- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dízelracer
senior tag
Életem eddigi legsokkolóbb járműve (a H100 mellett) egy Seat Ibiza 1.0 volt (megtankolva 1tonna feletti önsúly, 999ccm @ 50le). Ha ebbe beültünk négyen esélytelen volt bármit is megelőzni vele. Nagyobb emelkedőknek lendületből kellett nekifutni (3. kihúzat + 4. padló). Ezt rövid idő alatt lecseréltem egy hasonló Ibizára (1.9 szívódízel). Hát csöbörből vödörbe... Tanulópénz megvolt, ekkor döntöttem el, hogy ezentúl csak turbódízelem lesz. Mondjuk a mai kis ccm-s turbós benzinesek is finomak lehetnek. 1.4 TSI Figyelemre méltó nyomatékgörbe.
-
dízelracer
senior tag
válasz Integra #1544 üzenetére
Olyannyira át tudok ülni, hogy már nincs is autóm. Ideiglenesen le tudtam mondani erről a kényelemről és persze az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy a válság engem is utolért . Mondjuk azért télen jó szar a bkv megállóban dideregni viszont pár megállóra (~4km) van a mostani melóhelyem. Ekkora távra nincs értelme autót tartani, se dízelt se benzinest. Gondolkodtam még robogón is de amennyi felelőtlen faszfej cikázik a városban inkább letettem róla. Ha esetleg a város túlsó végén nyílna lehetőségem egy jobb helyen dolgozni elgondolkodnék egy autó vételén de egyelőre nekem ez így megfelel. Majd meglátjuk mit hoz a jövő. Azt, hogy az unalmában is kocsikázó embereket "felkényszerítik" tömegközlekedési eszközökre azzal alapjában véve nincs bajom.
mod: Ja és az enyém csak euro2 volt. 4-5év múlva szerintem azzal már a külső kerültetekbe sem nagyon lehet majd behajtani. Legalább is remélem.
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
-
dízelracer
senior tag
válasz Sandrew #1859 üzenetére
Az új swift (2005-) elég szűkös. Én nem bírtam beülni magam mögé. Pontosabban be bírtam de csak szétrakott lábakkal és akkor is szűkös volt. Két bringa szállítására az egyetlen alkalmas személyautó a Honda Jazz (a középkategóriás kombikat nem számolva). Azt leszámítva csak egyterűben érdemes gondolkodni. Doblo/Kangoo/Berlingo/Caddy stb... De mivel se, német se francia kocsi nem játszik csak a Jazz marad. Vagy esetleg a Dacia Logan MCV. Lehajtott hátsó ülésekkel a fél lakást bele lehet pakolni, de hát az meg francia/román közös gyermek...
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz Dark Archon #1863 üzenetére
Utánfutó?
-
dízelracer
senior tag
válasz Sandrew #1905 üzenetére
A kipufogócsonk felett jön előre az üzemanyagcső. Ennél rosszabb helyre már nem is rakhatták volna. Sógoromé is majdnem kigyulladt emiatt 2éve, múlt péntek délután a hatos út M0 felhajtójánál ki is égett egy hasonszőrű Ducato motortere emiatt. Neki nem volt szerencséje. Percek alatt hatalmas dugó lett miatta. Ott álltunk miatta mi is vagy fél órát. Jó nagy rakás szar az a széria ingyen sem kéne. Ipari hulladék.
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
-
dízelracer
senior tag
válasz Norbi14 #2085 üzenetére
1.9-es sima kamrás szívódízel. Egyszerű mint egy faék. Minden kopó alkatrésze a régi swift árszintjén mozog, a világból kimegy 5liter gázolajjal és ez nem finnyás az üzemanyagokra mint a mai cr dízelek. Egész jól felszerelt igénytelen kisautó és jó a töréstesztje is. A felszereltsége átlagon felüli. A 143ezer kilométer nyilvánvalóan nem igaz de ezekhez 300ezerig nem nagyon kell nyúlni. Utána sem költséges a fenntartása. Egy 1.1-1.2 benzinessel sem jársz jobban. Gyengébbek, többet fogyasztanak, nem mennek jobban mint ez és mind gyengébben felszereltek. Mindent összevetve semmivel sem olcsóbb fenntartani őket mint egy ilyen öregebb dízelt.
-
dízelracer
senior tag
-
dízelracer
senior tag
válasz dízelracer #2400 üzenetére
Nincs most sajnos semmilyen renault felni.
-
dízelracer
senior tag
Az ezer apró hibáról nem nagyon vesz tudomást. A gumik csontra le vannak kopva, rángatva vált az automata váltó, melegen nehezen indul be a motor, szerintem a kuplung is csúszik ő szerinte nem, műszerfalon folyamatosan felvillan valami biszbasz. Hiába mondtuk neki, hogy nagyon szar vétel ő mégis megvette 1.3-ért mert "aatómatavényóckottróhűdejó". Azóta szívjuk a vérét mint az állat ha összefutunk. Nagyon keményen be fogja szopni azzal a kocsival, csak idő kérdése. Eleve egy olyan tagtól vette akit simán el tudok képzelni a bűnügyi hírekben. Kicsit g*ci dolog de hatalmasat fogok röhögni rajta ha felhív, hogy megállt alatta a kocsi. Legszebb öröm a káröröm.
mod: Ja igen az első héten meghúzta a jobb hátulját + lököst. Azóta sem csináltatta meg mert DRÁGA!
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz Szplöttyy #2520 üzenetére
"Elég, egy étterem tulajdonos ismerős, és heti 30-40liter használt étolajat kapsz, 0ft-ért... Úgy jön ki a 0ft/km-es üzemanyagköltség"
Na ja. Borítsd bele egy mai dízelbe. Eltömít mindent az ingyen nafta és lehet trélerezni a szervízbe a kocsit ahol csilliókért szétszedik és kipucolják neked az egész rendszert. És akkor még tapsikolj örömödben ha nem hal le semmi attól a szartól.
-
dízelracer
senior tag
válasz soldi3r #2645 üzenetére
Az itt a hiba, hogy amíg én élményautóról beszélek addig te sportkocsikról. Pedig a kettő nem ugyanaz. Az első autóbuzi hülye gyerekek a második unatkozó pénzes zsákok kedvenc hobbija.
Lancia Delta Integrale Evo 3, Ford Escort Cosworth RS, Golf II G60 Rallye Syncro, Nissan Sunny GTi-R, Mazda 323 GTR stb... számomra ezek az élményautók. Legyen kicsi könnyű fordulékony és négykerék hajtású. Ne legyen tele mindenféle biztonsági elektronikával ami a létező legrosszabbkor avatkozik bele a vezetésbe. Nehogy már a kocsi szabja meg mit lehet és mit nem, ha keresztbe akarok befordulni akkor keresztbe akarok befordulni. A kocsinak kuss. Az csak egy használati tárgy azért van, hogy engem kiszolgáljon. Egy 20-30milliós Porsche vagy Ferrari is kibaszott jó és pokoli gyors autó de nem adják azt a feelinget amit egy 25éves Sport Quattro adni tud.
(#2648) BMW001: sosem érdekelt különösebben a pályaversenyzés. Egy jó szlalomversenynek vagy minirally futamnak a nyomába sem ér az, hogy néhányan egy betoncsíkon 99%-ban egy ívet használva körbe körbe autóznak egymás seggében. Ha már szóba került a pályaversenyzés, ezt csak neked: [link]
(#2654) soldi3r: Ez így nem igaz. Csak azt kell felújíttatni/cserélni amelyikkel probléma van. Ezt a 200k-s árat meg nem tudom honnan szedted. Egyszerűen butaság. Tessék: [link],[link],[link],[link],
(#2657) hobizoli: csak tudnám mi a csöcsre vártak eddig.
-
dízelracer
senior tag
válasz soldi3r #2731 üzenetére
Hát aki egy 8-10éves dízelhez a porsche budából rendel új alkatrészt annak erősen gratulálok. Hol nem szarom én le, hogy kamionról esett le 1-1 alkatrész. Nincs ráírva. Új alkatrésznél nincs olyan, hogy használhatatlan. Ami a gyári tesztpadon elbukik az megy a megsemmisítőbe. Sorozatszám szerint nyilván van tartva, azt onnan nem hozza kis senki.
Megveszek 1 garnitúrát 200-220k -ért + beszereltetem egy húszasért. Kicsit olcsóbban kijövök mint ha a PB-ből rendelnék és az ő "szak"szervizükben szereltetném be. Az ottani tudálékos okoskodó "jól képzett" szervizesekről már nem is szólnék. Állnak az 1.2pdti fölött és vakargatják a fejüket. Nem értenek hozzá. Az nem mentség, hogy ritka motor és keveset találkoznak vele. Ez a dolga kifejezetten ilyen irányú képzést kapott és fingja nincs róla mi miért és merre mennyi. Röhej. Lépésről lépésre ott van minden, robbantott ábrákkal, érthető pontos leírással, mindennel. Gyerekjáték. Egy kis műszaki érzékkel megáldott átlag autós letölti/feketén megveszi a gyári szervízprogramot és megcsinálja magának otthon.
Ismerős Golf 3-jában (116le pdtdi) 130ezernél behalt egy a négyből. Javításra 40ezret mondtak 6hónap garanciával. Ő vett egy kamionról leesettet újonnan 70ezerért. Ezután beletolt még kb 90ezer kilométert és azóta sincs semmi gond egyikkel sem. Szépen dolgozik mind ahogy kell. -
dízelracer
senior tag
-
dízelracer
senior tag
válasz Tökmindegy #3019 üzenetére
Az a shitroen nem autó.
-
dízelracer
senior tag
Én dízel párti vagyok de be kell látni a gázzal szemben jelenleg nincs semmi alternatíva. Bizonyos időközönként szűrőt meg gyertyát cserélsz és mész ki a világból. Ehhez képest a dízellel keményen csöcsre lehet szaladni pláne ha használt autóról beszélünk.
kékcsiga: "Lehet utana majd feket is kell cserelni... csakhogy tisztaban legyel a "kinyomod a szemet" fogalommal."
A nap hozzászólása a tiéd.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs