Hirdetés
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
válasz Samott #21709 üzenetére
Én eléggé délen vagyok igazából, de a nyárközép alkalmából itt Göteborgban 04:11-kor kel a Nap és 22:17-kor nyugszik. És még utána is jó ideig simán el lehet zötyögni odakint, mivel van elég fény.
Olyan nagy tragédia nincsen azért
Ilyesmi fényviszonyok negyed 11 után azért kellemesek.
-
FőDudu
addikt
válasz Samott #21780 üzenetére
En is.
Csak gondoltam rendelek olajat es szuroket - meg ha mar volt gyujtotrafo is 'olcson' akkor az is johet.
Neha nincs a szerelonek 10W60 olaja - nem atlag kell az autoba, ne kelljen jarkalnia. Csak most kicsivel tobb cuccot rendeltem.Jo tanulopenz, ezutan nem is nezem mi mennyi, oldja meg a szerelo.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
Jahno
őstag
-
npera
újonc
válasz Samott #21798 üzenetére
Itt a bedrogozott iraki és szomáli drogdílerek tombolnak leginkább az utakon luxus- és prémium járművekkel. Olvastam és hallottam is már esetekről, amikor begőzöltek mert valaki rájukdudált vagy csak nem húzódott le és utána kialakult valami mi van, mi van, mi van konfliktus, ami azzal végződött, hogy elővették a kést/macsettát/maroklőfegyvert/gépkarabélyt (hangulattól függően) és úgy tettek pontot a vita végére.
Ismerős haverjának a motorháztetejébe vagdosta a kést a bokorugró és úgy követelte, hogy szálljon ki az illető. Mivel egy alagútban úgy érezte, hogy akadályozza a haladásban (száguldásban).
Én már semmin nem csodálkoznék, itt olyan mértékben bedobták a politikusok a gyeplőt a lovak közé. A rendőrség gyakorlatilag csak viccből van, nincs jelenlét az utakon, annyira lefoglalja őket a peremkerületekből kiinduló bandaháborúk kezelése.
A durva dolog az, hogy nem is kell betépett drogdíler az ultratahó közlekedéshez. A gyári munkások is úgy mennek melóba, mintha nem lenne holnap. A kocsik töredéke halad a sávban, vagy használja az indexet vagy törődik a sebességhatárokkal. A piroson úgy megy át 5 autó lámpaváltás után, mintha nem is lenne.
Az óvodába/iskolába hajtó anyukák is közelítik a drogdíler szintet közlekedésben. Múltkor jobbkéz szituációban kiengedtem egy kocsit, erre a mögöttem jövő lyenő (hülyenő) elkezdett dudálni rám, hogy minek állok meg. Döbbenet.
-
Bujdy81
csendes tag
-
veterán
válasz Samott #22313 üzenetére
elég csinos torta ez
persze, sőt ha nem számolok órabérrel, akkor is belefért volna. de akkor egyrészt ott van az, hogy mennyi pénzt elköltöttem rá, meg attól még a plex ugyanúgy kell, meg akkor hol a kihívás, sőt egy pici linux is ragad rám talán, amiből szintén nem lehet baj arról nem beszélve, hogy elvileg összedug, next-next-finish dolog lenne ez. csak hát látjuk
szóval valószínűleg első nekifutásra keresek valami jobban támogatott tunert, aztán meglátjuk.istálló? gazemberség? hupákolás?
-
Sipi-
tag
válasz Samott #22313 üzenetére
Ha az alsó cucc kellett a torta feldarabolásához, akkor jobb, hogy nem a cukrászatból élsz meg
Egyébként a tortasütés ideje alatt kerestél volna pénzt? Ha nem, akkor felesleges rá az órabért számolni
Egyébként nagyon jól néz ki a torta![ Szerkesztve ]
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Grillo
senior tag
válasz Samott #22861 üzenetére
Na, nekem meg megjött az újabb verda, mondom de fasza, talán megint jön S-Cross, mondjuk 1.4turbo.
Az utóbbi talált, de egy Opel Mokka X-ben.
Kissé meglepett a dolog, de mondom akkor legalább ezt is kipróbálom.
Terepre még nem mentem, de ami eddig is érzékelhető, pár száz km után:
- kisebb, mint a Vitara, szélességre biztos. Ha a hivatalos méretek alapján nem, akkor is.
- a csomagtartó még a Vitaránál is kisebb, nem fér be 2 M30as rekesz, ami azért nekem nem ártana. Ráadásul a hátsó vonala ívels, így az egy darab hosszában is csak középre rakható be.
- a formája nem rossz, a belseje szerintem kellemes, anyagok nem ijesztőek, illesztések kb ugyan olyanok, mint a másik típusokban
- az ergonómia szerintem rosszabb, mint a Suzukikban, nekem kényelmetlen, az ülés sokkal szűkebb, és talán rövidebb is az ülőlap, kellett vagy 2 nap, mire nagyjából belőttem
- kíméletlenül pattogós a hátsó futómű, sokkal butábban viselkedik, mint a Suzukik, és ezt nem csak én érzem elől, hanem a kolléganők is hátul
- a hátsó fejtér elég kevés, a 175 cm-es csak majdnem beleér a plafonba
- Android Auto van, talán gyorsabban is kapcsolódik, mint a Suzukikban, a kijelző valahogy mattabb/tompább, mintha lenne rajta még egy fólia
- a menü nem rossz, de az óracsoportos része elég kevés, a kijelzős rész tetszik
- a zenecucc érezhetően jobban szól
- még nem tudtam meghajtani, de meglepően lassan reagál gázra alul, lomhábban, mint az 1.0T, ez lehet köszönhető annak, hogy majd 200 kg-mal nehezebb, mint a VitaraÖsszefoglalva sokkal jobbnak érzem a Suzukikat, de majd még adok 1-2 hetet a végső konklúziónak, a fogyasztása viszont jónak tűnik.
-
npera
újonc
válasz Samott #22943 üzenetére
Ezekre semmi. A Geely kommunikációja elég furcsa, tipikusan az utolsó pillanatban szólnak, hogy van valami. Vagy egy szerződés megkötése után átszólnak, hogy nézzük meg hamar (kedden délután szólnak, hogy szerda estig kell válasz) egy komplett motor teljes beszállítóváltását, mert tudni akarják, hogy mit választottak. Szerződés után. Aztán kiderül, hogy pár frissen szerződött kínai beszállító gyakorlatilag CTRL+C és CTRL+V "fejlesztési stratégiával" ajánlotta be azt, amit éppen le akarnak cserélni.
A Geely onnan indult, hogy tipikusan Mitsubishi hajtásláncokat vettek turn key calibration módon, tehát a micsubúcsi csinálja meg és kalibrálja be és működjön. Ők meg rittyentenek valami autót köré. Most meg elkezdtek "fejleszteni", de nagyon vad dolgokat művelnek egyelőre. Az elektromos kocsikkal ugyanez pepitában. Részleteket nem mondhatok, de nagyon vad dolgok, tiszta "vadnyugat" .....
-
npera
újonc
válasz Samott #22946 üzenetére
Nem feltétlenül csak. Bizonyos platformokat átvesznek, bizonyos hajtásláncokkal. De vannak saját fejlesztéseik is. De azok eddig leginkább "bevásárolt" megoldások voltak. Most már variálnak saját kútfőből is, de többnyire még kell fogni a kezüket. A Geely elég nagy konszern, és folyamatosan bővítik. A mosolygós vezér nem tréfál.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #23087 üzenetére
Na, én meg nem mondanám, hogy a KIES még jó volt-e ahhoz, vagy nem. Ezek mindig kavarnak és már a 4es droidoknál is mást támogatott. Szerencsére Samut nem kellett feloldanom, első pár eszközben tuti nem volt védelem, aztán amilyen marha acég, ott a fiókhoz kötöttet sem lehet kiütni, mint az almásnál. Érdekes lesz.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #23090 üzenetére
Kérdés mire szeretnél utalni? Most éppen havi 1ezer ember és kezdődik a szezon. Ha ez az átlag marad, akkor az évi 1 kisvárosnyi mennyiség. Számold ki mennyibe kerülne úgy nagyságrendileg. Ha csak ezt a napi 235öt nézem, akkor ahogy megfogták és azt mondták, hogy jónapot, ez már 10 milliós nagyságrendeket tud elvinni értelmetlenül a semmire. rosszabb, mint egy stadion baze :-D
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen