Hirdetés
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz megema #11833 üzenetére
azért 2l szívó bengát össze hasonlítani egy 2,5 6 henger turbos dizelel kicsit, fail nem?
nyílván ez is egy sarkos megközelítés, de egyszerű jó alap.
hétvégén volt szerencsém egy S60 T5-el össze akadni súly/le-be kb ugyan ott lehetünk vagy jobb lehetek talán, de 180-nál simán rám elözött már, viszont 0-100-on valószínűleg elég sokat adtam volna neki is :-) (ezzel arra is célzok hogy tisztán 0-100-ból se lehet kiindulni, mert arra ott a kocka stift, nem sok értelmes utcai kocsi van ami olyan jól menne 0-100-on, csak hát onnantól "vége")
80-160 érdemes akkor nézegetni
5.4 se durva szerintem, volt szerencsém 3,5-höz is még az se olyan vészes, bár ott már azért nehezen fogja meg az ember a műszerfalat.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Napfénysüti #11859 üzenetére
csak legyen normális út, mert vese köve egyikünknek sem lesz, meg ki kell találnom addig valamit a kartergáz kivezetésre....
viszont akkor a quvikkal is kéne menni egyet, soha nem akadtam még össze értelmes állapotba lévővel.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz hobizoli #11891 üzenetére
szóval se mondtam csak hogy ha az ember nem lakatos-autószerelő (fiat specc) vagy a sogor koma aki pár tálca sörért dolgozik, akkor azért csúnyán belehet nyelni, annyiért már itthon is lehetne venni akár egy kapásból használható darabott
alacsony fordulat kis olaj nyomi témához: 97-ig gyártott vw motorok, 2000 fordulaton 2-3bar körüli nyomást tudnak 80 fokos olajnál, max 6,5-nél szabályóz szóval még a feles sincs meg a max nyomásnak még is mennek, kicsit túl van pörögve ez a téma.
tegyük hozzá azt is hogy a vegyes kenés leginkább az ön kenő rendszereknél jelent problémát és nem a kényszer kenésnél.persze indítási állapotban van tiszta súrlodás vegyes surl. stb stb.. hiába kényszer kenés
nyilván nem kell lefullasztani a kocsit 5.-ben alapjárat alá fékezve.
de amiket elretentő példáknak hoztak képek egyszerre több tényező eredménye (elfáradt olaj, kopott pumpa, eldugult szűrő, eldugult olaj furat és az alacsony fordulat.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz mobilefan #11946 üzenetére
ennyi zsöciért a g2-t is bedobnám kalapba, sok van, ha nem kell sok sok ritka szar akkor bokorba is van hozzá cucc stb stb..
szervo meg utólag is kiadja magát egy 40-esből kulcsra készen, bár értelmes kerékkel gyári kormánnyal futóművel szerintem nem kell.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz mobilefan #11968 üzenetére
lóerő alapján van biztosítás szerintem már vagy 2éve
akár 8literes hemit is vehetsz és u.a. a biztosítása mint egy 1,4 TFSI-nek....
számold ki mennyi az illeték egy 1400ccm-res meg egy 1800ccm-es kocsira....
ha nem akarsz 1,6-1,8-at, mert nem akarsz akkor ennyi, de ne hülye kifogásokat hozz.
fogyasztásra meg maradjunk annyiba hogy g2 esetén az 1,8-as injektorosok annyit vagy kevesebbet esznek mint az 1,3-as karbisok.nem rábeszélés, csak 1-2 hasznos info...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
-
VR6-Fan
veterán
ismerősenek első gen A4 150-es 20VT-veé 600e után volt egy hf töm csere, gyári honolás a blokkban :-)
szóval erre én nem vennék mérget, a vas blokkos VW bengás motorok még jók.a kéttömegű lendkerék váltotta a balance tengelyt a tdi-kben, van értelme csak a kivitelezés nem sikerült.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz !Overdose! #12323 üzenetére
nem, ez már 3 betűs elv, és pd bele van azért jobb.
milomi: ritka.
másik... hát azé a gyujtás táblát se árt kicsit átvariálgatni, nem csak AFR-ből áll a világ.
ill nem kötözködés, de ha szívó motorral van szó s mechanikusan nem nyúltál hozzá túl nagy was-t nem lehet vele tenni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz !Overdose! #12338 üzenetére
bizonyos mértékig jó neki több kaját adni, de annyi ráhagyás van a gyári rendszerekben álltalába.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
biztos több energiát igényel mint, ha csak átöblítene, viszont erre azért van szükség mert baromi nagy lenne a tengely két végén a kihajlás és sajna ilyen környezetbe a rugalmas kihajlás se megengedhető túlzottan (elnyalná a csapágy szélét), gyak parasztosan mondva ezzel egyen súlyozták ki a tengelyeket.
(persze megoldható lenne üras járásba is csak nem 5 (nem biztos hogy 5 helyen van csapágyazva, csak így lenne logikus, vagy is olcsó ) helyen kellene csapágyazni akkor a főtengelyt.szelepeket meg asszem úgy oldották meg hogy elcsúszik a sonka a veztengelyen, de valahol láttam én már erről pofás animációt.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
nem is tudtam hogy van egy fejlesztő mérnökünk.
honnan tudod mennyi energia kell a két henger levegőjének komplimáláshoz?
normális elindulásnál olyan 10-20le-t meg 30-40nm-t adnak le a kisebb motorok, és ezzel tonnás bodékat mozgatnak ehhez képpest ez az ellenállás jóval kisebb.
valami olyasmi dereng hogy ha valami egyenletes egyenes vonalú mozgást végez az a test nyugalomba van, jó persze ezt valóságba soha nem valósul meg, de közelíteni lehet felé, amikor 90-el mész tempomattal mondjuk, akkor a kocsid teljesítmények elégé kicsi hányadát használod, amit kb egy henger is előtudna állítani (csak ahhoz csúcs közeli állapotban kéne járatni).
szóval a lényeg hogy 2 hengerrel alacsonyabb az össz szükséges tűzelő anyag mint ha mind a 4 henger járna.
paraszt logika, meg ha nem lenne jó finom színes szagos akkor nem tették volna bele
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
Nem tudja valaki hogy a fekete színű ZK plakett mi a CO határ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
no offens, tuti más a csapágyazás? mert a csapszeget elhiszem, de nem hiszem hogy csináltak másik főtengelyt hozzá, bár lehet tévedek és én lennék túl zsidó a vw helyébe
azt a kutya fáját... akkor tényleg nagyon cidri anyagból kell hogy legyen hogy megérte újat tervezni, mint hogy kifosson egy fajtát és az egész pd nyűgöt arra építse.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Tothgera30 #13498 üzenetére
nem hallotam még hogy adalék kipucolná...
kiszed, csavarhúzó, benzin fogkefe stb...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz profi91 #15357 üzenetére
ha meg van az auto szintező és a lámpamosó (ha spriccel is és nem csak töröl akkor kiszívhatja, de tegyél lapátot is rá azért..)
és a lámpa test is meg felelő (u.a. mint a xenonosé) akkor kinyalhatja a segged, nyomtasd ki az NKH-s közlönyt erről és ha kötekszik, de te meg felelsz az abban foglaltaknak dugd az orrá alá, hogy dugja fel a seggébe"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
amerikai papírokkal rendelkező kocsinak jelenleg milyen költségei vannak ha forgalomba szeretném helyezni itthol?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz SureStudio #16778 üzenetére
hy!
konkrétan az érdekel, hogy milyen tételek vannak, amég magyar forgalmi nem lesz a kezembe, vétel ár szervíz költség nem lényeg, öreg VW passat.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
hüm pedig pár kocsit már sikerült minden féle kis kapuzás nélkül, de ha Te mondod....
neduddki:87.. PF, 2H, PL, RP, 90... PG, 9A
nézzél utánuk, milyen osztályba voltak.MunezXBK: áhh hulladék fos, legbutább vez tengelyek vannak benne, és a KE-motronic maga a rémálom, motor van hozzá 136 helyet 171le-s, ugyan úgy 9A alapokon...
fullos patika usa passat kombi haver srácnak kéne utazós járgánynak, a jettat már kinőtte.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz neduddki #16792 üzenetére
Te szoktad a mobile-t nézegetni emiatt ha jól tudom:[link] [link] [link]
és még mielőtt leugatnál valakit tényleg utána nézhetnél a dolgoknak rendesen :-)
87-93 közti g1-et, g3-at hoztunk be és mind euro2-es volt, és annak is lett beírva
idén egy g3 cabrio volt 93-as és egy g3 gt 92-es....
jah meg volt még egy g3, de az ugyan olyan motorú mint a cabrio... csak 97-es szóval nem játszik :-)))[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Yushchenko #16831 üzenetére
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
[link] ha valaki nem agyon tekert órás leélt fos családid kombit keresne...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz MunezXBK #32192 üzenetére
kérdeztem hogy csináljak, a vezető ülés ott van a műhelybe, arról holnap DU-ra tudok neked... jó lenne ha elkopna... asszem a következő szint 260 ezer egy bézs, ahhoz képest elég jó ár
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Politika
- Diablo IV
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Windows 11
- TCL LCD és LED TV-k
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs