- Plazma TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Gaming notebook topik
- Házimozi belépő szinten
- Androidos tablet topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
it A SoftBank szerint nehéz a munkája a call centerek dolgozóinak, ezért olyan AI-megoldásokkal segítenének, amelyek az ideges telefonálók hangját egyszerűen átalakítják nyugodt stílusúra.
-
Konzolokra is megjelenik a The Glass Staircase
gp Alig néhány nap múlva PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re is elérhető lesz a program.
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
válasz Teasüti #28061 üzenetére
Alapesetben elég nehéz átmenni egy zebrán az úttesten átkelve, ha előtte nem voltál szabálytalan.
Ez nem feltétlen van így. Itt Szegeden több helyen van közös kerékpárút a gyalogosokkal, ahol ugye ilyen tábla van (26/d). Majd a zebra előtt közvetlenül egy (26/f), a zebra után pedig ismét egy 26/d... Tehát ilyenkor nincs elsőbbségem kerékpárral a zebrán, mert nincs rajta kialakítva külön kerékpáros átkelőhely, viszont végig szabályosan közlekedtem.
-
tatabike
őstag
válasz Teasüti #28061 üzenetére
Akkor is mehet a bringás járdán, ha főútvonal mellett teker, és még nincs 12 éves...
Ez a zebrás-hülyeség meg mindig előjön, pedig tényleg nem tiltja semmi a zebrán átkelést kerékpárral, és még csak előtte szabálytalannak sem kell lenned, ugyanis akár az úttesten is haladhattál előtte, nem kell ahhoz a járdán menni, hogy a zebrán kelj át a túloldalra. Elsőbbséged nincs, az biztos. Ahol Rád húzhatják, hogy mégis szabálytalan vagy, az akkor fordulhat elő, hogyha lakott területen kívül csinálod ezt. Mert ott a szabályok szerint le kell szállnod, és áttolnod a kerékpárt, ha balra akarsz kanyarodni, ha van zebra, ha nincs.
Ehhez kapcsolódik a gépjárművezetők szokásos beugrató kérdése, hogy meg szabad-e fordulni személygépkocsival a zebrán? 10-ből 9 rávágja, hogy nem, pedig de. Nem tiltja azt sem semmilyen jogszabály, ha adottak a feltételek a manőver biztonságos elvégzéséhez, ugyanúgy megfordulhatsz autóval a zebrán, mint az út bármely más szakaszán, ahol ez külön nincs tiltva. Ezért sem értem, miért akadnak fent egyesek a zebrán kerékpárral átkelő közlekedőkön. Viszont ha az úttesten tekersz, és nem tud megelőzni, mert nincs hely, akkor Rád kiabál, hogy miért nem a járdán bringázol. Találkoztunk NightRide-on olyan taxisofőrrel, aki a Wesselényiben nem tudott megelőzni minket, mert ugye szűk a hely, végig dudált, mint a barom, aztán a zsinagógánál az utca végén megállt, odament az ott ácsorgó rendőrhöz, és felszólította, hogy "zavarja fel a bringásokat a járdára, mert nem lehet Tőlük közlekedni..." Normális?Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
tatabike
őstag
válasz Teasüti #28097 üzenetére
A Kresz ismeri a megfordulás fogalmát, nem? Akkor miért ne fordulhatnék meg a zebrán kerékpárral? Meg ki írta, hogy "keresztbe vágom a kerékpárt", nem kell hozzákölteni, úgy értettem, hogy ha adottak a feltételek.
Alkohol
Az a baj, hogy mindenki a bírságtól fél, nem pedig attól, hogy bajt okozhat. Szomorú, hogy az embernek nem a saját és mások testi épsége jut eszébe az ittas vezetés kapcsán, hanem az, hogy mennyire büntetik, ha elkapják...
[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
tatabike
őstag
válasz Teasüti #28100 üzenetére
Bocs, de ez tipikus demagóg szöveg volt. Az nem fog megelőzni egy balesetet, mert van biztosításod. Egy törött kéz akkor is törött kéz lesz, nincsenek csodák. Ha meg kiderül, hogy valaki ittas volt, akkor a biztosítással is kitörölheti nagyrészt...nem folytatom.
Ez olyan, mint amikor a Gundel Takács Gábor reklámozza az utasbiztosítást, hogy csak azzal utazik nyaralni, mert akkor biztonságban tudhatja a családját. Na persze, a bűnözőknek, a baktériumoknak meg a cunaminak le van adva a drót, hogy ide egy olyan család jön nyaralni, akinek biztosítása van, ezért nem bántani, nem megfertőzni, nem elmosni...
Nem attól lesz valaki nagyobb biztonságban, mert van biztosítása. Hanem a felelősségteljes gondolkodástól és cselekvéstől, és abba az is beletartozik, hogy nem csak én vagyok...[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
tatabike
őstag
válasz Teasüti #28107 üzenetére
Én nem anyagi kárról beszéltem. Van olyan kár, amit pénzzel nem lehet kiváltani. Ezért írtam, hogy egy biztosítás nem megoldás mindenre.
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
Solad
őstag
válasz Teasüti #28111 üzenetére
A nem anyagi károk azért nem anyagi károk, mert nem lehet őket pénzben megtéríteni, és itt nem a lelki sérülés a fő gond.
Miután elütöttek, kaptam 2 milliót. volt azóta négy műtétem, köztük két olyan hogy 8 illetve 10 hétig nem állhattam utána lábra, és lényegében elő vagyok jegyezve térdprotézisre olyan 40-45 éves korom körül.
A fájdalomról és funkciócsökkenésről nem beszélek (arról meg főleg, hogy a lábammal keresem a kenyerem).
Te melyiket választanád? a pénzt vagy az egészséget?
Félre ne érts, tiszteletre méltónak tartom, hogy van felelősségbiztosításod, de ne takarózz vele úgy mintha megoldás lenne a biztonságos és körültekintő közlekedés helyett. Nem beszélve arról, hogy baleset esetén ha véletlenül lesz némi alkohol a véredben, ne legyenek kétségeid afelől hogy a biztosító meg fogja próbálni behajtani rajtad a kifizetett biztosítási összeget.
Szerk: a fejlámpához:
Néhány hónapja majdnem elütöttem egy sötét ruhás bringást akinek az összes világítása egy fejlámpa volt. Épp másfelé nézett és nem láttam belőle semmit, kb öt centin múlt hogy találkozzunk. Vallom hogy a fejlámpa önmagában nem elég[ Szerkesztve ]
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
tatabike
őstag
válasz Teasüti #28115 üzenetére
Halt már meg bringás is mert elé lépett egy gyalogos, és halt meg gyalogos is, mert elütötte egy bringás. És ezek nem erősen sarkított példák, hanem megtörtént esetek. Az áldozatokat pedig nem vigasztalja, hogy az élet kemény, és 10ezer balesetből egy végződik így. Erre nem lehet alapozni, ezt nem lehet mondani senkinek, hogy azért nyírtam ki a fiadat/lányodat/rokonodat mert az élet kemény. Ezt Te sem gondolhatod komolyan.
Amiket Te emlegetsz, azok talán a második világháború keleti frontján megállták a helyüket annó, de nehogy már úgy kelljen kimenni mindenkinek az utcára mondjuk itthon napjainkban, hogy bármikor meghalhat, és ezt vállalja is fel...Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
Solad
őstag
válasz Teasüti #28115 üzenetére
Arról hogy a vétkes károkozás kérdéskörében irreleváns a felelősségbiztosítás megléte. Nem működik a "nem gond, a biztosító majd kifizeti" elv.
Nem számokról és eshetőségekről, hanem elvekről beszélgetünk. Tökmindegy hogy egy bringás tud nagyobb kárt okozni vagy egy autós.A magam részéről pedig úgy gondolom, hogy teljesen mindegy hogy egy átlag képest hol állnak a kerékpározó képességei ittasan. Ha a saját józan képességeihez mérten elmaradnak, akkor vétkes.
(#28118) Teasüti Magam sem állítottam hogy nem közlekedsz körültekintően és biztonságosan
[ Szerkesztve ]
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
tatabike
őstag
válasz Teasüti #28118 üzenetére
Nem is arról volt szó, hogy Te veszélyes lennél másokra, és nem közlekedsz normálisan. Csak az elveiddel van a baj, de azokkal is csak elméletben, mert hidd el nekem, a gyakorlatban ezek eszedbe sem fognak jutni, ha meglátsz egy kamion pótkocsin némi agyvelő és egyéb emberi maradványokat. Nagyon hirtelen át tudja az ember olyankor értékelni a világról alkotott nézeteit. Tapasztalat.
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
-
-HajTömeg-
őstag
-
tatabike
őstag
válasz Teasüti #28169 üzenetére
De írhattál volna 20-ból 10 autóst is... nekem ilyen átlag jön ki. Van, aki meg az arcába villogó lámpát sem veszi észre 5 méterről, és simán kihajt eléd egy mellékutcából. Az a bajuk, hogy a berögzült szokásaik szerint ha nem látnak se jobbról se balról közeledni két 70 wattos H7-es halogénizzós lámpát, akkor azt hiszik, nem jön semmi. Meg vagy lőve, ha azt akarod, hogy lássanak Téged, akkor az arcukba kell erős fényt küldeni, de ha nem akarod ilyenekkel hergelni az autóst, és korrekt kis piláccsal nyomulsz, akkor meg nem vesz észre, és azt fogja mondani, azért csapott el, mert nem voltál kivilágítva.
[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
tatabike
őstag
válasz Teasüti #28172 üzenetére
Lehet ebben is valami. Mondjuk az a Skoda Octavia sofőr biztos észrevesz, aki az elég gyér megvilágítású Kozma utcában úgy előz meg majdnem minden éjjel fél 11 körül, hogy már 200 méterre mögöttem elkezdi nyomni a dudát, és csak amikor elzúg mellettem 90-nel (60-as tábla van kitéve), akkor hallgat el. Már gondolkodtam rajta, hogy esetleg egy alkalommal kiejtek egy féltéglát a kezemből, mikor mellém ér, de nem tudom, hogy egyedül van-e, meg nem az én stílusom...
Van az a vicc is a két fényszóró és a bringás esete kapcsán...
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
Pikkolo^^
addikt
-
fpeter07
veterán
válasz Teasüti #28107 üzenetére
Nem ajánlás kérdése, hanem PH-s jeligével élve különösen ajánlott a felelősségbiztosítás. Koccantam egy autóval, keletkezett rajta néhány karcolás (persze luxusautó volt), és ha nem fizet a biztosító, akkor a bringám árának többszörösét kell befizetnem...
Legjobb lett volna eltekerni, mielőtt kijönnek a szervek, csakhát a nyakam elég nagyot kapott. -
HollyBoni
veterán
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Teasüti #28061 üzenetére
"Ezt elmagyaráznád nekem? Először hallom ezt az azonos nyomásos dolgot. Vannak kétségeim, de először meghallgatnám a te magyarázatodat. "
Azonos nyomás mellett a szélesebb gumi kevésbé deformálodik. Ugye azonos nyomás és azonos terhelő súly mellett ugyanakkora felület fog "belaposodni". Viszont egy szélesebb gumi ezt a felületet kisebb deformáció mellett fogja elérni. Maga a deformálódás energiát igényel, ami végeredményben lassítja a biciklit. És mivel egy vékonyabb gumin nagyobb mértékű a deformáció, ezért nagyobb energiát igényel a hajtása. Részletesebben: [link], az első kérdés és rá a válasz.
De. Mindez csak laboratóriumi körülmények között működik. Ahhoz, hogy egy vastagabb külső ugyanolyan nyomást kibírjon, mint egy vékony, exponenciálisan több anyag kell bele. Tehát ahhoz, hogy mondjuk egy 38mm széles gumibe bele tudj tolni 10 bart, irreálisan nehéz gumik kellenének. Ezért gyakorlati haszna és értelme nem nagyon van a dolognak, csak elméleti fejtegetés, ami max arra jó, hogy megzavarja az ember vele a kezdőket (ugye pont ezért is hoztam fel, poénból).
Illetve ott lehet értelme, hogy amikor városi biciklit rak össze az ember, akkor még ha hajlik is az outi vonalhoz, akkor se érdemes 23-as külsőt feltenni, sokkal többre megy egy 28-32-essel (vagy a legszélesebbel amit elbír a váz). Mert amit nyer a nagyobb nyomáson, azt elveszíti azon hogy elpattog a kerék, ami plusz deformáció és emiatt plusz veszteség (vékonyabb keréknél: deformálódik elpattanásnál, majd deformálódik leérkezésnél. Vastagabb kerék nem pattan el, ezért csak egyszer deformálódik). És igaz, hogy még így is előnyben lesz a vékonyabb külső, csak nem nyer vele annyit, amennyit a kényelmen elveszít. -
Realradical
őstag
-
torzo
Ármester
válasz Teasüti #28391 üzenetére
Itt valami akkor nem stimmel. A lánc-racsni nyáron 6 ezer, télen 4 ezer kilcsit bír ki nálam. 4000 alatt két lánc, az durva. Vszeg gagyi a lánc, amit használsz.
Sanzi 89 Valószínűleg berágódott a munkahenger, legalábbis motornál, autónál ez szokott bekövetkezni. Utána kell járni, van-e hozzá javítókészlet (karmantyú). Szétszed, dugattyú ki, kipucol, karmantyúcsere, összerak, újra jó. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
torzo
Ármester
-
tatabike
őstag
válasz Teasüti #28391 üzenetére
20ezret tekerek kábé évente, ez most két bringa között oszlik meg.
A kontrást, a régi futárbringámat, azt tényleg csak egy évben egyszer szedtem szét atomjaira, semmiféle karbantartást nem csináltam rajta, csak hajtottam, úgy volt megépítve, hogy ki kell bírnia, és kész... Évente cseréltem a tányért, a láncot a hátsó fogast és a monoblokkot, ami kb. 20ezer forint költséget jelentett összesen, és 20ezer kilcsit is ment el ezekkel a cuccokkal. De ezt nem lehet soksebis műszerekhez hasonlítani, ez egy faék szerkezet, vastag, mindig vonalban futó lánc, jóféle, vastag alu-tányér váltáskönnyítő vállak és bemarások nélkül, és a hátsó fogaskerék is majdnem 2x vastagabb, mint a többsebis cuccok, egy 7 sebis lánc rá se menne pl. A hátsó agy kb. 50ezret bírt ki, de akkor is csak a belsejét cseréltem ki, a palástja kibírt még egy 50-est az új belsővel, és mivel nem kopott a felni, az is kibírta a 2x50ezret (Vuelta Airline Four). Magas, vastag, nehéz mint a dög, de agyonvághatatlan. A kontrás agy egy cseh Granat, a bele meg Raleigh volt.
Mostanában jó rá az olcsóbb cucc is, amivel 10ezret megy el. Acéltányér, gagyibb lánc, egyszerűbb monoblokk, a hátsó kontrás Granat agyak már sajnos nem olyan jól bírják a strapát, mint régen.
A trekkingen semmi extra, most a fentebb már tárgyalt saját berhelésű acéltányér egy Exage oúti hajtóművön, egy öreg, de új állapotában feltett Favorit lánc, egy régről megmentett, párszáz kilométert futott szintén Favorit 4 sebességes fogassor. Már közeleg a 10ezer, eddig semmi hiba. Elvileg nyár végéig kihúzza.
Nem költök ilyesmire, csak amennyit muszáj. A drágább nem feltétlenül tartósabb, sőt, inkább nem az. Régi, elfekvő cuccokból szeretek venni öreg dolgokat, azok még becsületes munkával készült, megbízható szerkezetek.[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
-
torzo
Ármester
válasz Teasüti #28414 üzenetére
Engem úgy neveltek, hogy a lánc-racsni egyszerre száll a kukába. Ha nem ugrik a lánc, minek foglalkozol vele? Nem kell azt lecserélni, akármekkora is a nyúlás, ezeknek egyszerre kell elkopni és akkor az van, amit írtam. Volt, hogy rá akartak beszélni lánccserére, merthogy már megnyúlt. Nem. Megvártam, amíg a racsni is megadta magát (2-3 ezer kilcsit gurultam még így).
-
tatabike
őstag
válasz Teasüti #28439 üzenetére
Kár, hogy nem fotóztam le a KTM-vázamat, mielőtt kidobtam. 3 év alatt ment tönkre a városi "utakon", teljesen elrepedezett a felső és az alsó cső a fejcsőnél lévő muffok mellett. Pedig acél váz volt, igaz, 30+ éves, de akkor is... Igénybevétel szempontjából néha rosszabb a kiépített út, a földút legalább puha...
Hát igen, a szíjhajtás nem olcsó. Véleményem szerint egy olyan vázat nem érdemes megnyitni, amire érdemes szíjhajtást tenni. Egy noname, nehéz acélra meg minek?
[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
tatabike
őstag
válasz Teasüti #28439 üzenetére
Ja, V-féknél van az a trükk, hogy kívül és belül nem egyforma vastagok azok a domború és homorú alátétek. Általában kívül van a vastagabb. Cseréld meg, tedd belülre a vastagabbat és közelebb kerül a felnihez...
Fékhíd-buzerálás témában mentek a privátok képekkel az illetékeseknek.
Bianchi vázért nem sok a 40. Tudok 100 felett is bőven régi acélvázakat. Nem hiába kerülnek annyiba, némelyik vetekszik az alu vázak súlyával...
[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
tatabike
őstag
válasz Teasüti #28679 üzenetére
Gondolom a fékpofáknál is van egy határ, hogy ne lehessen túlságosan messze a fékezőfelület a féktesttől, mert akkor már nem lenne biztonságos. Valószínűleg a vázad inkább tárcsához lenne jó, nem?
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
gergo5991
őstag
válasz Teasüti #28698 üzenetére
Nem tudom, mi akar ez a nagy fékezési dolog itt komplikálódni, én elég sok biciklin ültem, mindegyiken más fék volt, és a fék úgy működött, ahogy én azt irányitottam. Akkor álltam meg, amikor én megakartam, akkor lassítottam és úgy, ahogy én akartam. Nem értem mit kell ezt ennyire komplikálni. A bicikli vásárlásnál nekem soha nem a fék volt a fő célpont, sose néztem milyen fék van rajta, mert ha kell akkor minden fékkel meg lehet állni. Lehet én vagyok ilyen régi módi hogy nem értem némely dolgok mitől jobbak ha drágábbak, mitől jobb egy fék ha 200 euró, nem pedig 50-60 euró. Én úgy gondolom, a biciklin a féket ki kell érezni hogyan működik, megszokni pár nap alatt, és innentől tökéletesen fog működni.
-
gyulank
addikt
válasz Teasüti #28698 üzenetére
A defektnek annyi köze a típushoz, hogy nem mindbe megy bele mindegyik méret, és minél vékonyabb, annál könnyebben eshet meg. De ennyi erővel a féknek meg végképp semmi köze a bicikli típusához.
A kocsis hasonlatnál is biztos meg lehet tudni, melyik az erősebb, melyiknek jobb a hatásfoka, melyik fogyaszt kevesebbet, melyikbe lehet "bepakolni" annyi személyt és/vagy tárgyat, amennyit gondol, hogy egyszerre szeretne elvinni, ha úgy alakul, melyiknek jobb az aerodinamikája, melyik gyorsabb, melyik rázósabb, melyik kényelmesebb.
Csak BMX-em, és MTB-m van. Szóval montim már van. De engem járműként érdekel, mert abból, hogy rámondom, hogy többnyire aszfalt hegyet mászok meg, és gurulok róla, de néha mennék erdőbe is az nem mond igazán semmit senkinek. Egyrészt, mert amikor épp aszfalton megyek, ott akarok legkönnyebben, leggyorsabban eljutni valahová, ha földúton, akkor ott. Ez az arány meg bármikor változhat 100/0-0/100% között, és csak akkor tudhatom, hogy melyik lenne jó, ha tudnám, hogy ha valamelyik utat favorizálom, akkor annak az előnye mennyi hátrány a másiknak, és fordítva. Ebből el lehet dönteni, hogy soknak tartom-e azt a sebesség, nyomaték, súly változást, ami a másik úton tett teljesítmény rovásán van, ehhez az úthoz hozzájáruló előnyeihez képest.
ASRock Z370 Pro4+i3-8100+32GB Windows 22621.3527 Ubuntu 24.04 x64
-
-
gyulank
addikt
válasz Teasüti #28706 üzenetére
De pár napja azt írta valaki, hogy nagyon fel kell fújni, és akkor vagy átpattan a dolgokon, vagy a dolog pattan oldalra, és hogy túlfújással a felnitől kapható defekt lehetősége is csökken, csak ugye sokkal rázósabb úgy.
ASRock Z370 Pro4+i3-8100+32GB Windows 22621.3527 Ubuntu 24.04 x64
-
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO City Fire - Tűzoltós készletválogatás
- MATTEL Barbie - Gloria Estefan (HCB85) BONTATLAN
- MATTEL Barbie Día De Muertos Ken 2022. BONTATLAN
- MATTEL Witcher 3 Wild Hunt Mega (LEGO) (LED világítással) BONTALAN -66% AKCIÓBAN
- MATTEL Barbie - Color felfedő neon batikolt ajándékkészlet (25HCD29) BONTATLAN
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen