- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED TV topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Androidos tablet topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sanzi89
addikt
válasz syberia #18232 üzenetére
Nekem van pont ilyen Alivio hátsó váltóm a hétköznapi bringámon. A túrabringámon lévő régebbi Deore-hoz képest kevésbé feszíti a láncot, de lényegesen jobb, mint a gyári Tourney váltó feszítése. Nekem hétköznapi használatra tökéletesen beváltak ezek az újabb szériás Alivio váltók (elöl, hátul), bár a Shimano-k sosem voltak híresek a láncfeszítésről.
Ha nagyon zavar cseréld, de ha egyébként hibátlan én nem biztos, hogy cserélném.@XP NINJA
Tapasztalatom alapján határozottan lebeszélnélek a Joytech agyakról, én két darabbal is nagyon befürödtem, ne ezen spórolj.
Patentszemben nálam a SRAM az etalon, próbáltam már más márkát (Shimano, KMC) sehol se voltak a SRAM-hoz képest. Én vennék egy PC-830-as láncot, azzal letudva a gond, és a patentszem később akár átrakható másik láncra is, nemrég érveltek itt a patentszem kopásáról. Igaz engem itt lebeszéltem a PC-830-as láncról, helyette legutóbb egy HG40-et vettem, de erre nem megy fel a 8 sebességes patentszem. Elméletileg kompatibilisnek kellene lennie, gyakorlatilag nem az.
Vagy esetleg egy PC10-es egy PowerLink 8-as patentszemmel, de én nem kavarnék inkább.[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz Zola007 #19010 üzenetére
Nekem az egyik bringám egy Caprine Epik 50, és teljesen rendben van a bringa, csak ajánlani tudom a Caprine márkát!
A bringák közül jó szívvel egyik se tudom ajánlani... A Tour a legjobb közülük, a Wheelman máshol 60k-ért van."Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz Packersbay #19108 üzenetére
Túrázáshoz, városi tekeréshez én ilyet javaslok. A feliraton kívül 100%-ban megegyezik a Bikefun Ergo 2Tone Lock-On markolatával, csak fele annyiba kerül...
Ha egy kicsit keresgélt eBay-en, talán még a linkeltnél is olcsóbbat találsz.[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Keresek valamilyen új nyerget a melóbajárós bringámra. Ismerősöm Selle SMP TRK nyerge, meg a saját Selle Monte Grappa Argo nyergem a viszonyítási alap. A TRK-nak jó volt a hatalmas kivágás középen, de nagyon elnyomta az ülőgumóimat, az Argo kényelmes, de jó volna nagyobb kivágás, illetve mintha kicsit túl széles is lenne combtájékon. Sokat keresgéltem neten, de csak ezt találtam eBay-en: Velo D2, ránézésre jónak tűnik... Esetleg valakinek tippje alternatívára?
A másik, hogy városba járós, télen-nyáron, a nagy retekben, esőben használt bringának a becsúszóira van-e értelme feltenni egy ilyen védőt? Jó kis Suntour cucc, jó volna ha tovább bírná, nem menne bele annyi dzsuva. De lehet, hogy pont ez a védő bigyó az, ami alatt megül a kosz, illetve megfogja a koszt és csak ártok vele. Erről esetleg vélemény?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz dragonfx #19451 üzenetére
Oly mindegy mi van írva a vázra. Ha egyébként megfelelne a Magellan váz - méret, kompatibilitás - gondolkodás nélkül megvenném.
Egyébként csak én emlékszem rosszul, vagy tényleg nincsenek bontott bringából vázak? Régen mintha 20-30 között lett volna választék, de lehet csak az emlékezetem csal...u.i.: Mondjuk valami hasonló.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz dragonfx #19455 üzenetére
Hát, ha te magad nem tudod megcsinálni az átpakolást, akkor nem egy tuti biznisz lesz a végén, ha mindenért fizetni kell. Lehet jobban járnál, ha a váz és az átépítés költségét - legalább 60k - kitoldod azzal, hogy eladod a mostani bringát, fizetnek érte amennyit fizetnek és az egészből veszel egy új bringát. Deore meg LX szintről ne is álmodj, de legalább egyben lesz és nem kell vele szarakodni.
Én biztos vennék egy bontott vázat és otthon kicserélgetném magam a cuccokat. Ami gond szokott lenni az a kormánycsapágy, a monoblokk, nyeregcső. A váltókat, fékeket, karokat, teleszkópot, hajtás többi elemét nagy valószínűséggel probléma nélkül át lehet tenni, de erre tuti választ soha nem fogsz kapni... Mintha a lottó számokat kérdeznéd.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz lsebestyen #20147 üzenetére
Nekem van. SOHA NE VEDD MEG! Egy szemét, hulladék az egész. Ugyanezt árulják Kellys néven, nem szabad megvenni!
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz lsebestyen #20149 üzenetére
Ennek a középső táskája ugyan ez. A linken megtalálod a véleményemet is. Röviden: átgondolatlan tervezés, szar anyaghasználat, kínai tucatterméket megszégyenítő kivitelezés.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
-
sanzi89
addikt
válasz razzorr #20274 üzenetére
Mit is írjak róla...
Most van benne 10.000km, vettem egy másik bringát, így november óta hétvégi bringa lett belőle, meg nyárra túrákra fogom használni. Igazából sok dolgot lehetne róla mesélni, de úgy gondolom, hogy ez beletartozik az átlagos elhasználódás kategóriájába. A gyári lánc/sor bő 5000km-t bírt, utána már ropogott az egész rendszer hajtás közben, cseréltem a SRAM hasonló cuccaira, azok is kb 5000km-t bírtak, amikor már a hátsó váltó görgőjén meg-megugrott a lánc. A gyári fékpofát is most cseréltem hátul, az első kb félig kopott. A Maxxis Ignitor gumi nem volt a legszerencsésebb választás számomra, csak aszfalton, földutakon használtam, olyan 6-7e km környékén elkopott, hogy állandóan defektet kaptam vele. Ekkor cserélődtek a gyári belsők is, mellyel semmi bajom nem volt, nem engedett le magától. A gyári nyereg és markolat megvételkor lekerült, azokat eladtam. Került rá egy noname műanyag sárvédő, egy Acor csomagtartó, amivel meg kellett szenvedni. A Caprine csomagtartó szemjei nem párhuzamosak a bringával, kicsit hátrébb vannak, ez problémát jelentett a szereléskor, de szerencsére megoldható volt, ezen javíthatnának, egyik másik bringán se láttam így megcsinálva. Az első váltó sajnos már kotyog, szerencsére a váltás minőségén még nem vettem észre, a hátsó váltó olyan, mint új korában, a váltógörgői koptak meg kicsit. A hajtókarral szintén semmi gond, sose lazult le, nem kotyog, még a gyári monoblokk van benne. A pedált is lecseréltem olyan 2e km környékén SPD-re. A váltókarokkal semmi gond, a fékkarok teljesen noname-ek, de azok is tökéletesen működnek. 8-as se nagyon volt még a bringában, az agyak - amire mondták, hogy gyengék a bringához képest - szintén tökéletesen muzsikálnak, félévente kapott teljes generált és most is szépen jár, bár már érződik rajta, hogy nem új, de még nagyon messze van a cserétől szerintem. Annyi, hogy a hátsó agy kazettatestje kicsit kotyog az agyon, de ez már első generálkor észrevettem, hátrányát nem tapasztaltam. Az első teleszkóp is kottyan már kicsit, most ősszel volt sajnos egy beázásom is kis rozsdásodással, de talán még sikerült megmenteni egy generállal a villát. A pár hónapos esőben való 30km-es munkába járás tett be neki, azóta jobban figyelek rá, sűrűbben takarítom. Ekkor megnéztem a kormánycsapágyat is, de tökéletesen fut, rendesen bezsírozták gyárilag, még mindig teljesen zsírban volt. A vázon már látható pár plezúr, de ilyenkor eszembe jutnak az élmények, amik során "szereztem őket", így inkább hozzáadnak számomra a bringához, mintsem elvennének belőle.Az új melós Schwinn Csepel bringámon tesztelem a 8-as, lényegesen olcsóbb Alivio rendszert, ha beválik valószínűleg a Caprine is átalakul majd 8-as rendszerre Alivio váltókarokkal.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz bigbuda #20316 üzenetére
Erre nem lehet egzakt választ adni, amíg nincs pontos információ az alkatrészek állapotáról. Ezt meg távolról akár még fénykép alapján nagyon nehéz eldönteni, személyes megtekintés során lehet döntést hozni.
Én is kérdeznék. A Schwinn trekkingben úgy néz ki, hogy kukás a gyári első agy is. Már nem tudom mennyit elszórakoztam vele, de nem lehet beállítani. Bizonyos helyzetben kottyan úgy, hogy közben még eléggé szorul is, jó kis Joytech hulladékról beszélünk. A többi Shimano agyat szinte álom szerelni, ez egy katasztrófa. A hátsót már cseréltem Shimani Alivio agyra, ég és föld a különbség. Most próbaképpen megnéznék egy iparis Novatec agyat, de elég kicsi a raktáron lévő választék, ezt találtam Novatec A141SB, ami elvileg országúti agy. A kérdésem, hogy mitől lesz ez országúti? A papucstávolság ugyan annyi, és egy 99%-ban aszfalton használt trekkingbe lenne. Megvehetem vagy nézzek MTB agyakat?
u.i.: Itt meg azt írják XC/AM.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz Cathfaern #20340 üzenetére
És akkor a 27,5-ös mánia? Mindenki tömjénezi a 27,5-ös méretet, én meg egyszerűen nem értem miért kellett egy új szabvány. Fogták volna a bevált 28-as méretet, kiadnak más geometriájú vázakat, mint a trekkingek, erősebb kerekek, villa és kész is volnánk, de nem, kell még egy méret, agyuk el újra a spanyol viaszt...
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz peugeotmate #21229 üzenetére
Nekem ez a Barbieri van vagy micsoda, és tökéletesen ellátja a feladatát, felesleges többet költeni rá.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz peugeotmate #21237 üzenetére
Én teljesen leszoktam róla.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Mivel fogok jobban járni? Ha veszek egy régebbi, de magasabb kategóriás 8-as váltókart, vagy ha veszek egy újabb, modernebb, de alacsonyabb kategóriás váltókart? Konkrétan a lehetőségek:
Shimano Alivio SL-M410 - 2006
Shimano Acera SL-M360 - 2009
Shimano Altus SL-M310 - 2010"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz szentkuti11 #21403 üzenetére
A hátsó váltó egy Shimano Deore RD-M531 2006.
Szerintem az Alivio lesz, mert azért egy Altus és egy Alivio hátsó váltó között azért elég nagy a különbség... Csak ez azonos évjáratú alkatrészekre volt tapasztalat, nem tudom, hogy egy újabb, modernebb cucc esetleg jobb-e, hiába alacsonyabb kategóriás.
u.i.: Kerestem én nem keveset 8-as Deore váltókart, de nem tudom, hogy egyáltalán létezik-e.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Értem. Tehát akkor csak újra lehet fűzni a kereket, feltéve ha betartunk bizonyos szempontokat - nálam alap, hogy minden 3 keresztre van fűzve, és ahogy látom a 100k alatti/környéki bringákon is így van - . Lehet én láttam eddig kevés bringát, de az agyperem még soha nem volt repedt, törött.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz D.Orion #21521 üzenetére
Ez a bringa, pontosabban pár alkatrésze soha nem 2010-esek, jó régi évjáratú rajta a hátsó váltó meg a hajtőmű is, valószínűleg a hajtás többi eleme is ehhez igazodik, nekem nem tűnik bomba üzletnek...
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Szeretném kikérni a véleményeteket, mert már nem tudom, hogy én vagyok a hülye, de kb minden nap összetűzésbe keveredek adott helyen az autósokkal. Szóval térkép:
A Szerdahelyi útról mennék a Szabolcs útra, ezt jelöli a fekete vonal. A zöld vonal az út melletti bicikliutat, de csak indul a Szerdahelyi útról kb ahonnan berajzoltam, tehát itt kezdődik. A legelső piros pötty forgalmas kereszteződés zebrával, a másik 3 pötty szintén egy forgalmas kereszteződéssel, zebrával, lámpával.
Az útvonalam a fekete vonal szokott lenni, az úton megyek, mivel utána jobbra akarok kanyarodni ne kelljen már arra az 50 méterre felmenni a kerékpárútra - amiről egyébként nem is tudom hogyan lehetne szabályosan visszatárni a Szabolcs útra -, amikor odaérek a 3 piros pöttyhöz az autók már szépen állnak a lámpánál, jobbról elmegyek mellettünk előre, és amikor vált a lámpa kanyarodok jobbra. Azonban 10 alkalomból 9 alkalommal mihelyst meglátnak a tükörben az autók direkt odahúzódnak a padkához, hogy ne tudjak elmenni. Mire ezt szóváteszem, hogy gyakorlatilag semmiben nem akadályozom őket a közlekedésemmel, és mi a picsáért nem lehet békén hagyni egymást, az a válasz, hogy menjek fel a bringaútra.
Namost ezzel két problémám is volna. Oké, rendben van, ott kell közlekedni, ott a bringaút, de teljesen értelmetlen felmenni 50 méterre, hogy aztán átverekedjem magam a lámpás kereszteződésen, főleg, hogyha nem zavarok senkit. A másik, hogy felmegyek a bringaútra. Átmegyek az első piros pöttyön, nekem van elsőbbségem mert a zebra mellett ott fut a bringaút is. Elérek a lámpás kereszteződéshez. Itt az lenne a logikus, hogy elkanyarodok jobbra, átmegyek a zebrán és egy alkalmas pillanatban kipattanok az útra. Ezzel annyi a gond, hogy a kékkel jelölt pontba van téve egy bazi nagy korlát, kb másfél méter magas és annyira közel van rakva az út széli beton kerítéshez, hogy frankón nem fér el a kormány szélessége. A gyalogosok behúzott hassal slisszolnak el, én a bringát alig bírom átverekedni a helyen, ezért ki is szoktam hagyni, tehát megyek a zebrán egyenesen. Ott utána jobbra a következő lámpánál, de itt megint meg vagyok lőve, mert a Szabolcs út egyik oldaláról nem tudok átmenni a másik oldalára, mert nincs zebra. Mivel nagyon forgalmas kereszteződés ezért nem is szeretem az ilyen mutatványokat, állandó a forgalom.
Kérdésem: Mégis merre menjek?[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz sssent #21790 üzenetére
"Ha az autózók el tudnak üldögélni szép sorban a lámpánál, akkor mi is."
Értem, tehát a dögöljön meg a szomszéd kecskéje szindróma... Igazad van nem jog, hanem lehetőség, amit szerintem ki kell használni. A közlekedés szempontjából is az a legjobb, ha minden gyorsan, gördülékenyen megy. nem tudom mi az egyszerűbb, ha mondjuk 5 bringás elhúz, vagy az egész kocsisornak azzal is kell számolnia, hogy végig, libasorban ott vannak mellettük a bringások.
De ok, én rugalmas vagyok, azért is írtam ide és kértem ki a véleményeiteket, tanácsaitokat. Hogyan oldjam meg szabályosan a fenti helyzetet, hogy szándékosan ne veszélyeztessem a testi épségemet? Mert Kresz ide vagy oda, inkább szegem meg a Kreszt, mintsem rizikósabb szituációkba kerüljek nap, mint nap.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz Cathfaern #21804 üzenetére
A forgalom szándékos akadályozását bizony tiltja a Kresz, és ez olyan szituáció, nem arról beszéltem, amikor egy kamion miatt nem férek el. Elférnék, gond nélkül, de direkt, a közlekedésem megakadályozása végett behúzódik elém.
"Mert a szabályos az lenne, ha felmennél a kerékpárútra."
És a kerékpárútról szabályosan hogyan tudok visszamenni a Szabolcs út nevezett szakaszára? Ez itt a kérdés, mert jelenleg nekem úgy tűnik, hogy sehogy. Tehát nem az van, hogy választok egy ésszerű, de szabálytalan illetve egy ésszerűtlen, de szabályos között, hanem az ésszerűtlent se tudom kivitelezni szabályosan.
@sssent
Csak ezzel pont az a bajom, hogy egyre inkább terjed a hülyeség. A többi autós meglátja, jé, ha lehúzódok megáll a bringás és eltanulja, majd mindeni padkára koppig áll a kocsijával."Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz Cathfaern #21822 üzenetére
"Szóval adott esetben erre az (is) lehet a válasz, hogy gyalogosként közlekedve (értsd: tolva a biciklit)."
Gyalogosként se tudok átmenni az út egyik oldaláról a másik oldalára, mert azon a helyen megszüntették a zebrát, nincs az úton gyalogátkelőhely, a járdán tekerni megint nem lehet, tehát hogy megyek át a másik oldalra szabályosan? Persze átszaladhatok az úton két autó között, csak ezzel megint ott vagyok, hogy veszélyeztettem magamat és szabálytalan is vagyok.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz Goblin12 #22624 üzenetére
A hátsó keréknél a két kontraanya milyen távolságra van egymástól? 135mm-nek kellene lennie? Tolómérővel pontosan meg tudod mérni, hogy mekkora távolság van a két kontraanya külső oldala között. Lehet azért kell túlságosan összehúzni a vázat, és az generálja az egész problémát, hogy a villasaru távolság kevesebb, mint aminek lennie kell.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Kross Evado 3.0 2013-nál 130k-ért van valamilyen jobb ajánlat a kategóriájában?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
+11k-ért kapsz egy halál gagyi teleszkópot. Én nem adnék ki érte többet, főleg ha azt nézzük, hogy a felárnál olcsóbban is kapsz hasonló - esetleg jobb - villát, ha arra vágynál, és megmarad a merev villa.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz grizlisandor #23698 üzenetére
Ha tényleg jó állapotban van, szerintem ennyit megér a bringa, de egy ötöst alkudnék belőle. A két váltó, ami kicsit gyengébb, de ettől függetlenül elég lehet.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz Tothgera30 #23703 üzenetére
Azta! Mit tud ez a váz ennyiért?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz ludsimon #23977 üzenetére
Én úgy tudom - bár ez sincs kőbe vésve -, hogy a Sram és Shimano fogaskoszorúkon a fokozatok ugyanolyan távolságra vannak, ezért lehet őket nyugodtan csereberélni (én CS-HG50-et és PG950-et használtam), és ezért nem oldja meg a problémát. Az, hogy a hátsó váltónál 1:1 vagy 2:1 az arány csak azt jelenti, hogy a váltókar által húzott boden mennyisége mekkorát mozdít ki a váltón. A váltó mindkét esetben ugyanannyit mozdul el, csak Shimano esetén több bovdent húz a váltókar egy fokozat váltásához.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
A Schwinn Csepel-en muszáj lecserélni az első agyat is - Joytech hulladék - és kipróbálnék egy iparis agyat. A kérdés, hogy ezen agyak között mi a különbség, mert nem igazán tudtam rájönni:
NOVATEC 751SB 4.000Ft
NOVATEC A021SB 4.400Ft
NOVATEC A141SB 5.200Ft"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz sanzi89 #24538 üzenetére
>>>Erre<<< esetleg van valakinek infója?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz Balazska15 #25149 üzenetére
A Monte Grappa Argo a hiánycikk a kommentelő szerint, nem a Monte Grappa márka.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz Cathfaern #25152 üzenetére
Én már régóta csorgatom a nyálam egy rekura, de annyira irreálisan drágák a felszereltségükhöz mérten, hogy az már botrányos... Egy teljesen "gagyi" belépő kínai reku váz 160k? NOORMÁLIS? 400k-s gépen meg Altus és Alivio cuccok?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz Runner_fxr #25206 üzenetére
100km+-os túrákon, csomaggal nem az ember lába fárad el, hanem a seggem zsibbad el, a csuklóm, nyakam, hátam sajog. Ezekre - elvileg - mindre gyógyír lenne egy reku. Ha a fele igaz annak, amit írnak róla, akkor túrabringásnak egy másik dimenzió. Persze városi tekerésre vagy terepre én se használnám, de nagyon is el tudnám képzelni magam egy fekvőbringán.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz ForgacsB #25537 üzenetére
Sok élvezetes kilométert! Nekem van egy ugyanilyen bringám, és rá kellett költeni majdnem a felét, mire értelmes gép lett belőle, annyira szar alkatrészek vannak rajta és annyira trehány az összeszerelés. Fél év idegeskedés, 60k elköltése után már használható, de még mindig nem az igazi. A 100k-s Caprine bringámhoz pedig 4 év alatt kopó alkatrészen kívül nem kellett nyúlni, pedig tízszer annyi van benne, mint az Elite-ben. Én nagyon megbántam, hogy megvettem, egy rakat szar a Schwinn ma már, pont mint a TP-Link .
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs