- Hálózati kábelek és szerelésük
- Androidos tablet topic
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Léghűtés topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- iPad topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #191863 üzenetére
de a 180k km alatt uzemanyagon sporolt kb 4.5milliot a free SC toltessel, meg a kotelezo szervizeken meg min 1M-t ennyi ido alatt
gariban kicsereltek neki a kenyes cuccokat, ugyhogy neki az zero koltseg volt
nezd meg egy ICE motoros vasnal taxikent hasznalva ez hogyan lett volna
360k km-nel mar DMF+kuplung reg cseres lett, EGR detto, DPF is, addig volt 20 olajcsere es min 1 vezerlescsere
a ModelS akkora mint egy 7er bimmer vagy S merci, ott is vastagon fog a ceruza
OK, max nem manual a valto bennuk, es akkor meg az automata tud meg szopobb is lenni azoknal
Bp-n egy taxi a 7-t siman beveri meg ha dizel istöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #191885 üzenetére
egy alapbol 35-40millios autonal nyilvan mas arak lesznek barmire, mint egy sokkal olcsobbnal, hiaba lett kozben 6+ eves
---------
szerintem aki megteheti, az most felrakat napelemet es szaldo elszamolasban amit a hazon megtermel nappal, azt elhasznalja BEV taxiban egy ev alatt lassacskan
csucsuka kozben visszatolti az elore megtermelt mennyiseget, akar ejjel is, amikor nem sut a napelemre a feny, mert a halozat pufferel
kb 5 milliobol felrakat annyit, hogy haz teljes ellatasa es havi 9-10000km-nyi furikazasra futja
ahhoz kepest a benzin/gazolaj extra kiadas csak mindig
havi 9k km 7literes fogyival 630liter uzemanyag, ami 233k/ho, azaz 2.5 ev alatt megterul akkoris, ha csak erre hasznalja
havi 9k km 18kWh/100km fogyival meg 1620kWh aramban = 65k a sima 230VAC halozatrol
amit handrasnak felraktak az 3,5millioert volt egy 8kWh-s tortenet
nyilvan nem megy mindig annyin, meg a haz is fogyaszt belole, de nyaron eleg sokat be tud tolni a halozatba elore
5millio korul meg mar boven 13-14kWh-t is felraknak, az egy jobb nyari napon betol a halozatba 110-120kWh-t, vagy akar 130kWh-t
ha meg a futes stb eleve nem villanyrol megy, akkor annyival tobb marad a BEV-t tolteni, amivel egy ekvivalens ICE jargany fogyija (is) ~teljesen kinullazhato
es akkor ott vagy hogy van egy havi ICE 230k-s fogyi vs BEV 0
meg a ICE motoros idoszakos kotelezo szervizei vs a szinte 0
osztrakoknal qrva sok napelem van a haztetokon, pedig ott kevesebbet sut a nap is, megis hasznaljak
kis vallalkozasok tetejen is ott van par tablacska...
vmiert csak megeritöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz Biqci #193254 üzenetére
nemtom, de ez az elektromos kiegeszito futes eleg sok autoban 10 eve is elerheto opcios extra volt, es nem is volt draga
Grande Punto-ba vmi 30k-s opcio volt anno, pedig az nem egy tul magas kategorias technika, es frutti felar igazabol
147-ben is az automata klimasokban a klima modulban ott van a helye meg a benzines verziokban is ennek, es a bodyECU tudja is kezelni, ha engedelyezve van
az ilyennel felszerelt autok kb azonnal tudnak meleget fujni, mert nem a hutovizet melegitik, futogyertyakkal, hanem a befujt levegot direktbentöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Biqci #193266 üzenetére
ez piac fuggo is tud lenni
eszakibb orszagokban eleg sok gyarto kinal olyan extrakat is, amit egy delibben hirbol se hallasz
GP-ban az 1.3JTD miatt volt ilyen opcio, mert az tenyleg annyira keves hulladekhot general, hogy alig tud futeni telen
az 1.9-kben mar altalaban benne volt a magasabb felszereltseguekben
de lattam mar olyan GP TJET-t is, amiben benne volt ez az elektromos segedfutes, es tenyleg lof.sz felara volt
4.5-5M-ba kerul az auto, es +30k volt ez az opcios extra
az volt a huje, aki nem kerte bele, meg ha benzines is
beulsz telen es lefujja a szelvedot, amig levesed az oldalablakokrol jeget
es megsem 180-200k, mint a futheto szelvedo az esoben bezavaros csikjaival, aminel igazi örö é bódottá, amikor beleugrik egy felpattano kavicstöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Biqci #193273 üzenetére
nem
ez egy olyan elektromos hőmátrix panel, mint a hajszarito futoellenallasai
alapbol csak ataramlik rajta a levego, ha jar az utasterventi, pl nyaron a klima altal lehutott levego
bekapcsolva meg a rajta ataramlo levegot melegiti
nem a klimat forditja meg futesre, mint egy hoszivattyus futes, hanem sima egy elektromos futotest
a klima megforditasa egyebkent is csak addig mukodik, amig fagyvedelem miatt nem tiltodik le a kompresszor
az elektromos futomatrix meg -15fokban is tud futeni egybol, mert siman a generator altal termelt egyenaramrol mukodik
az kell csak hozza, hogy mar jarjon a motortöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Anaren91 #195177 üzenetére
a turbosnak pont azert nem kell porognie, mert van 230-240Nm nyomateka, ami tobb mint regebben egy 2 literes szivonak szokott lenni
pl a regen mk3 Golf 2.8 VR6 csucsnyomateka volt 235Nm
vagy a "Cossie" C20XE F Astra GSi 16v motor 196Nm-t tudott
a downsized 1.4 ezeknel tobbet tud, lejjebbrol tudja es 5-s helyett 6-s valto is akad melle, amivel rovidebb lehet minden fokozata kicsit, igy a kerekre is tobb nyomatek jut a fokozaton belul
azaz meg rugalmasabb istöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz pumpa1 #195272 üzenetére
meg sokszor okadtak a kormot tunnerolas nelkul is, meg a gyemant aru PD elemekkel se lett a juzerek szive csucske a technika
eleve hatranybol indul azzal, hogy a befecskendezes nyomaseloallitasa fugg a veztengely helyzetetol, mikozben a rpm-l meg novelni kene az elobefecskendezesi szoget
a CR-nel meg ez akkor van, amikor akarod, mivel a nyomas eloallitasa folyamatos
ezt a FPT-rol akkor megmondtak, amikor kijott ezzel PD tortenettel a VAG a CR utan 1 evvel
gyartottak is a PD-t egeszen 8-9evig
azaz ma mar regebb ota nincs gyartasban, mint amig volt
a CR rendszer meg 25 eves lesz jovoretöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz oliwire #195613 üzenetére
szerintem qrva lejart ez a motorhang dolog
az autot a teljesitmeny viszi, nem a hengerszam
regebben egy V6-V8 annyit tudott, mint ma egy sor4+turbo
de utobbiban tobb a nyomatek, lejjebbrol is tudja, es sokkal konnyebb a blokk az auto elejeben, ami a vezethetoseg szempontjabol sem mind1, meg az egesz auto eleve konnyebb, meg az elso tengely terhelese is az, meg a tomegkozeppontja sincs annyira elol, azaz kanyarodni is konnyebb vele
regen azert csinaltak nagy ccm-t sok hengerbol, mert nem volt meg az az anyag- es gyartastechnologia, ami tudta volna ezt
az orokelet+2napnak gondolt szivo V6-V8-k is meg tudnak rogyni par evesen, es javitani azt sokkal tobbe kerul akkor
egy turbo sokkal olcsobb ma mar
meg lehet csinalni azt is jora, max nemely gyartoknek ez nem sikerul...
de a masiknak meg igen, szoval alapvetoen nem lehetetlen aztöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz oliwire #195617 üzenetére
kajakra, itthon ugy megy ez a V6-V8 maniazas, mintha USA-ban lennenk
kozben itt 2x annyi a benzin 1/2-1/3-d akkora jovedelmek mellett
15-20 eve egy 3 literes sor6-V6 szivobenzin tudott 220-240loerot altalaban vmi autopalya cirkaloban, azt ma egy bevasarlokocsi 1.6T lehozza
sot, igazabol annyi sem kell bele, a megfelelo tomeg/loero aranyhoz, mert alapbol sem egy 1.5+ tonnas vasbalna bodeban van a motor, es egy rovidebb 6-s valto szokott lenni melle
2 liter turbobol ugy kijon a 300-350 loero, mint a huzat, ehhez anno 4-5 liter V8 "kellett"több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz footy #195626 üzenetére
nem zarja ki semmi, csak kicsi a piaca ezeknek
sok az ado ra, varosban zabal, autopalyara meg felesleges, mert vagy szarra buntiznek, vagy amugy se tudsz igazan haladni vele a forgalom miatt
ha meg szervizelni kell, akkor mindig khmkhm-be kerul hozza minden IS
egy kesz gazdasagi totalkar a fenntartasa
alapvetoen egy olyan orszagban szeretnel V6-V8-zni, ahol egyebkent se volt ennek hagyomanya se soha
5 hengeres dizele meg benzinese volt a Mercedesnek, a Audi-nak meg a Fiat-nak is, de vhogy egyikert sem megy a kapkodas
az Audi S2/RS2 is 30 eves technika lassan, csak nem kapsz hozza gyariban mar kb semmitű
vagy olyan ara lesz, hogy megbénulsz, a sor5 dizele meg adagolos ostechnika a maga bajaival, rohadtul nem korszeru
kompresszor hatasfoka meg egy halal, mivel az uzemanyagbol a minden veszteseggel kinyert netto fotengelyi teljesitmenyt eszik a meghajtasa, szemben a turboeval, ami meg az uzemanyaggal a rendszerbe bevitt brutto energiabol mukodik, ami amugy egy vesztesegkent elmenne a kipufogon
meg a kompresszor kb olyan, mintha egy a toltonyomassal linealisan felszorozva nagyobb ccm-s motorod lenne, turboval meg mintha ket kulon motorod lenne az autoban, amik kozott a gazpedallal lehet valtani
egy 1.6-s motorbol siman ki lehet hozni 300-320loerot egy ertelmesebb csigaval, ami FWD/RWD-n mar boven akkorat lehet perecelni, mint a haz
pont ezert sincs ertelme a hasonlo V6-V8-knak, mert csak tobbet zabal, de nem megy jobban
egy olyan turbo sokkal kevesebb kerul, mint egy V6-V8 fejlesztese es gyartasa, mert alapvetoen egy olyan sor4-s motorra fel lehet dobni, amit szivokent is tizezresevel gyartanak, tehat mar ott csokken a gyartasi koltseg, es ezert nem igenyel masik szerszamot es ontvenyt, meg kulonleges fotengelycentirozast sem, mint ami a V motoroknal szokas
meg eleve nem mind1 hogy 4 dugot raksz be vagy 6-8-t, meg 16 szelep eleg vagy 24-32 kell, meg 1 helyett, 2 hengerfej van, tukorkepben gyartva ket kulon szerszammal
egyszer nezd meg mennyibe kerul 4 hengeres motorhoz osszeszedni egy motorfelujitashoz, ami kell, meg "csak" egy V6-hoz mennyi
szoval meg siman lehet, hogy kisker aron is kevesebb kerul egy sor4 + vatta uj Garrett GTX2860R csiga, mint a szivo V6 osszes kello alkatresze, gepmunkai stb
de ha meg tobbe is kerulne a sor4-s megoldas, a diffit a szivo V6-V8 hamar ledolgozza a benzinkutakon
aztan egy 2.5 V6 vagy 3.0 V6 kihoz ebbol 170-200 ill. 220-250loerot altalaban, az atlag 1.6-1.8T meg csuklobol tud ennyit, es a nyomateka is 300-400Nm lehet melle, amit meg a 3.0 sem feltetlenul tudna, nem hogy a 2.5-s...
szoval kb semmilyen racionalis erv nincs igazabol a nagy ccm-s 6-8 hengeres szivok mellett
elment a vilag ezek mellett 15-20eve....
belegondolsz a VAG 1.8 20vT is a 90-s evek technikaja, 240lovas verzio is volt belole mar akkor
csak korabban (30+ eve) nem volt ezekhez kelloen jo ECU vezerles (se), de az mar akkorra is megoldodott
gondolj bele, akkor mi volt egy PC, meg ma mi
az atlag okos telefonokban komolyabb szamitasi teljesitmeny van manapsag, mint ami egy akkori ECU-ban volt, ami ezt a 1.8-bol elert 240loerot "elvitte"több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Anaren91 #195685 üzenetére
igazabol a benzinesben tobb a nyomatek, csak jellemzoen a szivobenzin van osszevetve a turbodizellel
nezz meg egy szivodizel vs szivobenzines mutatvanyt kiindulaskent
ott azert kevesebben fogadnanak a dizelreazonos ccm es toltonyomas mellett turbobenzin nagyobb pillanatnyi nyomatekot tud, es mivel feljebbre is forog, a valtoja rovidebb lehet, amivel a fotengelyen bemeno Nm megtobb lesz a kihajtason a kerek fele
de akar meg a kisebb csucsnyomatekkal is kijon ez
pont ezert is erosebbek a turbobenzinesek a turbodizeleknelezert van az is, hogy az igazan kajak feltoltott motorok mindig benzinesek
pl leforog 7000rpm-re a benzines es a rev.limitere 7500-n van, az a dizelre jellemzo 4000rpm-nek az 1.75x-e
azaz ha a dizel nyomateka 1.75x annyi 4000rpm-nel, mint a benzines-e 7000rpm-nel, akkor lesz csak a dizel erosebb
mikozben ekkor a kerek fordulatszama es a kerek kerulete ugyanannyi, tehat a jarmu ugyanannyival halad
erre igy keves az esely, mert a turbobenzin eleve tobb nyomatekot is tudhat, vagy akar a kisebbol is tud nagyobbat csinalni a valton a motor fordulatabol[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz BigBlackDog #195919 üzenetére
regen azt csinaltak, hogy az idopontokat fake adatokkal kitoltve lefoglaltak elore
most nem modosithato utolag az alvazszam stb, azzal kell ott megjelenni, amit bevittek a rendszerbetöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #196518 üzenetére
volt, de attol meg ~2millo volt az ara az 1.3 fapad-nak
a fullos 1.5GS is eppen 3 alatt volt, meg az 1.6Sport 4 megaforint
a legtobb persze a 1.3GLX volt 2.4-2.5 korul, mert havi torlesztoben nem volt nagy a diffi a 1.3fapadhoz kepest
na most tavaj az 1.4turbos Sport volt ~7misi, es az meg nem is a mild-hibrid verzio annyierttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz alázógyík #197438 üzenetére
ecce nagyon regen a Bp 18ker Hengersor utcaban volt egy Suzuki markakereskedes
ember kivite a csitti uj verdat, az Ulloi ut sarok onna kb 400m, van kozben egy keresztutca, amit meg abszolvalt
az Ulloi-hez erve megallt, de hatulrol megloktek, az elejet elvitte az eppen akkor odaerkezo BKV busz...
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz footy #197812 üzenetére
az M32-s GM valtohoz mar regota letezik egy javitokeszlet nagyobb atmeroju es szelesebb gorgofeluletu es ezzel nagyobb teherbirasu csapagyakkal meg hozza valo valtohazzal kompletten:
bele kell alkudni az araba ennyit....
egyebkent nem mintha mas autoknal/modelleknel ne lehetne siman ennyit eltapsolni mas bajokra....
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Veron #198103 üzenetére
19ker Vas Gereben utca [link]
van egy Eredetvizsgas ceg, ahol "gyorsitott" atirassal is foglalkoznak extra osszeg fejeben
odavittem az auto papairjait szerdan, csutortok delben nevre volt irva
mindig naluk iratunk at mindent
forgalmi csere kell mert betelt a vizsgamatricak helye akkoris
multkor egyedul volt a muki, mert kollegaja beteg volt, ugyhogy lehet lenne 2 munkanap istöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #198581 üzenetére
meg eleve +suly a rendszer, mintha ulne benne pluszban vki
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz venom8888 #199022 üzenetére
a 5.-6gen Civic VTI szivoban volt 1.6-bol 162lo 25+ eve, vagy 185lojj a 6gen Civic Thai/-ben, ott senkiben sem szokott felmerulni, hogy "tul van huzva" meg az ellettartam mennyi is.... pedig veretve par evente lehet gyuruztetni
egy turbomotornal, meg azonnal ez a problema, hogy tul van eroltetve
probald meg melyikkel ered el elobb a 200 loerot, a szivoval avgy a turbossal
siman tudsz venni Tesco-ba jaros 1.6-s turbomotoros autot akkora fotengelyi teljesitmennyel, ami szivoban a S1600-s rally kitcar-ban volt, amikben 2000km-kent felujitjak a motort egy szabad szemmel is igen jol lathato osszegert
TJET Bravo-k 400k+ km-t elpotyogtek megbontas nelkul, szupersz(t)ar TSI-kben meg eddigra 2x eltort a dugattyu a gyurugatnal, meg az 5-6. szett lancvezerles volt/van rajta
meg lehet azt csinalni jora is, max nem mindenki tudja...[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
vagy a JDM B18C5 az Integra Type-R-ben 1.8 200lo
de a turbomotornal a légnyelést kell szamolni, mert az nem egyezik a hengerurtartalommal
1bar-l toltve egy 1.4-s turbo motor (kozel) 2.8liter levegot kap be, es ahhoz kap uzemanyagot egy 2.8-s szivomotorral meg senkinek nem szott baja lenni... (1.5bar-n meg mar ~3.5litert)
csak ez kozben 80-100kg-val konnyebb az egesz auto meg az elso tengely terhelese is ennyivel kisebb, mert nincs benne egy helyigenyes es dognehez V6-s tokesuly, amivel ugyanez elerheto lenne
meg a benzinmotor minosegszabalyzott, azaz ott az egesterbe bekerult levegot AFR arányosan kell etetni uzemanyaggal, kulonben leall
ilyenkor nem mind1, hogy a dugoban araszolva 2.8-s motort etetsz, vagy egy 1.4-st[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz BigBlackDog #199200 üzenetére
miert nem setal egy kort a IKEA-ban, addig amig tolt? vagy beul az etterembe kajalni
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
nekem olyan volt, hogy a ccm helyett a kg volt beirva a rublika, es az alapjan szamoltak a KGFB-t
ertsd: 1929ccm helyett 1170 volt beirva motor hengerurtartalmanak
meg meg a tobbi resze is el volt b.szcsizva kb ahogy csak lehet
Gyártmány: zöldesszürke
Tipus: Fiat
szin: Tipo
amikor betelt a fogalmija, akkor a z.szürke csak szürke lett
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz vzsryl #200342 üzenetére
nemtom, de 1.4 TJET Bravo 2000rpm-n 200Nm
az mire nem eleg?
egy 2 liter szivo akkora rpm-n sosem tud ennyi nyomatekot
1500rpm alatt meg ki terheli a motort?
dizelek is nyuglodnek annyinal, meg a geometrias turboval is
legjobb dizel a VW?
aha
az autoszerelok jol megelnek beloluk, az tuti, azert szeretik ajanlanitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz waveson #200329 üzenetére
sogornak van egy F11 335XD-je
elmult 15 honapban egy ropke 2.3millio ment ra ugy, hogy athozatta Ausztriabol a nagyszervizre, mert akkor mar siman 3 felett lenne, ha azt is ott vegzik el rajta
eccer mondtam neki, hogy az ez auto egy kesz GTK
nem volt megtorve, ezek csak az elhasznalodas es a meghibasodasok okozta javitasok koltsegei
erre vissza akart vagni, hogy de a felesege (hugom) autojara is most koltottek 150EUR-t
uj Fiat 500 1.2 8v
ooo, tenyleg?
ez talan azert volt soronkivuli nem tervezett koltseg annal, mert leutottetek a motor aljarol az olajteknot, es kellett ra egy uj (55EUR) meg nyilvan uj olaj+szuro istöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz vzsryl #200351 üzenetére
meg lehet iratni feljebb is
azt ne feledd el, hogy a dizelben hosszabb a valto, igy hiaba nagyobb a motor nyomateka magaban
a benzines meg mivel joval feljebbre forog, siman tudhat tobb kerekre esot kevesebb fotengelyi nyomatekbol isigazabol a csucsloeroket kell osszehasonlitani, mert abbol kiderul
egy 150lovas 1.9-2.0-s dizel nagyjabol semmivel se fog jobban menni, mint egy szinten 150lovas kisturbos benzines
(meg eleve nagyobb ccm-bol dolgozik, egy hasonaloan 1.8-2.0ccm-s turbobenzin reggelire megzabalja)
egyik 300Nm masik 200Nm, mindketto nagyjabol 2000-2500 rpm-n ennyi, de az utobbi 1.5x akkora rpm-g forog le
a dizelben meg hosszabb az atteteli arany meg a diffi is, hogy azert sebessege is legyen
csak azzal aranyosan meg csokken a bemeneti nyomatek a kimeneten
ezert is 150lo vegulis csak az isa szivobenzinesek ellen jobb a turbodizel, mert reszterhelesi alacsony rpm-n is tudja a kakaot, de a turbobenzinesek ellen ez nem jatszik, mert ott azok is tudjak azt
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz vzsryl #200360 üzenetére
annak az Astra-nak csak 230Nm a nyomateka (vs 320Nm), de max loerohoz tartozo rpm 1.4x-e a Passat-enak
Passat 4000 vs Astra 5600
es meg a 6. fokozat x diffi attele is rovidebb benne
Passat 2.242 vs Astra 2.492
a loero meg azert tobb, mert a motoron a pillanatnyi nyomatek x rpm siman ott ad ki nagyobb szamot
aztan ezt az elonyt meg a ~11%-l rovidebb valtojaval tovabb noveli
ha meg konnyebb a bode is (és az), akkor azzal is
szoval ezt max akkor fogtad meg ott, ha a pilotaur hanyagul nem valtott vissza
ja 0-100 Passat (sedan) 9.8sec vs Astra 8.5sec
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
szerinted ezekre nem lehet csatacsippet iratni?
egyebkent a K Astra 1.4T 1200kg korul van (felszereltseg fuggoen ez felfele valtozhat), szoval qrvara sokkal konnyebb a hozza kepest 1500kg-s vasbalna Passat-nal
az tuti, hogy 300kg-t nem tudsz bele X-lgetni opciokban
de atlagban tudja 7 liter korulit ez is
benzines motor minosegszabalyzott, a dizel meg mennyiseg
azert zabal tobbet a sok ccm-s benzinmotor, mert a ccm-t etetni kell AFR-l
kis ccm-s turbosokkal pont ezt hekkelik megtöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen