
Tesomek is elvannak ket kislannyal a plugin V60-ban. Nagyon szeretik, miutan totalkarosra torte oket a furgon, ok viszont serules nelkul kiszalltak, utana is olyat vettek.
Engem egyedul a szervizeles aggasztana, az Amperaval is szivas volt, pedig Bp-n elek.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz Kickass #220427 üzenetére
Én annó napokig bújtam a fórumokat (facebook, német fórumok...stb) keresve száraz DSG rossz tapasztalatokat, de végül csak jókat találtam. Volt, aki a 3-ik autóját vette ezzel a konfiggal. Persze olyat nem találtam, hogy 300ezer felett van és folyton vontat.
Továbbra is jó lenne látni legalább egy személyes, szomszéd, kolléga...stb tapasztalát a száraz DSG-ről.[ Szerkesztve ]
-
Yany
addikt
válasz Kickass #220428 üzenetére
7-8 literes átlag(!?)fogyasztással? Télen is csak autópályán eszik pontosan 7.5l-t. Persze, aki 150-nel keni neki, biztos rosszabb. Városban télen 5~6l, nyáron 3.5~5l. Milyen 7~8? Azt nagyon csipázom, mikor olyanok állítanak "érdekességeket", akik nem tapasztalatból beszélnek. Semmi igényem védeni a Qashqait, szerintem jól kivehető a leírásomban, hogy hideget/meleget őszintén írtam meg, de amikor valaki saját tapasztalat nélkül mond hülyeséget, ráadásul rögtön azután, hogy valaki megosztotta a tényleges gyakorlati tapasztalatait, azért elég fura.
Szerintem egy sokéven át tökéletesítgetett Toyota hibrid esélyesen megbízhatóbb konstrukció (legalábbis a Toyotára nézve ciki lenne, ha nem így lenne). Az e-Power inkább azoknak szól, akik nem akarnak lemondani az elektromos meghajtás karakterisztikájáról, miközben nem kívánnak hatótávpara és töltők utáni sorbanállással vezetni. Autópályázni meg marad vagy egy alacsony fogyasztású ICE, vagy full elektromos.
A többi érvet pedig maga a Qashqai teszi hozzá annak, akinek, mert mint autó, nagyon rendben van (a fenti "Nem tetszett" listámat leszámítva, amit mindenki eldönt maga, hogy mennyire prior neki vagy sem, illetve másnak más szempontjai is lehetnek, amit és meg sem említettem, mert nekem nem lényeges). Az e-Power meghajtás csak egy szempont a sok közül. Egy autó a legtöbbünknek ma már bőven nem csupán egy motor köré épített kasztni, hanem mindennapi eszköz, ami nagyonsokféleképpen helyt kell álljon.
Én mindenképpen azt javaslom, hogy akinek a Qashqai szóba jöhet, nézze meg a Corolla Cross-t is (az a kategóriatársa és árban is az van egy szinten, nem a RAV4), a Kia, Honda és Hyundai modelljeit is. Akinek meg van lehetősége full elektromosat venni, a Seal U most elég durva lehetőség.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
őstag
-
tototos
őstag
válasz Kickass #221049 üzenetére
Tehát azt mondod, hogy az itthoni kereskedők tehetnek az árakról? Érdekes mert a holland piacon is hasonló árak vannak, sőt a mostani euro árfolyammal számolva néha még drágábbak is.
Nem tudom Sturcz Anti videójában melyik volt az a tétel amitől GTK lenne a kocsi. 4 évig volt hasonló Priusom és 623 ezer forintot költöttem rá amiben volt 1 szett téli gumi felnivel. 40 ezer km-t ment az autó. -
tototos
őstag
válasz Kickass #221057 üzenetére
A kérdező 2 millióért keres automata váltós rohangálós autót. Erre szerintem a Prius jó választás, de te ajánlhatsz mást. Szívesen meghallgatok mást alternatívát én is.
[link] 4 év és 60 ezer alatt költött rá 1,5-t amiből 650 ezer volt az akku pakk csere a többi műszaki vizsga, olajcsere, 12v-os akku csere és kerékcsapágy csere.[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz Kickass #221057 üzenetére
ez olyan kb mint az 1.9TDI fanboyok is...ami 25-30+ eves technika
akkora vallasi jellegu tabor van mogotte, mintha egy egyhazi szent grál lenne
foleg az a szep, amikor a tulaj joval fiatalabb, mint az auto, de kiselodast tart megbizhatosagbol fel ev hasznalat utan, mert meg az alatt nem kellett a lenyalodott butykos veztengelyt meg kilukadt hidrotokek miatt ~300k-t ralocsonia a hengerfejre
.....es az amugy qrvara nem egy kopojellegu alkatresztöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Futás, futópályák
- Nintendo Switch
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- DIGI kábel TV
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Politika
- Autós topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs