- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
-
-
-
"A benzines nem csak lényegesen lustább, de még a hangja is rosszabb, viszont a fedélzeti számítógép szerint azonos körülmények között egy literrel (!) kevesebbet evett a dízelnél."
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mai történet.
Debrecen - Miskolc - Bocskaikert - Debrecen
Elfogyott 11,6 liter lónyál, ehhez társul 232 megtett km, jó számolást, mi jót derültünk a fogyasztáson, olcsó kirándulás volt. Végig 50-90, 3 ezer alatt, a legtöbb 4200 volt előzésnél.
Ja, angol civic 1.5 vtec benzina.
Laraxior, ma láttalak nagyállón, jó a hang.
-
-
Statot csak a kitöltés után lehet nézni?
Hát osz' mír? -
-
-
-
-
-
-
válasz bitpork #46418 üzenetére
A motorkocsinál még nem is, a motrot-nál mindig felugrik a szemem. Jópár éve, mikor egy apriliát adtunk el, a csávó (győr környékéről jött erre) kinyögte ezt a szót, nehéz volt megállni, hogy ne röhögjek.
Oké, hogy van a bokrot, cukrot, vödröt, de a motor nem olyan régi szó, mint ezek és a köznyelvi változata a motort, motorokat.[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Integra #46440 üzenetére
Ezt írták a délmagyaron:
"A járművet őrizetlenül hagyni abban az esetben szabad, ha a vezető gondoskodott arról, hogy a jármű önmagától el ne indulhasson, és illetéktelen személy azt el ne indíthassa. Ennek módja lehet a kézifék behúzása, a kerék kiékelése vagy az autó sebességváltó bekapcsolása. Az illetéktelenek személy általi elindítás megakadályozásáról a vezető akkor gondoskodott, ha a jármű ajtaját, ablakait bezárta, a gyújtáskulcsot kivette, a kormányzárat bezárta, vagy bármely más módon az elindítást megakadályozta."
Leírták fent is.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Mister_X #46824 üzenetére
Az oké, hogy eladod az ingatlant, nem tudom mennyit ér, de legyen belőle 6-7 milliód. Behozod és megcsinálsz mindent, legalább 4,5-5 el is ment belőle. Ezeket csak amcsi autókra specializálódott műhelyekbe hordhatod, súgok egyet, nincs minden sarkon. Az alkatrészek jóformán csak amerikából horror áron, esetleg utángyártottan Nyugatról. De tegyük fel nem fogsz ki egy hulla példányt, 6 millióból cakk-pakk van egy működő autód. De van-e állásod, amivel legalább 300 ezer forintot termelsz nettóban?
Lehet példát venni Winklerről, ott a Mercury-ja, több milliót locsolt már rá - az egyik tctv részben ahol tesztelték el is mondja kezében egy papírral, hogy mi mennyibe kerül - eladni meg alig tudja (ha jól tudom eladná, legalábbis pár hónapja még úgy hallottam). Pedig ő nem 200 ezret keres.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Mister_X #46845 üzenetére
Továbbra is szeretném, ha lehetne egy Horneted, de bármennyire is adod el a házad, 300 alatt nem fogod tudni fent tartani, mert ha valami beszarik benne hónapokat kell várnod, úgy meg csak dísz lenne.
Örülök, hogy van friss szakmás autószerelő haverod, biztos meg tud szerelni egy F astrát, vagy egy Suzukit, de lehet nem ilyen amcsi vasakkal kéne kezdenie. Nem akarlak leszólni, vagyis szerintem senki, csak próbáld meg reálisan látni a jövődet.
-
-
-
válasz !Overdose! #47048 üzenetére
Az egy ATS Classic ha jól látom, mokány kis járgány.
-
"1995 évjáratu szervo ülés fütés sport kipufogorendszer sport teleskopok akit érdekel privibe irj eladó vagy cserélhetö vagy olcsob beszámitása lehetséges!"
[ Szerkesztve ]
-
válasz Psychonaut #47065 üzenetére
Egy ilyet még én is. Szánalomra méltó, hogy hova jutott a típus.
-
-
-
Ha van pénze Rhino666-nak a kgfb-re meg az adókra akkor nem teljesen tökmindegy nektek, hogy mire kell neki a kocsi? Bármikor jól jöhet, akkor megy vele, amikor akar, nem csapják le vízzel a megállóba, nem szívja a csövesek bukéját, hanem beül és azt csinál amit akar. Hogy bírtok így gondolkodni, brr. 1 milliója van, nem 200 ezre egy szakadt csöves suzukira, akkor még megérteném, hogy a buszt ajánljátok neki.
Civic tetszik valamennyire? Az 1.5i VTEC (angolba meg békába is van) motort keresd, országút 5 liter, város max 7.
[ Szerkesztve ]
-
válasz DeFranco #47532 üzenetére
Telefonköltség.
Az elfogyasztott Zala felvágott akciós árát a Pennyből is leírnád, amit a szendvicsbe raktál autókeresésbe közbe? No offense.
Casco, biztosítás, átírás szerintem se tartozik a megvétel utáni ráköltés kategóriába. Az utóbbi időben szinte kötelezőként terjed ez a 300 ezret rá kell költened, mert akkor nem lesz jó autód, sőt, másnap a színe feketére vált és csörömpölések közepette megáll egy utcában, aminek a nevében van egy Z betű.
Tény, hogy olajat cserélnék, esetleg vezérlést, bár sokszor ezt megteszik vétel előtt is, ehhez mondjuk illik a számla, de hogy ennyit rálocsolni azért ... meg nem minden autót slick gumikkal adnak el.
[ Szerkesztve ]
-
válasz blt.62 #47539 üzenetére
Én imádom. Akkora benne a lábtér hátul, hogy egy maláj room service is elfér a lábaid között.
Nem kell félni a PD-től se, a 131 lovas a legjobb. Automatával nem tudom milyen.Ismerősébe 230k van, nem kellett benne eddig semmit cserélni, se PD elem, se turbó.
[ Szerkesztve ]
-
válasz DeFranco #47538 üzenetére
Miért, szerinted hova kellene számolni?
Én a vételárba kalkulálnám ezeket (kgfb, casco [de régebbi kocsira úgyse kapsz, meg nem mindenkinek igénye], átírás). Vagy elszeparálnék egy összeget erre, nyilván előzetesen kikalkulálva. Én mindig is úgy gondoltam, hogy a tényleg cserés dolgokat számítjuk a vétel utáni ráköltésre. De így van ez belsőségen meg TC-n is, a te gondolatmenetedet még sehol sem láttam, bár jogos, mert ráköltöd, de a biztosítást is egy évre, vagy negyedévente fizeted, ezzel a vásárlás kiötlésének a pillanatában foglalkozni kell.
És te elhinnél egy vezérléscsere számlát egy olyan országban, ahol a pöcsétes szervízkönyvet is az Andersen-összes mellé kategorizálja a Széchényi Nagykönyvtár?
Ha-ha, ne aggódj, nem. Elég régóta fórumozok már erre-arra, hogy ezeket tudjam. Nyilván cserélném én is, max. ha ismerem az előéletét, akkor nem. Az a 15-20 ezer nem tétel. Úgyse tudnak már olyan könyvet eléd tenni, aminél be tudják bizonyítani a valódiságát. Max. magánszemély első tulajnál, ha nem seftes az is.
[ Szerkesztve ]
-
válasz DeFranco #47547 üzenetére
Én Rhino666-nak is azt mondom, tegye félre azt, ami ma itt elhangzott, menjen el egy kereskedésbe és üljön be az autókba. Említettem a japán 1.5i VTEC motort a hondákba, városba is szűken fog 7 litert enni, országúton ha végig 90-nel tudsz menni 100km-t, akkor 4,5, ha vannak apróbb lassítások, kanyarodások még akkor is kijön 5 literből. Ha nem nyomod akkor 12 szelepes módba működik. (120km/h-nál 3200rpm) A motor igénytelen, abban tényleg csak olajat meg szűrőket kell cserélni, bár nem tudom tetszik-e maga a típus. Van angolba meg békába is. Hátul nagyobb, mint egy 4-es Golf (legalábbis az angol), a térdem nem ér a támlához. A havi 7 ezres benzinkeretből kijönne, és még a havi 10k-s szervizkeret is elég lenne mivel konkrétan 2 év alatt nem kéne ennyit se rákölteni, nem elfogultság, tapasztalat. Nyilván megvételkor kéne egy vezérlés-olaj-szűrő csere, ez nagyjából 60-ból van meg, de az autó közel se kerül 1 millióba se.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest