- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Steam Deck
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesztor87
senior tag
válasz Kornel #131951 üzenetére
Kár hogy ilyen randa, szívesen vennék alsó közepes Suzukit. Nem tudom milyen egyébként, ismerős annyit mondott anno, hogy faterja cégesként ilyet kapott, hát sokkal jobban cibálta pályán a szél mint a saját Thaliajukat, ezek után, ezzel a kinézettel nálam sajna kiesett:S
-
Vesztor87
senior tag
válasz Kornel #131959 üzenetére
Nem kétlem amúgy hogy jó, nincs semmi bajom a Suzukikkal. Nem ültem még ilyenben, ellenben az Ignist védeném, szülőknek ilyen van, szerintem egyátalán nem olyan rossz az. Nem egy nagy autó, de egy hasonló korú Thalia/Clio kisebb belül, az meg hogy magasabb magával hozza azt is hogy keményebb futómű kell alá. Tény hogy pattogósabb, de azért nem sz@r.
-
Vesztor87
senior tag
válasz Kornel #131965 üzenetére
Mazda 2-ben is az van pl, de úgy tudom az Almerában is az van némi kiegészítéssel A hangolás persze sokat számít. Ha az útjaink jók lennének lehet ez fel sem tűnne, rossz úton pattog, de legalább tartós
Két dolog van ami miatt nekünk nem ilyen lesz, egyik hogy gyereket akarunk, családi autónak szeretnék valami nagyobbat, másik meg az asszony pajtás szerint az nyugdíjas autó, tiltakozik ellene. Marad a G Astra. -
Vesztor87
senior tag
-
Vesztor87
senior tag
válasz lenko #132209 üzenetére
Az összes(szinte) Transportert és társait dobjuk ki? Ez is 15,3-as gyorsulást produkál 100-ra, és vannak sokkal lomhábbak is.
-
Vesztor87
senior tag
A Lacetti szerintetek megbízható? Olvastam róla hogy picit lomha és nagy zabás, de magát a műszaki adatokat nézve (gyorsulás, végsebesség) még talán ez se annyira igaz. Sok ilyen taxit is látni, ami lehet higy jelent valamit...de nem nagyon ismerem. Köszi.
-
Vesztor87
senior tag
válasz tboy93 #133390 üzenetére
Azon gondolkodtam hogy megéri-e egy 2005-2007 környéki szép állapotúra költeni 800-900k-t, vagy a jól kinéző 2000-2002 körülieket kellene 600k körül nézni, de sztem maradok a fiatalabb twinport 1,4-nél....
Rosberg nem csinált semmit rosszul, Homi meg túl erőszakos volt. Szerintem egyikünk se engedte vna be ott Hamiltont. Amíg ő van hátul ő a ludas, mint a közúti közlekedésben
-
Vesztor87
senior tag
válasz Kornel #133657 üzenetére
Valahogy túlárazottnak gondolom őket. Annyiért amennyiért SX-et adnak, annyiért van bőven H Astra meg Focus is, a kettő valahogy így külső szemlélődőként nem tűnik egy kategóriának. Nem is az. Ha valaki picit is csomagtartót szeretne, akkor sajna nem nagyon tud Suzukit venni. Swift, Ignis kicsi csomis, SX4 1,5m körül van, az 5 ajtós ráadásul 280l-es csomival... brutál A oszlop egy dolog, biztos meg lehet szokni. De ennyiért... tudom, van Liana, de azon túl hogy bűnranda szegény nem sok darab van belőle.
-
Vesztor87
senior tag
válasz tboy93 #134285 üzenetére
2007-es évjáratú 1,0-ásat béreltünk nemrég. Nincs autónk, ezzel mentünk kirándulni. Se szervó semmi. Szervó nélkül emlékeim szerint a hasonló súlyú régi swiftet sokkalta konnyebb vt kormányozni. Váltója viszonylag pontos, de szerintem kevés anyagból van. Motor csendes. Érződik hogy magas és keskeny az autó. Vasúti átjárón szörnyű átmenni ha rossz az út, érzésre olyan mint ha egy két m magas hokedlin ülnél. Amúgy kellően fürge jószág. 130 -ig egyszer gyorsultam vele, onnnan már nem gyorsult kb. Előzőleg is ezt béreltük ki, 100 környéki tempóban, néha picit gyorsabban mentünk, 430km -es távon evett 6,15-öt. Ez sok. Most szeged-egér távon odafele betartva a szabályokat odafele 4,6-ot evett (252km/asszem 11,6liter ment bele), visszafele elmentünk erre arra, 4,15 lett a fogyi. 327km/13,16 litert tankoltam. Hozzá teszem h óvatos vtam,,90-95 fölé nem mentem :-) így unalmas vt:-)
-
Vesztor87
senior tag
A Ford Fusion megéri az árát szerintetek? Az 1,4-es motor az nagyon gyengus bele? Az 1,6-os relative ritka. Elég kevés eladó van ezekből am. sokkal több a fóka, a fiesta, nem akarják eladni, vagy nem jó autó? Köszi!
-
Vesztor87
senior tag
válasz tboy93 #134354 üzenetére
Most olvasgattam a fusion kapcsán én is hogy van akinek nagyon kajál. Más meg 6-6,5-et írt. Há nemtom Én 186 vagyok, ültem hátul 1x (telekocsi), nekem tök nagy volt a szüleim Ignise után. Futóműve feszesebb, nekem bejött. Csak a motor... 1,4-80le há az nem sok. Tudom, ez a sok ló mindből fent jön ki, de akkor is.
Sprintmonitor szerint a kis 1,0-ás picantora is írnak 6-7 literes fogyikat, legutóbb 4,1-et tudtam vele etetni, bár eléggé nyugdíjas módban mentem, 90-él nem igazán gyorsabban. De az 1,6-os ritka...
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
A Grande Punto mennyire jól sikerült gépezet? Kicsi autó létére elég nagynak tűnt, nemrég ültem egy dízel (talán 1,9?) verzióban. Valahogy az van a fejemben, hogy nem jó a váltója, széthullós autó a úgy ámblock a fiat... legalábbis nagyon régen valamikor az volt, de amit utoljára vezettem az egy 400+k km-t futott dízel Tipo volt. Egy 1,4-16v (úgy tudom ezekben 6-os váltó van) sok kockázatot rejt?
-
Vesztor87
senior tag
Fusion tulajokat kérdem, megéri az árát a jószág? Asszonynak is tetszik meglepő módon, úgyhogy a Fóka 1 mellé szóba jöhet. Kicsit para hogy szinte fehér holló az 1,6, az 1,4 az nem nagyon gyenge? 1-2 fiestás vidit néztem hogy mennek, 100 felett nagyítóval kell keresni a gyorsulást Az 1,3-as Ignisek/Swiftektől fényévre voltak ott, ez tényleg ilyen? Köszi!
Szerk: csak és kizárólag benzinesek jöhetnek szóba
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
Neked Ignised van, vagy csak vezetted? Olvastam a neten is hogy a kevéske lóerő ellenére nyomatékos relative a kis Ford motor. Láttam hogy van 1,6-os is, lehet érdemes még is csak többet adni érte akkor. Fogyasztás még kérdéses. Megbízhatóság akkor jónak mondható? Rohadást nem láttam rajtuk. Azt olvastam hogy feszes a futóműve, ültem egy pár tíz km-en benne, nekem bejött akkor. Köszi
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz SaNyEe #134713 üzenetére
Régi Swift után sokkalta jobb pedig. Fogyijáról annyit, hogy a nem városi használat esetén 1 vagy 2 fővel sikerült már 5 litert is etetni, normálisan közlekedve 6-al elvan. Nemrégiben az általunk bérelt Kia Picanto okozott hasonló meglepetést. A 3 egymást követő fogyi: 6,15 - 4,61 - 4,15. Mind3-nál én vezettem, 2 fővel és minimális csomival mentünk. Először 100 környékével, néha 110-el mentünk, a másik kettőnél óra szerint csak 90-et, és ahol nem tartottam fel senkit ott motorféket használtam. Ez cirka 50% eltérés. És nem is mondhatnám hogy a legelső esetben 2 lábban tiportam stb...
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz SaNyEe #134717 üzenetére
Bele lehet önteni elég sokat azt tudom. Pesten a volt főnökömnek volt egy ideig, ő speciel 10-et etetett vele Nála olyan volt a gázpedál mint a villanykapcsoló, két állású
Nem is mondtam hogy annyira jó, de nagy előnye hogy nagyon megbízható jószág, és van nála azért rosszabb is
Lacettit nézegettem, csak hát a fogyitól félek. Itt mondjuk annyira jókat se írnak róla, a G Astrát simán mindenben kb. jobbnak tartják, ez alapján inkább G Astra (úgy tudom motorikusan a Laci is GM, csak korszerűtlenebb). Viszont mivel szeretem a magasabb építésű autókat, így a Fusion felé kacsintgatok, annak az Ignissel szemben van csomija is, meg szélesebb, hosszabb
SZERK: Lacit pont Veled beszéltem, beugrott
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz SaNyEe #134722 üzenetére
Lacettiben az 1,6-ost kipróbálnám. Kollega mondta hogy az 1,3-as (76 lovas) vagon r+ után próbálta a lacetitt (chevy szalon tesztautója), az nagyon nem ment a Suzuki után. Jó eséllyel az bejáratós is volt mondjuk...
Vannak ilyen autók, amikről jóformán alig hallani. Vagy ennyire jók, vagy nemtom. Ilyenek a Lacetti mellett nekem pl a Lianák, de a Fusion, Mazda 2 se az amiről sokat hallok/olvasok (jót, vagy éppen nem jót)
Műszaki adatok alapján semmi extra az 1,4 lacetti se, tehát gyorsulás, fogyasztás, végsebesség stb tekintetében a nagy átlag... lehet ki kell próbálnom egyet -
Vesztor87
senior tag
válasz roberto211 #134735 üzenetére
Ignis az nem játszik, kicsi nagyon a csomija, másrészt zasszony a Suzkit élből kizárta, és bár az egy dolog.... de nem sok alternatíva van. Swiftnek nincs csomija, csak egy 2. kesztyűtartója hátul, Ignis picit jobb, de annyira nem jön be, SX drága. Persze, lehet Lianázni, de nem is tetszik, nem is olcsó szerintem.
Chevy-t mikor gyártották itthon? Na jó, nem kötözködésből Azért jöhet szóba talán, mert olcsó, fiatal, és kényelmes. Ellenben nem biztos hogy nem eszi le a gatyám És ha mellette nem is megy, az úgy nem buli
Dízel szóba se jöhet (nem lesz 500k-m a bármikor elromló alkatrészekre). Nem is jön be annyira, legalábbis amiket vezettem azok annyira nem. Egy dolog tetszik csak bennük, az, hogy alacsony frsz-on eljárnak. Pályán azért nem rossz mikor 2500-at forog mondjuk 120-nál és nem 3500-4000-et
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz SaNyEe #134737 üzenetére
Moblién nem nézegettem, tuti nem megyek odáig érte, itthonról kell megoldani valahogy
tboy93 a rugótörés kapcsán a Fusionra célzott sztem, máshol is olvastam már.tboy93: igen, tudom hogy képesek enni. Haver 1,6-os laci kombájnja 7-10 közt eszik, igaz, ő dinamikusan megy, és pest és agglomerációba
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz tboy93 #134745 üzenetére
Az mondjuk úgy nem is sok. Végülis elvoltunk mi az 1,0-ás Picantoval is (850kg-60le), de tény hogy előzni nem volt vele annyira buli Hozzáteszem, hogy mivel nem tapasztaltam ki a határait ezért nem is rizikóztam Egerbe előtt azok a nagy emelkedők nem tetszettek neki 70-es táblánál mentem felfele 80-al kb. V-ben, mire felértem volt hogy vissza kellett tenni IV-be, mert 70 alá nézett a mutató és jöttek mögöttünk is
-
Vesztor87
senior tag
válasz tboy93 #134748 üzenetére
Persze, értem én, de ha figyelsz a fogyasztásra akkor nem zavar hogy 80 helyett 65-el érsz fel esetleg. Forgathatom én 4-5k-ig is (fordulatszám mérő nem volt benne). Kanyarós, számomra ismeretlen terepen egy nem igazán ismert autóval nem nagyon száguldoztam, picit ráérősen mentünk.
roberto211: azért azt a Swift sem hiszem hogy szereti ha állandóan rúgják... legalábbis szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz tboy93 #134753 üzenetére
Mikor nem volt benne kraft a gázpedál lenyomására az emelkedőn akkor vissza raktam 4-be. Lassult úgy is, de nem is padlóztam, felesleges. Nem lassultunk akkorát. Persze lehettem vna tökös gyerek hogy 3-ba vissza aztán 4-5000-ig elforgatom és juhé, még lehet gyorsul is. De minek? Alig evett többet 4-nél, szerintem jó volt így neki Egyátalán nem szivattam, tehát nem az volt hogy jön az emelkedő és padlógáz 1500-nál. Olvastam valahol hogy 3000-et forog 100-nál, ha mentünk 80-al akkor kb. 2500-at foroghatott, 70-nél mondjuk 2300. Itt vissza 4-be, akkor megint mondjuk 2600-2800-at forgott, nem padlóztam, lassult picit, de nem olyan sokat.
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz szőröscica #134761 üzenetére
Jóvanmá' Bérelt autót (meg úgy másét általában) nem hajtjuk széjjel, vigyázunk rá Nem 6000 rpm-el közlekedünk vele Mondjuk én kb. semmivel sem. Nem sokat vezetek, nincs még saját, de amikor megyek akkor is csak úgy a forgalom átlagával, nem igazán sietek sehová.
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz Johnny198612 #134921 üzenetére
Rozsda mennyire jellemző a 2-esre? 6-osnál és 3-asnál nagyon mondják.
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz Johnny198612 #134935 üzenetére
GC alap, semmi nincs kb, csak szervó meg abs benne. GLX-ben van 2 első elektromos ablak, állíható magasságú kormány, szervó, fordulatszámmérő (gc-ben nincs), cd-s magnó az vagy vagy (GLX CD a pontos neve), klíma ha van az GLX AC felszereltségi szint. Csak hogy a legfontosabbakat említsem, ja, meg elektromos és fűthető tükör. A gs-ben ezeken felül nem 2 hanem 8 lufi, klíma, alu kerekek, kb. ennyi. GLX-es vagy GS az jó, csak legyen benne AC.
-
Vesztor87
senior tag
válasz MunezXBK #134942 üzenetére
Kérdés ugyanúgy csinálták-e mint a többit. Opelék is gyártották egy időben a Classic I szériát és a G-t, előbbi porlad, utóbbi nem. Azért írtam csak.
Szólista: sztem GLX is lehetett 3 ajtós. 200e ft digi volt listaár szerint anno köztük, 2,05 volt az 1,3 gc 3 ajtós, 2,25 vt az 1,3 gc 5 ajtós.
GLX-ben ugyanez asszem 2,550/2,750 volt, GS-ben 2,95M/3,15 M talán, de erre nem emlékszem.[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz Szólista #134948 üzenetére
Kizárt hogy fapad és full felszerelt verzió volt belőle csak. Miért ne lett vna? Amit én írtam, az az akkori hivatalos árlista volt.
A bevezető ára az 5 ajtós GC-nek volt 2.250e, a 3 ajtósat csak nyártól lehetett kapni, 2.050e ft-os áron. Ez vt a hivatalos, hogy ki mit alkudott egy más tészta. -
Vesztor87
senior tag
Jazz-en gondolkodtam én is, azt mondják tágas, és keveset fogyaszt, Honda lévén gondolom megbízható is. De marha drága. Üléspozíciót tekintve mennyire magas építésű? Nagyobb sebességnél hogy viselkedik? (Pl pályázni milyen? Mennyit forog 100/130-nál kb).
Neked mennyit eszik? -
Vesztor87
senior tag
Köszi srácok Az annyira nem is rossz, sőt. Azért a 150-160 gondolom már sok szegénynek, nem is igen megy sokkal többet. Szél érzékeny egyébként? Ez 8 szelepes motor egyébként, ez az 1,4-es amit ezekbe tesznek? Szíjas, vagy láncos a vezérlése? Rozsdásodás jellemző rá? Köszi
-
Vesztor87
senior tag
válasz MunezXBK #134975 üzenetére
Gondolom nem versenyeztek Veled. Azért az 1,9 tdi csak erősebb motor, az autó légellenállása meg leheletnyit jobbnak tűnik mint a Jazz-é. 900-1M környékén majd látjuk lehet-e normálisat kifogni. Az nagyon a max amit kifizetnénk egy autóért. Almerákat néztem még, meg Fikusz 1-et, G Astrát, de sok helyen írták hogy a Jazz kb ugyanakkora belül mint ezek. Aztán Almera alacsony, Fikusz rozsdásodik. G Astra meg nemtom mennyire megbízható. Főleg egy Hondával szemben.
Szerk: félre ne értsd, nem szólom le senki autóját Ha nem bírtak Veled akkor nem bírtak
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Politika
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Ukrajnai háború
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs