Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
válasz CsakEgySrác #148631 üzenetére
Múlt hétvégén voltunk ott, sokat vártunk mire szóba álltak velünk, igaz sokan is voltak.
A kinézett autó 1 perc járás után dobta az ESP faulty hibát, 3 perc járás után vmi elkezdett benne csörögni és rázkódott az egész kasztni. Mondjuk a srác nem is nagyon védte a mundér becsületét, bociszemekkel nézte, hogy otthagytuk.
Facebook-on nagyon dicsérik őket, sanszos hogy 'fizetett statiszták'. -
Kickass
őstag
válasz elistvan #148959 üzenetére
Édesapámnak van ilyen fóbiája, újonnan vette, voltam vele Horvátországban és Balcsin is kényszerből (épp nem volt saját vagy szerelőnél volt), a nemrég eladott G Astrám egy mennyország volt ehhez képest (azért ez sokat elmond ). Persze kérdés pl. milyen magas vagy. Középkonzol sarka nyomta a térdem, a bokám is kikészült a gáztartásban mivel nem tudtam eléggé hátratolni az ülést (190centi vagyok).
Ülj bele állítsd be magadra, próbáld ki. Akár más autókat is és hasonlítsd össze. Igénytelen jószág, cserébe tényleg nagyon fapad.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz Rhino666 #149210 üzenetére
A felhasználás módjának és az igényeidnek nincs közös metszéspontja.
Minek évi 5ezerre sedan/SUV? Még ha megduplázod a futásteljesítményt se indolkolt. Más kérdés ha villantani akarsz vagy esetleg autóbuzériád van, az magyarázhatja a listádat.Utóbbi esetben viszont az évjárat és km fetisizmust kell elengedned, akkor találhatsz megfelelő példányt (mitől rosszabb egy 12 éves egy 10 évesnél? miért pont 10év?).
A szegmens ahol nézelődsz tág és nem az 'olcsó' fenntartásról szól.
-
Kickass
őstag
válasz Rhino666 #149228 üzenetére
Senki nem mondta hogy nem lehet. De nem szeretnél nagy fogyasztást (ez relativ, van akinek 6L is sok, van akinek 10L se) és magas fenntartási költségeket.
Márpedig a városozás mindkettőt magával fogja vonzani. Ezek már nem pehelykönnyű autók, alulmotorizálva is max az A4 illetve a 3as BMW lehet. Én nem beszéllek le, nemrég vettem 12 éves ex-prémiumot jóval több km-el mint 200k de nem is voltak ilyen elvárásaim.
-
Kickass
őstag
válasz BigBlackDog #149664 üzenetére
156-ból is van ám V6 és azokra panasz sincs. Kasztni szeret hervadni, de ha talál az ember egy jót akkor alváz és üregvédelem.
-
Kickass
őstag
- Fiesta ST
- vmi egynyóctééé (pl egy Cupra Leon ennyiből már röhögve megvan)
- Grande Punto 1.4T
- vmi 3as bömbi, e46-ból kicsivel 2 misi alatt van 325Ci is (jóvan az nem heccsbekk)
- Corollából ha van még ép 1.8TSstb...
ja és nagyfeketekutyánál ott volt a smiley, az irónia detektor mindenkinél kikapcsolt
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz TayRol #154104 üzenetére
Ha jól tévedek az új TSI-k már szíjasak és a szívócsőbe is fecskendeznek így a két legnagyobb probléma, a láncszakadás illetve a kokszosodás ki lett küszöbölve. Első biztos.
Illetve 6os váltót emlitettél, de szerintem inkább áttételt kellene nézz, hiába egy 6os váltó ha ugyanannyit forog 6-ban mint más 5-ben.A saját véleményem az, ezek a motorok nem autópályás használatra vannak, a szívó szinte biztos, hogy sokat forog zajos és fárasztó hosszú távon.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz alázógyík #154367 üzenetére
Mivel írta is hogy a festékréteg rendben, ezek az összegek félrevezetők lehetnek az itthoni árakhoz viszonyítva. Nem árt óvatosnak lenni. De...
Itthon megveszik a bontott vagy utángyártott elemet meg letüsszentik elemenként 20-30ezerért és ha nagyon drágán jössz ki akkor is max 500euro a hivatalos kár.
Nyugatabbra két elem cseréje fényezéssel simán lehet 1500-2000euro, de jóval több is, autótípustól függően. -
Kickass
őstag
válasz grizlisandor #155409 üzenetére
Vidd el akár egy márkafüggetlen szervizbe felméretni, ahol gyári szoftverrel ki tudják olvasni illetve a mechanikai részeket (futómű, kormánymű, karosszéria) ellenőrizhetik.
Nézz ki egy szimpatikus helyet a környéken, hivd fel, egyeztessetek mire is lenne szükséged.
Ha komolyan érdekel akkor ne sajnáld erre a pénztJa és a mendemondákra ne adj, amelyik cseréről, szervizről nincs számla és nem látható helyen történt (itt kuplung) azt vedd úgy, hogy meg se történt.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz Handball94 #155826 üzenetére
Ha közel van nézd meg. Lehet ex-rendőr Octavia. Bár azt mondja első tulaj, mégis ki van takarva a rendszám.
Talán ez a cikk segít felismerni ezeket.[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz Gombinyó #156534 üzenetére
Ez így azért elég durva ferdítés, nem feltétlenül igaz.
illetve hozzá kell tenni, hogy rengeteg autót hoznak külföldről, 2007-2015 között az újautó értékesítés eléggé halott volt itthon, ami van az is nagyrészt céges volt.
+ a legnépszerűbb kategóriák 1-2m között szórnak.Egyébként a TC által annyira propagált (valószínű üzlti érdekek) jóautok.hu-n is vannak tekerős kereskedések pedig azt az oldalt nagyon nem olyan szlogennel hirdetik.
Németországban is tekerik, talán mind3. tekert órás. és csak hogy én is hozzak egy egyszemélyes mintát, az enyém is tekert import autó és nem itthon tekerték az óráját.
Más kérdés, hogy tisztában voltam vele.
Egyszóval a kinti se feltétlen fenékig tejföl. -
Kickass
őstag
válasz BigBlackDog #157731 üzenetére
Nem 2008-as modell az tuti.
Sőt, ha tényleg az 5ös automata van benne akkor inkább 2006 előtti. 170lovas nem is volt belőle, bár az lehet csak a hahu hibája. -
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
válasz footy #157915 üzenetére
Debrecen - Város délkeleti feléből a nyugati ipari parkba volt hogy közel 45perc alatt értem el, ~9km
Budapest - XX. ker. Pesterzsébet -> III. ker. Graphisoft park szintén kb. 45 perc, visszafelé akkor voltak a nagy zűrök a Széll kálmán tér felújitása miatt emiatt kb. 1 óra, ~19kmHidd el gáz Debrecen, csúcsidőben arányaiban ugyanolyan retek mint BP., csak Bp. egy 2milliós főváros ott előfordul az ilyen, Debrecen meg egy 200ezres 'koszfészek'.
-
-
Kickass
őstag
válasz #89874944 #157925 üzenetére
Pedig akkor nem is Waze-ztam
Jó persze volt olyan is hogy csak a Soroksárin álltam 45-50percet, nem is olyan rég mikor a kínai delegáció miatt kb az egész város meg volt halva.Hozzá kell tenni én nem élek Bp-n, csak az elmúlt ~3 évben viszonlyag sokat járok a fővárosban és olyankor a 'bázis' erzsébeten van, tehát onnan kb. minden messze van
-
Kickass
őstag
válasz Bad Pritt #157930 üzenetére
Milyen magas vagy?
Az ülőlap talán hosszabb a G-ben, a háttámla meg talán a Fabiaban kényelmesebb, viszont a fóbia középkonzoljában van egy kidudorodás engem a 190 centimmel kifejezetten zavart, bevertem a térdem és hosszabb úton se volt kényelmes nekitámasztani.
A családi autó egy Fabia, nekem volt G-m, az én véleményem, hogy a G az alap plüss ülésekkel is ég és föld a Fabiahoz képest. -
Kickass
őstag
válasz Jakab66[hun] #158260 üzenetére
jó kis GT turbo, bánom hogy nem tartottam meg
-
Kickass
őstag
válasz hobizoli #158271 üzenetére
Egyébként jól csinálja a Nándi, az a fekete is patika. Meg alig van eladó PGT a piacon.
Akkor kellett volna venni mikor még a patikát se lehetett eladni 400k-nál többért. Vagy meg kellett volna tartani a kéket. De azt meg azóta úgy hallottam elbontották.Csaby25: szerintem a BMW márkatopikban adekvátabb választ kapsz mint itt
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #158626 üzenetére
Deja Totálkár megírta, hogy a dízelnek reszeltek kész vége meg egyébként is kitiltják már jövő hónaptól Békéscsabáról is őket....
Most megvesznek minden szar szemetet ami szívó, majd megy a sírás hogy rohad/zabálja az olajat/az 1.6 is 9-10et kér tisztán városi üzemben...
Tényleg 10 millió birka országa vagyunk -
Kickass
őstag
válasz Tothgera30 #158633 üzenetére
Ja meg füstadó..
Minden rohad ez igaz, csak nem mindegy mikor, meg hol. Amit előtte 2x kiflibe törtek az több helyen és hamarabb. -
Kickass
őstag
válasz HKorn #159603 üzenetére
CSak egy a baj.
Mindenki új autót akar max. 1,5M forintért. Ez van, az embereknek nincs pénzük, de azért ami van a legjobbat szeretnék meg leginkább gondozámentest. Ez az ami nem működik és a legtöbben nem is tudják elfogadni.
Nemzeti sajátosság, hogy kell az autó, de fenntartani nem tudjuk.Azért az nem véletlen, hogy az újautó eladás még mindig nem úgy pörög és használtból csak bizonyos kategóriák mennek + az átlagautó életkor is csak öregszik.
Mindenki minimálpénzből szeretne csodaszekeret, amíg ez a mentalitás vagy az emberek anyagi helyzete nem változik (utóbbi rövidtávon és az egész társadalomra kivetítve nem reális) addig marad a panaszáradat meg horrorsztorik. -
Kickass
őstag
válasz HKorn #159612 üzenetére
A prémiummal sincs gond ha valaki tudja mit vállal és előre kalkulál. Én pl. direkt eggyel magasabb kategóriát vásároltam, vállalva hogy öregebb ~2-3 évvel és magasabb a futása mint valami kisköbcentis akármilyen gyösznek.
De pl. itt a fentebb linkelt Opelek se biztos, hogy azt tudják amit kedves fórumtárs vár/hisz róluk.... -
Kickass
őstag
válasz HKorn #159677 üzenetére
Lufifütty, a szénerőműeikhez meg nem nyúlnak illetve a 2020-ig vállalt szén-dioxid kibocsátás csökkentés is sz*rban, nekik kapóra jött a dizelbotrány van mire mutogatni.
Nyilván ezek az autók az erőfeszitések ellenére sem tiszta levegőt pöfögnek ki, de ez a probléma egy kicsi szelete csakhát ugye az autósokkal bármit meg lehet tenni, az energialobbival meg nem feltétlen. Sokan legalábbis igy gondolják és eléggé logikus.Szintén kérdés, hogy valósul meg, az ott se fog működni, hogy egyik napról a másik egy dizellel se lehet behajtani semelyik német városba, csak a hazai kattintásvadász un. újságirás szereti ezt igy eladni.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz BigBlackDog #159691 üzenetére
Bp-n is csak Euro4 és alatt lesz tiltás szomgriadó esetén az is 2019től. De pl. idén eddig hány ilyen nap volt?
Más magyar városban van ilyen egyáltalán? Debrecenben tuti nincs pedig elvileg ez az ország 2. legnagyobb városa.
Itthon szvsz még sokáig nem kell kitiltástól tartani. -
-
Kickass
őstag
válasz bitpork #160060 üzenetére
Ne vedd ezt megint ennyire magadra, de kettővel lentebb van Munez kommentje illetve tényleg utána lehet olvasni. Pont te vagy aki most ebben a témában kapkod. Mo-n még jópár évig csak szmogriadós kitiltásról lehet beszélni és No-ban se úgy működik a dolog, hogy na holnaptól Stuttgart közigazgatási határáig mehetsz az Euro6 alatti kocsiddal.
Leírod hogy nem kell a TC-s hangulatkeltésnek felülni erre pont te írsz egy ilyen 'pánikkommentet'.
Játszani akartál, játszottunk, de legalább nem csak a most itt is nagyon népszerű vegyél gyorsan hibridet véleményt hallottad. -
Kickass
őstag
válasz bitpork #160075 üzenetére
Akkor viszont a sztori végetlenül egyszerű (szerintem).
Kinézed mi az a típus amit a következő X évre el tudnál képzelni és esetlegesen nem érintett ebben az egész hisztériában. Ha belefér az egyelőre virtuális keretbe, meghirdeted Teddyt és ha adnak annyit érte amennyit minimum szeretnél, akkor a két halmaznak van közös metszéspontja és öröm bódottá'.
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen