- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen TV-t vegyek?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Asztrofotózás
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nrg.960
tag
válasz itouchfan #161252 üzenetére
Látni kellene a bringa geo-ját. Régen a Cube-oknak rövid magas váza volt, mára tudtommal az XC verseny montiknál már ők is elmentek a hosszított vázak irányába. Ha utóbbi, akkor akár jó is lehet egy 400-410-es nyeregcsővel.
Én is a 19" (kisebb) vázat szeretem hajtani 188 létemre, mert fordulékonyabb, és egy barátom szavaival élve a holdig kihúzom a nyeregcsövet, viszont ott is szépen tud "rugózni".
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
válasz Csokicsibesz #161351 üzenetére
Ezt az enyem oda-vissza hosszába- keresztbe verte, és azt nem vitték el 420ért..
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
válasz itouchfan #161376 üzenetére
Logikus az lenne amit írsz, csak a valóság sajnos mint látod nem úgy van. Mert az emberek élnek halnak a 12s szettért, boost-ért és a karbon vázért. De "jó" árú karbon montikban, van egy hulladék RS Judy meg 12s Sram NX, amit meg nem is kommentálnék..
(Most, hogy nézegettem magamnak fully-kat sorra találkozok ezzel a felállással.. rs judy egy fully-ba.. egy komolyabb lefelében meg nyeklik nyaklik a villa, ha meg van mellé egy értelmes fék meg egy jó tárcsa.. bele sem gondolok..)A karbon utáni vagyakozást megértem a komfort miatt, de ott sem a belépő karbonokat kell nézni ami majdnem alu súlyban van.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
válasz Runner_fxr #161379 üzenetére
Hát az is, de egy alap szettel szerelt montinál nem beszélhetünk hajtás hatékonyságról, mert elveszlik máshol a watt. Legalábbis én így gondolom.
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
válasz CragON #161382 üzenetére
Igen, a fully belépője..de akkor sem szabadna egy fullyba ilyen villát rakni, ami egy lefelében nagyobb sebességre hivatottabb és agresszívebb felhasználásra szánt bringa. De úgy látom 3-3200 eur-t félre kell tenni a történetre, hogy karbon vázat és értelmes felszerelést kapjak, vagy vadászok használtan egyet.
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
válasz jjeahh #161387 üzenetére
Nem mindig ugyanazt kínálják az eltérő árkategóriákba. Példának okául ott a Merida Big Nine a CF3 és a CF5 karbon vázak, forma, dizájn, geo ugyanaz..de a felhasznált anyagok a váz megépítésénél mások. A CF 5 egy könyebb és erősebb, merevebb egységet képez.
Vagy ott a Speci meg az S-works esete, ott sem csak az elsó csövön a felirat más.Ezt nem tudják sokan.. karbon és karbon váz között is van különbség, csak annyit látnak.."úúú... ez karbon, ez jau' könnyű meg merev".
Nem oknélkül kerestem a highend vázakat, vagy építettem én is arra.
Ha teheti az ember próbáljon ki egy másfél, 2 milliós highend vázra épített bringát és egy kozépkategóriás karbon vázra építettet..garantálom hogy ég és föld a különbség..nálam az volt.[ Szerkesztve ]
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
válasz itouchfan #161400 üzenetére
Igen.. a kompromisszumos..hát ez elég erősen kompromisszumos...Judy, NX, MT200..és akkor már a kerékszett sem egy etalon..
Mondjuk csodák nincsennek, de igen.. boltból ennyiért jut hozzá a halandó, ha nincs egy jó boltos ismerősöd.
Az m6000 egy paradés fékszett bátyámnak az van SS-en, Centerline tárcsákkal, de első blikkre nagyon jó kis szettnek tűnik az árához képest. Azzal esetleg érdemes számolni, hogy átteszed, ha eserleg a kivalasztotton csak ott spóroltak volna.Én 5-600 környékén használtan keresnék.. ennyiért már kapsz Reba/Sid telót, 1x11 XT-XTR, 11s Sram XX1 vagy 12s XT, 12s Sram GX, X01 motyót.
Én egyenlőre híve vagyok a 11s rendszernek, a kopó alkatrészek ára miatt.Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
válasz Hasaggymeg #161410 üzenetére
Lehet nem dobott be egy Snickers-t..
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
-
nrg.960
tag
válasz lorcsi #161455 üzenetére
Mivel most boldog boldogtalan elkezdett bringazni, a vírus miatt, hogy kiszakadjon otthonról kb elkapkodtak minden élhető árú 29er-t.
Mondjuk egy full m785, alap kerék, reba és alu váz olyan 250 körül mendegeltek, de lattam már mostanában 300ért is. 300 körül már m8000-el, elől-hátul átütős motyót lehet fogni. Karbonnál az ár 350-400.
Most hirdetnek egy szép zöld Reaction-t 19" vázzal, Fox SC-vel 350ért. Nem rossz vásár. Lehetne 1x11 is, de a 2x10 is elég kb mindenre.
Nem egy top váz, de kiszolgálja a népet.[ Szerkesztve ]
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
válasz jjeahh #161539 üzenetére
A Cannondale 2019-20-ban átállt a Tapered fejcsőre és dobta a 1,5 colos fejcsövet. Így már esélytelen tervezni egy fatty-t. Ha már nagyon ilyesmi rendszert szeretnél akkor inkább Lefty, de attól sem dobtam olyan hátast mint néhányan.
Vagy veszel egy játszós 26-ost fattyval.Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
-
nrg.960
tag
Canyon Exceed CF SL 6.0- ról mi a csoportban a megítélés? Vagy hajt itt valaki Exceed-et? Annó a Canyon HT-k elég könnyedén törtek...vagyis láttam néhányat belőlük, mi a helyzet most velük?
Bejelentkezett egy vásárló a Hai-ra..jó, korrekt árat is kínált, de nagyon gondolkodom, hogy megér-e nekem most kb. +350k pótlást egy Exceed, hogy egy új, garis bringám legyen, ami annyiban tér el, hogy 12s XT és Boost rendszer. Tehát előrelépés nem nagyon lenne.
Ahogy nézegettem csak marad a HT vonal.. lefelé fosok..mászni meg szeretek.. így a Fully kb. felesleges.
Ahol eddig barangoltam, oda a HT eddig is elég volt nekem.
Aztán ott a rohadt sok forgáspont a vázba és egy tag amit megintcsak szervizelni kell. Na meg a 10kg-s bringa után átülni egy 13-14kg-ra nálam egyenlő lenne a tökönszúrással.[ Szerkesztve ]
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
válasz jjeahh #162002 üzenetére
Ha 26"-hoz kell akkor 60ért Reba-t is hozzá vágnak.
sptkyle (#162001)
Meg kell nézni, hogy milyen vázba, milyen szögekhez kell, hogy tudja az ember 100 vagy 120mm, hogy ne vágd haza a geo-t. Ettől nagyobbak kiesnek a felhasználási területedből.Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
-
nrg.960
tag
válasz jjeahh #162013 üzenetére
Esetleg a Fb.- keress rá a Bringakirály-ra. Ő a szervizesem, egyedül viszi a boltot és a szervízt. Bármi bekerül, mindent fényképpel dokumentál, hogy mi történt és mit kellett benne cserélni, és az hogy történt. Nagyon ügyes a srác, és végtelenül korrekt. Kb. a lehetetlent nem ismeri. Nemhiába csak rá bízom a bringáimat.
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
válasz 6030D #162047 üzenetére
Elöl Merida Race 2.1, hátul pedig Specialized Roll-X 2.1. Nem rosszak, megfelelő guminyomással elmegyek vele mindenhol kb.
Hátul pattog mint az ítélet, de azt be tudom az acél váznak és a 26"-nak. Hátsóban kb. 1,9 bar van.Belesütve? Marmint a feliratra gondolsz? Nem hinném, szerintem csak simán rá van festve mint minden másra.
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
Van aki a váltási arányokat és a bovdenhúzást nagyon vágja itt?
Terv a következő. Tetszenek és szeretem is a Gravel bringákat, de mivel annyit nem használnám, így nem akarok 3-400-at kidobni rá...kb feleslegesen. Tehát egy 26-os ősmontiből épülne egy Monstercross, ami tökéletesen lefedné a Gravel szegmenst számomra. Egy megfelelő geo-s vázat kajtatnék, ami inkább magasabb mint hosszú, hogy C-C 56cm mellé egy 100-110mm stucnit kapna.
A váltás ugye valami régi (7-8-9s) XT menne fel, ami egy nagyobb áttételtartományt tud lefedni (kb. 32-36t), és ehhez kellene egy fékváltókar, aminek a húzása megegyezne az XT-vel.
Maradna a kanti fék, meg a 3x 4szögtengelyes LX-XT hajtómű.Ahogy számolgatok kb. 60k-ből kijönne a történet.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
válasz lugosi #162084 üzenetére
Km-re ezt átszámolni elég nehéz. Inkább vegyél pár100 Ft-ért egy láncnyúlás mérőt.
Van rajta egy 0,75 és egy 1,0 tüske, ha a 0,75 már beleesik a láncba akkor csere szokott lenni, de VÁROSI bringánál szerintem az 1,0-nál a csere nem gáz.[ Szerkesztve ]
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
válasz zsocy #162092 üzenetére
Akkor úgy néz ki működhet az elgondolás.
A Cat's-et szerintem nem kapom szét.. sajnálnám, meg hosszú is felül. De kajtatok valami bringát ami nyeregvázcső C-T 54-56 környéke, onnan is a holdig kihúzom a nyeregcsövet, viszont az úgy jól csillapít. A felsőcső meg C-C 55-56 kell, mert egy 100-110-es A-head stucni rámenjen átalakítóval és ne is nézzen ki bután a dolog, lehetőleg vízszintes legyen vagy csak picit emelkedjen. Meg 44-46os koskormány. és kész is a story.Ez a Cannondale sem rossz, de az a stucniszög nagyon ocsmány.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
válasz ivana #162094 üzenetére
Egy "új" 9s Claris akkor kb. passzolna mondjuk egy RD-772-vel? Leginkább az lenne a cél. A nagy áttételtartomány azért kellene mert azzal is ugyanígy felmennék hegyre is, aztán a 18%-ot is ki kellene tekerni valahogy, igaz a kormány ugye más meg kisebb az erőkar, de használnám azt mindenhol.
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
válasz jjeahh #162097 üzenetére
Sima 26" lenne 2.1 vagy 2.0 gumival.. végülis egy retró monti kos kormánnyal, tehát a hajtómű nem kerülne se feljebb, se lejjebb, meg ilyenek. Kapna egy értelemebb sort, és hátsó váltót, egy koskormányt ahead adapterrel meg a váltót kiszolgáló fékvaltókart.
Röviden ennyi a történet.Tárcsaféket nem is szeretnék, meg 91-95 környékén xc vringán még nam nagyon volt divat.
Ilyesmit gondolj.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok a szavak embere..
-
-
nrg.960
tag
válasz 6030D #162429 üzenetére
Ez már vagy masfél éves képem, csak ahogy törölgettem, megtaláltam. Így hát feldobtam.
Ahha, lefogazódott. Pedig azért meg volt húzva a 2 imbusz, és egy meredek emelkedőn kistanyér sorközéppel durrantottam meg CX-ben.. hát ez lett a vége. Leszedte a hajtókarról és a tengelyről is a ricnit.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
válasz Zsohi #162455 üzenetére
Nálam XTR kar lett az XT után, igaz még a 11s szett.. nagy változás nincs, csak kb ára a duplája. Az XTR talán mint ha rövidebb úton járna, meg a soron felfelé történő váltásért felelős kar karbon. Kb ennyi. De a valtásérzet az XT-vel is ugyanaz volt. A kar és a hátsó váltó csere kb 100k-t emelt le a számlámról. +46T felett nem igazán jó az XTR hátsó váltó, max ha megerőszakolják, kérdés az mennyire teaz neki jót.
A mostani koncepció egy SGS RD-M8000 az SL-M9000-el, 50T sorral, merevfarú XC-n.
Kezdetben volt Sram X5 a kezem alatt..egy belépő nehéz motyó, de úgy érzem én is inkább a Sram vonalát szeretem, meg néha-néha akadt egy 11s XX1.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
válasz Teasüti #162493 üzenetére
Első váltóhoz eléggé, nem lesz 100%. Ha 1x rendszerre állsz akkor van inkább jelentősége. De BCD alapján találsz alin NW-t. Nekem jobban bevállt mint a gyári Shimano. Nagyobbak a fogai, jobban fogják a láncot, és fele súly.. ja és 3-5k/db.
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
válasz jjeahh #162510 üzenetére
Makulátlan. Szerintem egy ZTTO 52T-t is el tudna még hajtani, max egy goatlink kellene. Így van, SGS kivitel.
Tesómank is ugyanez a felállás. Hibátlanul teszi a dolgát.Az SGS-ek leginkább 3x11-hez voltak tervezve, meg 1x11 42t-hez, utána jött a Shimano XT 46T sor, ami végtelenül szar kiosztással van. De elvisz ez mindent..
Nem vagyok a szavak embere..
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- BestBuy topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Fűnyíró topik
- Politika
- Xbox tulajok OFF topicja
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...