- Micro Four Thirds
- Milyen egeret válasszak?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Egérpad topik
- Hobby elektronika
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
ph Az Auto SR egyelőre csak pár cím erejéig tesztelhető, de olyan hardveren, ami még meg se vásárolható.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz molnarpeter #6159 üzenetére
gyári immok a kulcsba vannak, álltalába a VW-nél
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz molnarpeter #6162 üzenetére
újabbaknál nem annyira, de lopás ellen vajmi keveset ér.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz opeter87 #6315 üzenetére
egész jól lehet kanyarogni a G1 VRT-vel ami annyira túl kormányzott mint az állat
az egész jó súly elosztású szarommal, 1-1 kanyarba meg tud viccelni.nedves úton a hátsó kerék hajtás is ekkor teljesítménynél pont ugyan úgy bajba van.
de valahogy a kokusz RS-ek is veszik a kanyarokat nem?
Manitou:valami origi, vagy rat kinézettel lenne istenes
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz opeter87 #6317 üzenetére
mondtam hogy VRT
(nem nem az 1,5 szívó D-re gondolok)én is félre értés ne essék
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz opeter87 #6319 üzenetére
a fentebb linkelt jettibe a 4 koni gátló, bőven 5 számjegyű cucc, erősített szilent, hidd el első kerekeshez képest a kettes elég jól kezeli a nagy teljesítményt, meg felelő gumival elég jól lehet vele kanyarogni, ha a futómű is hozzá lett igazítva.
a fehér meg, messze nem gyári már, így a teljesítményhez mérten elég jól lehet kanyarogni, de természetesen ahol én gázzal betudok esni és gáz elvétel nélkül tudok fordulni ott, annak bőven el kell venni a gázt.
cserébe 100 felett úgy megy el mellettem mint ha állnék.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
miért ne tudnál csapágyat cserélni?
épp csak itt nem papíron hanem ténylegesen is kell csavarokat cserélni, azokat a csavaroakt úgy kell elképzelni mint sima menetes szárak, okos megoldás költség csökkentésre, kérdés mennyire tartós... van egy gyanum."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #6828 üzenetére
tomcsi tudna mesélni a 300 ezres ABT chips-ről
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #6834 üzenetére
kicsit ciki lehet, azért hogy éppen hogy megugorja a gyári értékeket
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #6837 üzenetére
azért erre is van ellen példa, pl a 150-180-as 20VT-k azért lusták fent, hogy ne tud 6.-ba szét forgatni őket nyomás is vissza esik ilyen 0,3bar-ra.
de pl ott a g3 gti 16v mocija 150le ugye.... na már most maga a vas meg az egész rendszer úgy ahogy van gyárilag tudja a 170le meg a 210nm-t, csak gyárilag le van korlátozva, hogy anno ne vegyen el piacot a VR6-tól, mert teljesítményre kb azonos a két motor, csak az egiyk rosszabul fogyaszt, nagyobbak a szervíz igényei, de quva jó a hangja
Napfénysüti: valami 182le volt padon a gyárilag 180-as kocsi
most miért kőkemény 15le-t csipeltek a szériához képest
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
hamis castrol témába otthol van valaki?
vagy valami ajánlás 10w60-ra?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz killer1203 #7838 üzenetére
600 átírással szervízzel vagy a nélkül?
esetleg 2l szívó benga 8v 3-as golf vagy cordoba ugyan ezzel a motorral.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Balupapa #7841 üzenetére
kötelezőt nem kw-re fizeted? az egyik 73kw tán a másik 78kw
fogyasztása g3 bodéban 7-8l városban orsszág úton 7 alá is vihető (nem kell sokat kapcsolgatni betudsz állni hosszabb időre 90-100-as tempóra)2E motor kb elpusztíthatatlan nagyon hálás, alul is nyomatékos nem kell forgatni...
szóval 400-450-ig nézzél kocsikat.
jah 50ért van komplett motor ha ügyes vagy és jól alkudsz 60-70e ért egy komplett motorteret veszel ilyen 3-ashoz
az 1,6-os simos-os rémhez meg bármit találni ha befosik kínszenvedés, bár nem egy rossz motor azt a bodét jól mozgatja, de....
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Balupapa #7844 üzenetére
101le-s közt minimális a külömbsség, bp-n értelmesen használva a VR6-al járkáltunk el 10l körül...
én inkább a faék egyszerűségű technikát választanám amihez kb olyan könnyen találsz alkatrészt mint egy stifthez, nem mellesleg elégé felszerelt darabok. esetleg golf 3 GT-t keresnék bár fogyija kb azonos a 2l-ssel cserébe szarabb a menet dinamikája.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz hobizoli #9982 üzenetére
pld miért kopna jobban egy gyűrű ha fel van húzva a gépjármű, ugyan azt a hatás feltételezve.
az hogy nagyobb teljesítmény mellett erős használattal nagyobb igénybe vételnek vannak kitéve az alkatrészek tény, de ebből számomra nem adodik egyenes hogy a kopás is nagyobb.
(nyilván ha zsugorodik a hajtókar meg nő a síkló csapágyak, meg a csapok terhelése... akkor már lehet nagyobb/gyorsabb kopásról beszélni)
dabadab:sajnos a szarom nem létezik csipsz tuning, talán a rev lime-t szokták egyes UK tunerek fel emelni 7900/8100-ra (7300-ról)
de nem kiforgatva, igen van hardveres mód, de én arra aspektáltam hogy szívónál sem életszerűtlen a 20%-os teljesítmény töblet.
maga a vas gyári, minimális portolás van a fejen, meg a soron.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
-
VR6-Fan
veterán
volt valaki mostanság vizsgáztatni, írják már a km-t?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Balupapa #11617 üzenetére
szvsz jobb tapadással nyer, nem az akinek ABS-e van.
nekem volt pár olyan szitu, ahol abs-el nem sokra mentem volna, vagy de, ez elöttem lévőbe
ennek ellenére tényleg hasznos dolog és jó ha van jó rendszerű abs.
meg nem tudom ki hogy van vele én kanyarba nem nagyon szoktam a fék közelébe se menni, vagy max nagyon finoman, ha meg kijönnek elém, helyzetől fűggöen ,de inkább elrántom és letaposom a gázt
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz ati012 #11636 üzenetére
fékeztél már úgy igazán nagyot kanyarba (nem olyan kanyarra gondolok ahol fél centit mozgatsz a kormányon, hanem ahol értelmes tempoval érkezve kiesel az ülésből, na ilyenbe fékeztél már bele egy combosat)?
jah persze ala natur kocsiba, fék szervon kívül nincs nagyon semmi extra, se kormány szervo, se esp, se semmi, jah bocs hátsó féknek van egy mechanikus fék erő elosztója.
akkor szerintem nem kell kritizálni miért kanyarok elött szoktam inkább fékezni és kanyarba motorfék, utcaibb jellegű autókra amibe nincs abs (ill maradjunk abba hogy 98 elötti abs-es van benne) még jobban ez igaz, mert még könnyebben meg indulnak keresztbe, vagy épp egyenesen.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Szplöttyy #11673 üzenetére
nem nem, helyeselés volt.
ABS-el kitör leginkább, legalább is nekem mindig hirtelen csapta ki, főleg a régebbi tipusokkal, non abs-el meg lassan érzed hogy fordul a kocsi, másodpercek vannak arra hogy össze szedd."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
csak azt nem értitek meg jó páran hogy ezek direkt ilyen videok, satuzok vs satuzok abs-el de, van olyan amikor nem satuzok csak nagyott fékezek de a kerék nem blokkol, ilyenkor mi a jobb az hogy ha megszűnik a fék erő sok szor kicsiket, vagy folyamatosan fékezel, jelzem nem álló kerek mellett ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
-
VR6-Fan
veterán
válasz !Overdose! #11802 üzenetére
ebbe legalább kényelmesen lehet hetyegni a diszkó háta mögött
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz latyak17 #11817 üzenetére
ha fontos pénz, akkor valami olyat kerestem volna ami egyszerűbb mint a faék és nem rohad ennyire int az ekorabeli fiatok, persze van pörsenés mentes példány, de ez nem annak tűnik.
de sok sikert majd számolj be hogy haladsz.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Micro Four Thirds
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Autós topik
- Milyen egeret válasszak?
- Renault, Dacia topik
- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Arena Breakout: Infinite
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen