- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- iPad topik
- OLED TV topic
- Milyen asztali médialejátszót?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen RAM-ot vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Dell notebook topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Már elérhető a Star Wars: Hunters
gp A próbaverziók és a régiós tesztek után végre befutott a teljes változat.
-
Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
ph A Valkyrie szériás, X870E vezérlőhidat felvonultató modell combos tápellátó áramkörökkel, MI-s funkciókkal és gazdag felszereltséggel büszkélkedhet.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grillo
senior tag
-
WiZARD
addikt
válasz Samott #25958 üzenetére
Otthoni, nappali ár x2.6, van otthonra is valami kedvezményesebb elektromos autós ár, aminek inkább a háromszorosa ez a 100 ft. (mellesleg az otthoni árak is lakossági, kisker árak, szóval már azon is keres a szolgáltató)
Majd idővel kiderül, hogy mi a reális, amit hajlandóak fizetni a userek.
Nyilván valami felárat kérhetnek azért, hogy útközben van, meg villámtöltő, meg ilyenek. De pl a hagyományos benzinkútnál se véletlen hogy nem 3x árak vannak autópályán az alapárhoz képest, hanem csak +15% környéke...
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
-
Gabibácsi
tag
válasz Samott #26059 üzenetére
ez nem igaz szerintem, manapság én egyre javulónak látom ezt, és egyre több az udvarias sofőr is
én ha nem teszi ki az indexet direkt gyorsítok és nem engedem be, meg ledudálom a gecibe (mert egy bunkó fasz, és akkor én is az leszek)
ha kiteszi, lassítok és integetek/villogok hogy jöjjön, minden esetbenHozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
ezittketto
csendes tag
válasz Samott #26071 üzenetére
Az igaz, hogy sosem voltam még magam mögött, de nem gondolom, hogy bárkit is le tudtam volna fröcskölni vele..
A törlés után minimális permet maradhat, a spricc pedig mind a szélvédőmön landol.
Kis sebességnél kb a közepe felé lő, nagynál az alja fele inkább és azt már felúszva keni/törli el..Dettó fiat nekem is
[ Szerkesztve ]
-
ezittketto
csendes tag
válasz Samott #26082 üzenetére
Én úgy vettem észre, hogy a nagy részét a szélvédő felületén eloszlatja a többit pedig az oldalán elvezeti.
De mondom sosem voltam magam mögött. Majd egyszer megkérek valakit, hogy kövessenViszont olyat már láttam, hogy valakinek szarul volt beállítva és sprickolt az mindenhova, csak a szélvédőre nem..
[ Szerkesztve ]
-
-
Jahno
őstag
válasz Samott #26396 üzenetére
TAXIknak már 10 évvel ezelőtt is volt korlátozásuk, hogy milyen engedéllyel mit szabad, hol közlekedhetsz és hova mehet be. Mondjuk egy ilyen kis csipszar várossal példálózni nehéz, mert kicsi a "belváros", viszont sok embert vonz. Ehhez képest meg értelmes a kozlekedés. Ha Budaörs-Csömör távot 1 óra alatt le lehetne gyaloglni és még villamos is lenne, akkor lehet az ottani kollégák sem járnának autóval ide dolgozni.
-
-NoVa-
addikt
válasz Samott #26398 üzenetére
Budaörs-Csömör vonalon az M0 sajnos időben és benzinben sem spórolás a Hungáriához képest általában. Rossszul terveztet, modellezett a közlekedésünk, és nem használnak sem útvonalbővítésnél, sem parkolótervezésnél valós statisztikai adatokat, pedig "csak" meg kéne venni a Googletől vagy legalább valami flottakezelőtől némi mintát, mikor honnan hová mennek sokan, miért, stb.
-
-
Jahno
őstag
válasz Samott #26418 üzenetére
Méretre igen, de annak mi értelme van, hogy egy körgyűrűvel /parkolókkal körbevett kisebb várost mérünk (két távoli pontja kb. 10 kilométer) a mienkhez? A két távoli pont legyen nálunk ugyanígy a körgyűrűnél. Deákra itt is csakk akkor megyünk kocsival, ha muszáj, bár Andrássy/hidak szempontjából az elnagyolt méretek miatt muszáj is bír lenni.
-
-NoVa-
addikt
válasz Samott #26526 üzenetére
Szerintem ha már látszik, hogy lassan beéri a sort, de még van előtte hely, akkor nem kell kitakarodnia. Avagy le a környezettel, padlógáz a sorig, ott majd satufék, és tolás? Fölösleges. Össz közlekedési tempóban jobb, ha egyenletes sebességgel zárkózik fel, nem fékezget fölöslegesen, nem csinál hullámeffekteket. Csak ezt a kisimított ritmust felborítja pár agybajos, ezzel csökkentve az út áteresztő képességét.
-
FőDudu
addikt
válasz Samott #26534 üzenetére
Ez nem az.
Valami uj fajlrendszert csinaltak ami az amugy kurvagyors SSD-n is erezheto lagolast csinal.
Majd talan Nova jobban el tudja magyarazni. Eloszor en is azt hittem kepzelodok, de kesobb durvan leterhelve latszott, hogy sajnos nem.Foleg mikor elinditottam 2-3 masolast, 4-5 zipelest es hasonlo lemez intenziv taszkokat, na akkor kb lefekudt.
Regebbi fajlrendszerrel meg ezek kb meg se kottyantak.Nem tudom maskepp erzekeltetni, mint hogy minden kb kicsit kesobb reagal.
Sebesseg meresre nem latszik kulonbseg, de minden kicsit docogosebb.Az en gepem sem uj, de a benne levo tarolo meg ma is gyorsnak szamit. Es megis csinalja.
https://youtu.be/trt4s3d4UuE?t=78[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
zetor2000
senior tag
válasz Samott #26873 üzenetére
Ha az vigasztal, a 194M megtelik a Határ útig, 3 lakótelep mellett megy el, vagy 3 lakótelepen megy keresztül. Szóval a Határ útnál már ~100, hogy nincs üllőhely. Ülőhely sincs. Népligetnél szállnak le elegen, de onnan ~1 perc...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #26952 üzenetére
Szerintem meg nincs rendben, mert ahhoz parkoló kellene és némi tömegközlekedés. Aztán majd jó lesz ezt szolgáltatóként ráverni a júzerekre. Nekem pár éve akadt 1-2 ismerős cég, akik konkrétan elkerülik a belvárost, és ez egyre gyakoribb több más szolgáltató ismerősnél is, míg nincs rákényszerítve. Ezekkel meg könnyű kapálózni, hogy valami baromságot mondtunk, csak nincs mögötte tartalom aztán az összes újság megírja, hogy jajj titsuk meg, korlátozzuk, jó levegő, tisztaság. Pár busz meg úgy okádja a füstöt, hogy fekete a hátulja, oszt így is tömve van. Persze lehet elmélkedni, hogy akkor majd kevésbé lesz forgalom és a 9es is jobban tudja tartani a menetrendet, a 15ös sem éri utol az előzőt, de ezt ki tudja biztosra, milyen beruházás kell hozzá, mi lesz a /kilométer futás ellenőrzésének a rendje,
ellopizé, fizetés módja, meg a konkrétabb kivitelezés? 10 év alatt építünk kaput, amit majd lebontunk és kitalálunk helyette mást? Televerjük elektronikus ellenőrző pontokkal? Ez ilyen tipikus, mint itt a céges megfejtés, hogy bemondanak valami nagyot, mindenki tapsol, mert jó levegő lesz, semmi dízel, semmi forgalom, bevétel is akad, fát ültetünk, fókát mentünk. Ok, de ki hozza a fát és ülteti el, hova és utána ki üzemelteti? Őőőőő, akkor jön a nekötekeggyémá..... Aztán felállítottuk jó pénzért az időkereket, azóta is ott rohad :-D -
zetor2000
senior tag
válasz Samott #27069 üzenetére
Az indokokat nem tudom...
De az biztos, hogy amikor az M2 beruházás indult, vagy amikor az M4et átadták, már lehetett tudni, hogy az M3 vonal is katasztrofális állapotban van. Cirka a városvezetés egésze képben lehet(ne), hogy ~30-40 éve (ugye az M2 felújítás tervezése nem most volt) nem nyúlt hozzá senki.
Azaz képben kellett volna lenni, hogy lesz M4 meg M3 felújítás, és akkor lehetett volna ilyen hosszab távr agondolkodni, mondjuk 20 évre, hogy "majd el fog költeni" a városvezetés 20 év alatt rengeteg pénzet metróra / felújításra. A keret lehetett volna 'N' forint / év, ebből ha kell, akkor x összeg "visszajár". Azaz 20 éves közbe szerzést kellett volna végigverni, olyan ajánlatokat kérni, ami ennyi időre OK, sz*patni a nyertest az NKH-s szabályokkal (fékrendszer ésatöbbi) -ebből lehetett volna "visszaszerezni" pénzt, de ha kész, akkor ez a 3 vonal egységes, egy rendszer.
Dudu tudna mesélni, mennyire jó, hogyha betojik valamije, csak fogja, és kicseréli egy másik, működő ugyanolyanra.
Szerintem egy rendes, hozzáértő társaságki tudott volna írni ilyen közbeszerzést. Azt akkor 20 év távlatából kéne / lehetne csak vitatkozni, hogy XY nem úgy / nem akkor teljesített. XY meg már 6 láb mélyen, betonban pihen 18 éve. Vagy Brazilíában koktélt szürcsöl. Pina Collada-t.Ez az orosz csoda viszont itt, ezen a szélességi fokon / hosszúsági körön az emberiség elleni merénylet. Szibériában biztos örülnének ennek a melegnek, amit ez a metrókocsi képes sugározni. Az még OK, hogy nincs klíma, de hogy a ventillátor is fűt... (a neddő teljesítmény hővé alakul)
[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs