- Projektor topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- HTPC (házimozi PC) topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Apple notebookok
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
Srácok hány ezer oldalon kell még matricazni, és ezzel 100% szétoffolni a topicot? Moderátor lennék már töröltem volna mindet.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
Hátte hogy kerülsz a Föld peremére?
Ausztráliában engedélyezett az autópályán bringázni a leállósávban van erre a célra kijelölt hely?
USA-ban van ilyen. (on 101 freeway)Magyarországon meg sima főútért megy a harc, odakint meg mindenhol lehet... no comment..
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Elég ritka már itthon is, hogy ledudáljanak. Legalábbis Bp vonzáskörzetében.
Egyre toleránsabbak a bringásokkal még ha olyan helyre kanyarodok ahol nem teljesen szabályos akkor se dudálnak le.
Amit észrevettem, hogy nyár közepe, végefelé jön ez a _ledudálom_ szakasz. Gondolom a nagy meleg miatt, meg a rengeteg szabálytalan bringás miatt is és jönnek a _bünti leszorítások_ meg a dudálás, meg _megmondompirosnálholbringázzál_.Mondjuk itthon az még nem terjedt el, hogy lassítsanak egy bringás miatt.
Napi rendszerességű a 20 cm-es távolságú előzések sajnos, de ezzel együtt kell élni, hogy mi Magyarországon nem kívánt személyek vagyunk bringával az utakon, mert autóval, motorral _kúúúúl_.
Vicces, hogy az az első aki elkezd dolgozni MO-on, hogy vegyen egy rozzant autót 250-500 ezerért. Én mindig mosolygok ezen mikor 100-120 ezres fizetésből valaki összekaparja az autóravalót és akkor fú de jó van egy autóm és azzal bármit megtehetek, leszoríthatom a bringást még ha 3-4x annyiba került az a bringa, mert a bringásnak nincs értéke. Hát jah, ezzel én már együttélek, ha kereszteződésbe érek és látom, hogy az autós indulna és nem jön mellettem autó behúzódok középre az úton.
Már volt majdnem baleset, hogy kifordult mikor épp 35-el jöttem és satufék.. kb 15-re kellett visszalassítanom, mert persze ha kifordul eléd akkor minek taposson a gázba! Hát ez megy itthon, Bp környékén. De nem zavar már.undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
válasz Runner_fxr #14071 üzenetére
Mert talán van aki pulzus alapján edz?
Amúgy meg nem tudod milyen szar érzés mikor a zsebedet húzza valami és úgy kell futni.....
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Tud valaki olyat, hogy a sports-trackerről és/vagy a telefonról hogyan tudom (symbianos) kinyerni az összes adatot anélkül hogy mindet egyenként exportálnám???
Kerestem a telefonon gpx, tcx-et de nem ilyen formátumban tárolja, hanem a sports-tracker symbianos egyedi formátumában. Pusztuljon meg aki ilyet lekódol.
365 workoutot nem fogok kézzel kiexportálni, gondolom ez egyértelmű.
Amiben a telefonon tárolja az összes adatot külön-külön (nincs összetömörítve) fájlformátum .DAT !!
Várom a tippeket mit lehetne kezdeni ezzel!!
undefined
-
ludsimon
veterán
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz lsebestyen #14139 üzenetére
Nincs különösebb bajom vele.
Én itt szoktam szitkozódni télen..
Szerintem 1 évben 1x takarítják, mocsok az egész végig és ha nem használom meg jön a kürt hátulról..Szerk.: Az hagyján, hogy koszos, de még az állapota is megafos.[link]
Az a luk KRÁTER nagyságúra nőtte magát azóta..... (nem használják autósok/kamionok, ugye?? Mert egy bringás 100% nem okoz ekkora lukat ami most ott van semmivel.)
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz ---Lasali--- #14148 üzenetére
Mi a véleményed a Shimano ST-5703-ról? Ugyanez?
Szerk.: Fékváltókarok és az alkatrészbeszerzés:
Lehetetlen találni hozzá, kell venni egy rosszat amiben nem az a rossz és onnan áttenni.
Én ilyen gumit akartam venni a régi RX100-hoz, de megdöbbentem mikor mondták, hogy hehe inkább vegyek az ST-5703-hoz, mert 2 évig gyártják utána off.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz ---Lasali--- #14162 üzenetére
Akkor gyorsan eladom tavasszal és veszek egy másik bicót..
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz csabi94 #14171 üzenetére
Adjál neki egy kis zsírt és nem lesz gond vele.
Tüzi:
Engem érdekel, nyugodtan jöhetnek a képek!
Amúgy mi alapján választottál? Nekem is Ausztrália lenne ha mennék valahová. USA nekem sose volt szimpi. Anglia meg túl esős.
Németül, franciául meg nem tudok.Amúgy ez a Sports-tracker nagyon rossz. Ajánlom a Stravat, + Instagrammal összekötve és akkor ugyanúgy beteszi a képet, nagyon jó dolog és sokkal jobb a Strava. Itt vagyok, vegyél fel, érdekelnek a képek.
Egyedül mentél ki, vagy bnővel/feleséggel/gyerekkel?[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Vicces, de általában igaz, hogy mindig az mondja, hogy ha nem tetszik kívül tágasabb akinek 250k+ felett van a nettó fizetése. Annak hogy lenne fogalma minimálbérből hogy lehet kijönni pluszban? Sehogy.. Inkább mínuszba.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Hát igen...
A profik halálukig nyomják.
66 évesen Arnold bácsi.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz imyourfriend #14272 üzenetére
Kompaktot használnak a profik is. Tényleg értelmetlen ezek a nagyon nagy tányérok.
Hegyibefutónál. Síkon, illetve mikor a hegy lábánál van a befutó ott ők is nagyot használnak, de itthon teljesen felesleges kompaktnál nagyobb. Én is kompaktot vettem volna ha olyat találok jó áron.Itthon nincs olyan százalékú hegy ahol 63-68 km/h-nál többet lehetne gurulni tekerve.
Speed at cadence calculator[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz imyourfriend #14291 üzenetére
Kigyorsításnál és támadásnál / támadás leszerelésénél fontos a 120-130. Robbanékonyabb(gyorsabb) 100-ról 120-ig pörögni mint csigatempóban 80-ról nem lehet már mit kezdeni versenyen. A sprinteket is 120-as cad mellett szokták megindítani.
Szokni kell. Egy nap én is játszogattam leejtmenetben:undefined
-
ludsimon
veterán
válasz ---Lasali--- #14305 üzenetére
Vagy ha azt akarja, hogy normálisan kikerüljék, mert azt hiszik valami UFO akkor ilyet: [link]
Magicshine "csak" 85 lumenes.
Nekem Radbot 1000 van, amiben 1 W-os led van, ez is kb 80-100 lumennek felel meg. Prizma bele van építve a lámpába, így egy esetleges ellenőrzésnél még az is meg van a bringán.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz ---Lasali--- #14310 üzenetére
Nekem az 1000Ft-os tartalék lámpa mondta fel a szolgálatot 50 méteres látótávolságban a ködben. Lemerült a Radbot...
Azóta minden 4 órás edzés után töltöm, mert múltkor az edzés közepénél merült le az elem, tehát kb. 6 órát bír a 2xAAA-val így hát mindig töltöm mikor hazajövök.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Ez a kis filmecske fentvan a népszerű tékakölcsönzőben!
Keresd: Arrival.2013undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
válasz Tomi_Sci #14505 üzenetére
Mert, hogy nézne ki ha 71 cm es lába lenne és nem lenne semmi felsőteste?
Meg kell lennie a balansznak.
Pályakerékpárosnak a max teljesítmény a lényeg amit izomtömeggel lehet leginkább növelni profi szinten. Pályakerékpárnak ez a lényege.
2010-ben 215kg-al szériázott és 2011-ben 260 kg volt neki a rekord.Pályakerékpár = testépítés
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz fpeter07 #14507 üzenetére
Hát nemigazán...... Nézted a világbajnokságot? Bradley Wiggins 2. ...
UCI World Road Championships 2013 eredmények:
2. Bradley Wigginsundefined
-
ludsimon
veterán
Cody Kaiser
undefined
-
ludsimon
veterán
Tessék, és van aki kidobja egy kis luk miatt a külsőt.
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz imyourfriend #14632 üzenetére
Összevarrni és nem fog továbbszakadni + belülről ragasztószalag és puff, kész!
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Tomi_Sci #14700 üzenetére
BBB HEAVYDUTY
Pozitívum: - ebben még nem fázott igazán a lábam még tavaly a szeles -6 C fokos hidegben sem.
Negatívum: - Hamar kilukad az orrésznél, de attól még lehet használni.(#14715) stracker06:
"viszont városban is simán mennek 50-60-70-el, ami ugyanúgy súlyos sérüléseket okozhat, stb."Akkor jobb ha nem is bringázik az ember sehol, meg ki se megy az utcára, mert fejéreesik egy tetőcserép.
Imádom az ilyen embereket, mikor azt próbálja elmagyarázni, hogy a kerékpárút a jó meg azt kell használni, közben aki tapasztalt tudja, hogy életveszélyes 30-as tempóval a kerékpárút, mivel nem számít autós ilyen sebességre és lazán kihajt kereszteződésben, leginkább télen.
De végül is inkább zárd be magad egy páncélszekrénybe, mert otthon a szomszéd is felrobbanthatja a házat.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Rengeteg autóstól hallom vissza, aki tényleg rengeteget vezet, hogy lehet akármilyen lámpám, akkor is van olyan szög amiből teljesen láthatatlan, főleg fekete ruha kb orosz rulett feeling este. Vagy elütnek, vagy nem..
Ezért én karácsony előtt be is szereztem egy Le Tour de France dizájnos szélmellényt, ami ráadásul láthatósági mellény is. Hátul a hátamnál szellőzik szépen, mert lukacsos, de mindenhol van rajta fényvisszaverő csík mértékkel és sztem a legjobban kinéző láthatósági mellény. Ezt az egyet hajlandó voltam felvenni, kukás mellényt biztosan nem vettem volna fel én se. ebay-ról szereztem.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Zola007 #14759 üzenetére
Szia!
Adatokat nem közölnék, elég legyen annyi, hogy 10-12% közötti testzsírszázalékom, normál esetben M-es méretem és XL-est rendeltem be, ami kissé bő.
Szerintem normál méretet rendelj amit hordasz vagy MAX 1 mérettel nagyobbat rendelj!
Nekem is M-eset kellett volna, de ha kicsi, akkor a p*csömre húzhatom.. Ha nagyobb attól még el tudom hordani. L-est kellett volna rendeljek igazából, de nem lényeg, nem nagyon bő, csak egy kicsit.
Ui.:
stracker06 [moderálva][ Módosította: Barthezz2 ]
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
válasz lsebestyen #14806 üzenetére
Ez egy abszolút hülyeség.
Példa lehet 80 km/h-s totál hátszélben 50-60-s átlagot is tekerni.Ha valódi összehasonlítást szeretnél menj el a CSC-be egy teljesítmény diagnosztikára 21900Ft.
Ott megtudod az összes adatot ami fontos és ami mérvadó nem ilyen hülyeségeket.
Ha valaki 20 percig képes a 300W-ra az már igencsak jó eredmény. Kuszti 339 W-ot nyomott (ami 5,6 Watt/kg) legutolsó beszámolójában (ami persze nem mérvadó, mert versenykörülmények között többet tud az ember teljesíteni).Itt van ami mérvadó.
"To win the Tour de France you need to be able to hold 5.9 to 6.0 watts per kg for 30 to 45 minutes at a time, 3 to 4 times over the course of a 5 to 6 hour day in the mountains. Incredible freaks of nature."Egy átlag ember aki hobbi szinten csinálja szerintem teljesen elégedett lehet 4-4,5 w/kg-al 30 percre.
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz deicide #14812 üzenetére
Nem tartom valószínűnek, hogy 30-40 percig 400wattot képes vagy tartani mindenféle rosszindulat nélkül mondom.
Tour de France Power Data: Juan Antonio Flecha's stage 11 TT effort
The time trial was relatively short at 33km and was won by Tony Martin in a time of 36 minutes 29 seconds, an average speed of 54.27kph. It was one of the fastest time trials in Tour de France history.Flecha finished well outside the top GC contenders in 46th position, with a time just over 3 minutes slower. From the power data, we can see that he averaged 391 watts for the duration, with a max output of 921 watts. Vagyis 50,1 km/h átlag átlag 391 wattal 39 percen keresztül ami hihetetlenül sok.
TrainingPeaksItt olyan számokról beszélünk ami hozzánk viszonyítva fényévekre van.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz deicide #14818 üzenetére
Én értem mit mondasz, de azt nem lehet kiszámolni, hogy mennyi a maxod és mennyit tudsz tartani 30 percen keresztül súlyból illetve sebességből. Ezt csakis teljesítménydiagnosztikával lehet kideríteni.
Ezek mind csak találgatások calculátorral.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz deicide #14820 üzenetére
Ez így van, több súly, több teljesítmény kell emelkedőn.
w/kg a hegyes szakaszokon mérvadó.
Minél könnyebb a személy, annál több watt jut 1 kg-ra, vagyis annál gyorsabb emelkedőn felfelé.
5,6w/kg-ot alapul véve egy 60 kg-os versenyzőnél 336W, míg ha ugyanezt a versenyzőt vesszük alapul, csak rádobunk +30 kg-ot akkor már csak 3,73W/kg (336w/90kg=3,73w/kg).
Már egy fél órás hosszúságú versenyen is hihetetlen sok időhátrányt jelent ez a különbség.Itt van a 2012-es férfi time trial eredmények:
46,4 km
Érdemes megnézni, hogy Fabian Cancellara és Bradley Wiggins szinte majdnem hasonló teljesítményt mentek, még is a könnyebb a gyorsabb.[ Szerkesztve ]
undefined
-
-
ludsimon
veterán
A témával kapcsolatos pár videó:
Which is best: lighter bike or leaner body?
How To Climb Faster - Light Bike Or Light Body?undefined
-
ludsimon
veterán
Aki még nem töltötte ki:
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz -=RelakS=- #14923 üzenetére
Azt ugye tudod, hogy ez még amatőrebb, mint egy szabvány prizma 100Ft-ért?
1. Ronda 2. Nem szabályos és beleköthet a rendőr 1+2= nem volt értelme elrondítani a bringát matricával.undefined