- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hálózati kábelek és szerelésük
- Androidos tablet topic
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Léghűtés topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- iPad topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
válasz mobilefan #10084 üzenetére
Nem nagy ügy forgalomból ideiglenesen kivont kocsit venni, jó esetben a kereskedő intéz mindent. Ha meg nem, akkor az okmányirodában segítenek. 1 nagy hátránya van, hogy teljesítményadót is kell majd fizetni a félév fennmaradó részére. Biztosítást pedig lehet kötni a neten is.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
válasz Szplöttyy #10666 üzenetére
Nem szigorított műszaki vizsgán voltam a Mozaik utcában. Nem volt semmi szivatás. Az ügyintézés viszont kicsit szívás.
Először regisztrálsz a portán, majd befizeted a díjat, euztán beállhatsz a kocsival a telepre, majd vizsga, aztán kiállsz, leparkolsz, és ezután adják oda a forgalmit.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Úgy látom, a banki visszavett kocsik óráját nem szokás visszapörgetni [link]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Kornel #11096 üzenetére
Használták rendesen, évente 75ekm, én 6 év alatt megyek ennyit
A kis javítás egy futómű felújítás, 2 gumi, kis lakatos munka, stb, sz'al 1-2 százast rá kellene költeni.És ez nem olyan kirívó futásteljesítmény, van pár hasonló a telepen.
másik véglet, évi 4000 km [link]
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Cheesy #11226 üzenetére
A T-Jet, Tsi, stb. mostani kisköbcentis csigások már 2000 rpm alatt is jól mennek, nem kell forgatni őket. A max nyomaték jellemzően 2000 alatt megvan. Pályán 130-nál pedig 3000 körül, vagy alatt forognak. A teljesítménycsúcs pedig 5000 körül megvan, 6000-nél már kezdenek elfogyni.
T-Jet tulaj vagyok.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Cheesy #11236 üzenetére
De, jól emlékszel, az utóbbi pár évben hódítanak a kisköbcentis turbósok.
Hátul kicsi a hely a Bravoban, de 1 hete ültem egy Lexus CT-ben, abban kb. ugyanannyi hely volt. Anyám Corollájában sem lehet terpeszkedni. A vicc az, hogy pl. a kereklámpás Poloban több a hely a lábnak...
Apróbb szarságai vannak a Bravonak, ami bosszantó, de semmi komoly. Az árát részben magyarázza, hogy az egyik legolcsóbb kompakt. Újonnan is olcsó volt, emiatt a használt se drága. Az értékvesztése hasonló, mint a kategória többi modelljének.
Az M-Jet dízel, nem benzines.rip and tear, until it is done
-
-
zoo8800
veterán
B3, Pest megye, 88KW, 31000/év, ba-val.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
OFF.
Nem tudja valaki, hogy milyen kocsi, és miért égett ma porrá az M1-M7 bevezetőn az Egér út után ma 19.00 környékén?
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Ugye, ha a km óra szerint 90-nel megyek, az valójában még 85 sincs?!
Trükkös helyen mértek ma befelé az M1-M7 bevezetőn.... kb. itt, a füvön, lézerrel.rip and tear, until it is done
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs