- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- E-book olvasók
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Powerbank topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Gaming notebook topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Maximum1
őstag
válasz Teasüti #26584 üzenetére
Nekem volt egy montim, 5 évesen adtam el az nézett ki így.
Csak munkába jártam vele és vigyáztam rá, kb 6000km ment bele.
5 év alatt az semmi, utáltam szegénykét.
A mostani ss-gépembe 3 hónap alatt vertem 1000ret, őt szeretem.Mindenképpen nézd meg, de én nem venném meg.
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz Teasüti #26591 üzenetére
Én most ezt olvasgatom, olvasgasd Te is.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Teasüti #26578 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy konkrétan az a ghost-ot vedd a scott helyett, csak szemléltetés képen linkeltem be, hogy lásd, 250-ért sokkal újabb gépeket is kínálnak. Az a scott 2004 körüli évjárat, míg az a ghost 2012-es modell. De amúgy nem kell hozzá nagy szakinak lenni, hogy ránézésre megmond, hogy sokkal újabb gépről van szó.
Méretet illetően a felső csőhosszt érdemes alapul venni, Én 178cm vagyok, M-es méretet választottam, ennek 560mm-es a tényleges felső csőhossza. Egyébként 18"-as a váz.
Te hány centi vagy? -
Cathfaern
nagyúr
válasz Teasüti #26654 üzenetére
Alapvetően biciklizéskor kompromisszumot kell kötnöd a teljesítmény és a kényelem között (itt most pl. az egyenes testtartásra gondolok, nem arra hogy pl. anatómiailag jó legyen a gép). Elvileg ez azt kéne, hogy jelentse, hogy kaphatsz jó gépeket, amik kényelmesek X áron, meg kaphatsz jó gépeket, amiknek jó a teljesítménye X áron. Viszont valamilyen számomra teljesen érthetetlen módon a kerékpáros felső(bb) kategória megegyezik a versenygépekkel. Szóval vagy veszel olcsón rosszat, de kényelmeset, vagy drágán jót, ami igazából versenyzésre lenne alkalmas. Ezen lehet javítani ilyen olyan "hibrid" megoldásokkal (pl. kisebb vázméret), csak az a baj, hogy a nyert kényelmet lehet úgy éred el, hogy sokkal egészségtelenebb lesz a biciklid. Pl. lehet derekad nem fog fájni, viszont tönkremegy a térded.
Szóval ha csak nincs meglévő egészségügyi problémád, akkor én derékfájásra edzést javaslok (pl. planking), és nem kisebb biciklit. -
fpeter07
veterán
válasz Teasüti #26665 üzenetére
Ingyen szerviz miatt mindenképpen megéri. Ezt nem tudom egyébként. Lehet, hogy összeépítenek egy-egy bringát a tagoknak, amíg nincs megfelelő bringájuk vagy olcsóbban juthatnak hozzá. Olyan sok kötelezettséget szerintem nem jelent a tagság. Gondolom edzésekre kell kijárni, ha indulsz versenyen, akkor a klub mezében rajtolsz stb.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Teasüti #26654 üzenetére
570-585mm közötti felső csőhossz az optimális neked. Ezek általában az L-es vázak.
19" körüli vázmérete lenne a jó neked.Fully-ból sem kell venni kisebbet mint más bringából, legalább is rövidebbet semmiképp, csak a nyeregvázcső hossza és a felső cső hossza máshogy aránylik egymáshoz mint egy sima merev montinál és mivel a nyeregvázcső hossza alapján adják meg a vázméretet, ezért ez valóban néha kisebbe méretet jelent adott testmagassághoz mintha egy sima merev hobbi montit néznél.
Egyébként meg minél nagyobb a rugóút, annál inkább felegyenesedettebb az üléspozíció. A súlypont egyre inkább hátrébb kerül. 120mm rugóúttól indul a kényelmesnek nevezhető kategória, szerintem 120-140mm közötti tartományban nézegess. 140mm felett már a hangsúly inkább a lejtőzésen van. 120mm alatt pedig ne számíts kényelmes üléspozícióra, komfortos rugózásra.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Teasüti #26742 üzenetére
Biztos nem rossz gép az a scott, bár én soha nem próbáltam azt a típust, úgy tudom az ilyen speciális scott találmány, hogy húzza szét a tagot, nem összenyomja. Viszont ez nem mai darab, én ennyire régi gépet nem vennék meg, csak akkor ha igazán jó áron lenne, de a 250 az nem az az ár amiért lecsapnék rá.
Hogy az eladó mit állít az majdhogynem mellékes, el akarja adni, ilyenkor mindenki szereti fényezni a portékát, a lényeg az, hogy te mit tapasztalsz. Karbon váznál különösen oda kell figyelni, végig kocogtatni mindenhol, ha bárhol fura hangja van, repedés gyanús, akkor nem szabad megvenni. Alu vázat nem nagy cucc javítani, de karbont, majdhogynem lehetetlen. Egyébként nagyon sokat kibírnak a karbon vázak, a legtöbb esetben többet mint az alu, nem fáradnak. Van egy max terhelés aminek ellenáll, ha azt túllépik akkor törik.
8-10 éve is már bőven nagyon fejlett volt a karbon gyártás.A merev vázassal nem nagy cucc elérni azt a pontot, hogy le akar dobni magáról, 30-35km/h terepen, már legtöbbször halál közeli élmény. Míg egy jó fully-nál ott indul a buli.
Szóval egész más.
Egy jó AM gép masszívabb mint egy XC, az első villa kivételével kb ugyan azt bírja ki mint egy Enduro csak kisebb a rugóút. A fő különbség az AM és Enduro között az első villában keresendő, AM 32mm-es becsúszó, Enduró 34-35-36mm.Egy jó AM fully üzemszerűen bírni fogj a kiképzést zokszó nélkül, de csak akkor ha megkapja a rendszeres karbantartást, amit bizony sokkal sűrűbben el kell végezni mint egy hobbi, sport montin.
A teleszkóp, rugóstag szervize viszonylag sűrűn esedékes. Ha nem is tartod be az előírást, de én 1000km-nél többet biztos nem mennék vele úgy, hogy nem szedtem szét és pucoltam ki, meg nem kapott friss olajat. Az előírás a legtöbb komolyabb telónál egyébként 100 üzemóra, utána szét kéne szedni kipucolni. Én holnap fogom szétszedni az Xfusion villát, kipucolom, új olaj, friss zsír a szimmeringre, mentem vele 650km-t összesen.
Illetve a váz forgáspontjainak csapágyai is időnként cserét fognak igényelni.
Én minden nagyobb bicajozás után, de maximum 1 hét használat után csillogó tisztára pucolom az egész hajtást és kap egy kicsi olajat.
Ha ezeket betartod akkor biztos sokáig hű társad lesz.Egyébként ha már AM fully, olyan gépet se vennék már aminek nem tapered a fejcsöve, sokkal merevebb, érezhetően jobb. Vázméretnél minden esetben a tényleges felső csőhosszt vedd alapul.
Váltóban én abszolút Sram buzi vagyok, nagyon szeretem a Sram váltókat, pontosabbnak és határozottabbnak érzem mint a Shimano-t. Mondjuk azt el kell ismernem, hogy a mostani Shimano RD-M781-es hátsó váltóm baromi jól működik, az elején volt egy kis szórakozás vele mire pontosan beállítottam, láncot egy szemmel megrövidítettem mert a rugó előfeszítést meg kellett lazítani a hátsó váltón és akkor már laza volt a lánc. Most viszont baromi pontos és határozott, össze se lehet hasonlítani a régebbi XT-vel. Bár ha cserélem akkor csak is Sram. Azért egy X.0 még mindig sokkal jobb mint ez.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Teasüti #26753 üzenetére
Őszintén szólva a 250 valóban necces, ilyen árkategóriában régebbi AM gépek vannak többnyire, tapered felejtős. Ha egy 100-al több lenne a keret, úgy 350 körül akkor már rózsásabb lenne a helyzet. Az a Ghost lenne fasza 250-ért, az tapered is és jól felszerelt, csak az M-es, lehet rövid neked, de azt is meg lehetne nézni, ha nincs nagyon messze neked. Nézd, én nem azt mondtam, hogy ne vedd meg a scott-ot, a típust nem ismerem, nem tudom mennyire jól szuperál az a rugóstag, annyit mondtam én nem venném meg 250-ért. Kicsit alacsonyabb áron jó lehet, feltéve ha megfelelő a műszaki állapota, az meg úgy is csak személyesen dől el, ha annyira az tetszik, akkor menj el, nézd meg, aztán alkudj meg rá.
Azt mondjuk megértem, hogy így szezonban nem nagyon akarsz sokat tökölni a vásárlással. Azért elkapkodni nem kell. A rókától én már nem ájulok el, Rock Shox, Xfusion se kevésbé jó, sőt! -
Vasinger!
nagyúr
válasz Teasüti #26914 üzenetére
Olvasgatva egyébként a "vergődésed" én is hasonló módon keresgéltem annó. Először elsitettem és vettem egy nem a legjobb felszereltéggel bíró és számomra nem megfelelő méretű fullyt, Stöckli-t, annyi előnye volt, hogy baromi olcsó volt, 130-ért vettem. Aztán 1 évre rá, hosszú nézelődés után ott volt a Cube, amit szerintem még jó hosszú ideig nem is fogok elengedni, mert nem tudok belekötni...(Egyébként a Cube pont 250k-ba került és 20"-os, tehát neked is jó lenne a méret. Ha 180 felett vagy, ne gondolkozz 20" alatti bringában)
A generációt itt láthatod: katt
Annyit tudok mondani, hogy türelem rózsát terem. Crazybikers-nél érdemes nézelődni egyébként.
-
Zola007
veterán
válasz Teasüti #27175 üzenetére
mennyiért dobálják?
én még csak ilyen 3000-4000 körül láttam, de ami benne volt alig ért egy ezrestMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
sanzi89
addikt
válasz Teasüti #27177 üzenetére
Hol is írtam ilyet?
Ha az utolsó mondatom zavart volna meg, ott két különböző bringáról beszélünk, és az a kíváncsiságom tárgya, hogy melyek azok az alkatrészek 8-as rendszeren - amit A biciklin hajtok - amik bírnak annyit, mint a 9-es rendszer - amit B biciklin hajtok - használt CN-HG51 és CS-HG50 alkatrészek, azzal a különbséggel, hogy markáns különbség van a vételárban. Nekem - hangsúlyozom nekem - nem ad semmi pluszt a 9-es rendszer a 8-ashoz képest, ha csak a plusz 1 fokozatot nézem, és a minden nap használt, melóba járós bringára jó volna egy költséghatékony kompromisszumot keresni.u.i.: Igen, a váltók 9-esek, de azokkal semmi gond - idáig -.
u.i.2: Még egy közinfó. Régebben írtam, hogy a BBB BHE-28 Jaya sisakomban szétmállott a tépőzáras, szivacs bélés. Meglepő, hogy ez másnak nem gond itt a fórumon, mindennapos használatban - főleg nyáron, izzadós időben - szerintem nem egy hosszú életű valamikről beszélünk. Lényeg a lényeg, gyári szivacsot beszerezni esélytelen volt, de a Bringabutik kínálatában van többféle Bell és Giro sisakhoz szivacs pár száz forintért, és egy Bell szivacs tökéletesen passzol a BBB sisakomba, így megoldódott ez a probléma is.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
imyourfriend
őstag
válasz Teasüti #27177 üzenetére
Tegyél akkor rá, én meg szabályszegő vagyok. Elismerem. Szoktam is mondani, tessék feljelentést tenni a rendőrségen ahelyett hogy mondja a magáét az illető. Ausztriával jövök igen, ott van az út mellett a kerékpárút és jön a rendőr autóval. De nem hogy megállna hanem int és mosolyog. A magyar rendőr meg megállít, megírja a cédulát miközben elhajt mellette 150-el két autó ami őt természetesen nem érdekli. De felesleges ausztriát idehozni, ott érdekes működnek a dolgok itthon meg egymást pocskondiázzák az irigyebbnél irigyebb emberek.
-
Teasüti
nagyúr
-
Zola007
veterán
válasz Teasüti #27361 üzenetére
Mindenképpen személyesen menj érte.
Sok jó gépük van a külföldi diákoknak itt Debrecenben, de némelyik nagyon nem ad karbantartásra.Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz Teasüti #27364 üzenetére
Bocs, úgy emlékeztem pesti vagy
Akkor reméljük a legjobbakat. Egyébként hihető, mert sokszor abszolút nem érdekli őket a cuccok ára, csak legyen eladva.
Nekik nem pénz egy ilyen, néha a szemem esik ki mikor látom őket KP-t felvenni az egytemi OTP-ben
Nem vagyok irigy típus, de a "five thousand, please" megütötte múltkor is a fülemeuróban
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz Teasüti #27367 üzenetére
szerintem nem kapni, mérő sincs például a Topeak pumpáján
de a BBB pumpája 8 körül megvehető
----
revelation 2011----
mikor még 100 körül ment az Iphone 3G, akkor adta el az egyik srác a telóját 30-ért az első szembejövőnek[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
HollyBoni
veterán
válasz Teasüti #27567 üzenetére
Én is régi HG láncokat hajtok (egy már rendesen ki van nyúlva, de fogalmam sincs mennyit ment) viszont felraktam egy újabb Sram 9-es láncot (váltó + fogsor pedig 7-es), 100000x jobban vált, tényleg nagyon érezhető a különbség. Ez mitől van, ennyivel jobb lenne egy újabb lánc?
[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
válasz Teasüti #27569 üzenetére
Nekem fényre sötétedő szemüvegem van 8 éve.
Ez anyagában pigmentált üveg, de a műanyag lencséket felület kezelik
Nekem bevált, hétköznapi használatra teljesen jó, viszony annyira mint egy rendes napszemüveg, csak a legjobb bevonatok (Hoya sajátja vagy a Transitions) fog sötétedniEgy jó bevonatos műanyag lencsének UV szegény környezetben semmi színe
#27574) Teasüti :nagyapám (többek között) kerékpárjavító mester volt falun. Tanyabájkban is fogyott az alkatrész idővel, de rendre túlméretezett cuccok voltak. Sok minden maradt anno tőle, agyak, golyóskosarak, vázak, lánctányér, stb és ezeke nem kis tömegűek voltak. Egy sima felni is ~3x olyan nehéz volt mint egy mostani alu
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
válasz Teasüti #27574 üzenetére
Ezért utálok neten ilyen témákban (is) írni, mert nincs meg a hanglejtés/mimika általi kommunikáció, és az embereknek sokszor nem jön le/nem úgy jön le a dolog, mint ahogy szeretném.
Ezt próbátlam pótolni a fordított szmájlival, de ez sem jött be(#27575) Zola007
nem is volt anno olyan aluötvözet, ami közel azt tudja mint az acél, csak fele akkora súly mellett...
meg olyan acél sem, ami ugyanolyan falvastagság mellett 40%-al erősebb mint az alu, ugyanolyan súly mellett pedig ötször annyi az élettartama mint egy hagyományos aluváznak (bicajoknál).
ugye erre épít az az angol úriember boltot, és akarja visszahozni az acélvázas bicókat.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
deicide
veterán
válasz Teasüti #27567 üzenetére
Semmi extra, lehet vagy 15 kiló ha megtöltöm a kulacsot. A gumi 2.1 bütykös jelenleg, de ezzel is simán lehet tolni 34 körül egy órán át legalább. Nem gondolnám magam különlegesnek, csak sokat edzettem.
Ráadásul most csak 42-es elöl a nagytányér, 48-al még jobban haladna a gép.[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Zola007
veterán
válasz Teasüti #27578 üzenetére
Nincs sajnos
De a sötétedő rétegre és a felületkezelésre keress rá mindegyiknél, hogyan bírja, mert az a mérvadóMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
tatabike
őstag
válasz Teasüti #27578 üzenetére
"Ez csak SS hajtóműnél működik. Váltós bringán nem lehet használni ilyen vastag láncokat."
Én feltettem a vastag SS-láncot váltós rendszerre, és működött is. Nem használtam, és nagyon specifikus az egész, csak kíváncsi voltam. Át kellett alakítani a váltót is. De működött...
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
Geller72
veterán
válasz Teasüti #27601 üzenetére
Ha megmagyarázod, hogy ilyen killer tempó mire jó, akkor ok. Meg mondjuk felrak vhova egy ilyen egy órás tempót, ahol nem megy 34-es ÁTLAG alá, akkor elhiszem. De ne Solt meg Kecskemét közt, hanem azért legyen benne 1-2 12%-os dombocska is, mint felénk..na nem kell végig misina szintű hill climb. Átlag, dimbes-dombos szakasz.
-
-
-HajTömeg-
őstag
válasz Teasüti #27616 üzenetére
Ismerős bringáját a belváros kellős közepéről, egy forgalmas bolt elől vitték el délután kettőkor.
Sodronyra 1 percre se bíznám,nem kell,ahhoz erővágó,csupán egy picit erősebb fogó.
Jó lenne tudni ezek az olcsóbb U-lakatok jók-e vagy van valami trükk,amivel könnyen leszedik őket.sanzi89 A kryptonite nem jobb?
[ Szerkesztve ]
Alias: Júzer error
-
tatabike
őstag
válasz Teasüti #27669 üzenetére
+1
Meg az embernek a vérében van egy idő után. Hányszor van olyan, hogy elindulok reggel egy kis laza karikázásra szombaton, hogy levezessem a munkahelyi stresszt nyugdíjas tempóval, nézelődve, aztán 5 kilométer után ugyanúgy rakom neki nyélen, mint máskor...
gergo5991, még szép... A kerékpározás nem időjárás, hanem elhatározás és megfelelő öltözék kérdése.
[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
deicide
veterán
válasz Teasüti #27680 üzenetére
Thx! Ez ma nem csak az elszántságról, a túlélésről is szólt. 2 kulacsot vittem, amiből 5km után csak sárkaparás után tudtam inni, meg 1 energiazselét, mert egy kb 2 órás versenyre készültem, nem 3 óra 41 percre. Na és persze a vége felé volt a legdurvább sár, hogy a bringát felemelni sem tudtam, hogy átvigyem a füves részre, annyi volt rajta.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Zola007
veterán
válasz Teasüti #27919 üzenetére
nem értem mit vártok 70 rugóért?
egy normális teleszkóp vagy tárcsafékszett kerül ennyibeújonnan meg 120k-ért szintén csak alap cuccokat kapsz...1-2 deore alkatrész és lockos villa már jónak számít ennyi pénzért manapság
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Teasüti #28061 üzenetére
Anyumnak van egy jó régi Acélvázas Csepel biciklije, van vagy 30 Kg. Ültem rá néhányszor teszt céljából, tök jól tudtam vele haladni. Nyilván lehetne könnyeb, én is érzem 13 Kg-os bicikli után, de hát na, azért ne legyünk telhetetlenek, legalább van Bubink...
30k-ba van egy fogsor és lánc csere, teló és fékolajcsere, 4 vagy 5 forgáspontos a váz, tehát ott a csapágyakat is cserélni kellhet, váltó és fékbeállítás, fékbetét csere is lesz szerintem. 30k alsó hangon, lehet több is lesz, ha találnak valamit.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen