Hirdetés
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr
válasz DeFranco #51654 üzenetére
Na várnom kellett fél órát a kórháznál, szóval gondoltam megyek egy kört. Most mászik fel youtube-ra (3GB ). Visszanézve nem tudom mennyire lesz jó a dolog. Leengedtem az ablakot (egy sör lesz, hogy ennyit mentem klíma nélkül ), így talán jobban lehet hallani hála a "sport" kipufogónak.
Legalább kétszer lesz benne, amikor túlnyomom a gázt visszapakolásnál. Sajnos papucsban voltam és be-be akad ilyenkor. Ettől függetlenül van 2-3 olyan helyzet ahol jól lehet látni/hallani lejtőn is, hogy üzemi fék nélkül megyek.
Amint felért dobom a linket.
Az apró sötét narancssárga lámpákat és az objektív határán autózást most nem kell nézni.
(#51702) kornelka: Kiss Béla vagyok Balmazújvárosból. A rendszámom ABC-123.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz ReSeTer #51728 üzenetére
Azért mert anno ebből Miskolcon volt gond pár évvel ezelőtt. Egy hasonló ponton a kötelező haladási irány a belsőből balra volt, de az átépítések során elfelejtődött. A jobb sávnak volt egy szép örökzöldje, míg a belsőnek ugyebár külön. Ennek ellenére nem egyszer zúztak végig a belső sávban és sokszor volt, hogy átmentem a lámpán a külsőben, húzódtam volna be balra, de mögöttem jött a barma már a belsőben.
Szóval ez inkább birkavezető. Én jellemzően BP-en és Miskolcon vezetek az esetek 80%-ában, szóval fel sem tűnt, hogy máshol ezek nincsenek elterjedve.
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #51752 üzenetére
Osztrákok is kiküldik tudtommal, de ott a követési távolságért is csúnyán szexualizálnak.
-
Xero
nagyúr
válasz !Overdose! #52198 üzenetére
Na igen az E90 jó és kész. Én is a benzin oldalán állok, de akkor már legyen nagyobbacska az a benzines.
Ezt a kormány vibráció dolgot viszont nem tudtam hova tenni. Igaz csak a 150-es dízelt próbáltam, de ott semmilyen vibráció nem volt kormányon ami zavart volna. Pedig nagyon allergiás vagyok az ilyesmire.
-
Xero
nagyúr
válasz Tothgera30 #52202 üzenetére
Viszont, ha már a benzinesre is akasztunk csigát/csigákat, akkor más a lányka fekvése: [link] Azt csak halkan jelzem, hogy a benzines ebben az esetben kevésbé van töltve mint a dízel. És bármit is csinálnak ez utóbbival, sosem fog úgy trombitálni mint a sorhat benzin.
-
Xero
nagyúr
válasz Tothgera30 #52207 üzenetére
Ha a 170-eseknél már jelen van a rezgés/remegés, akkor azért nem olyan biztos. Én nem bírom az ilyesmit, anno ezért is vetettem el gyorsan a dízel ötletet. Amit néztem az is v6 volt.
Persze ettől függetlenül, ha ez csak egyedi gond, akkor valóban jobb választás. Én azért szedem össze tovább a 325i-ket. Még van pont két hónap a magamnak támasztott határidőig.
(#52211) bandus: Abból is van vagy három féle nem? Én haverom Ti-VCT-ét (azt hiszem) próbáltam. Azzal nem volt olyan nagy gond. Nyilván nem tépi le a fejedet és nem lök olyat mint a feltöltött dízel.
(#52210) EQMontoya: Pont a minap parkoltam egy IS200 mellett. Még mindig tetszik az a Lexus. Valahogy olyan igazi autó autó.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
-
-
Xero
nagyúr
válasz whitezo88 #52863 üzenetére
30e-re lőném be kb.
(#52854) turbobusa: Ha a biztonság a szempont, akkor vegyél egy megbízható fiatalabb 1.6-ost. Azzal belejössz a dolgokba. Azért ne felejtsük el, hogy ezek a gépek hátul hajtanak, az elektronika sincsen még ott a kezed alatt, szóval okozhat csúnya meglepetéseket kezeled akármilyen alázattal.
Meglepetés: Pénteken mentem az M3-ason a megszokott tempómban (140-150) és egyszer csak eleredt az eső. Nem is volt gond, haladtam szépen tovább és lassultam vissza 120-130-ra ahogy erősödött, de egyszer csak a 0-s leágazásnál olyan szinten kezdett szakadni, hogy nem bírt elfolyni a pályáról az autó pedig egy szempillantás alatt felúszott, pedig közel sem sz*r gumik vannak alatta (1.5 éves Bridgestone Turanza), igaz elég szélesek (205). Mire elkaptam volna a lábamat a gázról, hogy ne ússzon meg, már csúsztam is keresztbe jobb kilincsel előre. Alsó hangon 50m-t mentem teljesen keresztbe előre, mire találtam egy kis tapadást és egyenesbe kaptam.
Utána néztem a tükörben, hogy egy kamionos is eléggé gépészkedett pont ott.
Na most egy ilyen helyzetet egy 2 tonnás vassal, ami hátul kapar, nem biztos, hogy egyből megold az ember. Ráadásul a szalagkorlát is közelebb van egy akkora autóval.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz alienpapa #52942 üzenetére
90-nél 4000 körül forog 3-asban a kis 1.4-es varrógépem. Egyáltalán nem durva.
(#52945) runner 125: Ismerek olyat, aki magának hozta be kintről az autót és hozzá sem nyúlt az órához. Nyilván nem kereskedő. Én is "kénytelen" vagyok kint nézelődni és kintről hozni, mert az itthoni piacon egyszerűen nincsen. De eszembe nem jutna b*zerálni.
Tudom közhelyes, de a TC-s becsületes nepper megér egy karikát. Amit hallok tőle égéstérben és amiket olvasgattam az alapján nem lehet akkora kerékkötő.
Bár az én részemről inkább veszek egy railjet jegyet, akár többször is és magam megyek ki, majd lábon hazahozom.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Jogos. Én vagyok már a fáradt, hogy nem vettem figyelembe a 0-100-at. Ott valóban vajmi kevés szerepe van, csak problémát okoz.
(#52990) ReSeTer: Lévén nincsen igazán nagy légmozgás még 0-100-nál, így pont semmit nem ér a leszorító erő. Ráadásul a rajtnál, ahol a legtöbb idő elmegy, ott végképp semmi értelme. Minél nagyobb tapadó felület és megfelelő terhelés kell. Nyilván a gumik nyomásával is kell játszani, hogy a kipörgést némileg kiküszöbölje a gumi gyűrődése/elforgása a felnin. Ezt mondjuk egy pro drages talán jobban el tudja magyarázni.
De mindjárt rákérdezek egy hozzáértőnél pontosan.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Autentikus forrásból a válasz a mi kell a 2sec-es 0-100-hoz:
"Kib.szott sok penz. Minimum 4*4, de inkabb RWD hajtas. Porke, nissan gt-r 2 tetejet nyaldossa, soksok tuninggal. Csak osszehasonlitaskepp."
"Azt tudom mondani a mostani konfiggal az evo 10.01-et megy, 700 lo felett van es 0-100 az valahol 2 aljanal van.4slick gumival."
"Ja, es a spoiler csak a szemnek hasznal nalunk is lejott az evorol, rogton lett .2 sec"
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz neduddki #53285 üzenetére
1.4 75 lóval én is megjártam jó pár helyet az Alpokban. Nem olyan vészes.
A téligumi-lánc páros a téli évszaktól kötelező (november), de bizonyos autóval is járható gleccserhez vezető szakaszokon máskor is kötelező. Ha jól rémlik 3e € fölött van a bünti a hiányánál télen. Ősszel maximum a láncot kérhetik szerintem számon.
Ezt az alvás dolgot nem értem annyira. Vagy én és a társaságom szerencsés, vagy nem tudom, pedig megvolt jó pár magas fekvésű resort, sőt a legmagasabban fekvőben is Európában és kiválóan aludtunk.
4000-5000m alatt azért nem olyan vészes a dolog. Nem is nagyon hallottam még ilyet az Alpokban. -
Xero
nagyúr
válasz neduddki #53288 üzenetére
Nálam úton Kitzbühel-be már kérték a láncot, igaz akkor volt is égi áldás bőséggel. Pedig oda eljutni nem nagy kaland.
Francia terepekhez vezető úton pedig kötelezően kiállítanak felpakolni, ha olyan az idő. Ha nincs lánc, akkor pedig maradsz a seggeden, vagy mész tovább saját felelőségre és kőkeményen fizetsz, ha elakadsz, amire elég nagy az esély. -
Xero
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #53297 üzenetére
Zermatt 1600 körül van, az azért még nem olyan hű de magas, de a legmagasabb resort EU-ban 3 völgy Val Thorens 2300-on, szóval olyan sokkal magasabban nem tudsz aludni az Alpokban, maximum ha a Yetivel hálsz valahol a hegyen.
-
Xero
nagyúr
""tiszteletem érdekelne a AUDI Á6 LIZIGRE MI KÉNE HUZÁ HOGY A ENYIM LEHESE MUKA HEJEM VAN BEJELTET 75000 FT 85000 KÖZÖT KAPOK HAVOTA DE HA TUD SEGITENI NEKEM HAJLADO VAGYOK MEG EGYEZÉSEL TÖBET ADNI A KOCSIRA MERT ÉN NEM TUDOM HOGY MÜKÖDIK EZ"
"Forrás: Nyilván Csonti.
75-85e között A6 hogyne.
A helyesírás meg luxus.Én simán ezt válaszolnám:
Az önnek javasolt jármű.
Kézikönyv az élethez. -
Xero
nagyúr
válasz neduddki #53312 üzenetére
Nem vagyok egy olajmérnök típus, de feltételezem, hogy a kőolaj feldolgozás/felhozatal/finomítás energia igényesebb és nehézkesebben kivitelezhető elektromos energia nélkül. Ezzel szemben a növényi olajat szinte ókori technológiákkal is előállíthatjuk.
Az öreg szívódé csak azért került bele az egyenletembe, mert úgy vélem, hogy azok kevésbé lennének allergiásak egy nem túl optimális minőségű vagy összetételű üzemanyagra. Így talán az utolsó Pista bácsi is tudna a falu szélén repcéből olajat faragni az öreg dinnyésbe és eljutna A-ból B-be.
-
Xero
nagyúr
válasz neduddki #53318 üzenetére
Ezért mondom, hogy csak ugatom a témát. Ettől függetlenül nekem valamilyen növényi alapú üzemanyag lenne a kézenfekvő megoldás, hiszen azt relatív könnyedén kitermelhetik, és akár a kevésbé korszerű munkagépeket is elhajtja, ezzel pedig bezárulna a kör.
Szerencsére van elég bányász/olajmérnök ismeretség, hogy ne legyek akkora sz*rban, ha beüt a gebasz.
Az viszont hét szentség, hogy egy időre kenyér nélkül maradnék.
-
Xero
nagyúr
válasz Melack #53320 üzenetére
Nekem a Nubiráról mindig egy gimnazista társunk jut eszembe. Gyakorlatilag elsők között raktak kocsit a hátsója alá, ráadásul egy ilyen szép nagy dögöt. Irigykedtünk is becsülettel, aztán az első nagyobb havazásnál pont a suli előtt szépen össze is törte. Sajnáltuk kicsit, de pár nap után ott volt az új alatta, szóval inkább csak irigykedtünk tovább.
Remélem a tied nem ilyen sorsa jut és hűségesen fog szolgálni.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Melack #53323 üzenetére
Azért egy fék csere megfelelő szerszámokkal nem olyan nagy varázslat.
(#53324) DeFranco: Tessék szépen megvárni, hogy frissítsem a gépparkot és akkor én is befékezek arra.
Jut eszembe update autó ügyben: Továbbra is keresgélem a jövendőbeli szeretőmet. Az utóbbi hetekben egyet néztem ki ami tetszett, de rövid távon kiderült, hogy eléggé törött volt, szóval ment a levesbe. Azt is sikerült megtudni powerfanaticson, hogy a standard pro hifi cseréje h/k Logic7-re vagy Individualra alaphangon egy fél millió, szóval gyorsan dobtam az utólagos csere ötletét és végképp leszűrtem komolyabb hifis cuccokra a találati listát.
Lehet kapaszkodni: E93-as 325i-ból jelenleg 20-26e € között nulla olyan van amiben sport ülés van és normálisabb hifi. Egyszerűen hihetetlen. Kezdem kissé szélmalom harcnak érezni a dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Melack #53525 üzenetére
Ú az a "fa" fáj. Egyébként pofás kis gép. Vigyázzatok egymásra!
(#53543) !Overdose!: Én pár éve átálltam arra. Nekem jobban bevált.
(#53554) Balupapa: Nagyon jó kis motor az, csak gyakran kell megkínálni jó minőségű olajcserével. Ha az megvan, akkor sok baja nem lesz. Viszont abba a bódéba én nagyobbat vennék. 206-ba még pont jó motor, akkor gondolhatod, hogy ebben hogyan is érzi magát.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz runner 125 #53580 üzenetére
De legalább ezt fel is vállalja nagyrészt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen