- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Steam Deck
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
aztan meg jona sirankozas hogy uuu meg aaa
elettartamra feltoltve olajjal, meg muha
ja, kb amig szet nem dol, es akkor ott az elettartama vege
3ev 100k km-t mondjuk meg ki is bir, a tobbi meg kit izgatazert en vhogy eszrevettem az olajcsere utan milyen puha lett a siman manualis valtom is, pedig elotte sem akadt meg bugott, de megis tok mas lett
aztan kerult a belevalo olaj 5k-ba, olcsobb volt, mint valtot cserelni kesobb, amihez akkoris kene majd ez az olaj is[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz trassher #123312 üzenetére
ja mert az olyan sokba kerul, hogyha anno az arlistaban 3.678M helyett 3.683M-t irnak arnak a sor vegere, akkor mar "egybol fudeqrvadraga, menjunk inkabb vegyunk egy Lada-t" feelingje lett volna a leendo juzernek
es gondolhatod, hogy meg ezzel a 5k-val is erosen tulszamoltam a gyartoi belekerulesi koltseget az olaj betolto es leengedo csavarok kialakitasanak vonatkozasaban, amikor tizezres darabszamban veszik azt a csavart oda es ugy kerul vagy 15Ft-ba per darab, max
vagy mondjuk az fejnehez igazgatosaguknak a felet kirugnak, meg a sok bujtatott ceruza odebbrakosgatot, akkor azzal maris tobbet sportoltak volna ennel
nezd meg a Honda headquater-et meg a VW-t pl
egy vicc, hogy a Honda milyen kicsibol is megoldja, meg az is egy vicc, hogy a VW-nel meg mekkkkkkora van ahhoz kepesttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz SzlobiG #123313 üzenetére
ja, meg mert a gyarnak az elso tulaj a lenyeg csak, o tole kapja a lovet az autoert, max 4-5 ev mulva es max 80-100k km korul ugyis eladja, es vesz ujat feltehetoleg tole, es addig is kisebb karbikoltsege volt, sporoltak neki
aztan kesobb meg a qrvaanyazasok miatt nem vesz tole ujat viszont az, aki anno 3. tulajkent lett marka autojanak a tulaja
ez rovid tavon jo, hosszun nem, mert mi van akkor, ha egyszercsak az aki uj autot vett is inkabb mastol vesz mar ujat, aki meg 3.tulajkent szopott vele, az meg mar csak ezert sem fog ujkent tole venni
a digok ezt qrtak el a 70-s evek vegen, 80-s evek elejen a ruppoltan anyagminosegek hasznalataval
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Azert a sarki polcvagen szervizben sem nyulkalnak majd bele az elso Lamborghini Aventadorba, hiaba lesz addigra VAG marka az is mar vagy 20 eve...
A masik meg, hogy egyes Maseratiknak a teljes futomuve mas gyartotol van. Pl van amelyikben Jaguar(!) futomu van, angolszasz meretu, colos csavarokkal...
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
mondjuk a FIAT-nal nem ez volt a legzoralabb amit hallottam, met egy Maserati nem egy olyan db, amibol minden sarkon ketto jon szembe, hanem vicces ugyan de a PuntoGT-hez valo hozzaallasuk, amibol azert sokkal-sokkal tobb van, mint Maserati-bol
emberke vette zsirujan az autot, par ev mulva elkoltozott egy masik varosba, lett vmi nyugje a jarmunek, gondolta behasit vele ide az egyik helyi markakerbe, hogy WTF? van a gepjarmuvel
ott kozoltek vele hogy ilyen autot a ceg nem is gyartott
tenyleg? hat akkor gyertek ki es lathattok egyetegy masik helyen ugyanebben a szituban meg megmondtak neki, hogy igen, tudjak, hogy ez a verzio letezik, de ezt a tipust magyarorszagon nem is forgalmaztak es igy sajnos nekik nincs hozza semmijuk
ez hiheto is lenne, ha en ezt nem vadi ujan vettem volna egy masik markakerben par evetöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Viperator #123455 üzenetére
aha, az
az egy valos idoben irhato motorvezerlo ECU
egy notebook-l menet kozben "chiptunningolhatod" vele az autot
a gyari ECU-kat helyettesititurbo, nitro vezerlest is tud, 3bar turbonyomasig hasznalhato, de ra lehet tanitani nagyobb MAP szenzorral karajabbra is, ha ez nem lenne eleg, elektronikusan szabalyozza a beallitott a gorbe alapjan az rpm-hez a turbonyomast akar, rajtprogram, teligazas valtas meg hasonlo okossagokat is el lehet vele kovetni
V12-s motorig hasznalhato, szélessávú lambda szondaval, ExhaustGasTemp szenzorral kiegeszitve eleg jol be lehet loni vele egy tetszoleges konfiguracioju motort
szoval nagyon nem egy sima kis chip csak ez
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz hobizoli #123459 üzenetére
az MS3 mar olyat is tud, hogyha be vannak kotve bele az ABS kerekszenzorok is, akkor ha a beallitott merteken tul megy a elso-hatso tengelyek kozotti kereksebesseg diffi, bebutitja a gyujast par fokkal, hogy visszatapadjon a meghajtott elso/hatso kerek, vagy a beallitott megengedett slip-g...
...mert mit er az ero ha nem uralod
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz gooool #123472 üzenetére
ha a 147 TS lesz a befuto vetesd le a olajkartelt es pucoltasd ki az olajszivattyu szivokosarat is, de jobb ha magad csinalod, met akkor biztos kesz lesz, nem csak ramondjak, hogy megvot fonok
ja es olajcsere 10k kmkent, mindben, a TS eleg haklis is ra, ha ez el van kummantgatva
Laguna-nal a trafok hanytak be az 1.4-sen a Sagem gyartmanyuak, de mostanra szeritnem mar mindben kicsereltek az 1.6-sera
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz hülyegyerek #123540 üzenetére
nem azert, de napi 240km helyett inkabb odakoltoznek, ha annyira jol fizetnek, hogy megeri ilyen tavrol bejarni
több drón kell ;P
-
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz m3tr0 #123812 üzenetére
ja mert 5-s Passat tobblengokaros futomuve az aztan sokkal-sokkal olcsobb gyaribol, nem? vagy a Hondak hasonlo DW futomuve sem all meg sokkal kevesebbol a gyari(!) minoseget nezve
nem egy McPherson arszint egyik sem, de nem is "azt" nyujtjakutangyartottakat bovlikat most hagyjuk
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz lenko #123856 üzenetére
a VR6-n 280 van elol
2.0GT es GTI van 280 vagy 256-s hutott, de a 115lovasnal van 256-s nem_hutott is akarhatul meg 226-s sima egy ~1200kg-s 150lovas GTI-n ... hat nemtom
az 1.6GT meg 239 sima vagy 256 hutott/nem_hutott elol, de kb motorkodfuggetlenul, ami eppen volt a polcon, a Bardi oldala irja ugyanarra a motorkodra mindkettot ugyanazon evjaratokra
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz #16514048 #124183 üzenetére
ez kb olyan, mint par napja volt a TC FB oldalan egy cikk, hogy 7vegi jatszos auto szeretne venni es BMW vagy RS Clio lenne a cel, 1M erre a keret asszem
na irtak is a E46 316i Compact-kat, hogy az bazze hatulhajt geco, meg béjemvé nem egy franszoa kitrákotty
hat egy RS Clio-val szerintem 6x lecigiztetne oda-vissza de meg tolatva is azt a kismotoros bimmert102lovas jatszosauto... ez komoly? orulhet, ha meg tudja nyikkantani 2-sbe
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
ecceruen ki lehet ezt vedeni: nem kell hoki polcvagenyt venni, se benzinest, se dizelt, egy mero retek hulladek az osszes motorjuk, a TSI-k is meg a dizeleik is
erdekes, de a digo TJET-rol meg a JTDM-krol miert nincsenek ilyen evtizeden atnyulo gigaszopohegy legendariumok, hm?de a madjarisztani egysegsugaru juzer az a szomszednak vesz autot, nem maganak, es meg mindig a '80- evekben el, hogy "az auto"-t nemetorszagban gyartjak
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz kalmanchris #124483 üzenetére
ja ecce olvastam vhol, hogy egy hirdogomb olcsobb is amugy, mint egy adaptiv futomuvesnel a lengescsillapito pl
30-35k egy gömb ara, csók% nelkulPuttoba Bilstein B8-s lengescsillapito 49k per darab puszi%nelkul, es ez nem adaptiv cucc
Alfa 155 Q4-be az elektronikusan is allithato kemenysegu, adaptiv futomuves valtozathoz a gatlok darabja: [link]
na ehhez kepest a Citromok hirdogombje maris lofutty
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz Kornel #124547 üzenetére
ja, aztan reccsen a 20 eves Polo-val, akkor jo esetben kivagjak feszitovagoval, rosszabb esetben berakjak zsakba
az mk2 Megane-nak meg mondjuk pont eleg jo a NCAP tesztje, meg kenyelmesebb is, meg valszeg sokkal kevesebbet is futott, mar eleve a fiatalabb mivolta miatt is...adagolos TDI meg hagyjuk mar, ostechnika 201x-ben
olyan, mintha benzinesbol a karburatoros* autot ajanlana
lassan tobb kerul hozzanyulni, mint egy modern rendszerhezamugy pont az a vicc, hogy egy rendes(!) adagolo felujitas, nem koklereknel, amibe mar siman bele lehet szaladni egy-ket-par 3-400k km-t futott TDI-vel, az lazan benne van 90-100 rudiban
(es akkor meg nem is egy tuning adagolorol van szo, mert az a masfelszerese/duplaja ennek)
ennek a harmadabol-negyedebol kapsz egy CR pumpat, de a felujito keszlet is meg sokkal olcsobb
a TDI csucsok csereje, ha becsopog meg beallittatasuk, hogy egyforma nyomason nyissanak sem olcsobb semmivel mara dCi-ben is egy a lenyeg: az olaj legyen RENDESEN(!) cserelve benne evente vagy 10k, max 12km futas utan, a gazolajszuro meg evente
akik nem tartottak be a gyari, nagyon optimista, marketingesek altal kitalalt 30k km-s ajanlast, hanem ezt a modit kovettek, azok jol jartak
*multkor beszelgettem egy benzintunneres mukival, hogy hengerenkenti pillangosor (ITB) meg vmi zsiiiiirfain Weber karbik ujan(!) mennyibe kerulnek
horror ar, ha ujan veszed
csak az ITB ~200k, a Weber DCOE 45-k darabja 120k (2 hengerre), mindez az USA-bol jonne, azaz plusz p&p+VAM+AFA
430-440k(!) +posta, +VAM, +27% AFA... kozel 6 kilo
persze lehet venni kinai ITB-ket is olcsobban, ami legtobbszor nem meretpontos, es falsot sziv meg modosittatni kell vmit rajta, ami plusz love
bazze, a 4 injektor egy Walbro AC-vel meg egy nyomasszabalyzoval az otodebol kijon ennek szinten ujan, sot, ha melle szamolok egy standalone ECU-t is, akkor sincsenek egy arban, mert a karbis+ITB-s megoldas siman dragabb marad
mirol beszelunk?es az injektorokkal meg a ECU-val olyan dolgokat meg lehet csinalni, amit a ITB+karbikkal sosem
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz tomiii. #124550 üzenetére
nem vagtam, vmi alakitasokrol beszelt, leszerel vmit es atszereli...nekem ez a kabris dolog eleg kinai
regebben lattam olyat, hogy a pillangosor nem befordult, hanem vizszintesen mozdult el
ne kerdezd mi a racio benne, de vmi oka biztos volt, hogy az inkabb ugy ment
de csak neztem mi lovekat sorolt ott felmost hogy raneztem az ebay-re 116k-ert lattam azt a DCOE-t per darab
lehet van itthon olcsobbert is, okosba'azt tudom, hogy az en EV1-s injektorom vadonat ujan 18k-ba kerul, az meg sokkal olcsobb akarhogy nezzuk
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboy93 #124572 üzenetére
a dCi-vel az volt regen abbol volt a baj, hogy 30k-s olajcsere periodust irt ra a gyar, amit igykeztek betartani a juzerek, hogy jo lesz az 35-40k-nak is
amiota 10-12k az ajanlas, megszuntek a hibak vele, nem kell a fotengelycsapagysort cserelgetni rajtuk 100-120k km utantöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Linux kezdőknek
- Formula-1
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Trollok komolyan
- Call of Duty: Mobile
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen