Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz lajafix #6037 üzenetére
Hat tolunk nyugatra megvehetted ugy is mar a Golf 3-t is, hogy meg a szalonban beleepitettek a Webasto-t, es a gyari garo sem szall el, muszerfalba illo vezerlopanellel kijelzovel stb
Sot, 2t Wartburg-ba is volt kerheto extra az NDK-ban a '70-s evek kozepetol (353W->)
A rogitesi pontok minden legyartott db-ban ott voltak, a gyari (magyar!) szerelesi konyvben lathato is a fenykepeken a berendezes, meg leirva a mukodese stb.
A szemelyszallito felepitmenyu Barkas-okban pedig szeria felszereles resze volt, csak azt itthon a Merkur telepen okosba' kikummantottak beloluk.Mindenesetre amikor ~500EUR egy vatta uj szett most, akkoris atgondolando ez, mert a gyari futheto szelvedo sem sokkal olcsobb emlekeim szerint. Szoval ha ijen autom lenne pl, es egy kotol berepedene a futheto szelvedom, akkor nem_futhetot tennek bele ujra, hanem egy hagyomanyost meg melle egy allofutest.
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Laraxior #6194 üzenetére
Azert nem eszik olyan forron a kasat. Mondjuk sokkal eccerubb ha volt a tiedbol gyarilag turbos, akkor lecserelni egy olyanra az autot, mint keccsolni vele. Abban futomu-fek is mar hozza van alakitva, es hasznaltan mar elbukta ujkori felarat
300k a uj ara boltban egy turbonak, de ott kevesek vesznek.
Meg persze attol is fugg, mekkora csigarol is van szo.Maga a turbositasben amugy pont nem csiga a legnagyobb resz.
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Ennek nincs is alvaza, mert onhordo a kasznis. Alvaza a 2t Wartburg-nak volt.
Nekem is volt Tipo-m 1.9TD Grantourismo 5-6evig, sehol nem rohadt. mert galvanizalt a kaszni, es nem F Astra modon.
Ott rohad max, ahol korabban torve volt es nem kezeltek le fenyzes elott. Pont a Tipo-nal vezettek be ezt a rendszert, mert ekkor hagytak abba az orosz acellemezek hasznalat is, amit a Fiat 124 gyartosor barterszerzodeseben kotottek le 20 evre.
A Lada-k is azert rohadtak ugyanugytöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Manitou #6482 üzenetére
Tesom is csinalt az Ignis-n egy karcolast az jobb hatso ajton a belvarosban parkolas kozben nekifordult vele vmi betonizenek, tukorbol nem latszott, mert elnez felette, holtterben volt. Elmegy vele, hogy megjavitatassa, de csak festek jott le amugy alapozoig, egy 10x10cm-s reszen kb. elso helyen azzal kezdtek, hogy óóóóóó, hat ez 50-60k, aztan masik helyen óóóó 60-70k.... kerdezi tolem, hogy ez tenyleg ennyibe kerul? Nem. Ennyiert kapsz bontoba egy ijen szinu komplett ajtot is mar...
Na a 3. helyen megcsinaltak vmi 20k-ert nekitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Napfénysüti #6492 üzenetére
Na igen, a teljes elemre OK, hogy 25k, de a also sarkara 60k szerinted normalis? A teljes ajto mennyi lett volna azoknal, 600k?
Ez kb az a szint, mint a lokharitom a KGFB-re pr eve....183k volt a javitasa, abbol 13k a utangyartott GT/ELX loko (de a gyari is csak 40k)....170k-ert meg lefujtak meg felraktak 8 csavarral. Wow.
Olyan faszan sikerult is hogy 2 honap mulva darabokban valt le rola festek, mert 170k-s aru elemfenyezesbe meg nem fert bele az a muvelet is, hogy a festek ala fujnak elotte alapozot is. De ha meg gyari lokovel neztem volna is, eleg karcos tema szereny 140k-ert lefujni egy elemet, nem? Foleg igy ahogy megcsinaltak.Ja a masik...megkerdezetm eccer egy fenyezot, hogy a tukorhazakat mennyiert fujja le szinre. Oooo, hat a ketto az ~40k. Na most egy tukorhaz mekkora is?
Erre jott, hogy de az is egy-egy elem es o nem is szamolta kettonek, pedig kulon levehetoek. De ari nem?
Megkerdeztem erre tole, hogy akkor az onhordo kasznit is lefujja-e 25k-bol, mert az is egy elem ennyi erovel. Ott meg mar persze jott a kalkulacioja, hogy hát-hát-hát azert az nagyobb felulet am, mint egy normal elem, de akkor visszakerdeztem a mindossze 30sec-l elobbi logikajara, hogy ket tukorhaz egyutt akkor mennyi resze is osszesen egy normal elemnek?több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Bigemperor #6498 üzenetére
Szerintem meg a 21. szazadban a mai technologiakkal ez nem kifogas. Egy palackba is bekeverernek neked szinkod alapjan par decit pr ezert, meg 4-5 liter festekkel meg mar egy egesz autot le lehet fujni
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
"Emeli bruttó 10-10 forinttal a 95-ös benzin, illetve a gázolaj literenkénti nagykereskedelmi árát szerdán a Mol Nyrt., ezzel mindkét üzemanyag ára új történelmi csúcsot ért el. Az emeléssel a benzin átlagára 422-424 forintra, a gázolajé pedig 443 forintra nő. Az elemzők szerint az e heti áremelés legfőbb oka az, hogy a forint az utóbbi időben jelentősen gyengült a dollárhoz képest. Tavaly január elején a benzin átlagára 360-361 forint, a gázolajé pedig 351 forint volt. Az autósok 20-25 forintos árkülönbséget is tapasztalhatnak a kutaknál."
3 eve meg 220-ért tankoltunk.
éjjen a párt, meg a kedves vezető
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Gebriel #6532 üzenetére
Mert ott adok nelkuli arat adjak meg, mert ugy kisebbet lehet kiirni, es allamonkent valtozo
Mondjuk igaz, az ado is kisebb, de anelkul is sem sokkal tobb am.
Meg asszem ha masik allambol veszed, mint ahol lax, akkor nincs VAT ra....de majd Rick4 kijavittöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #6629 üzenetére
jajajaja, elokamras vagy mechanikus kozvetlen befecsi a max dizelbol, ami ennel ujabb az "ilyen" buktatokkal bir
Nyilvan ami ilyen az alsohangon is 15 eves, de zacsko szotyiba kerul es gombokert fenntarthato, lehet bele kannazni is (az elokamrasba), meg sutoolajozni is es biirrgyja... persze kulfoldon, mert itt ez illegalis, es fuuu
Ennel ujabb autoknal az LPG tema jaccik....
...szerintem
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #6635 üzenetére
Igen, de sokan nem tehetik meg azt, hogy lerakjak az autot. Amugy van egy ismim, akik csaladi vallalkozasban egy bizonyos ceg benzinkutja(i)t uzemeltetik.
Nyilvan pontos szamokat nem irhatott csak %-t hozzavetolegesen, de aszondja hetkozben az autok kb 3/4-e dizelt tankol naluk es kartyara, hat ezek a ceges autok, azoknak hoooootokmind1 mennyi az ar, de hetvegen meg a beterok 4/5-e benzint es inkabb kp-val, es nagyon durva visszaeses van forgalomban
Ja es naluk nagyon keves kamion tankol, mert olyan helyen vannak, szoval a dizel forgamat sem az tolja megtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #6635 üzenetére
Hat azert en nem ugy veszem eszre, hogy modern dizelek ne fustolnenek legalabb ugy, mint az EURO2-s dizelek
Tegenp jottem haza melobol, M0-M5 fordulo, ment ott elottem egy S80-s Volvo, onnan tudtam, hogy dizel, hogy amikor kigyorsitott, akkor ~100-nal nem lattam az autot, csak fustot, szo szerint ertsd, mintha egy fekete kodbe mennek, 2m latotavval, eltuntek a piros helyzetjelzoi is, mindezt este negyed hetkor, de annyira okadta, hogy meg a mogottem jovot is csak foltokban lattam lampai miatt, mert engem beburkolt a fusttel, boven jutott belole meg mogem is, nem oszlott el. Hat nem is nagyon erolettem ezt a vakon menest sokaig, be a legbelsobe es sssSSSSSSS ...
Utana maris ertettem mar miert is volt olyan koszos a segge...
Ha csak negyed ennyire fustolt volt a TD Tipo-m anno, beloktem volna a Duna-ba kb.
Az a baj a dizel ZK meressel, hogy teheles nelkul merik, nem ugyanaz allohelyben 5000-s teljes toltes leszabalyzasi fordulaton a fust, mint terhelesen, amikor valojaban is hajta a kereket az auto, tok mas meg a turbo hangja is, uresben eppen csak meghallod 3000 korul azt a jellegzetes turbina hangjat, meg eppen csak kimozdul a nyomasero -ha van egyatalan....-, terhelesen meg mar ~1500-nal tol 1bar-t, mert ott lead 200+Nm-t, es futyul, mint az allat, azt meg szivokent soha nem csinalna ennyi nyomatekot egy tok alap kivitelu 1.8-2 literes dizel se
Benzinesen is probalgattuk, gyari csiga, allohelyben uresben megrugdosod a gazt neki, 5000 korul kimoccan 0.3bar-ra vegre, ha meg gurul pl 2-sben az auto es akkor ralepsz mar 3000-nal csinal akar 1.5bar-t is.
Nem mind1, es azt is hogy merik, allo helyben tartja 3000-n es nezegeti mi van... pedig en tudok vele fekete fustot is csinalni ha akarok.
1.6-s motorn a K04 1500-nal mar futyult, meg mar kimozditja a mutatot is, allohelyben meg 3000-nel se csinalt semmit
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #6658 üzenetére
Jo hat 90-re beallva a PGT gyari adata is 6 alatt van...
több drón kell ;P
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz Dare2Live #6707 üzenetére
Nyomatekuk miatt.
Caroll Shelby once said: horsepower sells the car, torque wins the raceAnno emlexem ment itt is a eszosztas, hogy de a 1.6-s Kia Ceed 122lojje csiga nelkul a TJET Grande Punto meg csak 120, az is csigaval es ccööö...mirejoaz?
De menj mar mindkettovel egy-egy kort, reszterhelesen a csigas messze jobban megy.
Utcan az a motor viszi jobban a bodet, ahol a max nyomatek es max ero egymastol minnel messze van, mert e ketto kozott "él" a motor igazan.
Ezt a teruletet kell nezni a gorben.
A TJET tud 208Nm-t csucsban es azt sokkal lejjebb is, a 1.6szivo meg kb 150-t, ott ahol a turbos mar tolja 200Nm-t (2000-nel) a szivo jo ha 120-130-t az o max-ábol, ami egyszeruen szamolva 1.8x loero azonos fordulaton. Hat nagyon nem mind1 am, hogy pl 40 lo gyorsit eppen, vagy 70Az az uj Fiat moci, meg a FIRE blokkra epul, az ma meg csak egy 30 eves motor, mar mk1 Uno-ben is volt, annyit csinaltak vele kozben, hogy DOHC rendszeru lett a hengerfeje kb 5-6eve a Panda 100HP-nal
Abarth SS kittel a gyari belsovel es gyari garral a motor 180lo es 270Nm benzinnel, de nyilvan nem ez a vege ennek
Amugy csomo sima TJET eleve 134LE-s, meg ratoltik okosba a Bravo 155LE-s musorat is egyes szervizekben... némi dotáció fejében persze, mert gondolom sok nem lehet a diffi, max a valto 6-s abban, de ahhoz a motornak sok koze nincs.
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz Bigemperor #6733 üzenetére
Mega lakas arak is kcsit karcosabbak. Olvasgattam az angol Punto forumon dolgokat, ahogy beszelgettek az angolok errol. Aszondja egyik, hogy London-tol 50merfoldre vennenek asszonypajtasaval egy kisvarosban egy 3 szobas ket szintes 100nm koruli garazsos sorhaz hazikot kis kertecskevel. Licitalni kell az arra, kinek mennyit er meg a vevojeloltek kozul. Hat ok 232kGBP-nel estek ki a licitbol, mert a 40kGBP beugro kezdojuk melle ennyi max hitelt tudtak volna bevallalni 30 evre, azt is havi 1100GBP-vel kohogve.
Neztem kb igy:
Masik irja neki erre, hogy aaa az a 240kGBP egy 3 szobasert az nem is draga, anyjeknak van London-ban egy studiolakasa, az 500kGBP-t er, de fel kene ujitani az epuletet is amiben van, meg a lakast is mar.
Mindjart eszembe is jutott ez a ket kero (4-4.5M AUD):
19 binda place
15 queen anne courtNa meg a kocsi KGFB biztositas is, egyik ott orult maganak hogy 1.4-s 13 eves PGT-jenek mar csak 1100GBP az eves biztositasa London-ban, mert tavaj meg 1800GBP volt ugyanez.
En meg beirtam neki, hogy nekem meg hengöri fovarosaban ez 60GBP. Kb lefagytak, mert 400GBP alatt a "videkiek"-nek sem volt 30 ev kozeli vagy feletti eletkorral se[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Napfénysüti #6806 üzenetére
A gyarto fillerbaszasa.
Mi meg mindenhova ugyanazt a termekminoseget gyartjuk ugyanabbol az alapanyagbol ugyanugy ellenorizve, akarhova is megy. Nem mellesleg magasabb a minosegikovetelmeny, mint a legtobb orszag sajat szabvanya (hogy az sehol se legyen az elvart szint alatt).
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
-
hobizoli
nagyúr
Mert reszben le van kopva a zarovonal, es esoben mar nem latod, de o meg tudja, hogy az amugy ott van. Vagy zarovonal utan elozol, o meg aszondja, hogy de azon keresztul eloztel, mert o meg ugy latta.
Vagy pl havercsavoval mentunk belvarosban, abban pillanatban valtott sargara lmapa amikor odaertunk 2m-re hozza, atmentunk jobbra befordulva, mogottunk 3-l meg jott a rendorauto, akik szerint az mar piros volt.
Csak ugye kerdes akkor ok vajon villogo nelkul min is jottek at...
Meg kozottunk a masik 2 auto meg egyenesen ment tovabb ott, de nyilvan azok meg a zoldon mentek.több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Gebriel #6958 üzenetére
Csomo ujabb autoban csak szervizben lehet megcsinalni az izzocseret, naponta latok tucatni kiegett fenyszoros autot, de aaaaz nem szamt, az hogy 10-l tobbel mesz az mar uuuubazzeg
Varosban amugy is rendszeres a parkolofennyel megyek droid, meg a tok vilagitas nelkul megyek fodroid, akinek az sem tunik fel, hogy meg a muszerfalat sem latja. De szurkuletben siman latok M5-n meg az M0-n is minden vilagitas nelkul autokat, amiben nem csak kiegett, hanem fel sincs kapcsolva, amikor lakott teruleten kivul lassan csak 20 eve kell nappal is tompitottal vilagitani.
A faszer' nem lehet kotelezove tenni a "skandinav opcio"-t, hogy jaro motornal default vilagit az auto tompitott fennyel.Sokkal balasetveszelyesebb az, ha vmi nem latszik, de ott van, mint az, hogy 10-l tobbel mesz, mert ami vilagit, az mar 1km-rol is latszik.
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Ha oktanszamban nezed, mert az a lenyege amugy, ami E85-nek 105, siman megeri most is. Oktanszam a kopogasi hajlamot mutatja, minnel magasabb, annak nagyobb elgyujtast elbir becsörgés nelkul is. A nagyobb elogyujtasi szog tobb nyomatekot jelent, a tobb nyomatek meg tobb lojjot azonos rpm-n. De ehhez az kell, hogy az ECU gyujtassal "utanamenjen" ennek az elonynek, kulonben semmit nem ersz vele.
Nezd csak meg mennyi a szinten 105-s oktanszamu (verseny)benzin... vagy csak sima a 100-s is
Amikor meg 280-300Ft korul volt a sima 95-s, akkor(!!!) volt a MOL 105-s versenybenzinje 570Ft per liter, van nekik prosztobb 102-s is amugy, (akkor!!!) 500-ert, nyilvan mar mar nem nagyon ennyi ez sem, es azt "akarhol" nem is lehet am venni. Ezekeben mindenfele csiri-biri adalekok is vannak persze, pl oldott oxigen is.
Ez meg E85 korszak elott volt, mert mas alternativa nem volt magasabb oktanszamra, gyorsulasi versenyre kijarok foruman mentek rola az inputok, meg az adatlapok pdf-einek linkjei a MOL oldalarol, meg ott olvastam azt is, hogy az Elf-nek is van vmi 116-s oktanszamuja szerenytelen 1600Ft per liter aron (akkor!!!), asszem ezt hijjak C16-nak, na annak meg a kipugazszaga se egy semmi buké.A benzin:E85 AFR arany szorzo 1:1.4x, tehat a ugyanannyi energiat a rendszerbe 1.4x annyi E85 hordoz, mint benzin
Ha ezzel atszamolod a jelenlegi aru E85-t benzinre, meg mindig nincs 500 sem.De az uber az az E100 (=tiszta Etanol) amugy, csak azt kiskerben megvenni nem nagyon lehet.
Na az igy tisztan van 128-130oktan, ezt az E85-nel gyakorlatilag a 15% 95-s benzin "rontja le" 105-re.[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz !Overdose! #7389 üzenetére
Beallitas fuggo is. Szegenykeverekkel terhelve tul meleg a kipugaz benzinuzemben is.
"Engine loves the rich mixture" <-
Inkabb legyen egy picit a dus oldalon, eszik par decivel tobbet, oszt ennyi.
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest