Hirdetés
-
Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
ph Jez Corden, a Windows Central újságírója szerint a redmondiak még a partnereiket is versenyeztetnék.
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz mokus1 #189198 üzenetére
Figyu, mi tényleg szerettük, igaz, nem sokat volt nálunk. 60k körül vettem, valamivel 90 fölött kitörték alólam. Nyilván ebből is vannak torkavéres példányok, 200k km fölött meg bármi lehet halálcsapda, de a közismerten büntető német piacon még mindig mindennapi látvány a gen2 mini, és a használtak között is prémiumnak számít. Ezért is nem viszik keletre tömegesen.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz mokus1 #189205 üzenetére
Ha a kezdeti kokszosodást nem kezelik időben, később csak a gondod lesz vele. Kb olyan 30 ezertől jöttek a gondok. Ez volt a fő problémánk, hogy ahova hordtuk (márkaszerviz) le se szarta ezt. Nem foglalkoztak vele, hogy két olajcsere között (10 000 km nem 30 ezer!!) miért eszik meg 10l olajat. 10 liter! Szerintük ez normális. Más márkaszerviz is alátámasztotta. Maszekhoz gari miatt nem akartuk vinni csak olajcserét csináltuk meg. Utólag belegondolva lehet ezt kellett volna csinálni...na mindegy.
Azt hiszem főleg ezeket a motorkódokat szidják: N14B16; N12B16; EP6; EP6C.
Vezérlés elállítódott magától, csörgött a motor, mert a lánc megnyúlt. Kicserélték a láncot+vezérlést, de csörgött továbbra is. Aztán hideg reggelen nem indult, az indítókulcs elfordulása után, nem történt semmi. Kis idő után életre kelt, de dadogott. Ezt eljátszotta párszor aztán a szerviz, motor vezérlő hibát állapított meg, kicseréltek majd a MAP szenzort is és utána helyrejött, de a vezérlést megint cserélték. Mire körbeértünk kb a 3-4. olajcsere után megint csörgött a lánc, megint lánc csere. És ez így ment 30-40 ezrenként. Persze vezérléscsere megint...Csak az Én véleményem alapján ne vesd el. Lesz itt szerintem más aki lehet dicsérni vagy kiegészíteni/megcáfolni fogja amit írtam.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest