- Asztrofotózás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- GoPro Topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz !Overdose! #13760 üzenetére
Látod ezt én se értem. Sok eredményt úgyse tud elérni csak a pénz megy...
Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
15-16 colosban gondolkodtam asszem talán 6,6-7-es szélességgel. A mostani felnim ET-je 38-as de ez elég széles.
Kíváncsiságból mondhatsz árat de mostanában tuti nem váltok már. Viszont jövőre jó lenne. Egyébként Enkei jó lett volna csak elég drága márka (persze nem is gagyi). Nekem a gyári felnim is Enkei de most nem olyan van fent. Azon is agyaltam hogy elcserélném gyárira.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz hobizoli #16145 üzenetére
Erre gondoltam:
Fiat Bravo
Ilyenben volt szerencsém ülni és elég passzentosnak tűnt.Més que un club!
-
nagyúr
válasz Dell XPS #17085 üzenetére
Én a múltkor láttam két gyönyörű Lgendet a kupufogósnál. De ilyen igazságos izomtibi tulajaik voltak akik szemmel láthatóan nem törődtek az autókkal csak az volt a lényeg hogy legyen rájuk nagy (igénytelen ronda kétoldali) kipuff hogy legyen hangjuk.
Honda tulaj vagyok de szomorúan konstatáltam hogy ezen embereknek is vannak ilyen csodás autóik.
Legendre nagy kipuff te jó ég...Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz hobizoli #18444 üzenetére
Úgy néz ki a fékeket sehol sem méretezték túl ezeken a régebbi sportos gépeken. VTI-nél is talán a legtöbb kritikát ez kapja. Mondjuk én nem gyilkolom meg ésszel megyek így még hála égnek nem tűnt soványnak de sokan panaszkodnak rá.
És valóban vannak különbségek a sportosabb csúcsváltozatoknál a simábbakhoz képest. Nálam 4 tárcsa (1.5LSi-nél is ez van mondjuk), stabilizátor, elöl toronymerevítő meg keményebb rúgók (-2cm-el ha jól tudom) vannak a gyári felszerelésben mondjuk egy 1.4 IS-hez képest.Szóval alá tudom én is támasztani Honda oldalról a kommented.
Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz zeno70 #19021 üzenetére
Én hondásként ki merem mondani hogy a jelenlegi felhozatalból ha lenne pénzem max Jazzt vennék a Hondától (talán-talán még Accordot).
Persze ettől nem számítok függetlennek csak azt akartam ezzel szemléltetni hogy egy márkaszerető ember sem feltétlenül túlzottan elfogult (Civicem van és imádom de már régebbi darab).Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Szplöttyy #19249 üzenetére
Jah ne is mondd. Én is hondás vagyok de tényleg nagyon nyomatják ezt a Parada cuccot. De hogy mi a rákért azt nem tudom. Mondjuk vannak ott is érdekes emberek...
Jövőre lehet nekem is cserés lesz a gumi de fogalmam sincs még milyet vegyek majd.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz hobizoli #19259 üzenetére
Nem értek a gyorsulási versenyek világához. Na meg hogy őszinte legyek én egyszer voltam kint ilyenen de nem hatott meg. Egész egyszerűen nekem unalmas.
A saját gépemben meg nincs semmi motortuning. Sima B16A2-es blokk gyári cuccokkal. igyekszem inkább gyári állapotban megőrizni a gépet. Az egyedüli látható dolog a 4cm-el ültetett futómű. Ja meg a picit szélesebb kerék. De még az is lehet hogy gyárira lesz egyszer cserélve...
Nem rajongok az ilyeb csicsatuningos gépekért és sajnos sok Hondából azt faragnak. Ízlésficam az aztán van.Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Szplöttyy #19256 üzenetére
Egyik barátomnak ugyanolyan sedan VTi-je van mint nekem. Na ő építtetett belé Vortech kompresszort. Asszem úgy lett padon mérve valami 270 Le. Viszont eszméletlen pénzt felemésztett meg volt is vele baj.
Meg is találtam két videót róla:
[link]
[link]A második inkább csak vizuális.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
válasz Szplöttyy #19269 üzenetére
Jogos lehet de mondom én nem értek a gyorsulási sporthoz és nem is vonz. Elvagyok a sajátommal normális keretek között nekem ez is élmény, a lényeg hogy mindig örömmel szállok be és mosolygok végig. Nekem nem kell tuning ehhez csak az hogy szeretem a vasat.
Meg persze józan ésszel nem hirdetem hogy hú bazzeg a VTi mindent odab*sz. Ugyan már közel sem. Ez van ezt kell szeretni. Amúgy is mindig lesz jobb. Akár olasz, francia,német, japán stb.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Ukrajnai háború
- Le Mans Ultimate
- Mesterséges intelligencia topik
- Asztrofotózás
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- bambano: Bambanő háza tája
- Óra topik
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs