- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Úgy 250k-ig mi a nyerő, Swift? Esetleg más?
Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Szplöttyy #19516 üzenetére
Most látom hogy Wagon R+. Egyszer ültem olyanban számomra nagyon idegen volt.
A gépemen most szarakodik a bal hátsó nyereg az már jó?
Viccet félretéve egyszer kellett önindítót cserélni mert az megadta magát. Más egyébre a kopó cuccokon kívül nem emlékszem így a 1,5 év alatti időből.Més que un club!
-
nagyúr
válasz N-vidi-A #19578 üzenetére
Nekem ilyen Civicem van (csak más felszereltség/motor). A helykínálata érdekes mert szerintem kifejezetten korrekt méretű belül. Persze tény hogy nem vagyok égimeszelő. Mekkora vagy és hány emberrel járkálnál? A csomagtartója egyébként szerintem kifejezetten tág viszont kissé nehezen pakolható (mint általában a szedánoknak). Belsejétől ingerre ne várj sokat, tipikus japán a szent kvarcórával.
Viszont cserébe minden tök logikus és kézreáll. Egyedül a fűtésszabályzó blokkot nem bírom igazán mert az ilyen retro tologatós.Ha tágasabb autó kell megfontolnám én is az !Overdose! által javasolt P11-es szériát Primerából. Én majdnem azt vettem anno nagyon rá voltam izgulva és elég jókat olvastam arról a Nissanról. Az még a Renault együttműködés előttről van szóval elég problémamentes gép lehet.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Tökmindegy #19638 üzenetére
A nőről nem tud vagy a kocsiról?
(Bocs ezt nem hagyhattam ki. )
Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Tökmindegy #20295 üzenetére
Szegény Puntonak csúnya vége lett.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
Most nézem hogy női sofőrök a téma. Én speciel simán odaengedem páromat. Sőt jobb is ha időnként ő vezet na meg ha megyünk valahova én legalább ihatok picit mert van sofőröm. Mondjuk ezek szerint ő kivétel lehet mert elég normálisan és ésszel vezet. Viszont az is igaz hogy a parkolás neki se az erőssége.
Més que un club!
-
nagyúr
válasz SocketA #20389 üzenetére
Lehet jobb ha megbarátkozol ezzel. Anno mikor én még a vásárlás előtt beültem egy olyanba mint amim lett hát mit ne mondjak én sem voltam elájulva ettől a hót egyszerű műszerfaltől meg a retro középkonzoltól. Aztán csak megszoktam és ma már egészen kedvelem is. Bár a fütéskapcsoló résszel a mai napig nem vagyok kibékülve.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
válasz Tökmindegy #20396 üzenetére
Ez így van. A kérdés inkább az lehet hogy melyik autóval kell a legkevesebb kompromisszumot kötnie.
Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
Nagyon jó kis gép. Nekem 4 ajtós van meg a nagyobb motorral viszont kolléganőmnek egy 1.5 LSi-je van. Igen jól fogyaszt és azért 115Le bőven elég hozzá már dinamikusnak mondható. Mondjuk a váltóáttételezése elég hosszú mert a fogyasztásra mentek rá. Van benne ECO lámpa ha jól emlékszem 5.5L a fogyasztása mikor az világít.
Rohadásra mint a többi akkori japán sajnos hajlamos főleg a hátsó kerékjárati íveknél. Azt nézd meg alaposan hogy nem volt-e komolyabban törve.Més que un club!
-
nagyúr
Az 1.5 LSi az tudtommal mind Eco gép.
Nálunk ezek voltak kaphatóak: 1.4 iS (90 Le VTEC nélkül), 1.5 LSi (115 Le VTEC), 1.6 VTi (160Le VTEC) ha jól tudom.
Angol Civicből volt 1.8 VTi (180Le VTEC) még.Szóval szerintem 1.5-ösből csak egyfajta létezett Európában. Persze más piacokon előfordultak egyéb variánsok is.
Egyébként az 1.5-től tüzijátékot ne várj. Annak ahogy írtam a váltója is fogyasztásra van optimalizálva meg a VTEC váltás se olyen mint a VTi-nél. Véletlenül nem utóbbival mentél ami nagyobbat ugrott? A két verzó elég más karakterű autó. Nekem még nem volt szerencsém az 1.5-öt vezetni (lehet majd elkérem kipróbálni) de hölgy párjának meg VTi-je van és ő mesélte hogy ég és föld a kettő.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Szemből még egész pofás. Viszont az a hátsó... Oldalról meg olyan semmilyen. Mintha tényleg az új Civic tervezőjével karöltve rajzolták volna. Elkezdték az elejénél józanul de a végére tuti leitták magukat.
Biztos a szomszédban volt valami szaké kereskedés.Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Igen, arra utaltam. Egy balesetnél úgyse lehet mindig ugyanúgy ütközni szóval jobb lenne ha az európaiak is kicsit variálnának. Mondjuk az a gond hogy gondolom egy fajta autóból csak egyet törhetnek. Csak ugye így minimum kérdéses az eredmény.
Na mindegy ha valakinek ez számít vásárláskor szíve joga csak szerintem kicsit hamis biztonsági illúziót kelt a jelenlegi formájában.Més que un club!
-
nagyúr
Igazad van hirtelen eszembe se jutott hogy van oldal törésteszt is.
Viszont egy irányból gondolom még így is csak egyféleképpen végzik el.bmc3: én melóba már bringával járok. Persze az is igaz hogy csak a város végébe kell eltekerni aki messziről jár dolgozni annak sajnos ez nem megoldás.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
válasz Dare2Live #20638 üzenetére
Valami értéke van de szerintem túl van misztifikálva. Ugye azt te sem gondolod hogy mindig pont ugyanaz a szitu lesz egy ütközésnél mint a teszteken? Nincs két egyforma szituáció.
Az jó hogy van matrica információval. Én azt vitatom hogy az ezért kapott pontokkal is kaphat több csillagot egy autó. Ezek inkább kötelező dolgok de a biztonságot önmagukban nem növelik.
Nekem mindegy ha valaki nagyon hisz ezekben a csillagokban nyugodtan tegye, szíve joga.Amúgy frontálisnál is lehet kismilló eset: teljes frontális, átfedéses, szilárd tárggyal, másik autóval, kamionnal. Ezeknél ugye mind másképp viselkedik egy jármű. Aztán persze lehet én gondolom rosszul és nem is így van.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Dare2Live #20643 üzenetére
Tisztában is vagyok vele hogy nekem kampec ha beüt valami de hát egyszer élünk.
Viszont egy kamionnál vagy ablakon benéző motorosnál sajnos a Yaris 5*-át is hajára kenheti az ember.Övhöz: sajnos ismerek olyat akinek sípol a kocsijában és nem köti be vagy a háta mögött. Nekem meg nem sipákol és mégis mindig első dolgom bekötni. Az ember hoázzállása sem mindegy ezekhez sajnos.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
válasz zoo8800 #20646 üzenetére
Egyértelmű hogy fejlődnek ezzel nem is vitatkozom. Remélem a jövőben is így fognak. Ha mást nem ennyi haszna van az NCAP és társainak hogy sarkallják a gyártókat a biztonságosabb dolgokra.
Viszont emiatt felmerült most bennem: szoktak időnként szigorítani a vizsgálatokon?Dare2Live: azt nem én mondtam.
Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Ez milyen már?
Audi A6 balesetMés que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vicces képek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen