- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali informatikai kérdések órája
- OLED TV topic
- Plazma TV topic
- HTPC (házimozi PC) topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #209810 üzenetére
Na, nekem sosem szakadt el láncom, de annyira f*sok tőle, hogy mindíg fel van gyorskötözővel vagy szigszalaggal rakva a bovdenre egy pár patentszem és olyan multitoolt vettem anno, amin van láncbontó is. Mondjuk mai fejjel már olyant vennék, amin rajta van a tubeless javító szerszám is kukaccal .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #209810 üzenetére
Korábban is ez okozhatta a váltás vacakolását? Csak mert tudtommal említve volt mint lehetséges ok.
andrisbandi... pedált valamiért hajlamosak vagyunk túlhúzni. 🤔
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #209828 üzenetére
Most akkor két patentszem van a láncodban? Mert máshogy megtoldani nem igazán biztonságos.
Valószínűleg kifogtál egy hibás láncot.Anno imádtam a Hayes-t, Stroker Ace fékeim voltak, talán az egyik legmegbízhatóbb és legerősebb fék volt amit eddig használtam, sajnálom, hogy mára alig hallani róluk.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #209846 üzenetére
Vegyél láncot mihamarabb, mert egy ilyen láncba nem szabad a csapot visszatolni, az ok, hogy most még bírta, de nem biztos, hogy hosszabb távon is bírni fogja és egy láncszakadás baleset veszélyes is lehet adott szituációba. 2 patentszem lehet még megoldás, de azért az sem az igazi.
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #209882 üzenetére
Sok mászás, sok lejtőzés, ki lehet élni magad . Alföldi sík helyekre én a büdös életben nem költöznék . Vagy ha valamilyen okból muszáj, akkor valszeg váltanom kéne outira, amit aztán vagy megszeretek, vagy nem.
Ringman: tavaly télen felénk majdnem végig ez volt, havazott egy nagyot, olvadt, havazott, olvadt... egész tavaszig. Tiszta ideg voltam már tőle, mert folyton sár volt, vagy csúszós vizes hó, aszfalton szintén latyak. Idén eddig jobbnak tűnik, cserébe csak a Hargitán van igazán nagy hó
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bajtokarpi
senior tag
válasz MPowerPH #209896 üzenetére
Szia.
Köszönöm, holnap felhívom őket, aztán megpróbálok bemenni hozzájuk. Elég hülye nyitvatartásuk van.
Ringman ezt mi is beszéltük a kollégámmal, kicsit furcsálltuk mi is.
Atti777 firefoxon nekem is gatya, de Edge alatt rendben van. nagyon puritán egy honlap, viszont a facebook fiókjukon elég sok projekt van, hogy aktívak.
És így összességében mi a véleményetek, megfelelő lenne ez a bringa, vagy inkább nézzek körbe Csepel bringák körében?
Köszönöm
battletag: bossi#2666
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #209916 üzenetére
Semennyire, felfele kezdődik az élet.
bardi...fura ez mert ha látod sem biztos érted, a csapágy ellenállása igenis befele tekeri a pedáltengelyt a karba, vagyis ha egy teljesen beállt, megragadt pedált odateszel, belekapatod menetébe és elkezded a felemelt kerékpáron előre hajtani a hajtókart mintha talpad rajta lenne, tehát végig egy pozícióban tartva azt, mintha kerékpároznál akkor tulajdonképp betekered a tengelyt a karba...mind2 oldalon.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #209916 üzenetére
Én mászás-b*zi vagyok, ne is mondd . A 10-11 kilós downcountryk amúgy már elég jók lehetnek fel is le is, ha meg enduro alatt nincs számodra élet, a gyárilag 11.6kg Last Tarvo enduro biztos nem rossz felfele
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
válasz MPowerPH #209957 üzenetére
Én az outik árát nem értem, van pár, aminél ha összeveted montiban minek felel meg a felszereltsége, hasonló árban megy, mint egy olyan monti, de nincsen rajta teleszkóp, átütőtengely, néha még tárcsafék sem, pedig ezek megmunkálás oldalról nézve dobnak a költségeken. Értem én, hogy könnyűek, de aszfaltos felhasználásra valószínű egyszerűbb méretezni bármit, mivel jobban behatárolható milyen igénybevétel lesz, mint mondjuk egy ASTM4-es felhasználásra szánt bringánál.
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #209972 üzenetére
Ezek sem rosszabbak semmivel, ha már etalonról beszélünk...és tellett rájuk jobb oldali villalábra is annyiból, sőt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #209957 üzenetére
Egyebkent a divat az ebike -ok fele megy. Megertem, mert sokat kell edzeni ahhoz, hogy eredmenyesen tudj tekerni, foleg gravity orientalt bringaval.
Bizony gondolj bele, hogy pont az az első 5km és 600+m energiaráfordítását tudod vele megspórolni, amit te is csak ezért teljesítesz, hogy egyáltalán kiérj az általad vágyott pályára/trail-re, ahol a bringa tudását már érdemben használod (ez persze autós helyszínre szállítással is kiváltható).
Utána pedig ha keményebben mászni támad kedved ott az ECO mód, amit behangolhatsz úgy, hogy kb egy analóg bringa terhelését adja, tehát csak a plusz súly büntetését veszi le a válladról, pontosabban a lábaidrólLátom már nálad se ördögtől való téma az ebike.
-
Laci779095
csendes tag
válasz MPowerPH #210046 üzenetére
Kertes házban könnyű dolgom van. Autómosóba sosem viszem a bringát. Kézi permetező nem rossz elgondolás (ha valami aktívhab oldatot csinálsz benne) , nekem is van de én nem használom bicikli takarításra. Slaggal a nagyját leveretem. Utána mosogatószeres vízzel, autómosó kefével, ronggyal lemosom. Utána a láncot, lánctányért, hátsó fogaskereket takarítom benzinnel. Utána leöblítem az egész bicajt tiszta vízzel. A vázat áttörlöm meg a láncot (külön ronggyal a láncot) és adok neki kenést.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #210072 üzenetére
Szerintem valami ilyesmi is megteszi, a jórészét le tudod vele biztonságosan csapatni mielőtt bepakolod autódba, vagy éppen garázsba, lakásba. Lényeg, hogy a szórófej tudjon valami koncentráltabb vízsugarat is mint finom permet.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #210072 üzenetére
+1 Hasaggymeg-nek, nekem 5L-es van, általában 2 mosásra elég, de 1-re akkor is, ha nagyon dzsuvás a bringa. Gyakran mondogatom haveroknak is, hogy így tekerés után le lehetne olcsóért veretni a bringát, mielőtt berakják az autóba, de valamiért nem tetszik nekük az ötlet. Az igaz, hogy nem olyan elegáns, mint egy Karcher OC3, de ki nem sz*rja le . Persze ha hajlandó vagy rá többet költeni, akkor jobbak az akkus cuccok.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #210072 üzenetére
ha vegeztem, es be kell tenni az autoba, elotte le kell mosni
A megoldást úgy hívják Karcher OC3 plus. Nekem bevált, alacsony nyomású akkus mosó.
Kocsiba már retek mentes bringa kerül be.Na jjeahh-al egyszerre
Kieg: az autó mosók kb 150 bar nyomást tolnak, némelyik akár többet. Ez az akkus kimondottan bringákhoz ajánlott mindössze 5 bar nyomás. A plus verziónak nagyobb a víztartája.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #210164 üzenetére
Nekem is mindíg ez a cél, csak xc-vel . Sokat számít az intenzitás is, de ahhoz is hozzá lehet szokni. Van egy haverom, aki gyengébb nálam, de így is eljött 50km/1000m körökre xc tempóban 17 kilós enduróval, igaz hamar feladta, mert mindíg megpusztult.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #210180 üzenetére
Sokat számít az is milyen terepen nyomod. Vannak murvás utak, meg döngölt földutak ahol 7-8% alatt 10km/h fölött kis hűtő menetszélben meglehetősen sok szintet össze lehet hozni, aztán vannak a gyötrelmesen lassú, köves, gyökeres, sziklás stb. szakaszok, körök ahol 4-6 km/h körül kúszol felfelé mint a csiga, szinte hűtés nélkül, folyton keresve a nyomvonalat, helyezgetve a bringa elejét, vigyázva ne akadj meg, vagy éppen pörögj ki, ahol már nem olyan egyszerű km/m gyűjteni.
#210189 andrisbandi...milyen bringát már te is?!😧
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #210210 üzenetére
Na aki olyanon összeszed 1000-1500-at egy nap, az ember legyen a talpán.
#210213Zoliwrc...jó előre tervezel, én Erdélybe menetel előtt szoktam kicsit tervezgetni a Merretekerjeken amit majd elmentek telefonomra hogy ott végig menjek rajta buta Brytonommal, de még azt sem sikerül bejárni mert valami mindig közbejön, változik stb.
#210221Because...sok már ez a hullám ahhoz, hogy fenntartsa az érdeklődést és ösztönözze a sportolást, belefáradtunk és lassan lexarjuk az egészet.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #210180 üzenetére
Minden csak erőnlét kérdése, anno amikor tényleg volt időm bringázni (se kutyám se macskám), senkihez nem kellett alkalmazkodni, csak mentem amerre akartam, volt, hogy a hét minden napján a Budai-hegységben voltunk. Engem az XC jellegű bringázás már 20 évvel ez előtt sem igazán érdekelt, 2005-ben építettem az első össztelós gépem, egy kona stinky dee-lux-ot. 180mm rugóút elöl-hátul, a súlya 17-18kg biztosan megvolt. Rugós Marzocchi 66 villa, Fox DHX 5.0 tekercsrugós DH tag, itt aztán lock-ot hiába kerestél. Bár strava nem volt még akkor, pontosan nem mértem a szinteket, de simán egész nap elvoltam, rengeteg hegyet megmásztam azzal a sár nehéz, hintázó döggel. Akkor alám raktak volna egy mai modern trail vagy enduro gépet, nem hinném hogy a 2000-3000m szint és 80-100km terep különösebb gondot okozott volna. Aztán ahogy szépen csökkentek a bringázások, úgy ment el az erőm is. Voltak jobb időszakok amikor egész jó erőnlétben voltam, de már meg sem tudtam közelíteni azt a fizikumot ami volt 2005-2007 környékén. Nyilván ez is egy döntés, hogy már nem a bringát helyeztem minden elé. A Trail/Enduro ma is érdekel, sőt, tulajdonképpen csak ez érdekel ha kerékpározásról van szó, de nekem biztosan nem fér bele az életembe az a szintű edzés, amivel én megint mosolyogva tekerem meg az 1500-2000-es szinteket valami dög fully-val. Erre max XC-vel látnék esélyt, de az meg nem érdekel. Ezért a lehető legjobb kompromisszum nekem az E-Enduro, edzés így is megvan azért, 1500-2000m szinteket E-Enduro-val sem tekersz meg mosolyogva ha full edzetlen vagy. Megvan az élmény, hogy felmegyek mindenhova, nekem ez elég. Én úgy vagyok vele, hogy szezonban csak hétvégente megyek (jó esetben), de akkor egész napra, valahogy nekem soha nem jöttek be ezek a lopott pár órák reggel, este, bármikor, úgy szeretek elmenni bringázni, hogy akkor engem mindenki hagyjon békén, megyek reggel és ha úgy érzem este érek csak haza. Nekem valahogy ezek az egész napos kötetlen túrák jönnek be. 1200-2000m szint és 60-100km között vannak ezek a tekerések, közben egy kényelmes kajálás, pár sör. Van ismerősöm aki nem hogy a 2000m szintet, 3 szor megcsinálta már a Saltz A távot 7000m szint 200km táv. Persze ő alapvetően XC-s és országútis arc, de még is azt mondta, ha Enduro-t venne, az E-bike lenne. És nem feltétlen azért, mert egy Enduro-val most ne tudna menni 1500-2000m szintet, hanem mert még belőle is sokat kivesz ahhoz, hogy lefelé is élvezetes maradjon.
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz MPowerPH #210280 üzenetére
Illetve a másik oldalról a vevő miért venne meg egy drága pedált, ha ő nem is olyat használ? Azért, ahogy te is írod, egy jó minőségű pedál ára már szabad szemmel látható összeg egy drága bringa esetében is.
Markolat hasonló téma, én az MTB-vel viszonylag keveset megyek, ott jó a gyári, a cross trekkinggel viszont majd megpusztuktam, hogy nem tudom úgy fogni, ahogy kényelmes, arra kellett vennem egy szarvacskás markolatot. Persze spóroltam, és valami kínai fos lett, szóval kénytelen leszek valami normális verzióban megvenni ugyanezt, mert igaz, hogy negyedannyiba került, mint egy ergon, de hozzáérni is kellemetlen. Országútin meg eleve ott a bandázs, abból a gyári mindig jó, azt akkor cseréled, ha elhasznàlódik.
Az ülés szerintem nem ilyen kritikus, egy normális gyári ülés kiszolgálja a felhasználók 90+ %-át. Akinek töri a seggét az ülés, az az estek nagy részében nem az ülés hibája, hanem az edzettség hiánya.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
parandroid
nagyúr
válasz MPowerPH #210311 üzenetére
Amire tervezed, arra szerintem így, ahogy van ok. Bár hogy gyerekülést hogy raksz rá, azt nem tudom, de biztos megoldható.
Amúgy nekem mindig fenntartásaim vannak azzal kapcsolatban, hogy veszünk valamit, aztán mindent lecserélünk rajta. Nem lenne jobb inkább rögtön venni egy tiagrás modellt? Tárcsafék meg szerintem ezen a szinten szerintem teljesen fölösleges (egy drága tárcsafék meg egyenesen túllövés egy ilyen bringán), egy jó felnifék is bőven megfogja ezekkel a virsligumikkal, kizárt, hogy a fékerő szűk keresztmetszet legyen. Nem baj persze, ha van, de nagyobb a választék, ha ez nem szempont.
Nem mellesleg felmerül a klasszikus kérdés: erre a felhasználásra miért országúti, miért nem cross trekking? Esetleg fitness?
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz MPowerPH #210316 üzenetére
Országúti, meg mtb alkatrészeket szerintem nem lesz ilyen egyszerű keverni, de nemigen értek hozzá. Amit te akarsz vele csinálni, ahhoz tök fölösleges megvenni ezt a bicajt, kb mindent ledobsz róla, csak a váz/kerék/ülés(?) marad, azért kár kiadni 140k-t.
Amúgy az irány nem rossz, valami gravelesebb, erősebb fitness lenne az ideális. Én asszonynak egy canyon roadlite-ot vettem, azon gyárilag 30-as gumi van, szerintem a 35-ös még beleférne, emellett 2x-es sora (tiagrával elsőrangú lenne). Van ennél jobb bicaj, nyilván, de ennél többet nem akartam erre költeni. Kár, hogy nem használja, mindig csak a hülye trekking. De ha egyszer azon érzi jól magát. Szóval így is lehet, hogy kidobott pénz volt. Tavasszal kap még egy esélyt, vagy a lányomat próbálom rábeszélni, hogy járjon vele, ha egyik sem használja, megy ebayre.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
őstag
válasz MPowerPH #210311 üzenetére
Én azt mondom, hogy ha van hozzá cuccod, akkor ez teljesen jó választás, ennyi pénzt megér szerintem , most nem nagyon van olcsóbb ilyen gép.
A fékváltókar, váltást biztos el tudod passzolni, ha kell, ha nem akkor meg megmarad tartalékba.... erős váz karbon villa, arra szerintem jó amire akarod Asszonynak...
ha még a színét is jóváhagyja, akkor sínen vagy!!!.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
parandroid
nagyúr
válasz MPowerPH #210334 üzenetére
22kg az nem fitness. Egy fitness bike az elvileg egy egyenes kormányos országúti. Ami neked kéne, az kb egy egyenes kormányos gravel. Vagy egy könnyű cross trekking, mint amilyen a cube nature, vagy amilyen a cube cross (pro) volt, amíg létezett ez az ág. Aztán le lehet dobni róla a telót mondjuk egy karbon villáért, egy könnyű, gyors gumit rá, és máris épp csak 10 kg fölött van.
Árban meg: csodák nincsenek. Ha jó felszereltséggel akarod, akkor 1000 eur körül kezdődik bármi. Alkatrészenként összerakni meg tuti még drágább, mint egyben venni, főleg, ha találsz használtat. Értem, hogy van otthon hozzá sok minden, de azokat is egyszer már kifizetted, plusz számold bele az időt, energiát, ami elmegy, mire összerakod. Nyilván van olyan, akinek ez is kikapcsolódás, nekem ez csak fölösleges stressz, mindig csak idegeskedés, meg szopás van vele, ha valamihez hozzá kell nyúlni. Utálok szerelni, de alap dolgokat megcsinál magának az ember, mert sokat kehet vele spórolni (defekt, váltóbeállítás, kenés, pedál, kormány, vagy üléscsere, esetleg kopott sor, lánc cseréje, ilyen alap dolgok mennek). Fékhez, telóhoz, bovdenezéshez én biztosan nem nyúlnék, ahogy csapágyakhoz, hajtáshoz sem. De nyilván mind mások vagyunk.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz MPowerPH #210341 üzenetére
Építkezni belőle semmilyen bringa nem éri meg. Pont ezt mondom. Jó, nálad most pont összegyűlt egy csomó minden, de a levetett alkatrészekkel megint mi lesz? Kidobod? Eladni azt sem lehet majd, sőt, alsó kategóriás cuccokat pláne nem.
Szóval akkor már inkább tényleg várni kéne egy vázra. Kerékszett talán még gyakrabban van is akcióban.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz MPowerPH #210374 üzenetére
utánfutó esetleg? feltéve, ha oviban ott lehet hagyni, és ugye haza is anya hozza. a kölykök imádják, mondjuk helyigényesebb is.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #210422 üzenetére
Az combos! ... szép idő volt!
TomMusic... a láncvilla aljára legfeljebb akkor csapódhat fel ha elől-hátul a legkisebben lejtőzől. 🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
TomMusic
őstag
válasz MPowerPH #210445 üzenetére
Igen azthiszem a squirt-öt is elvileg hagyni kéne kenés után hogy megszáradjon. De hát mikor tekerés előtt jut eszembe hogy kenni kéne..
Valószínűleg még annyi retket se szedne össze.
Esőben sose tekerek, illetve nedves körülmények között is csak ritkán.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
őstag
válasz MPowerPH #210432 üzenetére
picit DIY módszer, de fel kell lógatni a féket (leszedve a bringáról, ha lehetséges, mert nincs áthúzva a vázon) úgy, hogy lehetőség szerint az egész fékcső függőlegesen lógjon, és a nyereg ne érjen a földig
ha ez megvan, akkor a féknyeregtől kezdve el kell kezdeni ütögetni apró ütésekkel (nem kézzel, hanem valami keményebb tárggyal) hátha a bubi megindul
a féknyeregnél az ütögetős módszert nem árt egyébként más, nem a bringára rögzített helyzetnek megfelelő szögben is elvégezni
tudom, hogy elsőre prosztó módszernek tűnik, de általában működik“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- SUSE Linux
- Opel topik
- Robogó, kismotor
- Óra topik
- További aktív témák...