Hirdetés
-
Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
it A jelentések szerint Musk arra kérte az NVIDIA-t, hogy a Teslának szánt AI-chipeket az X és az xAI felé irányítsa át. Idén 3-4 milliárd dollárt költhet NVIDIA hardverre a Tesla.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
h1mpi
nagyúr
válasz aleister #2043 üzenetére
Az a baj, hogy a "chip tuning" normálisan akkor működő képes, ha a vezető személyére és az autóra szabják.
Voltam már ilyen helyen, megnézték hogy vezetek, javarészt városban vagy pályán és arra szabták személyre az egészet. Az egész előtt fékpadra tették az autót, majd utána is. Nem véletlen 150 000 Ft sok idő elmegy vele.
Volt PBOX motortuning boxom is anno az RS Octaviámban, de tönkre is tette a motort meg még egy pár AUDI és egyéb nagy értékű autó motorját, mert az csak átverte a komputert és dúsította a keveréket.[ Szerkesztve ]
-
h1mpi
nagyúr
válasz sszemtelen #2061 üzenetére
Igaz sajnos. 2006-os faceliftig nagyon rohadósak voltak, utána már kevésbé. A 2. és 3. Gen már galvanizálva van ezért elviekben nem fog rohadni.
-
h1mpi
nagyúr
válasz aleister #2146 üzenetére
Gyanúsan olcsó és gyanús, hogy nem vitték még el. Biztos, hogy nem olcsó a javítása, mert csak gyár alkatrészekből lehetne visszaállítani. Csak a lámpa és a ködlámpa kb. 600-700e Ft. Olyan 2 milliós minimális javítási költséggel lehet számolni, de szerintem több lesz az.
[ Szerkesztve ]
-
h1mpi
nagyúr
válasz aleister #2153 üzenetére
Nem, de elég jó kontaktjai vannak. Sok mindent be lehet hozatni a Lengyelektől jó áron. Az új légszákokat visszateszik az ülésbe és műszerfalba és megjavítják nem kell cseréni. A gari természetesen azokra az alkatrészekre, amit cserélsz és nem gyári elveszik. Gondolom gtk lett az autó, ami azt jelenti, hogy audatex szerint 3-3.5 millió lett volna a hivatalos javítás Márkaszervizben. Pár hét és fent lesz a neten sérülésmentesen figyeld meg
[ Szerkesztve ]
-
h1mpi
nagyúr
válasz rasotamas #2186 üzenetére
Csak benzinest és 3-asból 1.6-ost és egy pár db 2.0 literest, 6-osból 90%-ban 2.0-est és pár 2.3-ast. 1.8-ast nem. Km órához nem nyúltunk, mert csak szervizkönyveset hoztunk, ha mód és lehetőség volt 100e km körülit. A Németeknél volt sok ilyen mert 2.-3. autónak használták. Karosszériázni szinte az összeset kellett a szokásos helyeken, azt egy ismerős cég csinálta. 2000-3000 EUR körül hoztuk és 300-600e közötti haszon volt.
1 db másik márkájú dízelt hoztam, azzal is csak a szop@s volt, dízelt sose többet.[ Szerkesztve ]
-
h1mpi
nagyúr
válasz Pistu77 #2199 üzenetére
200 e Ft-ból patika állapotra hozható egy 3-as és egy 6-os is. Ebben a 2 első sárvédő csere, küszöb csere, hátsó ívek cseréje és az alvázvédelem+fényezési is benne van. Csak az alkatrészeket kell megválogatni melyik hol olcsó, küszöböt lehet erre szakosodott céggel készíttetni "fillérekből" stb...
-
h1mpi
nagyúr
válasz kmisi99 #2348 üzenetére
Nincs, mert a küszöböket cserélni kell, a 4 sárvédőívet is. Az első ajtók alját meg fényezni. Egyedül arra figyelj, hogy 2-3 napja nagyon sokat szigorodott a műszaki vizsgáztatás. Így az autó alja, a nyúlványok lehetőleg ne legyenek porrá korrodálva. De ha a szívemből akarok tanácsot adni, akkor azt kell mondjam, hogy ne vegyél első generációs 6-ost FL előttit. Az enyém is anno saját lakatossal lett megcsináltatva, de az alja olyan szinten volt korrodált (futómű elemek és minden más), hogy nem érte volna meg tovább javítgatni, mert a rozsda nyert volna úgy is. Ezért eladtam és egy jóval magasabb árú 2013-as 6-os Kombit vettem...
[ Szerkesztve ]
-
h1mpi
nagyúr
válasz tigomigocika #2360 üzenetére
Vidd el rendes szervizbe, ahogy javasolták. Én a Mirait ajánlom a 11. Kerületbe. Ezek az olajcserés szerelők semmire nem jók, ha valami komolyabb gond van megáll a “szakértelem”
[ Szerkesztve ]
-
h1mpi
nagyúr
válasz tigomigocika #2362 üzenetére
Ez egy Márkaszerviz. www.mirai.hu Bertók Istvánt keresd, Ő nagyon normális munkafelvevő.
-
h1mpi
nagyúr
Voltam ma 5 éves szervizen a GJ-vel. Nagyon szép az alja, apró felületi rozsda pöttyök vannak egy két futómű alkatrészen, máshol semmi
[ Szerkesztve ]
-
h1mpi
nagyúr
válasz aleister #2457 üzenetére
Ahogy látom azért van baj... Mazda 6 FB csoport 2.2 dízel Érdemes a kommenteket is olvasni alatta hány embernek volt baja már, ez típushiba, de akki kockáztatni akar vegyen csak 2.2-es dízelt...
Sziasztok Mindenki!
Tegnap este tobben lathattatok a posztomat, gondoltam leirom mekkorat kellett csalodnom az autoban. Es a gyarban egyarant.
Tegnap este kb 50es tempoval haladtam varoson belul amikor kb 2 masodperc elteltevel fogad egy hibakod, low oil pressure, es engine check, a motort leallitja az auto.
Nem engedte kivenni parkbol, fel ora utan sikerult, az auto az utkozepen allt.
Ma traileren atvittuk a Mazda szervizbe. Kozoltek velunk, hogy az olajpumpa meghalt az autoban, ezert majdhogynem motort kell cserelni, es kozlik velunk hogy ma 3 darab 6os mazdat hoztak ezzel. Kb. masfel milio forint a kar, es egy 2013as GJ mazdarol beszelunk. Ami nem tudott 50el menni.
Koszi aki elolvasta[ Szerkesztve ]
-
h1mpi
nagyúr
Másik poszt:
Sziasztok! Van egy 2013as 2.2 diesel skyactive Mazda6 kombim (175Le). Tegnap kiirta hogy alacsony az olaj nyomás. Előtte irta, hogy meleg a hűtővíz akkor csökkent a teljesítmény, megnéztem kevés volt benne a víz, utántöltöttem. Ez utan kb 10 km után jött az olajnyomás baj. Mit tudok kezdeni vele? Van valami tipikus dolog amit megnézzek? Az olajszint jó, olajbetöltőt leveszem akkor 'köpködi' az olajat. Furcsa hang nincs, teljesítmény jó. Egyetlen kis problémám az, hogy tegnap jöttünk nyaralni Ausztriába. Most itt vagyunk kint.
-
h1mpi
nagyúr
Elszakadt a lánc azért nem volt nyomás, Nekem a Mirais szerelő mondta, hogy folyamatosan jönnek a 2.2-es dízelek vissza motorcserére... fel kell fogni, hogy típushibás a motor!
Nem hiszem hogy valaki ezzel viccelődne van jobb dolga is... ezek a csoportok nem erről szólnak
[ Szerkesztve ]
-
-
h1mpi
nagyúr
Ezt olyan mintavétel után mondom, hogy az 5 éves 150 000 km körüli dízelek heti szinten esnek be 2-3 db a Márkaszervizekbe. A Mazda 6 Club Hungary fórumján folyamatosan panaszkodnak a tagok ezzel a hibával.
A Márkaszervizes szerelő is ezt mondja, hogy nagy a gáz. Akkor szerinted ez nem elég ok az izgalomra?(#2466) dannyl: Hivatalosan az olajpumpa lánc szakad el, ezt kell cserélni. Ahogy a motor érzékeli hogy gáz van, azonnal leállítja, de ugye azért még addig is forog mondjuk 2000-es fordulaton és szétver mindent a motorban.Ezért keletkezik milliós kár.
A vezérlésnek nincs köze ehhez, ahhoz teljesen más lánc szükséges. Ha GJ 2.2 dízeled van, akkor 120-150e km között cseréltesd a láncot, valószínűleg sokkal gyengébb anyagból van, mint kellene. A Japánok szeretnek ezen spórolni a korábbi 6-os széria is ezért rohad. Jó volt az olcsó Kínai acél....
[ Szerkesztve ]
-
h1mpi
nagyúr
válasz aleister #2468 üzenetére
Minek a vizsga adatbázis? Van elektronikus szervizkönyv... ha azt várod hogy az importőr vagy egy szerviz is hivatalosan beismeri akkor Te álomvilágban élsz
A mai világban a fórumok a mérvadóak ott le merik írni az igazságot.
Én 18 éve adok el újautókat és hidd el a dízelnek annyi. Még 2020-ig terveznek vele aztán kuka ez a technológia. Pl. a Volvo le is állt már vele.Mondom ezt úgy hogy több dízelem volt mint benzines....
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen