- Milyen SSD-t vegyek?
- Projektor topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Computex 2024: Kingston mindenhol
- Gaming notebook topik
- Riasztó topik
- Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
Hirdetés
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsebestyen
addikt
válasz zsocy #232245 üzenetére
Megjött az Elite Suito görgőm, a 11 sebességes kazetta testre ugye 1.85-ös spacert kell tenni, hogy jó helyen legyen a nyolc sebességes kazetta? Tribannal fogom használni végül, aztán az hátul csak nyolc sebességes. A görgőhöz adtak két darab 1mm-es spacert amúgy, de a neten sok helyen 1.85-ről találtam infót.
-
Fall-N
veterán
válasz zsocy #232760 üzenetére
Nem értem miért akar egyáltalán outit? Pont ennek a városi biciklinek az ellentéte. Én valamilyen trekking vagy MTB-t néznék kicsit kevésbé agresszív geóval. Outi nem neki való.
Azokból is lehet kisebb súlyút építeni, ezért kár az outi. Főleg ha meg akarná erőszakolni a geometriáját.
-
parandroid
nagyúr
válasz zsocy #232788 üzenetére
Saját tapasztalatból 2 dolog van, ami a jó lámpa mellett iszonyat sokat javít egy kerékpáros túlélési esélein: az egyik a láthatósági ruházat, a másik a reflektív csíkos gumi. Nem helyettesítik a lampát, de rengeteget tesznek hozzá.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
6030D
Ármester
válasz zsocy #233025 üzenetére
Az tej a kulacsban?
Izzadás ellen nem rossz, ha nem két fűtőtest közé rakod a görgőt! Itt nehezebb, de én azt csináltam, hogy a szobában tekerés előtt lehúztam a fűtést (éljen a szigeteléshiány, könnyen lehűl). Illetve nekem az vált be, hogy csak a lábamra megy a venti, a többit törölközővel megoldom.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz zsocy #233128 üzenetére
Szerintem nem sokan törtek el hátsó váltót, a gond csak az, hogy ha jól értem SX-ről van szó, ami műanyag, szal törni fog, ez kb. biztos, csak az a kérdés mikor. Ha egy NX-re váltás majd belefér, akkor nem probléma
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-=RelakS=-
veterán
válasz zsocy #233158 üzenetére
kb 200km-t tettem bele. Gumipor nem jellemző, kicsit csillogósabb a gumi.
Az tény, hogy ma kicsit jobban ráfeszítettem a görgőt a gumira, holnapután majd több érzéssel csinálom.
Ez a gumi inkább a görgőt eszi, látszik a fém csillogásánRingman
Miért nem?[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
jjeahh
nagyúr
válasz zsocy #235074 üzenetére
Szerintem ez egy gyönyörű bringa, tipikusan az a retro, ami megérdemli a törődést, nem tom milyen hajtás van rajta, de simán keresnék rá egy korabeli legalább XT hajtást és jobb gumikat is megérdemel.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Speedy007
őstag
válasz zsocy #235103 üzenetére
Tervben is volt a szervíz mert úgy kerestem is de legközelebb "dzsuvásat" keresek mert annál a kosz alatt a meglepi. Így nézki ki és ezekkel van tele a váz mondhatni ép elem csak az első villa
Azon agyalok hogy a gumit le kellene cserélni mivel "jó állapotú" inkább hajaz már slick gumira illetve az oldal fal is úgy néz ki mint az ember bőre ráncos repedésnek ható de szervizes lebeszélt mert szerinte tök jó állapotú Continental
Hátsó jobban kopottas. SCHWALBE LAND CRUISER ACT HS450 28X1,4 (622-37 700X35C)
Hasonlót használok az MTB-n CST néven.[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
-
ZavaBalazs
őstag
válasz zsocy #235536 üzenetére
azzal nem is bajlódtunk már, de úgy rémlik, hogy ott azért van legalább egy centi rés a hátsó fék rögzítésénél, a nyeregcsőnél szintén, szóval csak a villát sikerült kicentizniük (kimillizniük? ) csepeléknek. nem pont olyan gumival próbáltuk, neki valamilyen schwalbéja van, én meg egy szett michelin lithion 2-t vettem, de sok értelme nincs felrakni így, valszeg ugyanúgy nem jó, és bontva - gondolom - nem veszi vissza a decathlon.
egyébként megvagyok a bringával, persze csorgatom a nyálamat az apróhirdetésekre, meg ki tudnám köhögni az árának a többszörösét egy jobbra, csak minek, amikor ez is gurul.
fulton: nem is a grammbuzulás meg a komfort miatt érdekel (valamivel jobb lenne gondolom mindkettő), hanem attól tartok, hogy más a villa geometriája, más lesz az utánfutás, borul a bicikli irányítása. aztán persze lehet, hogy a karbon villát is szűkre hagyták, és tárgytalan is az egész.
ruházat: én is hasonló setupot használok most (sapka, csősál), csak pont az a bajom, hogy a sálat ha fel is húzom fülig, letolja a sisak, a sapka meg kicsit befúj alulról, ebben lehet a szemüveg is benne van. erre lenne jó a maszk, mert fixen takarja a fület, aztán ha variálni kell, elő tudom venni a megint sapkát meg a sálat.wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Ringman
nagyúr
válasz zsocy #235585 üzenetére
igen, nagyon durva, forintban még inkább, de €-ban is jelentős a drágulás, 10-12k eur fölött vannak a csúcsmodellek.
jó lenne egy kis árcsökkenés, mondjuk a rival xprl-t akciózhatnák még olyan 500€ környékére
szerk:
vsz. legyártani sokkal drágább az analóg csúcs váltókat és fékváltókarokat, mint az elektromosat, mégis az utóbbi sokkal drágább.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zsocy #235585 üzenetére
Rendeződnek az árak egy pszichológiai inflációból ahol az árak messze elszakadtak a normálisnak mondhatótól, mert nem csak hogy lecsengett a Covid miatti kerékpárőrület és a használt piac is lassan telítődik kerékpárral, hanem még visszájára is fordult a költekezési láz az energiaválság okozta aggodalmak közepette...gondolom én, hozzá nem értő, ugyebár.🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
balintbaba
tag
válasz zsocy #235585 üzenetére
Korábban a kerékpár inkább a munkásosztályban volt népszerű , érdekes hogyan vált az elit sportjává.
Nekem amúgy VW Golf 10 millióért sokkal kevésbé tűnik őrült dolognak, mint egy 2 milliós országúti. Egy alap autóra való felniben több mérnöki munkaóra van, mint abban Pinarellóban, amivel Ganna az egy órás rekordját tekerte.
[ Szerkesztve ]
-
szimpláncsak
tag
válasz zsocy #235585 üzenetére
Csak az autópiacot eltartja a céges vásárlás. Más országban nem tudom, hogy hogy van,de itthon 70-75% körül van a céges vásárlások aránya,a maradék csak a magánvàsàrlàs.
A mai tekerés olyan bolt,mint a viccben:
-Józsi bácsi ivott már rossz pálinkát?
- Igen!
- Aztán milyen volt?
- Jó!Tapadós, faleveles sár volt, azt hiszem 3x álltam meg kikapirgàlni a bicajt a sárból.
Az éven már nem tervezek tekerni: 7560km/62303m lett az idei szezon. Még év elején futottam 324km-t, azóta a térdem nem igazán szeretné a futást
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz zsocy #235585 üzenetére
Hm ezt elmondjuk de, én azt érzem mint a benzinnel is. Jo jo drag draga ej ej.. de megveszik, aztán megszokják és már ej ej nélkül is. Van egy színvonal nem adják olyan könnyű szívvel az emberek fel. Én azt mondom az a réteg aki eddig képes volt es igenyt is tartott venni 1 millas gepet az megveszi 1.5 ert is. Nem hiszem h visszaesés/drasztikus kereslet kiesés lenne annál mint ami előtte. Én így gondolom.
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
-
szimpláncsak
tag
válasz zsocy #236063 üzenetére
Azért Pistàn és Csikóson kívül akik léptek máshol nem nagyon csináltak autósújsàgírói karriert, még Winkler sem. Én Pistàt amúgy sem bírtam, Bollàt sajnáltam, hogy elment, neki szerettem a videóit, cikkeit. Gajdàn Mikitől meg jóval többet vártam, azt hittem ő lesz Csikós 2.0.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz zsocy #236121 üzenetére
Ezt vettem... [link] Ez Progetto x2 betétes, van még a Kiss Air2 betétes, de ez a jobb, így erre utaztam....
Még filózok, hogy l vagy csere xl-re de az egyik értékelő is 176/82 cm/kg -l azt írta az xl-re hogy hosszú a lába...
ÉS tényleg az L-s is hosszabb mint a több gatyám, de nem zavaró...
Legalább lesz ok , hogy fogyjak, mert igen drága a gatya................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz zsocy #236412 üzenetére
Én azt vettem észre, hogy a radar fénye nappal nem elég erős. Borús időben, árnyékban jó, de ködben és napsütésben kevés. Nem tom hány lumen, talán 80? Lehetne legalább 200 annyi pénzért. A saját lámpám is 80 lumenes (nem radar) és ugyanez a gondom vele.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
balintbaba
tag
válasz zsocy #236412 üzenetére
Balaton déli partján állandóan jelez a vonatra, mintha valami hosszú kocsisor jönne mögötted nagy sebességgel.
Legnagyobb haszna szerintem akkor van, mikor többedmagaddal egymás mellett mentek, nem kell állandóan hátrafelé csekkolni, hogy jön-e autó.
jeahh: Pedig az általános vélemény a Varia lámpákról az, hogy elég erős a fényük még nappal is.
-
addikt
válasz zsocy #236466 üzenetére
Akkor téma:
Cube SL Road Próra érdemes váltani Nature EXC-ről? Haladósabb? Vagy csak külső csere, aztán kész. Rájöttem, hogy inkább aszfalton megyek, de ez sem hagy cserben könnyű terepen, ha épp úgy van. Ingázni kell, hobbi edzésre, meg teljesítménytúrákra. "Normál" túrák sajnos már nem fognak összejönni mostanában, de persze az sem lehetetlen az SL Roaddal sem.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
.LnB
titán
válasz zsocy #236861 üzenetére
Megnevettettél azzal a link-kel. Mert gondoltam, eladom egy ötösért ha nekem nem jó. Hát akkor nem.
De akkor ha rendelek egy ilyet, az jó lesz nem? [link] Vagy tudtok linkelni olyat, amit már vettetek, és nincs vele gond?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz zsocy #236873 üzenetére
Dehogy rontottál. Csak én egész eddig, abban a tudatban voltam, hogy ez egy 10k-s tartó. Azért röhögtem.
25,4-31,8mm es adapter kellene. Amit haver adott az nem volt jó.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Fall-N
veterán
válasz zsocy #236873 üzenetére
Nem adnak a 11ezer Forintos Brytonhoz sem. De legalább imbusz szerszámot igen. Valószínűleg ők azzal számolnak, hogy vagy újabb outi kormányra vagy MTB-re megy fel, azok meg 31,8 mm átmérőjűek a befogó résznél. Drága a gyári mount, de legalább az fém, így nem félek hogy letörik egyszer.
-
fulton
addikt
válasz zsocy #237040 üzenetére
Igen értem. Ezért is van bennem némi "erőltett érzés" a váltást illetően. Nalam nem ez a kerekpározasi kultúra, nem az a tipikus értelemben vett "edzőman vagyok", van h spontán be ugrok a tescoba, dekába akárhova is...es ez még induláskor nem is cél, az hogy a bicikli ebben "megkösse kezem" elfogadhatatlan. Viszont az esetek 95% ban pár percrol van csak szó (mivel ezt sem szeretem otthagyogatni sehol hosszabb időre) szóval...abszolválható (ezt nagyon száj húzva mondtam) Bár ezt le tudom redukálni 100% ra ezt a pár percet nem jelent gondot
A másik oldalról meg vonz egy ilyen letisztult modernebb kerékpár. De az hogy én azzal csak "gyorskörökre menjek" a csepelt meg ha túrázósabb- arra számomra nem ér meg + 1 kerékpár, pláne nem 1 misis felárt de mást sem. Ezért van bennem kétes érzés, de jön a tavasz, megjönnek a bringák kipróbálom a gravelt; orszagutit is napot raszánom ha tudom fitneszt is.
Amit így vakon lehetett már atgondoltam.[ Szerkesztve ]