- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #8615 üzenetére
Uhm...oszt, mi koze ennek a tobbi auto "elenyeszo" 99.9%-hoz?
Ettol a szaazkarteles dologtol olaj nem fog egy percig kovalyogni amugy.Amugy ennek hatrany is van egyersz jo draga, masreszt kulon szivattyu kell a motoron kivul ehhez, amit vmi szij vagy lanc hajt, na most az megbenul, akkor szoptad amugy onmagban is draga motorodat, amihez ez kellett neked bele.
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz dabadab #9043 üzenetére
Jah, hat kb annyira volt eladhatatlan az EV1, hogy akik lizingeltek kb mind megakartak venni, amikor bevontak oket a program vegen, tuntettek telephelyek elott, ahol taroltak oket.
eloszor "csak" 150km-t, a 97-s modell mar jobb akukkal 200km-t elment egy toltessel 15 evvel ezelott, erre egy hibrid SE kepes meg ma se, pedig messze nem voltak benne olyan modern technologiaval keszulo akkuk...
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz lajafix #8956 üzenetére
Nehari, de ez oltari baromsag. Ha en automban van ijen kamera es mogotted haladva latlak vele teged behajtani a piroson a keresztezodesbe, es ott baleset lesz ebbol, te meg utas haverjaid hiaba mondjatok 5-n egyutt osszebeszelve, hogy de nektek volt zold, es az egyedul utazo jozsika jott be a piroson eletek, a felvetel bizonyito ereju, oroszorszagbn pont ezert lett kotelezo
menj csak fel youtube-ra es nezegess videokat orosz kozlekedesi balesetekrol, mindet ijen kamerakkal veszik fel
akkoris bizonyito, ha csak veletlen vettem fel mobilteloval ha pl csak egy gyalogos vagyok eppen ott akkor filmezem a szemkozti epuletet es latszik az esemeny is kozben
ekkor raadasul a hamis tanuzasert mar a fasz masik vegen is vagytok egybol 5-n, nem muszaj am ezt egybol bedobnuk, hogy de van egy videofelveletunk is am, hanem pl elobb elmondatjak veletek szepen a begyakorolt a osszebeszelt verziotokat, aztan meg nezitek egyutt a felvetelt, es jon az ubazmegnekem is ha anno egy terfigyelo is felvette volna, ahogy behajtok a zoldon -vagy csak egy lampa latszik, ami alapjan mar ki lehet szamolni a lampa program alapjan mikor valtanak a lampak a keresztezodesben-, akkor lehet nem en lettem volna vegul a birosagon a hunyo.
hiaba lattak eloszor 3-n 3 felekeppen a lampat a masik autoban -aztan a birosagon meg mar szorol-szora ugyanugy-, es lettek ok a hunyok a rendorseg szerint.
birosagon a tobb tanuvallomas ellen csak a videofelvetel az utokartya, semmi mas
tanu meg hat tudod mennyi volt, egy sem, aki volt sem latta lampakat, mert neki eleve hattal volt enyem is meg az ovek is, es csak csattanasra figyelt oda
de egy auto sem allt meg se mogottem, se onnan hol ok jottek be, csak ok lattak barmelyikunk lampait, ami mervado lett volna egy 3. szemszogboltöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz dabadab #9057 üzenetére
En ecce azta olvastam, hogy darabonkent 88-90kUSD-be kerultek, de nyilvan ez tomeggyartasban tobb 10k-s darabszamban per ev mar messze nem lenne ennyi, mint egy ket ev alatt 1100-s szerianal...
Ennyi erovel az osszes masik tomeggyartasu modell hot-hatch verziojanak gyartasa is ertelmetlen elvileg, mert egyenkent tobbe kerulnek legyartva, mint amiert el lehet oket adni.
De az "adja el" a tobbi szazezernyi fapadot, amin meg vastagon keresnek a gyartok
Nyilvan itt az lenne a gond, hogy EV1-nel nem volt kiindulasi hagyomanyos belsoegesu motoros proli verzios fapad modellvarians, es ezek ezert is kerultek ennyibe, meg persze a kis szerias mivoltuk miatt, meg bennuk felhasznalt technologiak miatt.
azert a 200km napi hasznaloknak varosba meg varos korul pont eleg lenne, szerintem nem sokan mennek a belso egesu motoros autoikkal sem ennek felet se sajat zsebre, de ha csak 140-150km-t birna meg az is fedezne a legtobb juzer napi igenyeit
Igen, csak Tesla egy hagyomanyos utcai autora epul, nem kellett kitalalni hozza a bodet (se)
A Tesla Model S-re majd kivancsi leszek, SZVSZ onnantol kezdve hybrid-knek kb vege, mint a botnak. Chevy Volt meg a Lexus fele kamu hybrid-k is mind mehetnek a kukaba.
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Az nem ennyire latvanyos.
Olyan, mint az ecceru tuning jozsika, aki dájrecűrőtű meg sportgyújtókábeltő várja a lojjerőket
Pedig egy vezérműtengely az tényleg ér(ne) is vmit benne
Igaz, azzal nem lehet vértunner talin arcolni a kinyitott reaktor tér mellett feszítve, mert nem lácciktöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz dabadab #9466 üzenetére
Szerintem szaraz korulmenyek kozott a nyari 0 fok alatt is jobb, de ez nyilvan gyarto fuggo is.
Michelin Alpine teligumim van -ami azert nem szar...-, masik felnin meg Michelin Pilot Exalto a nyari, a nyari 0 fok korul alatt sem nyikkan még meg kanyarodva meg jol belefekezve, a teli meg de.
Pedig a csucselmeletek szerint annak jobban kene tapadnia 7fok alatt, es megsem.Az a baj csak ezzel, hogy a nyari gumit csak ket fele utviszonyhoz kell optimalizalniuk, a telit meg vagy 4-hez, a nyarinal be van aldozva a havas ut a nyari viszonyok elonyere
Szoval -szerintem- a teligumi csak hoban jobb valojaban a nyarinal.
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Napfénysüti #9610 üzenetére
Azert annyival meg akkorat esve egy mai WRC-bol is -2m-re kapalnanak el az emberket
Nemreg -tavaj?- is meghalt egy navigator rally-n, mert azek az autok is csak szembol utkozve vedettek igazabol, ahol van masfel meter gyurudo zonajuk, de oldalrol nem, hiba van bennuk istenfasza bukokeret is... aztan utban volt egy termetes fa, es C alaku lett rajta az auto az oldalaval, a navigator felol
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Napfénysüti #9626 üzenetére
Az volt a "baja", hogy mivel hatul volt a motor, elol volt a uzemanyag, es orral mentek neki egy fanak, es mivel nem volt a kozelben segitseg bent egtek az autoban. Nem voltak olyan biztonsagi kovetelmenyek ami az ekkora teljesitmenyhez meg tempohoz kellett volna, lasd F1-ben is akkoriban meg eleg sokan meghaltak.
Csak akkor kezdtek oket keresni, amikor az utanuk indulo auto mar beert a szakasz celba, es azok mondtak, hogy par ~7km innen vmi qrvara eg a fak kozott... addig csak azt hittek a celban rajuk, hogy vmi muszaki hiba miatt megalltak.
Amire odaertek a mentocsapatok, mar a kornyezo fak is egtek, pont olyan a szakaszon tortent, ahol nezo sem volt...
Egy video van youtube-n, amin tavolrol annyi latszik, hogy feltunik egy par pixel-s vmi a kanyarban es leesik a fak koze, aztan fekete fust szall fel onnan. Azt veltek amugy utolag, hogy Toivonenn hibazott, tul szuken vette a kanyart es bal oldalt nekiment a domb falanak, amirol lepattant az auto akkora temponal es utrol leesve bezuhantak a fak koze.
Valszeg amugy akkoris meghaltak volna magatol az utkozestol is, ha nem gyulladnak ki.A B csoportos autok kozul sok csovazas volt, a kaszni rajtuk egy 1db-ban leveheto muanyag
A verseny S4 nem volt 900kg se, es ehhez volt 480LE-s, 2.3sec alatt elerte a 100km/h-t
"The car's 1,759.3 cc four-cylinder engine combined supercharging and turbocharging to reduce turbo lag at low engine speeds. Officially the car produced 480 horsepower (350 kW), but the one that participated to the 1986 World Rally Championship developed over 500 horsepower(367 kW). In 1985, Lancia engineers tested a S4 engine under extreme condition. The engine reached 5 bars boost, developing around 1000 horsepower. Independent figures show the S4 could accelerate from 0 to 100 km/h (62 mph) on gravel in under 2.3 seconds. An engine capacity multiple of 1.4 was applied to forced induction engines by the FIA and the choice of 1,759 cc put the S4 in the under 2,500 cc class, which allowed for a minimum weight of 890 kg (1,962 lb). The combined super/turbocharger system was a development of the 037 engine that produced 350 hp (261 kW) with a supercharger only.
...
Like Peugeot's earlier 205 T16, the mid-engine Lancia Delta S4 was a Delta in name and body styling only (for marketing purposes), and shared virtually nothing in terms of construction with the production front-engine Delta. The chassis was tubular space frame construction much like the 037. It featured long travel double wishbone suspension front and rear, with a single large coil over at the front and separate spring and twin shock absorber at the rear. The bodywork was made of a carbon fibre composite with front and rear bodywork fully detachable for fast replacement due to accident damage, allowing ease of access during on-event servicing. The bodywork featured several aerodynamic aids including bonnet opening behind the front-mounted water radiator with Gurney flap, front splitter and winglets molded into the front bumper panel, flexible front skirt, and rear deck lid wing that featured both a full aerofoil wind section twinned with a deflection Spoiler. The door construction style was brought from the 037 with a hollow shell all-Kevlar construction that had no inner door skin, no door handle or window winder. The door was opened with a small loop and the windows were fixed perspex with small sliding panels to allow some ventilation and passing of time cards and suchlike. For homologation purposes, Lancia built 200 road-going S4 Stradales. Like the rally car, these were mid-engined with 1.8-litre engines, producing 250 PS (180 kW; 250 hp) in road tune."Egyebkent az az elado utcai S4 nem a 37db egyike, mert B csoporthoz 200db volt a minimum.
A 037 itt a S4 elott hasznalt RWD Beta (Montecarlo) belso kodjele.
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Napfénysüti #9628 üzenetére
A mai biztonsagi szint mindig az ijen balesetek miatt lett egyre es egyre szigorubb
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Napfénysüti #9628 üzenetére
1.8-s motorbol amugy akkor lehet ijen 500lovakat elocsiholni, ha qrvara porog a motor, de ehhez kell egy fajta csiga is, ami viszont csak magas fordulaton fog elindulni, nagy lesz miatt a tuboluk (vagyis inkabb turboszakadek lesz az...) ennek kikuszobolesere van benne a kompresszor is, hogy amikor eppen fordul hajtukanyarban az auto, ne kelljen 5000-n tartani a motort azert, hogy legyen ereje onnan kigyorsitani, es szelesebb a a hasznahato rpm tartomany.
Ez az 1.8-s motor elter a tobbi utcai 1.8-s Fiat-Lancia TwinCam motortol, ami pl a Tipo 1.8 16v-ben is van/volt.
A hagyomanyos verzioknak 84mm a furata es 71.5mm (1.6, 1585ccm), 79.2mm (1.8, 1756ccm), 90.0mm (2.0, 1995ccm) a lokethossza.
Az S4 motorban viszont 88mm a furat es 71.5mm loket, hogy a rovidebb lokete miatt jol poroghessen.
A lojjero meg ugye pill. nyomatek * pill. fordulatszamtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-ha nincs meg egy x bar hutogaznyomas a rendszerben, akkor a klima komrpesszor nem kap meghajtast
-klimakompresszor elektromos kupplungjanak biztositekja kiment
-klimakompresszor meghajtoszija szakadt
-utasterben nem forog a futoventillator, akkor sem indul el
-...a tipikusabb hibak ezek szoktak lenni nagyjabol
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz VR6-Fan #9985 üzenetére
mert a teljesitmeny az nagyobb fordulatbol vagy nagyobb nyomatekbol jon csak
-a nagyobb fordulat nagyobb dugattyu sebesseget jelt ugyanabban a motorban
-a nagyobb nyomatek meg nagyobb rahato erot jelentfizikat nem lehet megbaszni
Persze ha felhuzott autot nem "ugy" hasznalod nap-mint-nap, akkor elmehet sokaig, vagy akar a vilagvegig is
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz dabadab #9983 üzenetére
szivo auton nem chip-l lehet a legtobbet elerni ar/erteket nezve, hanem vezermutengellyel, mondjuka revlimit akkor is ugyanott lesz, de addig konnyebben leforog
Nem latvanyos, mint a dájrecűrő meg a sportgyujtokabel, amivel jol lehet arcolni a faluvegi tunertalin, de annak van ertelme is
nem kell egybol a legbikabbat betenni, mert azzal alul mar buta lesz, hanem azt, aminek a revlimitig tart vagy kicsivel elotte van vege az úgynevezett powerband-jeneka masik ami szinten nem annyira latvanyos, de jo lehet egy tizeniksz eves auton, az az (uj) injektor, akar ugyanakkora, mint a gyari is, de egy 5-7%-l nagyobb kapcitasu az meg nem baj, alul azt ugyis siman kikorrigalja az ECU a neki jo lambdara, padlogazon (vagy x % gazallas felett) meg amugy sincs lambda korrekcio, a motor meg szereti a benzinben az idealistol vmivel dusabb kevereket
ha meg ki van tolva munkapont feljebb egy vezermutengellyel, akkor nem kifejezetten baj, ha az a tobb levego ott az kap eleg dus mennyisegben benzint is maga melle
a lovak zabbal mennek, azok olyanok, mi masert csinalnak eleve ezt, ha nem azertaki meg kitalalja, hogy a chip-lt autoja erosebb, de kozben literekkel kevesebbet is eszik az kb fizikai-kemiai Nobel dijat erdemelne
nekik csak annyit mondanek, hogy az energiahordozo ebben a rendszerben a benzin/gazolaj, es nem a levegotöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
enyemben sem ment a klima, amikor vettem egy bizti volt kimenve csak, de leakudtam ra 40k-t
2k-ert atvizsgaltak az autot klimasnal, de nem klimanak volt baja, hanem az utasteri futoventillator biztositekja volt kimenve, es akkor védelembol nem megy a klima semTipo-nal kb ugyanez volt ott a kabelt vki javitott benne, de erveghuvely/saru nelkul fogatta oda helyere egy csavarral, aztan idovel a jóóóaaa' kezzel osszecsavart vezetekveg eccercsak leszakadt a csavar alol es se futes, se klima, se semmi
mondjuk kellett hozza 2 klimas meg autovillamossagis, aztan egyik 3perc alatt megcsinalta, tudta mar a dorgest hova kell nyulnina innen mar tudtam, hogy vmi filleres piti baja is lehet ennek, mert ha eccerre nem megy a futes meg a klima, akkor legtobbszor nem is a klimaval van a baj...
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #10005 üzenetére
amugy szerintem nem hujeseg az amit tolunk nyugatra csinalnak sok helyen, hogy van egy csaladi vas amiben akkor mennek amikor 3+ fo megy egyutt vhova becuccolva meg egy kis varosi kruzolos vas amiben 1-2fo max meg elrohangalnak vele boltba meg edzesre postara stb
a kisvasra meg lasd a peldat is amit irtam, sokkal olcsobb minden, varosba tok eleg, konnyebb vele megallni is, meg kisebb vas, kisebb tomeg az kisebb motor, az kevesebbet is isziktöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz mobilefan #10012 üzenetére
uhm, faterom uzikija is 7.5-t ker inni es az jo 250-300kg-val konnyeb auto sok felsoroltnal, mozgasi energiat elobb be kell taplalni is a rendszerbe energiahordzobol, a nehezebb auto meg tobbet fog inni ezert
Ignis is bekeri a 8-8.5-t, mint a huzat, nem recingolva vele, hanem "csak" a forgalom tempojaban
Azert lasssunk tisztan, a gyari varosi fogyi az nem arra vonatkozik, hogy mesz az örök zoldhullamban 50-l es azert nem szamit vkinek orszaguti fogyinak, mert hazak vannak ketoldalt
foleg Bp-n vicces a gyari fogyi alatt etetni literekkel, amikor 50 helyett ~70-l megy a forgalom, ugyhogy ha azt valoban vki tartani is akarja, akkor ott kell vmi dinamikat is vinni a tempoba, nyilvana gyar hazudik tobbet, mert ok ott a gyari doksiban nyilvan arra gondolnak, amikor a betonkeveros Kamaz-t vontatod fel a Citadellá-ra.
Atlagban le lehet vinni 7literre, de akkor meg mar nem 100km-t mentel Bp-n
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz AMD Power #10019 üzenetére
es konkretan Bp-n hol jarsz? Gondolom egy gyalog sem lep le eled meg egy pirosat sem kapsz sehol. A VW meg jotet lelek, hogy ok bekamuznak ijen 8.5-t 100km varosra (klima nelkul)
foleg ijen 10km-s tavon vicces, amikor fele utig meg uzemmeleg sincs a motor es foylamotosan dusit az ECU
uzemmelegbol indulnal meg klima nelkul akkor mennyi lenne, 5? vagy lemenne 5 ala is?
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz mobilefan #10038 üzenetére
Uhm...ecce ismi egy tunnerolt Charade GTti-be futott bele igy, az alapbol 1000ccm +turbo 100LE, de 130-140lora meg konnyen fel lehet tolni kis okossagokkal
Az a 820kg-s onsulyahoz mar egy ~170LE per tonna aranyO utana majdnem besirt, hogy WWTTFF??
Eloszor nezte, mit brummog ez itt vazz, mély hang, ágyoúcső kipuff...cccööö... na gyere vazzeg a kis pöcsköszörűddel
Hát az meg jött is neki
Eloszor azt hitte az o kocsijanak van vmi baja, de felhomalyositottuk, hogy nem, nyugodjon meg, ebbol van ijen istöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz ati012 #10160 üzenetére
dob nyilvan nincs is rajta amugy, mert nem ferne hova, de meglepodnel, mert a turbos autoknal a turbo eleg jol megfogja a hangot
szivo autonal mar a fejed leszakadnaNekem is osszesen egy ú.n. atmeno vegdob van a turbo utan es siman lehet vele jarni uccan, meg radiot hallgatni vagy beszelgetni is a kocsiban menet kozben
mondjuk szo-mi-szo, kezd hangosodni, de eloszor ojan volt, hogy ismi odament a kocsihoz, hogy bazz ebben jar a motor?, mert latta, hogy pofekel a para ki a cso vegen -tavaj marcius korul volt-, de nem hitt a szemenek meg a fulenek egyszerre
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen