Hirdetés
-
Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
ph A vállalat által bemutatott új kijelző a VR és AR szemüvegeknél hozhat áttörést.
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
orszaguton, hurra, nyilvan mashol nem is jarnak, ugye?
neztem Ignis multkor a BC 4.6-5 kozott ir 80-90-nel klimaval az M0-n, klima nelkul nemtom, mert majus eleje ota be van kapcsolva benne
na most amikor egy kb fele annyi idos autorol beszelunk, akkor 100km-n leszarom a diffit, mert ez mellett harmad vagy max fele annyi km van csak a belében is
nem mellesleg a sokkal olcsobb karbija mellett maris sose terul meg a 1.4TDI Polo tullihegett felára a kisebb fogyiban
10k-bol csok nelkul is olajat cserelek az Ignis-ben normalis fajta olajra, ha ismin keresztul veszem meg, akkor kb 6-7k-bol--------
ket faszinak is van bent ijen 1.4TDI Polo-ja, egyikben volt nemreg egy tapszivattyu csere csokkal puszival hatszellel regi haver vagy pult aloli kedvezmennyel 42k+ beszereles, a normal ara 96k
ezt szamod mar bele a felarba, hogy egy ijen extra 100k-s vagy 50k-s mutatvany hany ezer km alatt megy bele Ignis-be tobbletfogyibol, mikozben annak joreszet visszanyeri az olcsobb a karbijan
ezt sokan szeretik elfelejteni a koltsegekbol
autot nem csak tankolni kell tudnitöbb drón kell ;P
-
Ekkorát nem emelkedik, pláne ahogy én vezetek
Szplötty: nem kell annyira tapadnom, elég lev 4 be kiemelnem a Gazsit poroszkálás közben és már az átlag autós csak az árnyékot látja Éppen ma vetettem vissza a légrugó értékeiből, mert a gyári fölé volt pozicionálva, nem is kicsit.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Stauffenberg
nagyúr
Ez nem eredeti rendőrségi Octavia, csak valaki viccesen felmatricázta (pont csak annyira, hogy törvényileg ne lehessen belekötni, ugyanis a rendvédelmi szervek megkülönböztető jelzéseit (melybe a matricázás is beletartozik) tilos használni civilben).
Amúgy van a családban közeli hozzátartozó a rendőrség tiszti karában és bár mostanság többet lát íróasztalt, mint terepet, de azért meséli, hogy mennyire hajtják ezeket a vasakat.
A 150-200 ezer kilométerhez nem kell egy év sem nekik, mert "eszközhiány" miatt egy-egy autót napi 12-18 órában pörgetnek az utakon folyamatosan. Ezek úgy rohadnak ki a rendőrök segge alól, gyakorlatilag lestrapált roncsként mennek el a kormányzati árveréseken, sok esetben filmes kelléknek amit lehet zúzni a mozivásznon.
Szerk:
"Annyira sok hajsza nem volt az országba."
Ezt nem mondanám. Csak a legtöbb esetben nem "amerikai típusú" autós üldözésről van szó, hanem rendkívül gyors kivonulásokról. Na meg amit a hírekben hallasz és látsz az az esetek 10%-át teszi ki és csak bulvár kategória.
[ Szerkesztve ]
-
-
latyak17
tag
De ha már gáz, és már ennyire kell neki akkor pl: ismerősnek audi A6ba pótkerék helyére vagy valami ilyen helyre építették be igaz kisebb mint ez az ecetes hordó, de akkor taljes egészében az övő a csomitartó, mondjuk az már más kérdés, hogy akkor a pótkereket hova az istenbe tette.. lehet alulra valahova vagy a gyerekülés alá.. én sose értettem miért kell neki 2.4 es benzinmotor amikor városba jó ha eléri a 45ös tempót, de most erre még gázos is lett.. mondom egyre rosszabb.. de mondjuk az tetszik, hogy a rendes tanknyíláson megy bele a gáz is marha feelinges lehet megállni a nagy tartály mellet és tankolni.. főleg, hogy nem csomagtartóban kell bohóckodni..
latyak17'
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
-
hobizoli
nagyúr
És?
200m előbb kiszállnak, odasétál sz.ig.-l a határőrhöz, átngedi aztán utána 200m séta után visszaülnek
Kutya nem fogja nézni őket, hogy érkeztek, meg hogy távoznak, amikor áll a sorban egy valag autó
Vagy max aszondja elhozták idáig, de odaát már várják is.több drón kell ;P
-
-
profi91
tag
El, muszáj, mert úgy alakult, hogy sokat kell használnom az autót, városban(BP), oda pedig dízel kell(jó, gáz.....).
Haverom 1-es Octaviaval 1.9PDTDI-vel 6 literrel mászkál bp-n belül, én ha finomkodok, 10l, ha nem, márpedig nem szoktam, akkor 12. Pont 2x annyi. Az meg havonta akár 100.000-el is több.... -
Mr.Grincs
veterán
Pont találtam egy videót [link]
2. gangot 50 nél vált el a csávó sport módban
3. gangot 100 nál
4. gangot 145 nél akasztotta be
Jól el van osztva ami azt illeti és olyan brutális bőgő hangja sincsen.[ Szerkesztve ]
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
-
Laraxior
titán
Itt a másik óriási: Lassan már sofőr se kell
Elvoltam az automata váltóshoz. Mentünk egy kört.... utána megnéztük a váltóolajszintet. Tökéletes értéket mutatot. Asszem ezzel elmondtam mindent
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Mr.Grincs
veterán
Az a durva hogy számlákkal, van igazolva hogy ez nemrég volt cserélve.. vagyis a lendítőkerék és a kuplung... De csak a lendítőkerék van rajta mint cserélt alkatrsész..
A kuplung ekkor lett véve 2011 07 16...alig másfél éves a kuplung nemhiszem, hogy tönkre kellett volna menjen ilyen szintent...
Ezt a hibajelenséget akkor vettem észre amikor emelkedőnek mentem fölfelé..nemtudtam mire vélni..
Most lesz két hónapja nállam a kocsi és az utóbbi egy héten ez már mindennapos. / MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
Tökmindegy
senior tag
Én nem az áron lepődök meg hanem ,hogy egy retek klíma az nem jár az alaphoz ebben a században.
Minap bementem Peugeothoz ,megkérdezni mennyi egy 308 as. Na az valami 4.5 volt 1.4 es motor két lufi ,meg klíma. Ember furcsán nézett amikor furcsán néztemKérdezte mi a baj. Mondom neki ,hogy ezt maga sem hiszi el ,hogy ez a jármű majdnem 5 millát ér. Ennyibe maradtunk.Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
8th
addikt
Ezt a Fabia és az Octavia közé pozicionálták. Az extraként megrendelt klímával 3.552.420 forintért betolhatja az ember a garázsba. Az annyira azért nem rossz. A Skoda Rapid egy Suzuki SX4 Sedan méretű autó. SX4-ből a legolcsóbb (GLX) hátul dobfékes 1.6-os is kerek 4millióba kerül igaz ott már alapfelszereltség a manuális klíma a Skodánál nem az. A tengelytáv és a csomagtartó is nagyobb a Skodánál (+ 9cm/+ 35liter). A Rapidban alapáron jár az oldalégzsák illetve a függönylégzsák is ami a hátsó utasokat is védi, a Suzukiba meg van elöl két légzsák és szia. Felárért sem rendelhetsz oldal vagy függönylégzsákot ehhez a felszereltségi szinthez, a GS felszereltséghez alapáron jár az oldal és a függönylégzsák de az már 4.580.000 forint. Bárki bármit mond nekem bejön a Skoda Rapid. 5személyes, öt fejtámla, négyajtós, 550literes csomagtér, osztva dönthető támla, abs, esp, klíma, 6lufi, isofix stb... ~3,5millióért? A nagyjából hasonló méretű szedánok (Astra Classic, Fluence, Aveo, Linea stb) mind drágábbak mint a Rapid. Simán kéne csak nem ilyen hoki varrógép motorral. Egy 86lovas 1.2TSI-t bármikor bevállalnék. Az jóval fürgébb (160Nm 1500-3500ig) és kevesebbet is fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Már hetek óta gyanakodtam, hogy ő az mert:
- "anyám ignise"
- "apám pdtdi passatja"
- "én inkább robogós vagyok"Én itt csaptam a homlokomra: [link] 1,5 éve feltöltött egy azóta törölt robogós videót amit aztán belinkelt a fórumra is, én meg emlékeztem a youtube-os user nevére. Mindig valami röhejes apróságon bukik meg.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
hdman
őstag
F1ben pár éve 1 verseny után kuka volt az egész motor
Én csak azon lepődtem meg, hogy 1-2 éve golf 5 gtiben 2,0tfsi 200ló (nyilván birt volna még, sőt azt hiszem 265lóval adják az s3ban, ugyanez a motor szivóban 150le), most meg itt is kis pöcs
Embertelen tempóban mennek a fejlesztések, lásd pl m550d is mi beteg már...
Sopron city :)
-
hobizoli
nagyúr
a '60s evekbeli BMW1502-s motorja 1500ccm-bol volt 1200LE 5bar nyomason 30éve az F1-ban az akkori ECU-k mellett 12000rpm-n
ma ez rohogve meglenne 2000lo is, de 2500 ishogy messzire ne menjek, van a magyar gyorsulasi mezonyben 1-2 turbos 1.6 VTI Honda Civic, amik 7000rpm-n -tehat lejjebb is, mint a gyari szivo VTI, ami 7600-n 162lo-, szoval 7000-n 430loero (igen, jol olvastad, negyszazharminc loero padon merve, meg a futott ido per onsulybol is ez kovetkezik)
es labon eljon 120km-rol a versenyre, meg hazamegy, es kivulrol kb szart se latsz rajta, csak azt, hogy le van ultetve
kivancsi lennek 1.6-bol szivokent mikor lenne csak 300loero, amikor a juniorWRC-kben 220Le korul mar platina meg herionaru alkatreszek vannak, meg azokat versenyenkent szetszedik meg igy isszoval amikor jon a para, hogy a turbos F1 majd gyenge lesz meg szetesik... csak rohogok
1bar nyomason is mar az egy 3200ccm-s motornak szamit, ez 15000rpm-n amit megszavaztak maguknak, rohogve tobbet kell tudjon, mint a mostani 2.4-s v8-s szopomotor 700 paripaja
persze nemmind1 a gyujtas mennyire bator, de ketlem, hogy hujek lennenek kiaknazni a lehetosegeket kb maximalisan
több drón kell ;P
-
őstag
a saxo 1.5D mennyire megbízható autó motorikusan nem fogom rákölteni a gatyámat?
de azért olyan kellene amibe azért lehet pakolni is!
Toyota Yaris milyen szerintetek?
Skoda Fábia tényleg elmegy 4Literből?
[ Szerkesztve ]
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
őstag
-
őstag
-
m3tr0
senior tag
Mert azok a törések általában arról szólnak,amit te is mondasz,hogy pályán versenyeznek és valaki elsokall vagy besorolnak elé stb. és neki csapja a korlátnak.
Az egy szuper sportautóban alap,hogy nem borul fel azonnal, mert hát ugye alacsonyan van a súlypont széles lapos stb. Ezért inkább pörög össze vissza. -
nesa
veterán
Mint ez a barom
-
Szplöttyy
senior tag
Azt egyszer kipróbáltam én is, az osztrák határól hazafele egy 1.3benzines Micubishivel, fedcomp szerint 140km/h-nál ~8.2körül volt, 90km/hnál ~5liter körül, beálltam egy kamion mögé ~85körülre ott egyből csak 3.3-3.5öket írt, de frusztrált hogy nem látok és nem haladok, szóval nem erőltettem.
Smoke & Torque
-
Laraxior
titán
Igen sima árba fuvaroz, ráadásul nem mindig kapcsolja be az órát, és privát számon is el lehet érni ha érted
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest