Hirdetés
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #210501 üzenetére
Vittoria Universal, Maxalami, kék Bontrager elvileg nagyon jó, dicsérik mindenhol, ezek tömítik a kisebb vágásokat is. Stan's, Schwalbe is jó szúrásos defektekre, vágásoknál nem garantált. Stan's-nak van vágásokra is jó Race verziója, de drága.
Tányér: azt ki lehet kalkulátorokkal számolni, hogy a 2x-3x rendszer áttétele kb minek felel meg 1x-en, nekem ha nem vagyok formában, télen havas emelkedőn kéne a 32T elöl, nyáron, ősszel, amikor tuti formában vagyok, bőven elég a 34T, még azzal sem használnám túl gyakran hátul a nagy tányérokat. Tavaly rájöttem, hogy még a laza sziklás köves, gyökeres 20%-os emelkedőkön sem váltok a legkönnyebb fokozatra, szal... . 25%-os felfelén mondjuk már kell nekem is a könnyű fokozat, ami 1x-en elöl 32T, hátul 50T-nek felelne meg kb.Because: a hajtókart fel nem merném rakni
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #210501 üzenetére
Nekem a sima Stan's van tavaly március óta mert azt ajánlották itt (főleg jjeahh) eddig télen-nyáron kifogástalan, nulla defekttel... pedig aztán megyek tövisesben eleget, 2021 évben márciusig kilenc (9!) defektem volt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
válasz MPowerPH #210476 üzenetére
próbáltam vákum géppel is, de az ütögetés a megoldás
Fox Fit cartrigde-hez is van Andreani gép, a profik mégis kézzel légtelenítenek
nem ismerem a Magura fékeket annyira, de a Shimano-nak van olyan féke, amiben bármit csinálsz, megszorul a bubi a féknyeregben (még a one-way-bleed előtti korszakból)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #210476 üzenetére
A vákumozást a légtelenítésnél szerintem minden márkánál alkalmazzuk, akár a fékkar, akár a féktest oldalán (Shimano-nál kékkarnál nem). Annyi különbséggel, hogy a fecskendőt nem fúrogatjuk, legyen zárt a rendszer teljesen, eleve olajfelesleggel a fecskendőkben kezdünk neki a légtelenítésnek.
Fékerő: egy bizonyos fékerő túl a gyakorlatban már nincs jelentősége a nagyobb fékerőnek a bringán, az már maximum csak műszerrel mutatható ki. A korlát vagy a tapadás lesz, vagy első keréknél a kormányon átfordulás lehetősége. A különbség talán annyi hogy ehhez eltéri erőre van szükség a fékkaron attól függően, hogy mely gyártó mennyi rásegítést, illetve milyen dugattyú áttételt használ.
Azt látom, hogy az mt7-et elsősorban a triálosok és képzett dirt-ösök szeretik, mert abban nagyon jó az mt7, hogy hirtelen nagy fékerővel gyorsan első kerékre lehet állítani a bringát és már jöhetnek is az első keréken egyensúlyozós trükkök, vagy épp egy akadályon fixen azonnal egy helyben megállítja a gépet.
Az hogy jobban adagolható a shimano-nál és közben ilyen erős, az nagyon jó tulajdonsága. Ha megoldanák ezt a levegős és a minden esésnél ropiként törő fékkar problematikát (ez hívta életre a Shigura rendszert), simán lehetne a legnépszerűbb fék más szakágakban is.
Már többször kacérkodtam a kirpóbálásával, szóval nem vagyok a márka ellenlábasa. -
Friczy
senior tag
válasz MPowerPH #210445 üzenetére
A Wet ceramicot használom mostanában én is, mivel a láncot váltogatni szoktam, így nem probléma, ha áll, amikor eltelik a váltási idő, akkor leveszem a láncot, megy fel a korábban tisztított, olajozott, ilyenkor törlöm le róla a felesleget is, amit levettem, tisztítom, szárítom, olajozom, aztán várja a cserét. Ezek a ciklusok a dry lube-bal is eljátszhatók, legfeljebb ha bármiért elázom, akkor rendkívüli olajozás lesz, akár a wettel.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #210592 üzenetére
Értem, enduróból akkor ez hármas alá nekem?
#210594TomMusic...én hagynám fejre állítva minimum egy éjszakát legyenek jó olajosak a szivacsok...vagy ameddig beszereled, több nem árt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz MPowerPH #210798 üzenetére
Fox Transfer SL Performance Elite
6030D: Köszi a tippet! Ilyen keskeny külsőt már nem szívesen tennék rá. A 2.25 is határeset.
jjeahh: Downcountry a Canyon szerint, de mindenki más szerint XC. Tényleg az! Elöl 120-at, hátul 110-et mozog. Ez a bringa az. Ezt kéne levinni 11 kg környékére. Ez amúgy csak a "C" terv, van két másik gép ami jobban bejönne nekem, kb egy hónapom van rá, h felhajtsak egyet azok közül. Ugyanis kb akkor fog élesedni a Canyon előrendelésem. Az egyik egy Cube, amin semmit sem kéne változtatnom. Azon például nincs dropperes nyeregcső sem.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #210854 üzenetére
Sokan írják a Mucoffra, hogy nem tömíti a defektet, pl. bike24-en is többen ezt írják reviewekben. Az a gáz, hogy elvileg apró lyukat sem képes tömíteni, amit a Stans lazán megold .
Kíváncsi vagyok beválik-e neked a Rekon, bár azt vedd figyelembe, hogy szerintem az egy nyári gumi, száraz kemény vagy laza poros terepre.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #210860 üzenetére
Joesből többféle van, van, amelyiket dicsérik, van amelyiket itt, fórumon is szidják. A Vittoria Universal viszonylag új modell, ezért kevés a vélemény róla, de az eddigi tesztek, visszajelzések szerint nagyon jó és nem szárad bele olyan hamar a gumiba. Én következő alkalommal kipróbálom, kivéve ha addig megveszed és lehúzod . Amúgy a Stans is jó kisebb vágásokra, ha reszelsz bele gumit, én régi V fékről szoktam.
#210859 andrisbandi: ha megfigyeled, mindegyiknek más az állaga is, amelyik habzik vagy túl sűrű, én messzire elkerülném, általánosan véve gondolom azok a jobbak, amik híg tejszerűek. De persze nem ilyen egyszerű, pl. a Continental tej is híg, mégsem tökéletes, túl hamar csomósodik és hidegben nem működik jól.
#210861 arcitec: valszeg számít, hogy milyen körülmények között használod, nálam fél év után a fehér tej megbarnul és már nem tömít rendesen.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-=RelakS=-
veterán
válasz MPowerPH #210894 üzenetére
Szerintem csak a szokásos, de megtartja a bringát ahogy kell. Utóbbi időben kipróbáltam a nyeregcsőnél megfogni, és az elvárásaimmal ellentétben úgy is működött.
Én csak a gödöllői Lidl készletéről tudok nyilatkozniItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
sebgutkopf
őstag
-
parandroid
nagyúr
válasz MPowerPH #211068 üzenetére
Nyáron lesz jó, amikor lehet bringával melóba menni. 9 km oda, keresztül az erdőn, reggel fél négykor… Hazafelé meg szoktam egy kerülőt tenni, úgy megvan a 20-30 km, meg van venne párszáz m szint is. Csak tavaly kimaradt a nyár, mert sikerült az elején mindjárt eltörnöm a könyökem.
Télen meg mindenképpen marad a görgő, rendes edzést nem lehet ilyenkor kint csinálni, mert tönkreteszed magad.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #211064 üzenetére
15-15,30 és 5 percre lakok munkahelyemtől.😎 ...de még így is általában már félúton rámsötétedik télen, ma kivitel volt, hamarabb tudtam indulni, nem volt nagyon borús sem és hát már a nappalok is nyúlnak lassan.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
balintbaba
tag
válasz MPowerPH #211068 üzenetére
Az is attól függ mi a cél. Ha csak hűvösben vagy hajlandó edzeni/tekerni, akkor egy hoszabb napközbeni tekerés nyáron megrogyaszt. Persze ez nem probléma, ha valaki csak hajnalban teker.
Más: Behúztam egy GX Eagle AXS Kitet. Szép lesz egy lesajnált dekás kerékpáron.
Már nagyon viszketett a tenyerem egy elektromos váltásra - az Ultegra Di2 upgrade kit gyakorlatilag beszerezhetetlen, így most a montin lesz először. Úgy számolok, hogy nagyon ez már nem lesz olcsóbb, ha meg mégis újra 250 forint lesz az euró, akkor Soros. -
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #211081 üzenetére
Azt a téli vastag ragadós sarat én sem szeretem, tekerhetetlen . Szerencsére mostanában felénk nincs sár, éjjelente -25 fokig is lehűl és délben, napon sem megy fel a hőmérséklet 0 fok fölé, a sárnak esélye sincs kiolvadni . De majd március-áprilisben tuti lesz bőven.
#211082 Hasaggymeg: +1, engem mondjuk inkább az zavar, hogy sokan a bringázást nyári sportnak képzelik el és valamiért hiába mutatod a téli ruhákat, nem tudják elfogadni a téli tekerést. Szóval nem az zavar, hogy nem akarnak télen tekerni, mert nem szeretik, hanem az, hogy sokan nem fogják fel azt, hogy a téli bringázás is lehet majdnem ugyanolyan kellemes/kényelmes, nagyjából kompromisszummentes, mint a nyári, csak megfelelően kell öltözni. Szóval kb. minden sportra vannak nyári és téli ruhák, azt mindenki elfogadja, hogy télre meg kell venni a kabátot, thinsulate nadrágot, téli bakancsot, goretexes téli futócipőt stb. és a bringára felülnek 0 fok alatt nyári ruhában, lefagy a seggük és eldöntik, hogy ez nyári sport. Szal érted, olyan ez, mintha télen valaki rövidnadrágban akarna magashegyi túrázni, lefagynának a golyói és eldöntené, hogy túrázni csak nyáron lehet .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
parandroid
nagyúr
válasz MPowerPH #211081 üzenetére
“Outisokat megertem, amiert nem tekernek telen. Tegnap is akkorat esett egy srac a korforgoban, hogy azt csodalom, felkelt.”
Ott a pont. Amúgy nem tudom, nektek ki az “edzés”, nekem ha nekifekszem, akkor minimum közepes intenzitásról van szó napi min 90 percben, vagy alacsonyabb intenzitáson 120-180 percben, intervallumozni meg sprinteket nyomni meg télen konkrétan őrültség. Azért ha komolyan veszed a sportolást, az bicajon minimum 12 óra hetente, sötétben, hóban, fagyban, szitáló ködben, állandóan nedves úton az nagyon pfuj. Kirándulgatni, meg néha tekerni egyet lehet, persze. Sőt, biztos van olyan is, aki a rendes edzéseket is letolja, de szerintem ez perverz dolog.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #211081 üzenetére
Ha már vettél egy jeffsy-t, akkor azzal terepre mész, ahol azért benne van a perec. Egy 3do, vagy hasonló ütésre keményedő térdvédő kötelező kellék, és az a nadrág alatt télen is gyönyörűen megoldja, hogy ne fázzon meg a térded (sőt izzadni is tud), meg esésnél még többet véd. Egy kitétel van, hogy fölé olyan bringás nadrág kell, ami alkalmas az alatta való térdvédő viselésére (térdben rugalmas).
Ha pedig hosszabb tekerés a cél a fox-nak van pl olyan 3/4-es alá nadrágja, ami ülep betétes és a térdnél ott van benne a 3do panel. Nem kötelező ilyet venni egy kényelmes térdformát jól követő rugalmas térdvédő hosszú tekerések alatt is a helyükön maradnak, kényelmesek és nem zavarnak. -
Jester01
veterán
válasz MPowerPH #211105 üzenetére
Ha csúszik az út akkor nem megyünk. Mondjuk tegnap ért minket kellemetlen meglepetés némi havas-jeges útszakasz formájában de 10km/h-val azért azt is leküzdöttük. Nyáron is lehet vizes út, sőt akkor kevésbé tervezhető. Ésszel kell menni, de a 25ös slick gumi önmagában nem halálos ítélet
Jester
-
balintbaba
tag
válasz MPowerPH #211163 üzenetére
50-es tányér hátul, ha van olyan, amit én ezzel nem tudok vagy nem akarok kitekerni, akkor inkább tolom. Ott már nem az áttétel a probléma.
Tudom, hogy 34-es van most, de úgy érzem terepen nem lenne probléma elöl egy kicsit nagyobb tányér, műúton pedig nem kéne sokszor kónuszon tekerni.
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #211163 üzenetére
Szerintem nekem elég lenne 25%-os gyökeres emelkedőkre is a 34-es tányér, pedig nem vagyok keménymag, ha keménymag lennék, valszeg 36 kéne. És ami a legfontosabb, számomra felfele tolni a bringát szentségtörés, a legnagyobb szégyen egy férfi életében, a pushbike rossz, büntetni kéne
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
balintbaba
tag
-
addikt
-
Toobee
veterán
válasz MPowerPH #211231 üzenetére
180-as agyra fűzött Berg felnit fogtam nem olyan rég. Sokkoló volt az élmény. Ha jól emlékszem, az 1200 grammot sem érte el a szett 30-as szélességű felnivel. Runner talán többet tud róla.
Látom Pali rendesen izzad a bringáddal. Mikor kapod vissza?
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
parandroid
nagyúr
-
nagyúr
válasz MPowerPH #211312 üzenetére
A Syncros feliraton kívül nincs semmi. A hátsó keréken a szelep mellett van egy apró figyelmeztető matrica, plusz az amit az előbb írtam. Én sem láttam még ilyen felnit. Ismerem az árakat, tudom, h nem kicsi a különbség. Viszont a Canyon amit először rendeltem karbon felnis volt, és ugyanúgy 4600 euróba került - ezért gondolom, h talán beleférhet a gyártónak. Nagyon furcsa lenne az biztos.
Syncros agyak, elől-hátul Rekon Race.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz MPowerPH #211314 üzenetére
A színével barátkoznom kellett, eredetileg nem ilyet szerettem volna. Viszont inkább ez, mint egy év várakozás. Lehet, h így jobban jártam egyébként, mert a másik a legnépszerűbb színkombó szerintem. Ez jóval ritkább azért.
Szerk.: kiszedem lemérem. Csak nem biztos, h a többi alkatrészről találok súlyadatot. Illetve azt sem tudom, h milyen belső van benne. Vagy van-e benne egyáltalán?! A bringát nem tudom lemérni, olyan mérlegem nincs. Gyári adat szerint 11.7 (Tubless setup) - nyilván S-es méretben. Szerintem 12 eleje lehet most így pedál nélkül. Már beszéltem erről a solymári "csak ma!" szervizzel, azt mondta a srác, h kb 1 kilót le lehet belőle faragni anélkül, h a hajtáshoz nyúlnánk. Amúgy valószínűleg tőlük venném a felnit is.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz MPowerPH #211327 üzenetére
Sajnos nincs mérlegem, most költöztem ide. Az mondjuk meglepő, h például a Cube simán lemegy 10 kg alá. És nem csúcs alkatrészekkel. Ezt a bringát néztem tőlük. Szval ez nem egy ultrakönnyű váz azért.
Integralt cockpit? Ezt nem vágom. Így néz ki. És egy ilyen kormányt szeretnék rá.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Diablo IV
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vicces képek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- Kerékpár matrica a legjobb minőségben azonnal! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Casio Edifice Karóra
- XL vázas, újszerű Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- BABOLAT AERO PRO TEAM 280 grammos teniszütő és labdaszedő