- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Milyen TV-t vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Melyik tápegységet vegyem?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
Hirdetés
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
gp A tervek szerint október elején debütál a teljes első évad Netflixen.
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz Wombath #136241 üzenetére
A GPS (meg a többi is) nem igazán mér jól magasságot.
(#136246) gabro0 A telefon GPS-ek pontossága az ilyen nagyon max. 10m, erdőben meg simán 50-100m. Egy rendes mérőállomás tud ilyen centiset, de azzal egy ideig egy helyben kell állni ehhez. A GPS sebességmérés is baromi pontatlan. Plusz vannak korrekciós adatok, amit fix földi állomások rögzítenek ezeket a telefon szintén nem kezeli, de a pontos méréshez, illetve a preciziós mezőgazdasághoz szükségesek.
[ Szerkesztve ]
-
xy.zsolt
őstag
válasz Wombath #136273 üzenetére
Gram huszároknak: Ma kaptam meg 16 nap után az aliról rendelt kulacstartókat. A leírásában 26g szerepel súlyként amit hitetlenkedve olvastam...nos lemértem, 24g és mindezt 1.5 Eur/db! Pl egy hasonló súlyú az Elite márkából 30 Eur/db.... igaz az carbon, de ki nem sz@rja le
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
ZolkoW
őstag
válasz Wombath #138164 üzenetére
Az MT500 gondolom ennek az egydugattyús változata, én azzal is nagyon elégedett voltam, csak elvitték az egysebességessel
Ár/értékben meg aztán tényleg nagyon ott van.A Brytonnál nem fér a fejembe: hogy a f*szomban nem szedi az időt a telefonról? óraállítás óta lusta voltam átállítani az óráját, de ha jól értem, erre csak a készülék gombjai által hajlandó... 2019... Még olyan sincs, hogy az appból állítom be. A másik az akkutöltöttség.
3 csík. Oké, az LCD-n több a semminél, de legalább telefonon mutatna %-ot...
Kifakadás vége.
(Az olyan hiányosságokért külön haragszom, amik nem a hardver hiányosságai miatt vannak, hanem egyszerűen nem érte el az ingerküszöbét a gyártónak...)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Fall-N
veterán
válasz Wombath #138299 üzenetére
Én nem szoktam, mert felesleges és tényleg minden poros lesz csak tőle.
Külön mozogni nem fognak tudni (szép ís lenne), mert az előírt nyomásnál a belsőnek rá kell feszítenie erősen a külső peremét a felni peremére. Ha nem így lenne akkor könnyen lefordulna a felniről a külső a belsővel együtt. Elvileg felrakásnál könnyebben rácsúszik felnire a külső pereme ha van hintőpor.
Más szappanos vizet használ. Annak viszont akkor van csak értelme ha valamiért a külső egy részen nem akar nekinyomódni teljesen az abroncs pereméhez.
Nekem felment szárazon a CST Salvo pedig az virsli (1,75") egy alap MTB gumihoz képest (~2,2 - 2,x).
bunddog: Ilyen váz védő gumit fillérekért kapni AliExpressen akár több színben is (fekete, fehér, piros, kék amit láttam). Nekem még nincs, de fogok Aliról rendelni.
[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz Wombath #138403 üzenetére
Most megnéztem mit vett pár napja a feleségem, Vape Derm Sensitive, "tigrisszúnyog ellen is hatékonyan véd"
hatóanyag citriodialMás: Holnap indulás Nagymarosról, Zebegény, Törökmező, Nagymaros, 20-as körüli karika
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
nagylaci32
tag
válasz Wombath #140426 üzenetére
Ugyanakkora mozgási energia fog hővé alakulni a felnifékkel is, de az igaz, hogy a nagyobb tömeg és felület miatt kisebb hőmérsékletre melegszik fel. Azt is számításba kell venni, hogy a tárcsaféknél talán a fékfolyadék forráspontja a mértékadó hőmérséklet, míg a felninél talán a gumi adja meg magát először.
-
samujózsi
tag
válasz Wombath #140426 üzenetére
Csak 105 vagyok, de a folyamatosan 20-ra fékezés az sajna benne van a pakliban. A Megyeri híd budai oldalán lefelé egyszer kell fékeznem, de ugyanez sok km hosszúságban azért már soknak tűnik. De lehet, hogy csak túlaggódom. Anno az Avid kibírta Dobogókőt. A K2 szervizét már nem :(
--------
És most valami egészen más: kezdem elhinni, hogy sokat számít a külső. Síkon 35-36km/h volt a maximum, amit önerőből ki tudtam hozni a gépből. A Continental Grand Prix-vel különösebb erőlködés nélkül sikerült 40.2 az órám szerint, az új szentendrei bringaúton. Ez azt jelenti, hogy saccra 10-15%-os energiaspórolást sikerült elérni az új külsőkkel, szóval összességében legalább ennyivel hosszabb utat bírok megtenni azonos idő alatt. :)Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
ZolkoW
őstag
válasz Wombath #141806 üzenetére
yess! akkor valószínűleg találkozunk
(#141804) -=RelakS=- : ez engem is érdekelne, ahogy az is, hogy valaki használja-e, és jó-e valamire
Nem néztem utána, hogy működik az egy hónapos próbaidő, de nem annyira szeretem az ilyen "ingyenes, kérjük ide írja be a bankkártyaszámot" típusú dolgokat. A Polarnak is lenne némi edzőterves anyaga, de ott az is gond, hogy ha kapcsolódva vagyok a Brytonhoz, akkor az app már nem látja a HR övet. Amit nem teljesen értek, mert másik óra tud hozzá kapcsolódni, Vértesbogláron a Piknik előtt egy srác odatekert mellém, és kérdezte, hogy nekem 152 a pulzusom? mert próbálja párosítani az órájához a sajátját, csak az enyémet találta meg(#141810) Wombath : hmm, 5 dollár havonta már nem olyan vészes. A Beacon is érdekes lehet, simán megosztanám feleségemmel, hogy épp hol vagyok
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Wombath #141810 üzenetére
Ez a link csak behozza azt, hogy managelhetem a summit accountomat, semmi információ. Ettől kapok idegbajt. Van Cancel, meg Downgrade, azokat nem akarom nyomogatni.
Lehet, hogy az a baj, hogy én még "legacy premium" felhasználó vagyok?ZolkoW
Elvileg ha előfizető vagy, akkor az alkalmazás értelmesebb dolgokat ír ki, bár ezt nem használom.
Amit használok, az az elemzés, időnként gyönyörködök a heatmap-emben, meg a szakaszoknál szeretem, amikor dobálja az érmeket. Szakaszt és útvonalat is hoztam már létre benne, lehet, hogy azokhoz is szükséges.[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ZolkoW
őstag
válasz Wombath #142643 üzenetére
Ja igen, a fekvő srác remélem jól van azóta, nem tudom, mi történt vele annál konkrérabban, hogy földre került. a célban ácsorogva láttam jópár beérkezőt látványosan véresen, de rajtuk látszott, hogy nagyobb a füstje, mint a lángja, valószínűleg csak felületi horzsolások.
De nem is a vérről akartam írni, hanem arról, hogy ha nagyon akarom, bele tudom látni az adataimba, hogy végülis nehezebb (több szint) pályán jobb átlagot mentem alacsonyabb átlagpulzuson, mint az mtb pikniken, csak ott az mégis jobb helyezést ért. A kis 10 évesek kiakasztottak, egyrészt úgy ugrálják át a fatörzset, mint én sose, másrészt örültem, hogy megindulok a fejlődés rögös és hosszú útján, TALÁN, picit, de arról eddig senki nem szólt, hogy az "ellen" is fejlődik, mi több: keletkezik! ;)
Technika: minden pöpecül működött, kivéve a guminyomásom, amivel még nem tudok mit kezdeni. 1.7 - 1.8 körülinek mutatta a mutató, de asszem, ez terepen meg sok, aszfalton jó, de ha lejjebb engedem, aszfalton gurul nehezebben.. szerencsére sok aszfalt nem volt ma.
Ja, de, volt apróbb bibi, az elsö fékem elkezdte annyira súrolni a tárcsát, hogy már zavart, azon állítottam a frissítőpontnál.
Volt canti fékes versenyző, és egy ciklokrosszal is, hát vannak pályák, amik megbocsátóbbak, ezt én be nem vállaltam volna egyikkel sem, ha ismerem a helyet. (egyébként legjobban engem is az zavar a lefeléken, hogy nem ismerem a terepet, nem mindig látni eléggé előre. a döngölt földes flow részek jók voltak, ott előztem is)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz Wombath #142683 üzenetére
Eddig ti hol voltatok? Anno a topik kemény(gumis) legényei sikeresen meggyőztek, hogy 1.8 alá ne adjam, itt mindenki 2 bar fölé fújta, akkor nem írt senki 2 bar alatti értékeket . 1.7+1.8 bar nyomással mondjuk most elvagyok terepen, csak kanyarokban félek néha, hogy elsodródok. Aszfalton meg 3 bar alá újabban nem adom, 2.5 vs 3 bar között is elég durva a különbség. Ha már Schwalbe, ezt gondolom láttad, bár szerintem nem szentírás ez sem, nekem 1.9+2 bar nyomást ajánl, amit természetesen nem tartok be, de azért közel vagyok hozzá .
szerk: amúgy egyetértek, 1.8 fölött a mi súlyunkal már nagyon pattogós[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Wombath #142643 üzenetére
apró köves, kis gyökeres úton egy faten úgy ülsz, mint egy légrugós tankban...ezt olvasva az jutott eszembe,hogy a legkényelmesebb kerékpár,persze a fekvőket leszámítva,egy össztelós fat lehet,lágyra fújt gumikkal és...elektromos rásegítéssel. Nem csoda,hogy népszerű a nyugati nyuggerek körében.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Wombath #142734 üzenetére
Lehet, hogy én vagyok elszabva, mert én gondosan kiválasztom, melyik autókulcsot viszem (az egyik az immós, a másik viszont mindegyik ajtót nyitja, mert még nincs elkopva ).
Jaaaaa, meg látszik, hogy igazad van, mert így is 10 perccel megelőztél, ha jól látom.. viszont nekem is igazam van, mert mi lett volna, ha még ennél is több dolgot cipelek?A kajálásról jut eszembe, hogy tudom, hogy volt már okosság a témában, de akkor nem figyeltem még jól oda. Szóval elvileg csak a folyadékban, meg szőlőcukorban bevitt szénhidrát tud gyorsan felszívódni, nem? Meg mit is mondtatok, mennyivel start előtt kéne enni, pontosabban mikortól nem kéne már komolyabbat? óra? kettő?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Wombath #142914 üzenetére
Még mindig nem értem.Tehát kikapcsolva is fékezi a hirtelen előrelengést?Mert akkor kafa.Ha bekapcsolva túl nehéz a váltás,akkor már megint érthetetlen miért nem lehet simán csak erősebb mint a Sramnak,hisz az kuplung nélkül sem csapkod és a váltás is rendben van.Egy kis országunkra pláne jellemző változatos le-fel terepen teljesen életszerűtlen leszállni és kapcsolgatni,amit még aztán esetleg el is felejtheted.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Wombath #142920 üzenetére
Nekem az a bajom a kuplungos Shimano váltóval, hogy a Sram sokkal jobb. Saram váltóval sem csapkod a lánc, és ott nem kell kapcsolgatni semmit. A váltás érzet is sokkal jobb, a kar is sokkal finomabban működik.
Arról nem is beszélve, hogy az a kuplung kar le tud törni ha a kerék felkap egy fadarabot az erdőbe. Nekem le is tört, még szerencse, hogy pont abban az állásban amikor be volt kapcsolva. Viszont most meg amikor ki akarom venni a hátsó kereket, küzdhetek a hátsó váltóval. Nekem már régóta az az érzésem, hogy MTB vonalon a Shimano csak fut a Sram után, de utol nem éri. Egyértelmű fölénye a fékrendszerekben van.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Wombath #142993 üzenetére
Igen a súlyára ("nehéz hajtani") panaszkodnak legtöbben,melyhez nagyban hozzájárul tömör (!) gumija is.Gondolom annak a guminak ellenállása is nagyobb lehet. Ugyanakkor szerény véleményem szerint akkora energiazabáló faj vagyunk,hogy mindegy szennyező,vagy éppen megújuló,de nekünk energia kell,és egyre több.
(#142996) ZolkoW ...először hajtottam ki oda (miközben Tihanyban,a frekventált turista útvonalakon (apátság,paprikaház kisf@szom) már 10x is voltam ),sakkoztam én is a lépcsőkkel és bár nem tudtam milyen hosszú,meredek,vagy egyenetlen,brahiból próbáltam mindenhol nyeregben maradni.Sikerült és nejem nem kis bosszúságára élveztem végre egy kis terepet is a sok aszfalt után.Szemből,az útról jöttünk a Kiserdő tetőn át a 2 tó között,majd aztán visszaereszkedve az Apáti templomhoz a déli műút végéről újra az erdőn át a Yacht Klubig...na ez utóbbi viszont helyenként még nekem is tolós volt,nem egy kerékpáros terep. (Zasszony füstölgött is egy kicsit. )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Wombath #143208 üzenetére
én pont (bár optikailag tetszik) a hátsó papucs részt érzem túlkönnyítettnek, érdekes módon a majdnem teljesen ugyanilyen Full Monty SL vázuknak másmilyen a papucsa.
Bízom benne, hogy nem fog ott elgyengülni..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
beleriand72
tag
válasz Wombath #143514 üzenetére
Mi is túlmentünk a Dunán, Kalocsa körül nézelődtünk - kaja, pia - itthon Bryton szépen mutatta a 60 km, de a Strava nem. Újraindítás után se.
MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero
-
ZolkoW
őstag
válasz Wombath #143993 üzenetére
övtasiban ivózsák? nekem van egy elég gagyi, Hervis márkájú, azóta tudom,hogy meg kell nézni az övtáskát nagyon :) olyan nagyobbacska féle, két végén kis kulacsnak hely, stb, de olyan béna a kialakítása,hogy ha megpakolom, kifordul a derekamtól,ahelyett hogy rásimulna stabilan. a pirinyó 1+3 literes Decás hátizsákom eddig bejött, és nagyon keskeny, így nem fedi le az egész hátam. még az én széles hátamat se..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
samujózsi
tag
válasz Wombath #144402 üzenetére
Nem, ez nem súrolós, annyira hülye azért nem vagyok Ez sima mosogató, csak nem tudom, a "bőrbarát" jelző nem jelenti-e azt, hogy valami bevonatot felejt ott maga után, mint a tusfürdők...
Mondjuk csillog-villog a lánc, leszámítva a dzsuvát, ami néhány szem belsejében ottmaradt.
(látod, milyen hülye vagyok? Itt van a szekrényben egy olyan lánctisztító izé, de vagy tíz éve használtam utoljára... - igaz, a hozzá kapott lötty elfogyott és nem tudtam, mit vegyek helyette, de akkor is... így elfelejteni, hogy van )Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
6030D
Ármester
válasz Wombath #145609 üzenetére
Mátra közép a fat-tel?
(#145610) Csokicsibesz: Deore agyak voltak nekem is a Focusban, ha tudod folyamatosan takarítgatni, akkor jók, ha nem, akkor jobb egy iparis, mert ott csak cseréled, ha gond lenne. Az 1 kg szerintem kicsit túlzás, illetve nem tudom, mennyire akarsz drága kereket venni. Szerintem a gyáriak olyan 2300 g körül lehetnek, gondolom 1700-1800 g körülieket nézel.
Nekem címke nélküli agyak vannak a bringában, de a szerelő szerint elég fasza felépítésű, tippre Novatec agy lehet (amit igazolhat az, hogy az újabbakban már Joytech van, ami Novatec, mint a múltkor kiderítettük). A felni DT, a nehezebb fajtából. Én is gondolkodtam a kerékcserén, de lehet, hogy csak felnit cserélek (a ZolkoW féle felnivel 260 g jönne le a két keréken és 1 mm-rel szélesebb lenne) , esetleg küllőket. Majd az őszi nagytakarításon mérlegelek pár alkatrészt, meg a fejlesztés költségét. Most viszont kulacstartót fogok venni, ami az adatlapok szerint 20 g-mal fogja növelni a bringa súlyát.Normális bringás portál: nincs rá igény. Egyrészt az embereknek elég egy-egy poszt hosszúságú bejegyzés, ezt ha jól emlékszem a videóknál is kielemezték, hogy mennyi az a hossz, amit a leggyakrabban megnéznek az emberek (talán 2-5 perc?). Minden eltolódott a videoformátum irányába, ott a youtube, ami "ingyenes", de ha sokan nézik, kapsz pénzt. Egy bringás magazin akkor foglalkozik bármivel, ha pénzt kap érte, addig neki sem áll (kivéve a nagy körversenyek, talán). Illetve a külföldi fórumok, oldalak sokkal jobbak, több tesztelési lehetőséget kapnak, nagyobb büdzsével rendelkeznek. Az emberek egy része viszont nem tud idegen nyelvet (vagy azt, amin a cikk íródik), ellenben a videón a kép alapján össze tudja rakni, hogy mit lát, az autofelirat meg segít pluszban megérteni a szöveget. Szerintem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Wombath #145744 üzenetére
Különleges és nem utolsó sorban méregdrága megoldások egy márkanévjegy kiépítéséhez...legalábbis én ennek látom.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
samujózsi
tag
válasz Wombath #145760 üzenetére
Olcsóság is relatív. 2300Ft volt az első fizetésem. A Szputnyik, alias Fecske 1200Ft volt (1x6 sebesség, ha jól rémlik)
Amiket ma fél havi fizuért látok, azokra én ráülni sem mernék.
(Mert ugye kezdő operátorként nagyjából minimálbérrel vettek fel)(#145758) 6030D
A tengelyt természetesen erőhatások tekintetében értettem, nem fizikailag létező rúd formájában[ Szerkesztve ]
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Wombath #145760 üzenetére
Meg ugye ne felejtsük, hogy a technika is fejlődött.
Ma is össze lehetne borítani egy autót Trabant és Lada megoldásokkal, de kinek ajánlanánk jó szívvel az olcsó, de 11-12 litert fogyasztó szörnyet, mikor ott van az 5-6 literrel is eldöcögő. Igen, 2-3-4-szer drágább, de kevesebbet eszik, és egy balesetben nem hal meg, aki benne van.Bringánál is minek vacakolni még a régi technikával (racsni; a négyszögtengelyt csak félve említem, hátha versenyen még használják ), ha van könnyebben hajtható, strapabíróbb új technika (kazettás agy, ahead kormány, értelmes v fék, vagy tárcsafék, stb). És még így is a strapabíró új cucc lehet, hogy kb tanyabájk kategória, csak nem az alkatrészek hajtására fecsérli az ember az energiáját.
Mondjuk azt azért megnézném, hogy egy 40-50 éves tanyabájk egy alapos karbantartás előtt és után mit alkot
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-
benfolds
őstag
válasz Wombath #145722 üzenetére
arra jutottam, hogy egy magene hr monitort rendelek kínából, látom a topikban is többen ugyanide lyukadtak ki és a tapasztalatok is jók. 5000 ft-ból megvan a megoldás, aztán ha lesz rá pénzem, akkor veszek egy jobb gps-es órát, addig marad a telefon. én régivágású vagyok, sports trackert használok, a leírás szerint a magene-nel szeretik egymást, abban már nem vagyok biztos, hogy az st működni fog a kiszemelt garmin karórával is, mert a finnek a házon belüli suunto-t erőltetik. amúgy a suuntóval sem lenne bajom, de a fenix 5 plus a garmintól a legbejövősebb (egyelőre csak álom). ha másképp nem megy, akkor lehet én is búcsút mondok a sports trackernek, pedig szeretem.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Wombath #146038 üzenetére
Ha 0 fokig vált be az nekem soványnak tűnik, felénk a 0 fok télen ritka, a -15 általános és évente párszor előfordul a -30 is, bár nyilván olyankor már nem tekerni megyek ki, hanem túrázni max. Lehet, hogy akkor a NW jobb lenne? Azt -10-ig ajánlják, gondolom kamáslival -15 fokban is jó. Mondjuk a Shimano is használható tesztek szerint -10-ig, szal tudja a franc... . Nekem is hamar lefagy a lábam sajnos.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Jester01
veterán
válasz Wombath #146234 üzenetére
Én úgy gondoltam pont montin van, hogy kipörög a kerék meg ugratsz meg mittudomén szóval a fordulatszámból sebességet számolni pontatlan lesz. Plusz úgysem érsz rá azt nézegetni Az útvonalat meg csak a gps fogja rögzíteni és a szegmens idők is abból lesznek (ha valakit ez érdekel).
Jester
-
6030D
Ármester
válasz Wombath #146257 üzenetére
Ki kell kapcsolni az autopause-t. Egyébként a Strava alapból ki is veszi az állást, a múltkor nem foglalkoztam az idővel, nem állítgattam meg az órát, 5 óra környékén töltöttem fel a Polar-ra, a Stravára meg 4 órás menetidőnek húzta be. Természetesen az Elapsed time-ben ott volt a rendes érték, de az átlagot a 4 órával számolja. Jobban bíztat, mint egy aggódó anyuka.
ZolkoW: egyszer teszed le közben úgy a bringát, hogy oda vissza húzod a kereket a mágnessel az érzékelő előtt, máris megvan a fals érték. Így vannak nekem is 190-es pedálfordulataim, amikor picit "visszaracsnizom". Ha nagyon kell, vannak ilyen okosprogramok, amivel kiveheted a log-ból a bemelegítést, hogy jobb legyen az átlagod, ott biztos ki lehet venni a mérési hibás szakaszt is. De nem mindegy? Ha tényleg érdekel, otthon végighúzod az egeret a grafikonon, és látod mennyivel mentél.
Wombath: a fatbike első kereke is blokkolható ... szar a gumid.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- Kerékpár matrica a legjobb minőségben azonnal! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Braun Series 5 EasyClean 50-W1000s nedves/száraz villanyborotva
- DJI Mavic 3 Pro Fly More Combo (RC PRO)
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs