- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen egeret válasszak?
- Steam Deck
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Androidos fejegységek
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
Hirdetés
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dany007
veterán
Ja így már értem!
Újabb tetszetős jelöltet találtam: [link]
Kezdek teljesen rákattanni az autókra... :S Legutóbb ilyen rákattanásnak egy új TV meg új telefon meg új gép lett a vége :S Persze a még nemlétező 1,5 millát azért nehezebb eltapsolni, mint venni egy Tv-t...
@Xero: és van neve is az autónak vagy tippelgessünk? 160kw azért nem gyenge! Főleg 2007-8-asban! Remélem szép autóról van szó, nem csak valami agyontuningolt kettesgolfról ha érted mire gondolok.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Hyundai Genesis Coupe tesztvezetésre jelentkeztem anno. Nagyon mozgatott az autó. Gondoltam kipróbálom és ha tudja fokozni az ez kell nekem érzést, akkor talán beleugrok.
Annyira nem izgulták túl a dolgot, és kb egy - másfél év után kaptam egy megkeresést, hogy na most lehetne menni. Addigra szerencsére már megjött a jobbik eszem.[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Nem honlapon kell szórakázni. Bemész a szalonba, megmondod, hogy ezt szeretnéd kipróbálni. Ha azt mondják nem lehet, akkor megköszönöd, és megmondod, hogy oké, akkor veszel autót olyan helyen, ahol engedik is, hogy kipróbáld.
Ezzel feltételezem nem is hazudnál, mert gondolom azért akarsz tesztvezetni, hogy utána esetleg megvedd az adott típust.
-
Integra
titán
bottal se piszkálnám meg ezeket a kis turbós vw konszern vackokat, mikor van felnőtt, bevált és minőségi technika. a hyundai/kia páros gyártja jelenleg a legjobb autókat szerintem, főleg ezzel a jótállással.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
EQMontoya
veterán
Nem sokkal könnyebb (vagy 200kg-val), viszont az IS bőven erősebb. Persze az fwd nyilván könnyebben elforgatja az elsőt, de ha már 2-esben is elforog egy nem túl izmos motorral (gondolom, bő 200nm nyomaték van), akkor az a gumi szar.
A T1R nem fog elforogni 2.-ban, erre tennék pár üveg Edelweisst.
A kérdésre válaszolva: jó, tapad, mint állat. Nekem CF1 van, ami picit lightosabb, komfortosabb, de ezzel is csúnya alázásokat lehet véghezvinni egy kanyargós szakaszon. Amivel gyakran szórakozok, az a Lágymányosi híd alatti kanyar (rakpartról elfordulsz a híd után jobbra derékszögben). Lazán vehető 70 körül. Láttam már pár dülledt szemet utána.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
giigz
veterán
Punto 2-ből ennyiért csak a leharcolt darabok vannak, VW-ből talán a régi Polo lehet alternatíva, Hondából meg talán valami 20 éves Civic, de ott meg kényelem és biztonság 0.
Én a kis 600-700k-mból a legjobb autót akartam venni, kb. 1 évig böngésztem a kínálatot, és a Megane lett a legjobb választás nekem. Nem megyek vele túl sokat, és ha rendben lesz (már csak hajszál hiányzik), akkor keveset fogyaszt (vegyesben 7 alatt leszek), kényelmes, tágas, halk, és ha egyszer rákölti az ember a szervizre a pénzt, akkor utána olcsón fenntartható.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Egy kicsit részletesebben: Egy 17 éves srácról van szó, megkapta az 1 milliós használtautóját, és nem jár vele. Megkérdeztem, hogy miért nem, nem akar vezetni tanulni? Én amikor megvettük, elég sokat jártam vele csak úgy erre-arra, gyakorolni. Sokat=pár tízezer Ft. És akkor mondja az anyja, hogy hát persze, nem úgy megy az, ilyen benzinárak mellett ki engedheti ezt meg magának? 4 autójuk van, a gyereknek 100+ cm-es plazma, ájfón, stb. stb.
-
EQMontoya
veterán
-
-
8th
addikt
Szerintem meg nem az. Ha a sokkal nehezebb Golf fut kikapcsolt kipörgésgátlóval és sima kézi váltóval 8,6-ot akkor teljesen reális reális ugyanezzel a motorral szerelt de lényegesen könnyebb DSG váltós Polo-tól a 7,4sec.
(#51267) bitpork: Örülök, hogy nem vetted magadra.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Be kell lássam igazad van . A 140 nyihás tényleg nem GTI hanem BlueGT ami viszont 7,5sec alatt van százon tehát tulajdonképpen akkorát nem is tévedtem. VW Polo BlueGT acceleration from 0 to 100 km/h. Made with Snow Tires, a half full tank, a 'cameraman' and a lot of groceries in the back. Still faster than the published 7.9 seconds. More soon
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
máyköl
veterán
Nem vagyok túl hozzáértő szóval nekem kínai sok minden...
De most akkor a diesel kevesebbet enne? Vagy ez egyáltalán nem törvényszerű?
Vagy miért állítják annyian, hogy a diesel idővel visszahozza az ár pluszt?Nem régóta vezetek, nincs nagy rutinom, de nekem kimondottan nem tetszik a diesel. Annyit mondtám annó h diesel így meg úgy, hogy csalódás lett a vége mikor először diesel autót vezettem.
Ezt a kuplunggal indulást nem tudom megszokni sehogyan, és idegesít, hogy 4 -esbe vagyok, lassítok mert sor áll mondjuk, és egyből dobálja az autót ha a sebesség lejjebb ugrott. Benzines autón 4 -esbe lelassítau, 20-25km/h -nál is gurulsz halálnyugodtan, ha meg indulhatsz, 25km/h -ról is indulhatok 4 -esbe, nem okoz neki problémát.
Nem értem az analógiát mit szeretnek ennyire a diesel -ben...
-
FerNandor
őstag
se benzinest se dízelt. 25-nél 4-ben????? még a buszt se rakják ilyenkor 4-be pedig némelyik soför aztán érdekesen vezet.
szerk: csak a te gondolatmeneted folytattam
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Xero
nagyúr
10 ezret? Inkább 20-30e fölött.
(#51286) máyköl: 25-nél mit keresel 4-esben? Ha lassítasz és gurulsz rá a sorra, akkor vagy dobd ki üresbe, vagy pakold szépen vissza a fokozatokat úgy, hogy még kellően erős motorféked legyen. Ez utóbbi az üdvözítőbb, lévén a modern autókban ilyenkor nem kerül üzemanyag az égéstérbe, ergo nem fogyaszt, és a fékeket is kíméled. Ha teljesen biztosra akarsz menni, akkor pedig megtanulsz egy kis gázfröccsöt adni fékezés közben (sarokkal, lábujjal, vagy külső láb éllel, kinek hogy tetszik) amikor visszaváltasz, így tehermentesíted a hajtásláncot is.
(#51293) neduddki: Ez fájt.
[ Szerkesztve ]
-
Ivan15
senior tag
szerintem orszaguton lekanyarodas elött sem erdemes motorfekre jatszani, mert sokkal egyszerübb -neked is, mert kevesebbet kell nyulkalnod, sebessegben hagyva egyszerüen pl. 60km-ra lefekzni. Es akkor nincs fogyasztas amig lassulsz es a kuplung sem kopik, es amikor lelassult 60-ra közlekedesi helyzettöl függöen elörelatoan 5-ben hagyni vagy 4-re visszatenni..
(a hirtelen fekezes mas tema ezert nem kavarom ide jobban de, akkor a gyors lassulas kuplungkopast okozna -akkor nincs mese, üresbe kell rantani es padlofek, -ez egyertelmü )
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Arra azért nem gondoltam, hogy ennyire részletesre van szüksége a publikumnak. Feltételeztem némi "előtanulmányt".
Azt is érdemes egyébként megnézni, hogy bizonyos automata (legyen az bármilyen típusú) váltók is így játszanak. Talán a GT-R-ben van olyan funkció (erre most nem esküszöm meg), hogy fékezésnél elég húzni a bal flepnit, állni a féken, ő pedig szépen kipakolja visszafelé a fokozatokat nyilván gázfröccsel, aztán ahogy átállunk a gázra, egyből tudunk lőni a nyomaték görbe jó pozíciójából.
szerk: Lehet, hogy a 458 az. Most megkeveredtek a fejemben a dolgok.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
JAh, hát 8.6 városban az 1.6-os klímával. kötelező csere a kuplung meg a vezérlés volt + csomagtérajtó zár + ablakmosó szivattyú.
170k volt a vezérlés (én f@sz márkaszervizben csináltattam mindent)
120k volt a komplett kuplungszett csere (kinyomócsapágy, kuplungtárcsa stb)
csomagtérajtó zár 5k volt + 7k volt az ablamosószivattyú.Szóval olyan 300k volt a kötelező dolog. Védelem az 140k volt ami még nagyobb tétel. A többi az benzin, biztosítás és apróságok.
mycso: lehet nekem az Allianz miatt írta, azt választottam ki, mert ott van a KGFB-m.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen