- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Androidos tablet topic
- Léghűtés topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- NVIDIA® driverek topikja
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
válasz oliwire #188559 üzenetére
Volt egy széria, amibe gyárilag rossz dugattyúk kerültek, azok zabálták az olajat. A dolog nem motorkód-függő, azonos motorkóddal gyártottak selejtest és jót is. Érdemes rákérdezni az olajfogyasztásra.
+ visszatérő probléma a láncnyúlás, de 290k km-nél ezzel már biztos foglalkoztak.
Apropó, nemrég láttam egy láncos 2.0 TSI-t a fb, épp diószóráson volt 418k km-nél. Van, amelyik nem szarik be 100k-nálrip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz oliwire #188608 üzenetére
Kérdezz rá, hátha van rá valami info. Ha nagyon eszi, az rejtett hiba lehet, és megüthetik vele a bokájukat. A Weltauto - habár ők sem szentek - a jobb kereskedések egyike.
Ha már fehéres-kékes füstje van, az nagy baj, 5 dl olaj 1000 km-en pedig nyom nélkül eltűnik sajnos.A sok km jelen esetben szvsz jót jelent: vagy azt, hogy már megcsinálták, vagy azt, hogy ez nem egy hibás szériából van.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz [CS]Blade2 #189535 üzenetére
Az egyik linkelt autó egy totál fapad céges, a másik meg egy elég fullos darab...
Én személy szerint nem félek az ilyen "pöcsköszörű" motoroktól, de ha ennyire félsz a milliós kiadásoktól, akkor szerintem másfelé nézelődj. Nagyon nem jó úgy kocsit használni, hogy aztán benned lesz az ideg minden pillanatban.
Az 1.0-ás motort teljesen újratervezték, csak nem tudom, mikor abban a cikkben elég sok technikai info van. Ha megtalálom, linkelem.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
válasz [CS]Blade2 #189548 üzenetére
A szinte 100% városi használatról nekem az 1.2-es Panda jutott eszembe. A magas építés miatt van benne némi hely, az 1.2-es motor pedig jól bírja a strapát. Egyszerű, olcsó konstrukció, nyugaton rengeteg van belőle. Ilyesmi esetleg? Én venném.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Beus0726 #191008 üzenetére
Pár hónapja vezettem egy Focus2 kabriót, az 1.6-os benzines motorral.
Komoly baja nem volt (illetve de: összetörték), cserébe eléggé lomha, nem túl takarékos, és a tető minden porcikája ad ki valami hangot, ami főleg nyöszörgés. A Golfomhoz képest a szélzaj is jelentős. Hátul a helykínálat jelzés értékű.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Beus0726 #191178 üzenetére
Egy 4 hengeresnek azért szebb hangja van, finomabban tud járni. Bár szerintem a BMW 3 hengeres motorjáról elég nehéz megmondani, hogy csak 3 hengeres.
Van még a dologban egy kis idegenkedés az új technikától, meg ugye a férfiak a méretes dolgokat szeretik, nem az ilyen pici dolgokatrip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz [CS]Blade2 #193484 üzenetére
Újabb 1.2-1.4 TSI-nél ez az átlag olajfogyasztásnak úgy a 10x-ese.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Veron #195601 üzenetére
Legjobb lesz saját magad kipróbálnod, milyenek ezek.
Én az újabb 3 hengeres ksiturbósok közül még egyet sem vezettem, de pl. a VW 1.2 AZQ-ja elfogadható mind hang, mind járáskultúra tekintetében. Kipörgetve van egy kis vartyogás, ami nekem bejön*. Nem hiszem, hogy ennél rosszabbak lennének a mai kisturbós 3 hengeresek.(*Az más kérdés, hogy mennyire egy erőtlen agyonfojtott fos az a motor )
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Veron #195622 üzenetére
Ez a motor alig 1 éve van a piacon, ennyi idő alatt nem jönnek ki hibák olyan számban, hogy az eljusson az internet népéhez. Nekem van egy tippem, hogy kisebb-nagyobb mértékben egyezik a PSA 1.2 THP-jával, bár megjelenéskor hangsúlyozták, hogy másik motor kerül a KAstrába, mint az eredeti PSA kocsikba.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz bandus #200125 üzenetére
Sokak szerint csak a régi, olajkavarós nyomatékváltó a rendes automata, a minden egyéb DSG, CVT, Selespeed nem automata. Szerintem mind automata, amiben nem kell váltogatni.
(nyilván ez az egy sebességes elektromos autóknál nem értelmezhető)rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz takacsbotond #204068 üzenetére
Egy kisebb kombi kb. 150-170 cm hosszú, viszonylag sík felületet tud adni, ezen semmikébb nem lesz kényelmes az alvás, hacsak nem vagytok törpék Kemping viszont millió helyen van, és többsége nem drága. Emellett lesz hol zuhanyozni és WC-re menni.
Amit ezzel mondani akarok: a kocsiban alvás ne legyen szempont. Vakvágány.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Vismajor01 #204072 üzenetére
Ha jól vettem ki a szavait, akkor ők igencsak menetrendszerűen csinálnák és nem 1, hanem 2 ember aludna a kocsiban. Meg némi csomag is lenne náluk, ha már Európát akarják bejárni.
Én is aludtam már párszor a kocsiban, ráadásul az nem is kombi volt, de nem sírom vissza az alkalmat.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz 3L1T3 #205840 üzenetére
Több ilyen Passatot is láttam mostanában. Szépen végig van fotózva a német szervizkönyv, a DSG olajcsere valahogy mindig kimaradt. Nem tudom, nem értek hozzá, lehet mégse akkora tragédia, ha nem cserélnek olajat a váltóban. Vagy csak szartak rá, vagy hamis a szervizkönyv
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz kovacsroli #214368 üzenetére
Én is nézegetem már egy ideje... 2018-ban, még a bemutató idején próbáltuk, igencsak meggyőző volt. Kívül-belül jól néz ki, nagy hely, jó ülés.
De az Insigniát még a GM ideján fejlesztették, aztán az Opelt átvette a PSA, majd a PSA-FCA összebútorozásból lett a Stellantis. Az Insignia ráadásul nem egy igazán sikeres típus. Vajon milyen alkatrész-utánpótlás lesz pár év múlva? Emiatt gondolni se merek rá, hogy vegyet egyet.szerk. a 2018-tól gyártott Insigniára gondoltam
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz BigBlackDog #219644 üzenetére
1969 ccm pedig a 4 hengeres. Engem azért meglepett, hogy létezett D3 5 hengerrel is.
rip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NBA és kosárlabda topic
- Le Mans Ultimate
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Eredeti játékok OFF topik
- Gaming notebook topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest