- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Milyen TV-t vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Melyik tápegységet vegyem?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #293248 üzenetére
eltérő igényekről beszélhetünk itt, a nuroadot "outi módban" 32-es gumival használom, de a következő külső az 35-ös lesz
a monstercrosson meg 2,2"-es race king van, ez a "gravel" gumim innentől
-
Ringman
nagyúr
válasz Because #293260 üzenetére
Nem sokkal nehezebb mint bármelyik neves acélváz
2 kiló alatt vannak a tárcsafékes modellek is (villa nélkül), top felnifékesből 1700g alatti vázak is voltak, wilier superlegera is ott körül van.a tange PG csöves túrabiciklim az elég nehéz, villával talán 3,5 kiló fölött volt (de ezek szerintem 140-150 kilóra lettek tervezve), de nem emlékszem már rá, szerintem nem írtam fel sehová. nyárra felrakok rá egy 40c-s külsőt, sajnos nem megy a tubeless.
-
Ringman
nagyúr
válasz Roland861010 #293415 üzenetére
gravel esetén átütős + hidrós fék alá nem mennék (saját tapasztalat alapján).
használtan kb 300-tól már lehet kifogni ilyen modelleket.
185 cm-es testmagasságnál kb 55-56 cm felsőcsőhosszal rendelkező bringákat nézz elsőre.
-
Ringman
nagyúr
válasz Roland861010 #293500 üzenetére
ezt néztem én is, de neten nem találtam ilyen fényezésűt, szerintem újra lett festve, de ez nem kizáró tényező.
-
Ringman
nagyúr
válasz vallas #293487 üzenetére
okés, hogy bovdenes fék, de nekem volt olyan, és nem volt vele gondom, az az én tikkem volt, hogy átszereltem hydrósra.
szerintem hatalmas előrelépés a hidrós fék, ugyanez volt a nuroadon -tiagra+ trp spyre (ami dual piston, a jobbak közül való), konkrétan ég és föld (pedig szerviz is állította meg én is) a kettő.
pl a mecha fékkel használhatatlan ashima tárcsával (félfémes betéttel hátra mertem feltenni) is harap, egy ujjal is tudom blokkolni a kereket.szubjektív, de szerintem tavaly el sem csapnak, ha már a hidrós ultegra szett lett volna a bringán, mert hamarabb meg tudok állni.
lehet a hibrid fék jobb, de max paul clamper v growtac fékkel vállalnám be a bovdenes fékrendszert, abból meg 2 db annyiba kerül, mint a keresett használt bringa.
-
Ringman
nagyúr
válasz Roland861010 #293510 üzenetére
igen, kb erre jó, vagy városon belül elugrani valahová.
-
Ringman
nagyúr
válasz MPowerPH #293532 üzenetére
igen, raktak már fel nekem és segített tehermentesíteni (térd ill. váll-rotátor, mind2 húzódás/rándulás volt), nálam masszőr rakta fel (de ő is részt vett előtte képzésen, tanulta, hogy kell), de max pár napig kéne rajta lennie, nem hosszú távú megoldás
hogy mennyire placebo volt, azt nem tudom
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz lsebestyen #293558 üzenetére
az jó kezdés, min. 10 centivel lejjebb legyen a kormány az ülésmagasságnál.
használt felnifékes outiknak kezd értelmes ára lenni
-
Ringman
nagyúr
válasz user2 #293566 üzenetére
tesztek szerint vannak szarabbak is, na azok nem tudom milyenek lehetnek.
érdekességképp egy összehasonlítás a fékezés kényelmességével/könnyedségével (mennyi erő kell, hogy fogjon) - koskormányos fvk-oknál elég nagy a különbség:
Brake LEVER Force Measured -
Ringman
nagyúr
válasz Roland861010 #293571 üzenetére
tele van a testbike bolha 56-os outikkal
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #293573 üzenetére
Arra figyelj, hogy melyik fék melyik oldalon van, a briteknél alapból fordítva szerelik fel.
bovdenes féknél szerencsére az könnyen orvosolható -
Ringman
nagyúr
kb másfél órája szívok 2 külsőcserével, egyszerűen nem tudom úgy összerakni, hogy ne legyen benne tojás (függőleges értelemben is), 2 külsővel is próbáltam (tufo speedero és swampero) - alesa hagyományos peremes felni + belső, oldalfal be van szappanozva. nehezítésként csak leengedve lehet felrakni a külsőt a cantifék miatt.
kukázzam a hagyományos felniszalagot, hátha az a baj?
a butil belső papíron csak 32c-s külsőhöz jó, de szerintem ez nem lehet probléma, próbaképp is csak 5 barra fújom fel a kereket.tippek?
-
Ringman
nagyúr
válasz dom1n0 #293577 üzenetére
nekem kb s-es kéne, az 530-as stack az elég meredek 730 mm-es nyeregmagassággal, kb 6 cm-rel lejjebb kéne raknom a fvk-t a bringán a jelenlegihez képest, hogy ki tudjam próbálni, riser-barral meg érdekes lenne az összkép
majd mérek, hogy a jelenlegi bringán -17 fokos stucnival össze tudom hozni, de lehet hogy nem.+ az összes többi bringám shimano, ott legalább tudom cserélgetni a cuccokat, így új bringánál is az a preferált.
-
Ringman
nagyúr
válasz fulton #293590 üzenetére
minimális van, az is az hiszem a hátsó kerékben, de nem akkora, hogy ekkora imbolygást okozzon, az eddigi külsővel rendben futott (amennyi külpontosság volt, az belefért, bringán ülve nem lehetett érezni)
az első fut nagyon szarul.
szerk:
szappanos vízzel volt síkosítás eddig, meg igazgatás is. sokkal jobban futott a dt 1800-as szetten, amiről leszedtem (ott tubeless volt)[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #293595 üzenetére
a gravelek valóban drágák, outi jobb árban van, pl. 2700eur volt múltkor ez a di2 105-ös bmc roadmachine
Másrészt a gravelek geója nekem nagyon fura, nem biztos, hogy szeretném, a kormány is idétlen,
kormányt nem nagy valami lecserélni (ha nem azon keresztül kábelezték a fékcsövet), én is outi kormánnyal használom.
a geo azért szokatlanabb, mert kb 15-30 mm-rel hosszabb a váz és annyival rövidebb a stucni. (na meg 1-2 cm-rel magasabb, de legtöbbször azt hézagolóval meg lehet oldani) -
Ringman
nagyúr
válasz dom1n0 #293603 üzenetére
amúgy a stack önmagában nem jelent még semmit, 15-25 mm-t eleve emelhet rajta a kormánycsapágy, ha kúpos, a stucni befogója kb 40 mm, ennek a felét még hozzá kell adni. ki szoktam szerkeszteni cad-ben, hogy hova jönne ki a fvk fogáspontja.
a bringákat is egy "virtuális" stack-reach kettősre szoktam megnézni, a decás fotón ez van, a 65 mm függ. komponensét adhatod hozzá megadott stackhez.
a fotón lévő beállítássokkal a tényleges stack 62 mm-rel nagyobb a reach meg 19 mm-rel kisebb (nyilván ez becslés, a fotók torzítanak picit persze)
a 73 cm-es nyeregmagasság függőlegesen csak 70 centi, így kb 70 - (53+6) 11 cm lenne stucni eleje és a nyereg között magassági értelemben, egy negatív stucni még emelne ezen másfél centit amúgy, a fvk tetejével is lehetne még játszani, vsz. ott is kb 1-2 cm-t feljebb lehetne tornázni az "érzékelt stacket". -
Ringman
nagyúr
válasz dom1n0 #293615 üzenetére
na lejjebb raktam a stucnit kb 3 centivel, tekerhető, de 2 óra bringázás után érzem a csuklyásizmomat rendesen.
lehet ezzel párhuzamosan hosszabbra is kéne hagyni reachet, és/vagy még lejjebb tenni a stucnit/kicserélni a -17-esre? valahogy nincs összhang most, meg szokni kell.
+ egyszerre csak egy dolgot kéne állítani, de
- lejjebb raktam a stucnit
- nyerget is most cseréltem az alisról próbaképp a pro turnix performance nyeregre, így nem pont ugyanott van az üléspont, mint eddig
- kipróbáltam a gore c5 betétes alsót, szerintem 2 méret között vagyok, kicsit nagy fenékben, de combban meg jó, hatalmas pro: lehet úgy is vizelni, hogy nem veszed le a kantártszerk, hogy labas is legyen:
[ Szerkesztve ]
-
-
Ringman
nagyúr
válasz DonThomasino #293680 üzenetére
megbízható, de a szállítási időt fenntartással kell kezelni
-
Ringman
nagyúr
válasz nemeth989 #293668 üzenetére
még nincs, várom a 40-esből brr tesztet, conti gp5000 (s tr)-t fog váltani, mert az 1 év alatt 10 évet öregedett. (vagy 35-öset veszek) de sajnos 70€ darabja, annyiért nem fogom megvenni.
28-asról brr: Road Bike Tire Test: Pirelli P Zero Race TLR SpeedCore 28
Hutchinson Blackbird TLR is jónak tűnik, de az is nagyon drága
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
azért kemény, hogy a rendes ár negyedéért-ötödéért van paul clamper fék az alin [link]
nem tudom, hogy hamisítvány, leesett a teherautóról vagy csak nem ment át a qa/qc-n
még az alis termékleírás is lopott.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #293690 üzenetére
Kb en is innen indultam (tobbszor is)
-
Ringman
nagyúr
válasz Roland861010 #293695 üzenetére
kezdésnek ezt hallgasd meg, ha van időd, akkor a másik 2 hosszabbat (mind3 angol, de szerintem érthető)
nagyon röviden:
The Ultimate Training Plan For Busy Riders | Dr Seiler1. rutin és rendszeresség
2. egy tekerés időtartamának növelése
3. lehet nagyobb intenzitás is.hosszabb formában:
80/20 Training to Ride Faster | Dr Stephen Seiler
Total Fitness : Speed, Strength, and Sustainability With Iñaki de la Parra -
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #293728 üzenetére
Hehe, volt tegnap foldutas szakasz is esoben es eso utan, tarkoig sarosan ertem haza
kerekkel lesz meg 1 korom, vsz toltok meg bele.
szerk:
na ez belsős rendszerben tegnap tuti defekt lett volna és külsőcsere az esőben/sárban[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
-
Ringman
nagyúr
Road Bike Tire Test: Enve SES Raceday 29
érdekes, kb mindenben jobb, mint a gp5000 s tr.
-
Ringman
nagyúr
válasz balintbaba #293807 üzenetére
inkább koskormánynál érdekel, de hogy érzed túl rövidnek a reachet, mik az intő jelek? (eddig pont az ellentéte volt a helyzet, csak nehogy végül túl rövid legyen a stucni )
-
Ringman
nagyúr
válasz balintbaba #293814 üzenetére
nem is tudom, hogy a topikban vett-e valaki túl kicsi outit, inkább fordított esetre emlékszem
Új hozzászólás Aktív témák
- Nike Air Force-1 Photon Dust (ÚJ)
- XL vázas, Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- Wenko Secure kádbelépő kapaszkodó fehér
- DJI AVATA Pro-View Combo (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs