- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple notebookok
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- E-book olvasók
- Autós kamerák
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
The Last of Us: Part II - Kész lenne már a PC-s kiadás?
gp Vajon a készítők megvárják az új kiadást a TV sorozat új évadának indulásával?
-
Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
ma Csak épp nem hivatalos forrásból érkeztek. Merre vagy, Z Fold Ultra?
Új hozzászólás Aktív témák
-
WiZARD
addikt
elektromos autózás:
Itthon elég sok Nissan kereskedőnél volt felszerelve 50kW Chademo villámtöltő. Nissan tulajok korlátlanul (ingyen) használhatták. Új autó eladásoknál azt ígérték, hogy ez így is marad. Kereskedés függően van ahol csak munkaidőben, van ahol 24/7 elérhető volt.
Jött új magyar szabályozás, aminek köszönhetően megszűnt ez a lehetőség, mert büntetést kaphat a kereskedés ha engedi. Nem felel meg a szabályozásnak a töltőjük, mert nincs rajta CCS csatlakozó (Nissan nem árul CCS csatlakozós autót, minek is lenne), meg valami adminisztrativ bonyolítás is van talán.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz FőDudu #39639 üzenetére
Látom sikerült a lényeget megfognod, ami mellesleg zárójelben volt. Nem az ingyenesség a kérdés. Hanem a töltőhálózat, hogy el lehessen jutni egyik pontból másikba.
Pénzért se lehet innen kezdve tölteni ezeken. Plusz azon helyeken, ahova a Nissan telepített töltőket, hogy segítse az elektromos autók terjedését. (pl Siófok, a győri 2 villámból az egyik).Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz WiZARD #39638 üzenetére
Benéztem, elvileg nem a CCS hiánya miatt szabálytalanok a töltők, hanem a Type2 csatlakozó hiánya miatt.
Plusz telefonos ügyfélszolgálatot kell tartani hozzá, ez sincs meg...(#39639) FőDudu mellesleg ez így inkább átbaszás, mint beetetés. Persze leírva sehol nem volt, számonkérni így nem lehet. User már kifizette az autót, onnan kezdve bekaphatja. Tipikus magyar kereskedői hozzáállás.
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Pontosan.
Aztán majd meglátjuk, hogy a Nissan mit kezd ezzel. Ráfogja a szabályozásra és eggyel kevesebb gondja van, vagy lép az ügyfelek érdekében. Az eddigi jelek szerint (kiírták hogy ennyi volt és a törvényre fogják) a balkáni verzió lesz.Eddig talán 2x töltöttem ilyen töltőn, túlélem nélküle. De azért sokan erre a hálózatra is építve vettek autót.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz ncc1701 #39645 üzenetére
Mint írtam nem a fizetosseg a kérdés.
Hanem az hogy nincs rajta másik fajta csatlakozó, még nincs telefonos ügyfélszolgálat.
Mondjuk kellene rá egy másik csatlakozó, ami épp nem működik, meg egy telefonszám amit senki se vesz fel. Máris megfelelne
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz FőDudu #39657 üzenetére
Teslának van a saját csatlakozója, és árul Chademo és CCS átalakítót is. Plusz Type2 is belemegy.
CCS-Chademo átalakítót nem láttam eddig.
Egyszer keresgéltem a témában, elvileg megoldható, gyakorlatilag nem egyszerű, ezért:-Mechanical locking. For DC, you must have positive locking to prevent the connector being unplugged mid-charge. CHAdeMO has this in the plug, CCS has it in the car. Hence Tesla's adapter is easy in this respect - they already have a lock in the car, and the CHAdeMO plug provides a lock on the other side of the adapter, so the adapter doesn't need to do any locking. A CHAdeMO(car) to CCS(charger) adapter would need to provide two mechanical locks interlocked to the control protocol.
-Voltage sequencing. Things need to be organized so that when contactors close to connect the charger to the battery the voltage on both sides is the same to avoid a sudden surge of current (potentially welding the contactor and at least wearing it out) when it closes. CHAdeMO and CCS do this in a different order - IIRC, CHAdeMO makes the battery voltage appear on the connector first and the charger observes that before matching its output; CCS expects the charger to output a matching voltage before closing the vehicle contactor. Tesla's adapter has to provide a circuit to generate 400V within the adapter to get the charger to start up.
-Power for the adapter's internal electronics. CHAdeMO provides 12V power from the charger to the car with a useful amount of current - so an adapter can use that to power its internal electronics (and any solenoid locks etc.). An adapter in the other direction (CCS charger) has almost no power available on the connector until the protocol has advanced to the point that the battery voltage is available. Such an adapter would probably have to have its own internal battery (and then what do you do if it goes flat?).Type2 meg AC, szóval az egészen más.
Amúgy van hordozható villámtöltő (AC>DC átalakító)
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
-
WiZARD
addikt
válasz WiZARD #39692 üzenetére
Elsőre gáz.
Aztán jobban megnézve inkább csak furcsa, meghökkentő, jövő autó. Szerintem annyira nem rossz. Végre valami ami nem egy unalmas tucatautó.
Countach pickup verzióban.Én bevállalnám.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz Samott #39827 üzenetére
Nem kell ehhez manipuláció szerintem.
Azért ez az előrendelés eléggé súlytalan dolog. 100$, ami nem nagy pénz, ráadásul visszakérhető.Design:
Megosztó, de talán ezért meg tudott fogni olyanokat is, akik egy tucat pickup designra rá se néznének.
Legalábbis nem hiszem hogy akár csak itt a topicban annyi pozítívumot kapott volna az alábbi rajzok közül bármelyik, vagy hasonló, mint amit a Cybertruck kapott.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz WiZARD #39828 üzenetére
előrendelős, 2-3 év múlva szállítós témához:
Más autógyárak küzdenek mindenféle kémkedés, szivárogtatás, lesifotós ellen. Közúton nem tudnak tesztelni, ha igen, akkor mindenféle idióta matricával, nehogy kiderüljön valami. Mert akkor úristen, kiderül hogy a 20 éve változatlan autón melyik görbület lett odébbhúzva picivel.
Ők meg bemutatják, innen kezdve bárhol nyugodtan tudják tesztelni, és örülnek.(#39829) Samott nem mindenki akar unalmas, "normális" műszerfalat, ugyanolyat amilyet 20-40 éve bámul és az összes autóban egyformán megtalálható és csak inkrementális fejlődések, változások vannak.
A többiek betesznek egy buzi nagy lcd-t, és kirajzolják rá ugyanazt a kerek, mutatós műszeregységet, mint ami eddig volt lcd nélkül. A legminimálisabb testreszabhatósággal, fantáziával, újítással. Minek?[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz Samott #39831 üzenetére
Volt egy rajzuk, tervük, most van 2-3 évük fejleszteni, tesztelni, akár közúton, akár zárt pályán. De ha meglátja bárki akkor se derül ki semmi, hisz elmondtak mindent.
Ez a fejlődés ára. Aki a nyomkodós telefont szerette, az is így járt, mert nem kap csúcsmodellt nyomkodós verzióban. Aki a dobozos tv-t szerette, az is megszívta, mert már csak lapostv van. Nagyszériás fullextrás lovaskocsit se nagyon kapni.
Átmenetnek ott az E-Golf, ami egy tucat Golf elemes változatban, vagy ott a Leaf a 30 éves billenőkapcsolókkal, stb.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz Samott #39834 üzenetére
Pedig a nyomógomb az is csak egy kezelőfelületi eltérés.
A középen lévő műszeregység nem annyira újdonság. Nézz meg egy 1992-es Renault Twingot.
De akad még rakás másik autó. Mini Cooper, Toyota Yaris, Renault Espace, stb...
Mellesleg önvezetéssel egyre kisebb szerepe lesz a műszerfalnak. De ennyire előremenni se kell, tempomattal, távolságtartóval, táblafelismerővel is egyre kevésbé hangsúlyos szerintem.Azt nem hiszem hogy ez a kormány marad a végleges Cybertruckban.
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz Samott #39846 üzenetére
Notch nem előrelépés.
Bár meg lehet szokni, és fel se tűnik. De kifejezetten jobban szerettem a Mate20Pro-n a notch-t, mint most a Pixel4en a notch mentes viszont cserébe nagyon széles felső részt.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Földrajzilag nem teljesen úgy alakultak a dolgok ahogy szerettem volna, majd talán a következőnél...
Lány lesz, májusban
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Nem tudom mi a rosszabb, ez a lista (amin azért csomó ország nincs képvisletetve), vagy az általános, mindent elárasztó gyűlölet, és gyűlöletkampány ami itthon megy a kormánypárt és emberei részéről.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Cybertrucknal az is érdekes lesz, hogy milyen specifikációkkal lesz euban és hogy lehet vizsgáztatni.
Legalább 2.5 tonna önsúly várható, mellé 1.5 teherbírás. 4 tonnával meg teherautó, C jogsival, útdíjjal, és mindenféle teherautóra vonatkozó korlátozással. (Autópályán 80 km/h, stb)
Nyilván van annyi eszük hogy lesz külön EU spec, aminek papíron 3499kg-önsúly csak a teherbírása.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz Gabibácsi #41309 üzenetére
Nálam vevő megrendelte a terméket, címnek rossz országot adott meg (EU-n kívülit, mert így nem számol áfát a rendszer). Én sose nézem címeket, csak nyomtatom és küldöm. Természetesen így visszajött, hogy rossz a cím.
Mondtam neki, hogy fizesse ki az áfát és postaköltséget, hogy újraküldjem neki jó címre.
Paypal panaszt nyitott, Paypal leszarta hogy az ügyfél rossz címet adott meg. User visszakapta a lét, én meg buktam a postaköltséget.(múltkor volt 1 arc, aki szintén USA-t adott meg országnak, a holland város és irányítószám mellé. Tracking szerint elment a csomag USA-ba, onnan meg valahogy odatalált Hollandiába. )
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Az autó vásárlásakor volt "Nissan ígérete program"
Lett új importőr, közölték innen kezdve nincs javítás idejére csereautó.balkán rulz
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Nissan csoportban írta egyik arc, neki még garis a kocsija, szóval gondolom mindenkire vonatkozik.
(Nekem is vissza kéne vinnem 1-2 apróságért, csak időm nem volt még.)[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
-
WiZARD
addikt
válasz FőDudu #41658 üzenetére
Zsírúj fóliás, cybermonday-en lőttem, saját hivatalos webshopjukból.
Megírtam nekik hogy nagyon csalódott vagyok, és várom mivel kompenzálnak.
Nem zavarna, ha az amúgy kifogyott másik színből találnának egyet kárpótlásul. (de egy MW65-tel is kiengesztelhetnek)(van egy MW07-em amit szeretek, és tervben se volt egyéb, de túl jó áron volt )
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
-
WiZARD
addikt
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz FőDudu #41718 üzenetére
Vicc az egész.
Beteszik a led lámpát, amitől csökken a fogyasztás, így csökken a WLTP-n mért szám is. Ezek után mégegyszer csökkentik a WLTP-n mért eredményt, hisz fogyasztáscsökkentő led van benne
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz FőDudu #41731 üzenetére
Nem úgy tűnt, mintha egyáltalán felmerült volna bennük ilyesmi.
Nem akarok a köcsög féláron vásárló (cybermonday) és utána mindenen kötekedő vevő lenni, ha maguktól nem ajánlják fel akkor ez van. Kapjak egy jó terméket, amit kifizettem.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz zetor2000 #41733 üzenetére
Nyilván ne legyen hibás. Cseréljék ki, kapjam meg amiért fizettem és ennyi.
Viszont miért ne adna nagyobb mozgásteret az eladónak kompenzáció téren, ha teljes áron ad el valamit?
Ha egy cég mindenhol felsőkategóriásnak próbálja eladni magát, és utána kiküld egy vastagon összerozsdásodott izét, majd az ugyanúgy nedvességben érlelt fejhallgató mellé csak egy új kábelt küldene, az gáz. Egy sima cserével, bármi akár csak jelképes kompenzáció nélkül bőven rossz szájízt hagy.
Egy keravillba ez belefér, ők nem is írnak ilyet magukról:
"Master & Dynamic is a premium audio brand obsessed with design, sound and creativity. We are a New York City-based company with a deep passion for building beautifully crafted, richly appointed, technically sophisticated sound tools for creative minds. [....] Designed for decades of use, Master & Dynamic products are engineered to last, utilizing only the finest materials, which create the perfect balance of aesthetics, strength, comfort and sound."Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
OTP is ügyesen bevezette az extra hitelesítést sms-sel. Az más kérdés hogy van amikor online vásárláshoz az sms 40 perc után jön meg, akkor már b*szhatom.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz FőDudu #41891 üzenetére
Majd megmagyarázzák hogy van 50 kg különbség a Tesla javára, és különben tuti elhúzná az F150
Ahogy a Taycan is jobban gyorsul mint a ModelS, csak a Tesla rosszul mér
(Nagyon kiváncsi vagyok mikor jönnek az első valódi összehasonlítások, és mi lesz azoknak az eredménye, a teszthez szükséges Teslákat már évek óta leszállították, jövőre már a Porshe is tud állítólag szállítani )Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz WiZARD #41893 üzenetére
Na meg ha valaki (VW csoport) igazából nem is akar elektromos autót gyártani, akkor nehéz jót csinálni.
Csak azért csinálják, hogy teljesítsék a flottára vonatkozó átlag CO2 kibocsátást.
Pl itt az új Skoda Citigo e. Magyarországra 200 db jut, és nem is lesz több, ennyi.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Te nyilván mélyebben benne vagy a témában, mint az itteni fotelszakértő társaság.
Nagyon kiváncsi leszek, hogy mit fognak a németek kinyögni, és milyenek lesznek azok. Az eddig látottak alapján engem meglepne ha az összeszerelési/anyag minőségen kívül akár csak fel tudnának állni a Tesla mellé.
Aztán lehet hogy csak félrevezetés és kábítás a németek részéről, hogy a BMW a 8 éve bemutatott i3-at tolja még mindig, a porsche a Taycannal küzd, az Audi az e-tronnal, a Merci meg az EQC-vel, és igazából a minőségérzeten kívül egyik se tud kb semmit se felmutatni egy Teslaval szemben, csak jóval nagyobb fogyasztást, kisebb darabszámot, hagyományos autókra jellemző feature-öket. (najó a Porsche állítólag ad egy kis plusz vezetési élményt)
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Amilyen kiépített Ionity hálózat van itthon, még akár a Leaf is nyerhetne egy Győr-Miskolc távon
De a 350es Ionityre nem tudom a Leaf-et rátolni, mert az CCS
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Új hozzászólás Aktív témák
- Csak elektromos meghajtással jön az új Mini
- PHP programozás
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Háztartási gépek
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Apple notebookok
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen