Hirdetés
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
rétisün
veterán
-
maximilian4
addikt
válasz hegyimorc #68920 üzenetére
Ha emlékezetem nem csal, elég régóta megvan neki ez a bringa. Munkába járni viszont nem ezt használja és azt cserélte is. Azért milliós gépeket nem cserél az ember havonta. Egyébként hosszútávú tapasztalatot ilyen kerékpárral kapcsolatban nem időben, hanem szó szerint "hosszútávban", azaz megtett km után vonnék le. A kolléga pedig mint tudjuk elég sokat teker és ahogy látom nem is mindig piskóta terepen (mert arra nem ezt használja). Heti rendszereséggel viszi szervezett túrákra. Szóval én adnék a véleményének. Nem mellesleg a szakmája is kerékpárokhoz kötődik. Az akkuk felépítése pedig nem hiszem hogy olyan mint a telefonoké...inkább olyan mint az elektromos superbikeoké pl vagy autóké. Amik köszönék még mindig működnek.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Runner_fxr
Ármester
válasz hegyimorc #68956 üzenetére
Alapvetően nagyon drágák a komolyabb bringák, elektromos rásegítés nélkül is. Az árakon én már ezért sem akadok fenn. Amúgy valóban, tudomásul kell venni, hogy ennyi. Akinek sok, ott a használt piac.
Mindenkinek mérlegelnie kell, hogy neki mi a fontosabb, egy nagyon könnyű karbon gép is tök jó dolog, de nem mindegy milyen stílusban szeretnél bringázni. Könnyű karbon XC gépet lehet venni jó áron, de ha magamból indulok ki, nekem egy merev monti szóba sem jöhet, mert nem nyújtja azt amit elvárok egy hegyikerékpártól. Visszafogja a sebességem lefelé. AM/Enduro gépek állnak hozzám közel 140-160mm-es rugóút tartományban. Ha ilyen bringából szeretnél venni könnyű karbont, top felszereltséggel, az sok esetben többe lesz mint egy aluvázas pedelec fully, de olcsóbb semmiképp. Stereo 160 C:68 És bár nagyon könnyű, de azért nem tudja egy pedelec élményét nyújtani felfelé.
Meg ugye az sem mindegy, hogy egyedül mész e tekerni, a saját tempódban, vagy csapattal, akik között olyanok is vannak akik versenyeznek. És rendszeresen járnak az osztrák hegyekbe.A súly szempontjából igazad van, de nem is gondoltam vagy írtam az ellenkezőjét. Bár lehet kicsit félreérthető voltam. Felfelé valóban gond lehet ha mondjuk lemerülsz. Eco-t mindenképpen kapcsolni kell, hogy lehessen élvezetesen felfelé tekerni. Kikapcsolva, a motor belső áttételezése révén, kb egy 40-es tányér áttételét adja. Ez azért combos felfelé, meg ott a 8kg súlytöbblet, amit mindenképpen cipelni kell. Annyi biztos, hogy ha valaki pedelec bringa vásárlásán töri a fejét, jól át kell gondolnia a hatótáv kérdését, edzettségét és nem szabad bedőlni a marketingdumáknak, hogy 150 meg 200km-t elmegy egy feltöltéssel. Legideálisabb esetben 100-120km az 500-as aksi, ha mondjuk aszfalton mész vele kevés emelkedővel. Hegyen bohóckodva sport és turbóban, 30km alatt simán le lehet meríteni. Okosan gazdálkodva, saját erőddel kiegészítve, 60-70km terep.
Van egyébként sokféle jó rendszer manapság, nem csak a bosch létezik, de a bosch-nak a legkompaktabb az aksija, ezért is szeretem ezt, viszonylag könnyen tudok tartalékot vinni belőle. Viszont a tartalék akkut is bele kell számolni az árba ha nagyobb távra is kell, ami nem kevés, közel 300k. Bár mondjuk én jóval olcsóbban szereztem az ismerősömtől. És ott a töltés lehetősége, mert a töltő csak fél kiló. Ha útközbe megállsz kajálni mondjuk egy órára, elég sokat bele tölt az akkuba.zoli03: Ez tényleg nagyon jónak néz ki. Ha valóban ezt tudja, elgondolkodtató. Lehet kénytelen leszek lecserélni.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz hegyimorc #68956 üzenetére
Az árak után néztem nagyot én is és 590.., majd megemeltem a bringát és volt vagy 20 kiló.. (valami országúti féle gép volt egyenes kormánnyal, 3x8 sebesség) mondom ez wtf.. ismerősnek lapierre spicy 327 van az jóval könnyebb pedig egy monitról beszélünk 160 és 165mm rugóúttal. Biztos vannak kisebb súllyal is, de számomra akkor sem mérvadó a dolog.. majd ha elmegy 200km-t és 10kg alatt lesz akkor visszatérek rá hogy specifikációt nézzek, no meg miután lemerül csak egy kolonc marad a rásegítés és van hazáig 30km dombos terep?
-
veterán
válasz hegyimorc #68975 üzenetére
Aztan ha "tudok egy rövidebb utat" ötletet feldob az egyikőtök és mondjuk elkalandoztok haveri társasággal egy eddig nem ismert úton valahova, nagy kerülővel érve az eredeti célhoz?
Szerintem ezek hozzá tartoznak a dologhoz, ha mind benne vagytok, akkor ezek nagyon jo elmenyek lehetnek utolag, meg akár közben isEverybody lies.
-
Zola007
veterán
válasz hegyimorc #68975 üzenetére
jó hogy írod, ha Debrecenből van itt fórumtárs, akkor valami lájtos, öreguras tekerésre, kisebb kirándulásra társulnék valamikor!
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
imyourfriend
őstag
válasz hegyimorc #68975 üzenetére
Engem annyira ez nem érint, mármint a csapatos tekerés mivel sokszor magam tekerek. Elsősorban azért hogy az erősebbek ne várjanak rám, de ez fordítva is legyen így. Másrészt így a kellemesebb, igaz szélben nem feltétlen de megoldom. Szerencsére a sport visszaadja azt amit az ember beletesz így megéri egyedül is művelni.
-
#56474624
törölt tag
válasz hegyimorc #71243 üzenetére
Mit tudott tenni a külső álló helyzetben, terheletlenül, amit 74 kg+4kg súlyterhelés, és 20-30 km/h-s sebesség mellett nem? Ráadásul tekerés közben jóval nagyobb hőmérsékletnek is volt kitéve. Nem áll össze.
(#71245) Crytec210:
Felniszalag csak nem mozdult el ennyi idő alatt. Sérülést én nem láttam a külsőn, újat legalábbis nem. Nyilván már volt rajta néhány sérülés, hiszen nem szivacson tekertem vele.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz hegyimorc #71290 üzenetére
Nem.
(#71253) Cris99...a teleszkópra vigyázz ne kapjon ütést kizárva,csak akkor zárd ki ha tényleg előnyt jelent a tekeréshez,a fékeket meg szokni kell,adagolásuk sokkal finomabb művelet mint a mechanikusoké.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
K_Gabor
tag
válasz hegyimorc #71856 üzenetére
Értem, köszönöm a választ!
Alszom rá egyet és választok.(#71862) VIPowER: Ahogy írtam: "Lehet, hogy ha többet megyek hozzászoknék,de nem vagyok benne biztos."
Egyáltalán nem úgy álltam a dolgokhoz, hogy mindennek patentnek kell lennie elsőre és köszönom, de nem tartozom az általad említett csoportba.
Ahogy azt is írtam, hogy rég nem bicajoztam, nem lepett meg a dolog, hogy hozzá kell szokjak.
Pusztán kíváncsi voltam tapasztaltabb emberek véleményére, de nem rohantam vissza az üzletbe, hogy jaj ez az üllés de szar...
Eleve használni akartam továbbra is és ha nem változik a helyzet akkor jön a B terv.Hirdetéseim: http://hardverapro.hu/tag/k_gabor_3#aprohirdetesei
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz hegyimorc #72111 üzenetére
Hát azért lenyomni százat,majd mászni a Bükkben,majd hazamenni még százat ugyanazon napon nem fehér embernek való.
(#72113) concret_hp...balkezeseknek?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz hegyimorc #72116 üzenetére
"Én hétvégén Budapestről a Bükkbe mentem bringázni, ez kb 150km odaút."...én meg már kezdtelek sajnálni és gondoltam magamban,biztos valami komoly országútit birtokolsz.
(#72117) concret_hp...gondolom mert míg a váltókarok az nem összecserélhetőek,a fék csak bovdenezés kérdése,hogy melyik lesz végül éppen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szatocs
őstag
válasz hegyimorc #72111 üzenetére
Én meg Pestről Balaton kerülésre (vonattal, fú de finom ilyenkor a sok hergelt utassal ).
Ezzel (nem a szemetekkel van baj, a kép ezen része ilyen homályos):
Azért kipróbálnám, hogy országútival milyen lehet, vagy legalább egy trekkinggel, de nem panaszkodom így sem, jól éreztem magam rajta és az idő is kegyes volt.[ Szerkesztve ]
=== Szatocs ===
-
geotigris9
tag
válasz hegyimorc #72635 üzenetére
Kösz a feltöltést.
Egész jól elfáradtak a végére.burnkow Ezek kis pumpák nem arra vannak feltétlen, hogy megfelelő nagy nyomásra tudják fújni a gumit. Csak, hogy defektnél mégis tudjál valagnyit fújni amivel célba érsz. Igen 5 bár környékén már határ van egyszerűen akkora a keresztmetszetük ezeknek a pumpáknak nagyon többre nem képesek. Arra ott a kompresszor meg a műhelypumpa. (A műhelypumpa nem véletlenül sokkal nagyobb.)
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz hegyimorc #73417 üzenetére
Cikk alatt megint valaki okos volt. Kardántengelyes, meg bolygóműves... aha.. kardános hajtás olyan veszteséges hogy az olyan bringákat csak tekered de nem mennek, a bolygóműves agyváltó meg még ráadásnak végképp kell hogy teljes legyen a kép.
(#73418) -=RelakS=-
Atyaég elsőről sosem hallottam, a másodiknál meg fel kellett lapoznom az értelmező kéziszótárat.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz hegyimorc #73417 üzenetére
"Olyan ez talán, mint az autók között az Alfa Romeo: egy erős, dizájnos és sportos kocsi, amelynél bár vannak erősebb, dizájnosabb és sportosabb autók"
Magyarul: tisztában vannak vele, hogy lényegében nem eladható, de remélik találnak egy olyan réteget aki az exkluzivitás miatt megveszi és ők meg eléldegélnek belőle. Mondom mindezt úgy, hogy alig várom, hogy legyen végre reális alternatívája a lánchajtásnak. Félreértések elkerülése végett: az nem reális, ha az áttétel töredéke, és az se reális ha többszörösébe kerül. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz hegyimorc #73417 üzenetére
Olyan csodazongora 2.0 érzésem fakad ha ezt olvasom,mert szerintem ebből is akkor lesz "siker" mikor beszáll a kormány és például az összes postás segge alá ilyent kényszerít.
(#73427) ivana...namegazíbájkotsefelejcsd!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz hegyimorc #74089 üzenetére
Azzal a geoval olyan merev lehet mint az állat,ha meg belemész egy gödörbe kábé a veséd szakadhat le.
(#74088) Cathfaern...nem lehet a felniből még flexel.sem kivágni.Valahol láttam,hogy a küllők oly módon deformálják a részben bevágott felnit,hogy az a flexkorongot is megszorítja. ...de azzal a kis U lakattal nem gyakran találsz a képen is láthatóhoz hasonló rögzített tereptárgyat melyhez oda is tudod lakatolni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz hegyimorc #74098 üzenetére
Én sem vagyok a célcsoport része, de gondolom útvonalfüggő. Ha meredek útvonalak is vannak a napi ingázásban, akkor már egyből jól jön, hogy elektromos. Helyigénye meg nem sok.
Egyébként súlyelosztás függvénye, ha jól van elosztva még stabilabb is lehet mint egy hagyományos.
-
zoli03
őstag
válasz hegyimorc #74586 üzenetére
És ha valaki nem akar annyi készpénzt magával vinni? Kinézek egy biciklit, vegyek le 2-3-400e Ft-ot, cipeljem magammal ki tudja hova, aztán ha mégsem veszem meg a biciklit, akkor vigyem haza a pénzt, rakjam vissza a bankba, ha nem akarok otthon tárolni annyit, majd megint vegyem ki. Nekem sokkal egyszerűbb, hogy viszem a bankkártyám, aztán ha meg akarom venni a biciklit, elmegyek a tulajjal a legközelebbi ATM-hez aztán leveszem a pénzt?
-
Runner_fxr
Ármester
válasz hegyimorc #74918 üzenetére
"de attól hogy valami technológiailag túl lett bonyolítva, még nem biztos, hogy a gyakorlatban is jobb. A magas árat viszont indokolja"
Ezzel a kijelentéssel még egyet is tudok érteni, mert valóban nem feltétlenül a legbonyolultabb megoldás a legjobb. Viszont jelen esetben talán mégsem egészen helytálló, mert a Variotronic egy olyan problémára nyújt megoldást amire egyetlen hagyományos fényre sötétedős lencse nem tud megoldást nyújtani.
A hagyományos vario lencsék besötétedése viszonylag gyors, ami azt jelenti, hogy kimész vele egy napos helyre és kb 1 perc alatt besötétedik, ám a kivilágosodás több időt vesz igénybe, akár 10-15 perc is eltelik mire teljesen kivilágosodik. Ez mindegyikre igaz, kivéve a Variotronic-ot, ami 0,1 másodperc alatt sötétedik és világosodik, mivel elektromosságon alapuló technológia. Tudja ezt manuálisan is és automata módban is. Ennek a szerepe akkor jelentős amikor erdőbe bringázol, és van amikor besüt a nap, van amikor árnyékos. Nagyobb sebességgel így menni egy besötétedett napszemüvegben nem mindig biztonságos, mert nem látod rendesen a köveket, gyökereket. Nekem nincsenek látási problémáim, de bizony sokszor előfordult, hogy ezért kellett lassítanom, vagy épp az utolsó pillanatban vettem észre valamit amitől akár el is eshettem volna. Ez a probléma egy Variotronic-al nem áll fenn, mert fényt érzékel, még csak nem is UV-t és 0,1 másodperc alatt alkalmazkodik a fényviszonyokhoz. Nyilván ennek ára van, de kapsz is érte cserébe olyat amit más nem nyújt.Strezi: Nem kell egy ilyen gépet félteni, ez már a Trail kategória, ami azért bírja a csapatásokat, persze nem a 10 méteres ugrásokat. Inkább a hátsó agymotorod miatt lehetnek problémák, mert könnyebben pattan meg a kerék emiatt.
Mennék én is ha 2 hét múlva mennél.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz hegyimorc #74926 üzenetére
Azért az Uvex-nek elég nagy tapasztalata van abban, hogy ne csináljon olyan szemüveget ami nem jó a szemnek. Nekem is van vagy 10 napszemüvegem, fényre sötétedősből is vagy 3db és van egy Variotronic is. Mind Uvex, és nincs ezekkel alapvetően baj, nagyon kellemes a lencséje. Általános használat mellett 95%-ban semmi gond, probléma akkor fordul elő ha nagyobb sebességgel szeretsz menni komolyabb terepeken. Akkor adódhatnak szituációk amikor túl sötét egy S3-as lencse. Ez márkafüggetlen, ez minden szemüveget érint. Ilyen esetekre hasznos a Variotronic, nyilván nem az átlagfelhasználóknak készült, ezt az ára is tükrözi.
Egyébként szerintem a szemüveg egy elég fontos kérdés. -
nagyúr
-
nagyúr
válasz hegyimorc #74955 üzenetére
Az oké hogy a Pinon jó, annyi pénzért el is várom de valljuk be itthon hányan eengedhetnek meg maguknak Pinionos kerékpárt?
Szép lenne ha mindenki olyannal járhatna de sajnos itthon nem realitás. Amúgy egyszer én is mennék vele már mert eléggé dícsérik.Més que un club!
-
szjoci
őstag
válasz hegyimorc #74955 üzenetére
"Ennek abból a szempontból nincs jelentősége, hogy a markolatváltók szarok-e, mert egyértelműen nem."
Biztos hogy van létjogosultsága, gondolom a Sram se azért talált ki a felső/csúcskategóriába is opcióként markolatváltót, mert sz@r lenne. Mivel csak a legalja sramhoz volt szerencsém és az nem igazán győzött meg, így nem is erőltettem az épített bicajomnál a markolatváltót. Bár lehet ki fogom már csak azért is próbálni, használtan "fillérekért" ki lehet fogni.
Crytec210, nézd mit leltem: helyben van, csak az árából kellene farigcsálni picit...
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz hegyimorc #74957 üzenetére
Ez tényleg így van. Ettől függetlenül nekem azért van fenntartásom a pinionnal kapcsolatban. Nehezebb mint a láncváltó és ha műszaki probléma van vele, azt igen körülményes javítani. Emellett nyilván számos előnye van, nem vitatom, de valahogy nem érzem azt, hogy kéne.
Strezi: Hát ott valóban észnél kell lenni az időjárással, még szezonban is. Nekem is most érkezik meg csak a bringám, aztán vége a szezonnak. De ameddig nem megy 10 fok alá a hőmérséklet, és nem lesz csapadék, megyek vele hegyre.
szjoci: Nyilván meg van a maga létjogosultsága a markolatváltónak, nem véletlenül van a palettán, de azért a legtöbb embert nem győzi meg. Nem véletlenül, lehet XC-ben működik, de egy AM/Enduro kategóriában, pláne DH-ban elképzelhetetlen. Pedig anno a 90-es évek közepe táján pont a DH-ban debütált a Grip Shift.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz hegyimorc #74950 üzenetére
2 dolgot említenék ezzel kapcsolatban,egyik,hogy bár egyiket sem ajánlatos állítólag a Piniont nem is lehet egyáltalán váltani terhelés alatt,a másik meg amíg a jobb pöcögtetőssel le és fel váltásánál is ujjaid maradhatnak a féken,a marokváltónál nem tudom hogyan lehetséges,magyarán a fékezés a váltás pillanatában nem nagyon lehetséges.Ennek inkább versenykörülmények között lehet jelentősége,de akkor is.
(#74968) 6030D...látszólag valami saját márkás alsó kategória.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
geotigris9
tag
válasz hegyimorc #74926 üzenetére
(Fogyasztói társadalom. ) Ez a sötétedés probléma nálam is jelentkezik, hogy van nagyon jó minőségű nappali védő-napszemüvegem, de sötétben használhatatlan tehát ha rámsötétedik benne, akkor vehetem le és mehetek szemüveg nélkül vagy, ha raktam be eseti szemüveget akkor csere. (Most erre a célra egy víztiszta lencsés munkavédelmis szemüveget használok.) De ha már esete felé megyek el és tudom rám fog már sötétedni természetesen a víztisztát viszem csak.
/Egyébként nem látok nagy különbséget egy kerékpáros minőségi védőszemüveg és egy "munkavédelmis" minőségi védőszemüveg között az áron kívül. Ami jó még a munkavédelmis szemüvegekben, hogy azoknál minden féle szigorú szabványnak előírásnak meg kell felelniük még olcsóbb verziónál is./Éjszakaira az abszolút ideális az enyhén sárgított lencse ami "sárgítja" az esti fényeket (főleg itt autó lámpákra gondolok) és azok kevésbé zavaróak a szemnek, de erdőben is sötétben jól lehet vele látni. Nyilván ilyet nem a legideálisabb használni a nappali vakító napsütésben, mivel szinte semmit nem sötétít a lencse.
(#74996) Hasaggymeg Az baj, hogy nálam negálja helyét az én KONÁMAL teljesen lehet erre azonosulni. TAPASZTALAT!
Az tény régen még U.S.A. -ban gyártott volt az összes KONA mára már szerintem a nagy-részét ott is a távol-keleten csinálják és sajnos az tény a keleti meg a nagy mérvű gyártás nem feltétlenül a minőségnek kedvez legelső sorban. (És ez most minden márkára ki lehet jelenteni.) OFF
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
nagyúr
-
rétisün
veterán
válasz hegyimorc #75614 üzenetére
köszi, valószínűleg felmegy rá.
a tied azért igen csak jó felszereltségű bringa (ultegra, karbon villa) ha nem dolgozóbajárós bringát keresnék, komolyan elgondolkodnék rajta.....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!