Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
ph Az új Vivobook S 15 ráadásul az első ilyen, hazánkban is elérhető PC lehet, és már júniusban megvásárolható lesz.
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Teasüti #36509 üzenetére
0:32-nél az szerintem egy Easton Yeti Arc
Voltak már a 90-es évek elején is fully-k. Például GT RTS-3 stb.Azért ez nagyon nem XC szint, még mai szemmel nézve se. Ilyen tempóval nem jönnek az XC-sek még manapság se. Ezekkel a bicókkal (5-6cm rugóút) az minden csak nem light terep. Próbáld utánuk csinálni, mennek vagy 50-60-al bizonyos részeken. Szerintem az is durva volt a maga nemében.
Nyilván megfelelő méretű rugóút hiányában kivitelezhetetlen volt olyan gyökereken meg akkora ugratókon lejönni mint manapság, de ez csak bringa kérdése, az elszántság és a tökösség megvolt bennük akkor is.[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz Teasüti #36513 üzenetére
Centírozni nem kell, viszont nehezebb is centírozni ha ragasztott a karbon küllő. Na meg a hazai utakra mint írta Toomy nem feltétlen ajánlott karbon kereket venni, nem kell ahhoz perecelni hogy tönkremenjen. 1-1 nagyobb kátyú meg már meg is ette a fene a karbon kereket, ami ráadásul nem túl olcsó darab (annyi pénzből van már fulcrum racing 1-es szett) persze kinek mi, versenyzésre ha megveszi a csapat akkor csak nyugodtan.
félrement, Cyberpunk-nak szántam.
[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
válasz Teasüti #36506 üzenetére
Na ja, a hátsó egykerekezésnél is ugyanez a technika. Sok évig szórakáztam vele, de mostanra hegyen le föl, kanyarokban, mindenhogy akármennyit képes vagyok egykeréken tekerni vagy lejtőn így gurulászni. Egyszer a 22-be hazatekertem egy első deffekttel a Moszkváról. :> Közben a féken meg új járt az ujjam, mintha morzéznék. :] És ez szépen összefügg a hajtáserővel. Egy idő után a finom korrigációkra sincs szükség, egyszerűen eltalálja az ember. Mondjuk ehhez hozzátartozik, hogy akkor is egykerekeztem, mikor nem volt hátsó fékem – azt hiszem, a holtpont elétg jól belém vésődött ezáltal... :Đ A rontások meg a térdembe. A megállás ugyanez, bár ekkorákat nem tudok billenteni, mert általában nagyon ki van húzva a nyeregcsövem.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Teasüti #36511 üzenetére
Az, hogy mit bír ki egy XC bringa, nyilván azon is múlik, hogy milyen minőségű alkatrészekből van és mekkora a bringás súlya. Azért is mondtam azt, hogy nem kell félteni egy minőségi XC bringát, mert olyan durva terepen, olyan durván úgy sem tudsz vele menni, hogy komolyabb baja legyen. Ledob magáról. Egy merev vázzal és egy 100mm-es első telóval majdhogynem fizikailag képtelenség úgy menni, hogy az akkora terhelést kapjon, hogy tönkremenjen. (persze nem a belépő, 100-150 ezreshobbi xc bringákra gondolok)
Persze ha nagyon könnyűek a külsők, vékonyak is, meg a felni se egy masszív darab, akkor a kerekeket azért tönkre lehet tenni.Amit biztos nem bírna ki azok a nagyobb ugratások, valószínűleg elrepedne a fejcsőnél egy idő után. Meg a villa is tönkremenne.
Tothgera30: Ez valóban jó ár, ezt már én is néztem. Viszont nem vennék már 26"-os bringát.
[ Szerkesztve ]
-
Sleek
senior tag
válasz Teasüti #36728 üzenetére
Nem folyik ki a görgőből az olaj sem ha nem olyan mint a víz.
A zsírspray szerintem kevésbé megy bele a görgőhöz (én a szakmámból indulok ki.)
Át is térünk arra ,hogy láncra olaj
Persze kinek mi vált be.
Bár nekem mindegy mivel kenem 800-1200km között gatyára vágom a láncot. Legyen az olcsó vagy drága.
A sok hegyi ösvénynél megnyúlik[ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
hegyimorc
senior tag
válasz Teasüti #36765 üzenetére
Ami a gyakoriságot illeti, nem tudom van-e olyan túra/bringás GPS ami másodpercnél gyakrabban logol, nincs is rá szükség, mint ahogy arra sem, hogy ilyen pontossággal mutassa a képernyőn a "műszer" a sebességet.
A szinkronizálás simán idő alapján megy. A logban minden bejegyzés időbélyeggel van ellátva, a szinkronizálásnál csak annyi a feladat, hogy a video elejének az ideje pontos legyen. Amivel én csináltam, ott meg lehett adni a kezdő időpontot (ha jól emlékszem, mert már rég szórakoztam ezzel)
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #36773 üzenetére
Bevallom nem szereltem még levegős uturn villát, ritka itt mint a fehér holló kettőt láttam életembe.
De szerintem nem kéne a légkamrát befolyásolnia, mert az is egy hulla egyszerű megoldásnak tűnik, a rugóshoz hasonlóan ahol a nyomórúd hosszát szabályzod egy menettel, itt a légkamrát mozgatod fel le kompletten egy menettel. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #36808 üzenetére
Érdekes amúgy, mert én általában túl progresszívnak vélek minden levegős villát. Nekem a FOX 20% sag-al ment max 80mm -t, olyan volt picit az xc villa mintha dirt -re lett volna hangolva. Régi dual air rebák is hasonlóak voltak, csak azok még progresszívabbak, nem mozdulnak be olyan hosszan ugyanazon döccenőtől.
Meg kell próbálni hogy mi van ha rátöltesz a légkamrára mondjuk 5ml olajat.Cathfaern
15% sag az nem őrülten sok, gyári előírás csak szamárvezető. -
Runner_fxr
Ármester
válasz Teasüti #36813 üzenetére
Nekem kicsit fura amit írsz. Ez azért nem egy rossz villa, rst capa villa egy vicc ehhez képest. Még akkor is, ha azért egy levegős villa soha nem olyan finoman indul meg mint egy rugós.
Egyébként meg xc vázba mi a fenének 150mm-re kihúzható villa? Érdekesen nézhet ki úgy az a bringa. -
Runner_fxr
Ármester
válasz Teasüti #36820 üzenetére
Az a gond ezzel, hogy 150-re kihúzva annyira elrontja az xc geometriát, hogy bizonytalan lesz az irányítás, plusz az xc váz sem optimális szögekben kapja a terhelést, ami repedéshez, töréshez vezethet. Nem véletlen van ez kitalálva, minimálisan el lehet térni, de 150mm-es villa egy xc vázba abszurd.
Nem volt még dual air villám, de az ajánlott levegő nyomástól nagyon ne térj el, ha lekoppantod az biztos nem tesz jót neki. Nekem az xfusion velvet villámba volt úgy emlékszem 85psi, de azt 80 kilós testsúllyal nem tudtam lekoppantani. Pedig adtam azért neki.
[ Szerkesztve ]
-
Robi BALBOA
őstag
válasz Teasüti #36808 üzenetére
A 100 és 130psi között azért van egy kis különbség, lehet ha kicsit elszórakoznál a helyes nyomás megtalálásával nem ütnéd fel és még kellően jól mozogna a 75kg-od alatt is.
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
LonGleY
veterán
válasz Teasüti #36840 üzenetére
Egy 100-as vázban 120-130-nál jobban nem húznék ki teleszkópot, és azt se mindegyik vázban. Aimán széttöröd az egészet (illetve magad). Ráadásul ugye egy 100-asra tervezett váznál is számolnak a beüléssel, tehát az előző logikád sem teljesen tiszta, hogy 150-ből hogy lesz frankó... Én is hasonlót művelek mondjuk (100 -> 130), nade egy 22 colos Kona Hoss Deluxe vázon. Nézd meg annak a fejcsövét... :Đ Az egy AM gép.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Teasüti #36840 üzenetére
Nyilván a bringa van értünk, de ha menet közben kettétöröd akkor az nem lesz finom.
Márpedig ilyen nagy mértékben eltérni a gyári ajánlástól, plusz még csapatod is neki, minden esélyed meg van rá.
Sag-el kapcsolatban annyit tudok mondani, hogy Egy 150-es villa 140-150mm-t rugózó vázhoz van tervezve, ha ilyen vázba belerakod akkor tudod normálisan beállítani, mert optimális szögben van a villa is. Esetleg olyan merev freeride vázba lehet még ekkora villát tenni, aminek direkt lapos szögben van a fejcsöve, 140-160mm-es villa beépítési magasságra lett tervezve, pl nicolai-nak vannak hasonló merev vázai.
Tehát az xc vázban, ami kb 100mm-es villához van tervezve, a büdös életben nem tudod jól beállítani 150mm-en a beülését. Ha úgy leengeded, hogy egy kicsit beüljön amikor ráülsz a bicóra, akkor menet közben túl puha lesz, mint ahogy most is van, ha felfújod optimálisra akkor nem lesz beülése, de inkább legyen optimális nyomáson, mert ezzel az alacsony nyomással csak tönkre teszed. De okosabb lenne eladni a villát és egy max 120mm-est beletenni, vagy venni a 150-es villához való fully vázat. Vagy tekerd be 120mm-re és csak úgy használd, próbáld meg úgy beállítani, bár jobban járnál egy xc villával, ha az xc vázhoz ragaszkodsz.Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
-
Robi BALBOA
őstag
válasz Teasüti #36840 üzenetére
A váz geo miatt nem lesz tökéletes soha.
Egy 120-as (fox) lenne jó neked(nekem is az van), be tudnád lőni rendesen és még csapatni is lehet azért vele.Boldog Karácsonyt mindenkinek.
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
ivana
Ármester
válasz Teasüti #46887 üzenetére
A szíjhajtás felesleges szerintem, egy jó agyváltó és egy rendes egysebi lánc elég jó kombó. Inkább SRAM-ot vagy sturmey-t ajánlok, shimanoból igazán az alfine jó. Egy outi fékváltókaros alfine nagyon adná, előbb utóbb szerintem szerzek egy olyat.
(#46889) Napfénysüti Szerintem csak félnek tőle, illetve nem tudják beállítani a rendesen. Egy egyenes kormánnyal se mászni nem lehet normálisan, se kigyorsítani, illetve a csuklóra is nagyon nagy terhelést ad. Útra nincs létjogosultsága szerintem. Akkor már inkább egy albatross
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Teasüti #46926 üzenetére
Kihagytam talán az a részt, hogy légyszi és köszi? UP és kösziii!
Amúgy 186 centihez a 22" volna ideális fitness bringából?Más: fitnesznél (hybrid flat-bar road bike) már elfér a szélesebb külső? Azon filózok, hogy az outikat sérülékenynek tartják gumi terén és nekem ugye közlekedni kéne vagyis nagyon nagyon nem barátom a defekt munkába menet. Vannak masszív védelemmel ellátott gumik is?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Teasüti #46997 üzenetére
Én is ezen a véleményen vagyok. Autót kerékpárhoz hasonlítani értelmetlen. Bár hozzáteszem azért lehet autóból is olcsóbban sporteszközt csinált. Egy régi honda civic vti-t megturbózni és átépíteni a futóművet, szerintem 2 millából megállna és az igen komoly masina. 300le körül lenne és alig 1000kg. Én is akartam régen egy autó-motor project-et, egy smart-hayabusa motorral volt az elképzelés. [link]
-
Normi™
őstag
válasz Teasüti #46997 üzenetére
Igen,ez standard duma,elég ostoba látásmódra utal általában.Mindig a pénzzel jönnek,hogy mennyit költök rá,olyankor elmagyarázom,hogy szeretem a jó dolgokat és havonta alig teszek el rá és inkább várok még 2-3hónapot de a minőségibb dolgot veszem meg a gagyi ellenében.Ha havonta mondjuk 10ezret költesz a hobbidra mert ugye spórolsz akkor egyáltalán nem vészes a helyzet.Egy autó használattól függően rövid időn belül bekajálja a dupláját is üzemanyagban.Arról ne is beszéljünk,hogy mennyien cigizik meg isszák el a sokszorosát,a felesleges,értelmetlen kocsikázásról ne is beszéljünk.
[ Szerkesztve ]
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
pc360
addikt
válasz Teasüti #75142 üzenetére
Csomagold úgy, mint ahogy az új bringákat szokták a boltokba érkezés előtt. Hozzávaló kartondobozban kiszerelt pedálokkal, nyeregcsővel, kerekekkel (azt hiszem, csak az elsőt szokták kivenni, bár most nem rémlik pontosan), elfordított kormányszárral, és persze sok-sok bubis csomagolóval.
Ha van a környékeden bringabolt, ahol hébe-hóba eladnak új gépet, esetleg megkérheted őket, hogy ne dobják ki a csomagolóanyagokat és készítsék fel ők a masinát szállításra.
Futárcégből meg gondolom DPD vagy DHL megteszi. A többi (pl. biztosítás) árfüggő.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
6030D
Ármester
válasz Teasüti #86920 üzenetére
Hogy kaptál egyszerre két defektet?
Ekkora gumikon (2.25?) nem szabadna ráznia mtb-s értelemben, ha jó a nyomás. 2-2,5 bar, attól függ hány kg vagy. Én terepre nem erőltetném a rugós, csuklós nyerget, mert nem lesz hosszú életű. Azért is van a trekking, NCX sorozatban. Guminyomás, puhább oldalú gumi, 27,2-es nyeregcső, szűkítővel. Első körben. Vagy egy jobb váz, de azt nem akarsz.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Formula-1
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Philips LCD és LED TV-k
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest