Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
ati012
senior tag
válasz hobizoli #10613 üzenetére
Esős időben, mosás megértem, ha nagysebességről lassít v. lejtő van akkor is.
De 50-nél száraz időben városban azért nekem ez nem fér bele hogy síkítson a fék.Szplöttyy: van amikor a betét jelzésig kopik, én most arra gondolok. Az a nem játék nem a mentőláda.
[ Szerkesztve ]
-
válasz hobizoli #10618 üzenetére
Azért abban remélem egyet értünk hogy az autó egy olyan eszköz aminek a szervizelése nem szükségszerűen a tulajdonosának a feladata. Az hogy a kresz és a jogsi itthon világviszonylatban is túlszabályozott, ne a felhasználó hibája legyen már.
Az is igaz hogy csak egy álom, hogy egyszer a német életszínvonalat elérjük és ne okozzon gondot a motorkocsik javíttatása.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kornel
veterán
válasz hobizoli #10623 üzenetére
Amúgy meg itthon annyi fél vak kocsi közlekedik, hogy már néha veszélyes is... és pont azok a típusok, amikben a legdrágább kicserélni egy egyszerű izzót, mert le kell bontani a kocsi fél elejét hozzá. Ez Magyarország, tudomásul kell venni, itt senki se költ szívesen 20.000 Ft-ot izzócserére, mert nincs miből.
-
válasz hobizoli #10623 üzenetére
Rossz hírem van, Ausztriában pl majd minden kis faluban van egy icipici szerviz és nekünk pölö hétvégén is kinyitott az öreg. Jah és csak a légtömegmérő árát kérte el , a cseréért nem számított fel semmit. Lehet h megsajnált minket, mert 200k+ futásteljesítményű passatot nem igen láthatott
Elfelejtettem írni h karácsony és szilveszter között voltunk kint.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kornel
veterán
válasz hobizoli #10626 üzenetére
Lehet mák, nyilván ott se minden fenékig tejfel. Viszont ami itt megy (minden téren), az nem állapot. Ezért is veszem az irányt valamelyik német ajkú országba, amint tehetem. Utána majd fizetheti a biztosítási adót, a baleseti adót, az e-útdíjat, a telefonadót, a tranzakciós adót a sok ingyenélő és nyugdíjas, mivel ép eszű fiatal ezt nem fogja lenyelni.
Lassan nyíltan ki lesz mondva, hogy akinek kocsija van, az egy luxustárgyat tart! Pedig nekem munkába járáshoz szükséges eszköz, máshogy nem tudom megoldani. -
-
-
válasz hobizoli #11127 üzenetére
De soha nem lesz olyan kényelmesen ringatózó mint egy nagy vas. És itt rohadjak meg ha a sebesség oltárán a kényelmet feláldozom.
Az adatot csak azért írtam mert jelezni akartam hogy a 2,5 tdi + automata sem annyira szomjas mint amennyire sokan tartanak tőle.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
MPowerPH
félisten
válasz hobizoli #11259 üzenetére
Talán azért, mert egy 3-4000ccm-es motor alapjáraton is akkora nyomatékkal bír, ami egy 1.6 szívó nyomatékcsúcsa?
Ugye alacsony fordulaton kicsi az olajnyomás, ergo káros lehet. Ellenben terhelés nélkül, csak simán egyenes vonalban haladva ez még nem probléma.(auto váltó is begangol úgy, hogy 1300-ra visszaesik a fordulat) Ha jön egy emelkedő, és a motor elkezd erőlködni, akkor van szükség a magasabb olajnyomásra. Ilyenkor nincs erő, a motor csak szenved, de közben olajnyomás sincs. Így egy 1.6 szívó ilyenkor nem örül ennek. Ellenben a nagyobb szívó motoroknak van bőven annyi nyomatéktartaléka, amivel erőlködés nélkül is tudja az alacsony fordulatot emelkedőn, károsodás nélkül tartani.
Minél jobban erőlködik a motor, annál nagyobb olajnyomásra lenne szüksége. A motor pedig akkor erőlködik, amíg a nyomaték nem jön meg. Ha megjön, onnantól kezdve ez nem probléma, maximum 5 személlyel, megpakolva, 5%-os emelkedőn. Ezért írtam, amit írtam.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
-
#10726912
törölt tag
válasz hobizoli #11394 üzenetére
Hallottam egy buszmegállóban háborogni egy nőt a munkatársa felé:
"Hogy-hogy Te 67 ezret kaptál, én meg csak 63-at? Miért kaptál te olyan sokat!?"
Na most te vagy a 63-as, én meg a 67-es....
Nem érzem magam szerencsésnek ettől a havi 2500-tól.
Ha gondolod, szívesen beszélgetek veled erről a témáról 10 Gut, Besser, G.... közös megivása közben -
AMD Power
titán
válasz hobizoli #11713 üzenetére
Meg mondjuk ha az ember betartja a követési távolságot és nem a másik fenekében autózik mint a legtöbb ember itt BP-n akkor fele ennyi baleset koccanás nem lenne. Meg én pl sohasem az előttem lévőt nézem, hanem aki azelőtt megy. BP-n eddig kb 35e km vezettem le de 1x sem kellett állóra fékeznem a gumikat.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
m3tr0
senior tag
-
Rick4
félisten
válasz hobizoli #11719 üzenetére
Ecce mentem ABS nelkul, mert egyik hatso jeladon a fektarcsa fempora nagyon osszegyult, erezhetoen jobban "beleül" az auto eleje az elso futomube eros fekezeskor ABS nelkul,
Ezért van hátul fékerőszabályzó. Ezt az ABS vs NO ABS dolgot sose fogják megérteni, hagyjad....
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
m3tr0
senior tag
válasz hobizoli #11719 üzenetére
De most komolyan.
Én tisztelem a tudásodat, olvastam minden hozzászólásodat amit lehetett, mert látszik,hogy
durván benne vagy az autós témában.De azt,hogy ABS nélkül ugyanaz az autó ugyanolyan körülmények között előbb megáll mint ugyanaz a típusú autó ABS-sel azt nem csak én nem hiszem el. Persze lehet azt mondani,hogy leszarod,hogy mit hiszek de millió egy videó van neten ezekről és azokon feketén fehéren látszik,hogy az egyik autó blokkolt kerékkel csúszik a másik meg nem és az áll meg előbb amelyik nem blokkol.
Ha az úgynevezett treshold braking technikáról akartok beszélni, amit elég nehéz elsajátítani az más kérdés, azzal valóban lehet csökkenteni az ABS nélküli autók féktávolságát úgy,hogy még az ABS-sel működő autók féktávolságánál is rövidebben hozol vele.
De azt viszont meg kell tanulni.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz hobizoli #11720 üzenetére
Biztos ki van számolva, hogy miért pont így legyen de ott tényleg elég faszul van belőve a lámpaváltás. Nem egyszer előfordult, hogy a befelé Heim Pál előtti lámpától elindulva a kereszteződésben lévő lámpa szintén megfogott. Ha nyomod neki akkor sem nagyon érsz át a zöldön ha csak lassan átgurulod azt a ~200métert akkor meg még éppen pont piros marad mire odaérsz. Közben meg 50x ledudálnak, hogy f@xért tartod fel a sort. Én nap közben járok (jártam) arra lehet, hogy este a gyérebb forgalomhoz igazítva már másképp engedik a forgalmat a lámpák. Nem tudom. A Hungária viszont este/éjszaka nagyon jó. Árpád hídtól ha nem tart fel senki simán keresztül lehet menni a Gyáli úti felüljárónál lévő lámpáig megállás nélkül. Ha nagy a forgalom akkor a stadionnál beszopsz egy pirosat de annyi.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz hobizoli #11738 üzenetére
"Azert pl az Ariel Atom2 az 450kg es azzal is meg lehet allni"
Ja meg. Csak annak van futóműve féke meg gumija.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz hobizoli #11744 üzenetére
Ahhoz a súlyhoz? Ez olyan mint ha swift alá beraknál egy beton futóművet, 4erős féket meg 18-as wrc felniket vágott aszfalt gumikkal. Az is úgy megállna a 800 kilójával mint a szög.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
VR6-Fan
veterán
válasz hobizoli #11891 üzenetére
szóval se mondtam csak hogy ha az ember nem lakatos-autószerelő (fiat specc) vagy a sogor koma aki pár tálca sörért dolgozik, akkor azért csúnyán belehet nyelni, annyiért már itthon is lehetne venni akár egy kapásból használható darabott
alacsony fordulat kis olaj nyomi témához: 97-ig gyártott vw motorok, 2000 fordulaton 2-3bar körüli nyomást tudnak 80 fokos olajnál, max 6,5-nél szabályóz szóval még a feles sincs meg a max nyomásnak még is mennek, kicsit túl van pörögve ez a téma.
tegyük hozzá azt is hogy a vegyes kenés leginkább az ön kenő rendszereknél jelent problémát és nem a kényszer kenésnél.persze indítási állapotban van tiszta súrlodás vegyes surl. stb stb.. hiába kényszer kenés
nyilván nem kell lefullasztani a kocsit 5.-ben alapjárat alá fékezve.
de amiket elretentő példáknak hoztak képek egyszerre több tényező eredménye (elfáradt olaj, kopott pumpa, eldugult szűrő, eldugult olaj furat és az alacsony fordulat.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dragonfx
veterán
válasz hobizoli #12662 üzenetére
hát ezek rohadt hazsnos dolgk.és ez totál megállja a helyét.szoval.már végre bebizonyitodott.hogy 50nel 5.ben nem biztos jobban kiméli valaki az autot, pláne inditás után.
az enyém is valszeg ezért fogyaszt jobban ha hajtom mert ott van meg a több lóerő."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
mycso
veterán
válasz hobizoli #12662 üzenetére
Ez jó kis cikk.
Egy dologt nem értek, hogy miért írja azt, hogy adott esetben a régi turbo leszerelése előtt kell lecserélni az olajat, nem pedig az új felszerelése után?? (itt valahogy nem látom az összefüggést)
(#12697) Rick4: ez kegyetlen már...
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Varoz
őstag
válasz hobizoli #12705 üzenetére
Gázadásra meg felmegy 8bar-ra? Valahogy nem hiszem.
Mennyit változik a gázadásra?#12708
Akkor mégis csak van nyomás alacsonyabb fordulaton is? Hoppá.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
válasz hobizoli #12709 üzenetére
Erről beszéltem.
Legalább te tudod tanúsítani is.hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
válasz hobizoli #12711 üzenetére
De az 1.8-2.0Bar elég terhelve is.
Az olajnyomás kapcsoló 0,8-a tényleg kevés. De most itt nem erről volt szó.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
válasz hobizoli #12713 üzenetére
Igen, ez is érdekes dolog. Mi mindent b.sznak el a gyártók.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
válasz hobizoli #12715 üzenetére
Igen ott felnevettem. Ilyen hülyeséget belerakni.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Kornel
veterán
válasz hobizoli #12844 üzenetére
Nekem is swiftem van, szerintem is hihetetlen kicsit a történet
3 év alatt raktam bele 100 ezret, 15 ezrenként cserélek olajat, de már ez is necces, mert a gyár 10ezret ír elő... mondjuk annyira nem para, mert a gyárinál jobb minőségű megy bele!Mert azert ez meg egy Swift izirajder 6 literes fogyijaval szamolva is havi szinten mostansag 100k HUF-nyi benzin...
Erre meg annyit tudok írni, hogy LPG kell bele, így a havi 100k máris 63k lenne
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen