- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dízelracer
senior tag
Igen, csak TDI. Majd ha mutatsz nekem egy 2000ccm alatti 230ló/500nyúlmókus benzinest amihez lassan vas árban van az alkatrész és amibe sehogy sem tudsz beletaposni 8-9liternél többet akkor térjünk vissza erre. Mert egy lenézett kis öreg szar TDI fél millió ráköltés után tudja ezt, tartósan.
(#4799) Zewa: A szűk fordulatszám tartomány sem állja meg a helyét.
[ Szerkesztve ]
-
-
dízelracer
senior tag
válasz h1n1_900 #4879 üzenetére
Micsoda? Ünnepekre (húsvét, karácsony) bizony jól jött mert olyankor kirajzott a sok hétvégi mazsola (főút Suzuki Alto 90 és a halál közti tatter 55-60km/h és hasonlók) és nem lehet haladni tőlük. Arra nagyon király volt. Vagy ha le kellett ugrani nyír1re. Pöstőő majdnem végig pálya. Azé nem a szomszédban van és ezt a távot oda vissza lenyomni kátyús, gödrös, kijárt botrányosan szar minőségű utakon a sok debil között nem egy nagy élmény.
-
dízelracer
senior tag
válasz hobizoli #4955 üzenetére
Dízelnél sose a lóerőt nézd. Az önmagában nem jelent semmit. Volt aki lobogtatta nagy büszkén a dyno papírt, hogy háhááá az ő utcai autója 240lóerős. Hát valóban annyi volt de olyan teljesítménygörbe volt a papíron, hogy hangosan kiröhögtük. Mindennapi közlekedésre teljesen alkalmatlan. Ennek semmi értelme nincs. Egy jó (nem agyonhelyezett) 200ló körüli épített dízel gyakorlatilag 2000-től tiltásig bármilyen fordulaton jól harap. Sokan pont ezt szeretik benne. Páratlanul rugalmas ezért nagyon vezetni miközben keveset fogyaszt. Tudom, hogy dízel ellenes vagy de nem rossz ám az.
-
dízelracer
senior tag
válasz dízelracer #4959 üzenetére
agyonhelyezett = agyon hegyezett
Késő van már.
-
dízelracer
senior tag
válasz h1n1_900 #5054 üzenetére
Azért a Polo tényleg biztonságosabb mint a Swift. Öreg autó már ezért mindent megkapsz hozzá baromi olcsón utángyártottban ami nem feltétlenül jelent automatikusan gyengébb minőséget mint a háromszoros áron kapható gyári alkatrészek.
mod: 400k-ért nem kapsz olyan autót amire nem kell költeni semmit. Ilyen csak a mesékben van.
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz Tothgera30 #5154 üzenetére
"A Wagon meg olyan kis aranyos, ha meg menni kell, akkor lép mint a mérgezett egér."
Bazze ez aláírás gyanús.
-
dízelracer
senior tag
Nekem WagonR+ -ról három dolog maradt meg élénken az emlékeimben.
1: a belső világítás szánalmas. Amellett hogy alig világít, egy gagyi lámpa búra (ilyet látsz kb az összes 10+éves utánfutón / tréleren jelzőfénynek) és a kapcsolót még véletlenül sem a lámpához tették. Az ott van a műszerfalon. Mikor reflex szerűen odanyúl az ember akkor szembesül vele, hogy nincs ott semmi.
2: kanyarban intenzív gyorsításkor egyszerűen elkezd pattogni a belső íven lévő kerék. Ez amellett, hogy rohadt zavaró még rendesen eszi is a gumit és közben nem gyorsul az autó. (a 76lovas egyébként se ).
3: a szélérzékenység. Ha kijössz szélárnyékból résen kell lenni mert a cipősdobozt simán odébb löki egy métert a szél. Ez veszélyes helyzeteket idézhet elő.Emellett kényelmetlenek az ülések, a szar beltér szar minőségű anyagokból van összerakva, zörög minden, pattog az úton, kanyarban olyat billen a bódé, hogy leér a kilincs a földre, erős fékezéskor a blokkolásgátló ellenére is hajlamos beszitálni, az apró kerekeknek hála a legkisebb úthibát is megérezni. Lehet, hogy egy megbízható (tipikus ami nincs benne az nem is romolhat el elv) és jó értelemben véve igénytelen de összességében egy borzalmasan szar autó. Soha sem kéne.
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz dízelracer #5160 üzenetére
Ja az kimaradt, hogy 100-110nél simán bever 8litert.
-
dízelracer
senior tag
válasz istyub68 #5215 üzenetére
Egyszerű, strapabíró, megbízható, olcsó hozzá minden. Csajok eléggé szeretik mert könnyű vele tolatni, kicsi is, fordulékony is. Tanulóautónak megteszi. A korabeli kisautókhoz képest pedig egy atombunker.
Renault Twingo
Fiat Seicento
Citroen Saxo
Fiat Puntovs.
Esetleg még az Opel Corsa / Ford Ka páros az ami nem úgy törik mint a ropi és van belőle válaszék ebben az ársávban. ABS és légzsák alá semmiképpen ne add! Suzuki Swiftet messzire kerüld el mert guruló koporsó.
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz kisza25 #5221 üzenetére
Az 1.4 dízelben és az 1.0-1.4-1.6 benzinesekben sincs az csak az 1.2 dízel sajátja. Tudnék most egy 170k-t futott 1.4FSI-t németből. (4lufi, klíma, esp, abs, fűthető tükör, állítható magasságú fűthető ülések, ezüstmetál stb...) csak nincs pénzem rá, hogy rohadna meg. Pedig cakk-pakk 750be megállna magyar papírokkal friss vizsgával. Az 1.2 dízel a vilgá legkisebb fogyasztású autója. Még jó hogy jó volt a fogyija. [link] Ha pályán beállsz egy kamion mögé simán 2liter alá esik a fogyasztás.
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz Bull Boss #5226 üzenetére
Rokonomnak (több darab) 1.2 pdtdi Lupo után most egy Audi A2-je van ilyen motor+váltó párossal. Az ország legtávolabbi szegletéből is hozzá hordják szervizeltetni ha gond van a kocsival mert egyedül ő ért hozzá és nem veri át, nem húzza le azt aki hozzá fordul. Valamennyire belelátok a dologba és nekem erősen az jött le, hogy az esetek 99%-ában user error miatt áll meg az autó. Tudna mesélni trehány tulajokról akik már csak akkor hajlandóak szerelőhöz fordulni amikor a váltó miatt letilt az autó, meg elhordják mindenféle kókler gányművészhez aki összerakja a saját feje után lesz amilyen lesz alapon mert az olcsóbban dolgozik. Lehet, hogy más fele annyiért megcsinálja de hogy? Még ha pár hónapot el is gurul az autó utána garantáltan újra széthullik. Lehet szétbontani az egészet mert az "olcsó" szerelő ismerős/haver életében először látott olyat azt se tudja hová nyúljon és csak tovább ront rajta a hozzá nem értésével. Ott kezdődik, hogy a legtöbbje spórolni akar. Eleve rossz helyen veszik meg az autót (nevet és várost inkább nem mondok). Aztán rossz helyre viszik szervizeltetni. A lúzerebbek egyenesen beviszik (porsche pest/buda, óbudai autójavító) szakszervízbe mert csak bennük bíznak. Aztán paprikavörös fejjel fújtatnak hetekig, hogy mi a csöcsért került 250k -ba a szerviz? Általában ilyenkor szokott jönni a de szar kocsi ez meg milyen drága. Egyáltalán nem drága. A tulajok hülyék az autóhoz. Ez nem trabant, hogy hajtom mint a hülye és nem baj ha elromlik mert áthívom a szomszéd józsit és majd egy szál csavarhúzóval megszereljük a sufniban. Ha folyamatosan odafigyelne rá megadná neki amit az autó kér ugyanolyan megbízható mint egy swift. Csak ugye a magyar egy kibaszottul forintbaszó ember. Fuuu csak 3litert fogyaszt? Ez kell nekem! Aztán mikor jól beszopja a bontott alkatrészekből összerakott szarral megy hiszti a népítéleten.
Rick4: ez nem is vitás.
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
Na mit mondtam...
-
dízelracer
senior tag
válasz Tothgera30 #5314 üzenetére
Én szeretek dinamikusan haladni. Mikor próbáltam piros lámpától indulva kisorolni a külső sávba majdnem agyfaszt kaptam, hogy csikorog, érezhetően pattog a kerék a kocsi meg nem gyorsul. Nem lehet vele "kilőni" mert az autó nem partner hozzá. Lehetne akár 200lóerő is akkor sem lenne jobb.
-
dízelracer
senior tag
válasz Tothgera30 #5333 üzenetére
Csak a wagonr-nél tapasztaltam ezt.
-
dízelracer
senior tag
-
dízelracer
senior tag
Pont ebből akarnak tőkét kovácsolni, hogy kié volt. Sosem kéne ilyen autó. Mármint ilyen full full luxus bálna nem kéne soha. Se Audi, se bömi, se merga semmilyen. Jó mondjuk a D2 S8 egy élmény volt. Kézi váltóval, 360ló, quattro ment mint az állad. Állatkodni lehet vele de sajátnak az se kéne.
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz hobizoli #5399 üzenetére
"Európa számos országában eddig is a 7 vagy 10 napos volt a legkisebb megvásárolható vignetta, amelyet a magyar turistának is meg kellett vennie, abban az esetben is, ha néhány óra alatt csak átutazott az országon"
Innen is üzenem az illetékes elvtársnak, hogy ha már az eu többi országával példálózik jó ha tudja, az eu számos országában az itthoni három-ötszöröse az átlag melós kereset. Honatyáink folyton az eu országaihoz hasonlítják orbániát. Majd ha vidéken a traktoros Józsi 90k helyett 350k-t visz haza akkor leszarja még azt is ha csak havi matricát lehet venni, de még az 500forintos benzint is kiröhögné. Kicsit bele kéne gondolni a helyi (magyar) viszonyokba mielőtt még ész nélkül mindenben idomulni próbálunk az eu országokhoz.
mod:
Ja, a fenti résznél én abba is hagytam az olvasást. Bekaptam a leszarom tablettát, mindjárt kettőt.
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz dízelracer #5402 üzenetére
Kicsúsztam a szerkesztési időből: [link]
-
dízelracer
senior tag
3éves X6-on kopik a festék az ablakemelő gombjáról. Saját szememmel láttam.
Akkor visszakérdezek. Milyen lúzer vesz ma magyarországon 10éves hetes bmw-t? Max a virslinyakúak meg a lakótelep rajok. Azokat szerinted érdekli mennyin áll az óra? A 10éves használt 7-es bmw tipikus célközönsége kétszázig nem tud elszámolni nemhogy 200.000-ig. -
dízelracer
senior tag
válasz opeter87 #5826 üzenetére
Mit csináltak vele? Semmit. 2200ccm, 200lóerő, automata, 1600kg feletti önsúly. Tuti, hogy nagyrészt városban használták ráadásul pont most télen. Az összes hasonló méretű és teljesítményű dízel ennyit fogyaszt. Bármelyik alsó-középkategóriás dízel simán bekap 7-7,5litert városban télen. Azokhoz képest a Mondeo vagy 300-400 kilóval nehezebb és jóval erősebb is. Szerintem a 10literes tesztfogyasztás ilyenkor nem sok. És azt se feledjük, hogy új autóról van szó, ez még simán lejjebb fog menni.
-
dízelracer
senior tag
válasz molnarpeter #5882 üzenetére
Valami 1Z motoros öreg TDI-t. Azért mert az még sima lendkerekes, mert a befecskendező rendszere egyszerű, mert új turbó 100k alatt van hozzá és mert az üzemeltetési költségeit tekintve töredéke egy mai DPF-es sokadik generációs Common Rail motorhoz képest. A gyengébb minőségű üzemanyagokra sem érzékeny annyira mint egy modern dízelmotor.
Én Golf IV kombit vennék, esetleg Passatot. 1milla körül megvenni, a maradék pénzből kicsit rendbe szedni és lenne egy problémamentes autótok amit ha szervizeltetni kell akkor sem megy rá a családi kassza.
-
dízelracer
senior tag
válasz Bigemperor #5896 üzenetére
Az autó ellensége nem az idő hanem a tulaj. Ültem már olyan patent E kadettben aminek rendesen új autó szaga volt. Úgy nézett ki mint ha max 5-6éves lenne pedig 1989-es.
-
dízelracer
senior tag
válasz Bigemperor #5898 üzenetére
Pont, hogy gyári állapotú a kocsi. 1.3-as fapados ötajtós még a gyári kék fényezéssel. Küszöbök + kerékívek voltak cserélve mert megette a rozsda semmi más beavatkozásra nem volt szükség. Ezeket egy kasznis ismerős csinálta neki akit én ajánlottam. A rozsda lassan kikezdi a csomagtérajtó alját és az ajtó zárja körül is herpeszesedik kicsit. De ez teljesen normális elvégre csak egy 22éves autóról beszélünk. Hol lesznek a mai autók 22év múlva? Sehol. Rég be lesznek darálva mert gazdaságtalan lesz az üzemeltetésük. A lökhárítókon található horzsolásokat leszámítva így is nagyon patent állapotban van. A beltér nagyon egyben van. A műanyagok kicsit megfakultak de szép repedezés mentesek a kormány, váltógomb is fényesre kopva. Nem emlékszem mennyit futott de szerintem 200k felett van. A motor ma is halkan duruzsol. Váltó pontos és könnyen jár, futómű kényelmesen rugózik ülés is egész kényelmes. Nekem simán kéne egy ilyen állapotban fennmaradt öreg autó nem érdekel, hogy már a második ikszen is túl van és tök fapados. Egyszerűen jó érzés volt beleülni. Ennyit számít ha egy autónak nem nyomják ki ész nélkül a szemét. Főállásban zöldséges a fószer. Egy merci 207 furgonnal hordja az árut. Na arról se mondanád meg hány éves olyan szép állapotban van.
-
dízelracer
senior tag
válasz Bigemperor #5903 üzenetére
Akkor járj GAZ-2975 -el. Az egy túlélő autó.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- E-roller topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest