- Apple notebookok
- Bluetooth hangszórók
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- OLED TV topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Gaming notebook topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
Hirdetés
-
Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
it A spanyol közlekedési hatóság észrevette, hogy valaki adatokat próbált szerezni tőlük – lehet, hogy járművezetők millióinak privát adatait árulják online.
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-NoVa-
addikt
válasz chris-77 #4948 üzenetére
Amikor a Clio csinált effélét, a talán a gyújtásvezérlő kábelezése környékén volt kontakthiba. A lényeg, hogy a hengerfejek környékén némi hő is akad, amitől a kábelek 15 év után kezdék elveszíteni friss gyári jellegüket. Meg a kábel jellegüket is, inkább porladtak. És az érintkezők sem érintkeztek már úgy. Megmozgatás után indult, aztán szervizben kicserélték újakra.
-
-NoVa-
addikt
Igazából most még panaszkodnak a ledesített közvilágítás gyengeségére, de majd ha izzó nyestekkel kompenzálják, akkor rendben lesz újra. Csak még 12V-os vackaink vannak elterjedve.
Tegnap pont kicseréltem egy ilyet komolyabb vörösen izzás meg szikrázás nélkül, újraélesztettem a Hondát. Új Varta be, körbenéztem, hogy vizsga előtt mit kéne megcsinálni rajta, és anyáztam egy sort. Bal első helyzetjelző izzó, kerékíven át megközelíthető, vagy fényszóró - lökhárító le. Meg a ködzárófény sem világít, a talán nem a kipiufogón át kell. Szarjapán.
-
-NoVa-
addikt
A kicsit hűvösebb vagy melegebb befolyó víz odasűrít mindenféle olyat preferáló halat, meg a ragadozóikat is. Vidra is van bőven, csak az nem visonganak meg röpködnek, úgyhogy olyat nem látsz messziről, csak ha leülsz a partra egy notebookkal pár órára kicsit lazább közegben dolgozni.
-
-NoVa-
addikt
A 4.-ről van ideje talpra fordulni. A földszinti ablakpárkányról nincs. Törött medencecsonttal meg hetekig minden nap fejni kellett belőle a pisit, mert nem tudta ellazítani és kiengedni. Veszélyesebb a földszint, mint gondolnád. És akkor még a medvét is ki kell zavarni finnül káromkodva.
-
-NoVa-
addikt
Na, Clio jobb első tengelytörés mindig öröm. Szétverte az ABS jeladót, arról már a műszerfal is szólt, arról meg asszony. A kerék még nem esett ki, most már szervizben.
A munkafelvevő meg évekig nézegette a Volvot, kérdezgetett, most már ott áll a parkolóban a saját S60-asa. -
-NoVa-
addikt
Az is hasonló eset, csak nem viszik rögtön szervizbe, mert indul, halad, jónak tűnik. Vagy csak nem veri szét az ABS szenzor tárcsát. Bár amikor elment az ABS, instant elvittem nyári gumit rakatni, mert a téliekkel élmény volt a fékezés, ott is feltűnő volt, hogy szétcsúszott a gumiharang és zsírban úszik a tengely vége. Akkor már megvolt a szervizidőpont.
-
-NoVa-
addikt
"There were definitely several moments of being extraordinarily uncomfortable. But at the same time, if you believe yourself to be in the presence of what anyone would rightly describe as experts in their field, and they are telling you that these are techniques or tactics that they themselves have used, and you’re just a rank amateur, would you question it?"
-
-NoVa-
addikt
Clio futómű újraépítve, új szenzor, sallangok, 39k. Béke nyugalom.
-
-NoVa-
addikt
London, Earl's Court, én tákoltam zárat a földszinti utcafronti feltolós ablakra, mert alapból csak a gravitáció tartotta csukva.
Igazából Tenerifén, Fuerteventurán, és néhány Olasz szállásnál sem volt zárható az erkélyre vezető tolóajtó, azaz csak eltört régesrég a zár mindenhol, csak Londonban percenként több Dominicai dealer vonult el az ablak előtt pár lépéssel.Legutóbbi Olasz szálláson is állt ki szigszalagozott végű elektromos vezeték a falból csak úgy, a csillár sem ott volt, ahol kellett, így felfúrták kicsit arrébb is, áthúzták, odarakták egy kampóval, jó az.
Szóval akad azért bármi is, nem csak a business class standardizált szállás van a világon.
-
-NoVa-
addikt
"Booking pont a legalja."
Rosszul fogod. Pont nem arra való, hogy nagyon előre foglalj, és visszatérítésre alapozz. Arra való, hogy pár napon belüli időszakban pár review alapján vállalható filléres lakhelyed legyen x helyen, áthidalva az ottani nyelvi hiányosságokat.
Mi legalábbis úgy nyaralunk, hogy megnézzük, hogy nem beteg a gyerek, jó az idő, előrejelzés szerint az is marad, vízhőmérséklet, opciósan repjegy rendben, szállás ára ideálisan zuhanóban. Sokszor úgy néz ki, hogy péntek délután kiírom a szabadságot, nyomtatom ami kell, megkötöm a biztosítást, aztán megyek haza csomagolni, és másnap már tengerparton döglök. És tesszük ezt általában olyasmi árakon, amiből itthon nagyon nem jön ki egy hasonló hosszúságú Balaton. -
-NoVa-
addikt
Még mindig autópályáról beszélünk, próbáltál valaha 40-nel menni? Bringával kényelmes utazótempó, de nincs az a napi 2-3 órában végzett felújítgatás, ami reálisan indokolna 40-es tempót. Esetleg a Genovai viadukton most jogos, az útviszonyok miatt, de az átlag forgalom ilyen épphogy kamionnyi szélességű magasan felhálózott folyamatosan cikkcakkban terelt autópályafelújítást is 90 körül szokott megoldani, mindegy, mi van a táblára írva. Esetleg még 60-ast szoktam látni, az még egész korrekt, mert 78 km/h-ig nem büntetik, annyi meg nagyjából óvatos sebességkorlátozásnak minősül. A 40-es az feltételez pályán rohangáló ovodásokat, meg parkoló autók közül kirohanó kisgyerekeket, leállósávba épített lakó-pihenőövezetet, vagy iskolát.
-
-NoVa-
addikt
Szoktam arra járni néha, nagyjából 110-120-as út, kamionforgalomfüggően. Mármint ennyivel halad rajta az átlag forgalom. Amúgy 90-es. Csak munkavégzésre hivatkozva 40-re korlátozni az utat sávterelések és aszfaltfelmarás nélkül az nem kicsit irreális. Ahol el tud menni 200-al egy motoros esés nélkül, ott a 40-es tábla az hülyeség. Mert az út szélén dolgoznak. Akkor a Dunakeszi út- Külső Szilágyi út szélére is rakhatnak korlátozást, ott is dolgoznak folyton. Ráadásul védőfelszerelésnek nem hardshell kalapot kapnak, csak egy vékony latex gumit, ami nem véd fejsérülés ellen, ezért nem is húzzák a fejükre.
Az egész városban is járnak az út szélén emberek, mégis 70-es a Váci, meg még sok másik út. Irreális. -
-NoVa-
addikt
Dehogy, nem megy ez sehová, mert nem raknak bele QA meg release enginer időt. Csak most még lendületből megy a fejük amerre eddig, annak ellenére, hogy most kaptak az új CEO-tól némi pofont Kanadában. Kimentek vele meetingelni, aztán rákérdezett, hogy mégis mi ez a szar, hogy a fenébe tudták ezt eddig eladni, miért nem csinálták már régesrég meg normálisan, és most azonnal hagyják abba a mostani teljes szarkupac fejlesztését, mert kár bele az energia. Ezt magyarázom itt már sok éve, most pislognak. Itt a döntési lánc másik végén összeraktam egy webapp prototípust pár nap alatt, demóztam, hogy így néz ki az SW fejlesztés 2018-ban, és nem kéne a 20 éve berögzült dolgokat tovább erőltetni tényleg, de még pár napig emésztik, mire végleg lehúzzák a dédelgetett szarjukat a wc-n.
Végülis csak annyi a gond vele azon túl, hogy architektúrálisan szar, olyan alapokra épül, amivel minden évben dedikáltan elvisz pár emberévet a GUI karbantartása, lokalizációs és hotkey meg screen reader hibák javítása, és minden verziónál ugyanazt újra, és hogy tulajdonképpen a keretrendszer nagy része nincs a kezünkben, hanem egy kínai cég fejleszti, tartja karban, és húzza le a céget, mi egy jelentősen lekorlátozott jogkörrel és lehetőségekkel ellátott pluginként futunk benne apránként egyenletesen elosztva az egész alkalmazásban.
Ja, és csodálkoznak, hogy 4 éve nem tudtak felvenni embert a projectre, csak egyetlen egyet, aki túl buta hozzá, hogy elmeneküljön. Viszont közel van, tényleg rugalmasan kezelhetem az időm, bármikor behozhatom a gyerekeket, szóval szinte ideális környezet
-
-NoVa-
addikt
Szerencsére soha nem is áltattam magam, ha nem lenne a 2 kicsi meg egy nagy rámsózott gyerekem, már rég Bobáéknál dolgoznék VFX process algoritmusokon, vagy hasonló hülyeségen jóval több pénzért extrémebben meghúzott munkaidővel. De most nem a kihívás a fontos, meg az érdekesség, hanem hogy fizessenek ki akkor is, ha a gyerekek leszívták az agyam, nem hagytak aludni, és csak vegetálok bent valami youtube csatornán.
-
-NoVa-
addikt
Bobának, sógor épp Tiritiri Matangi szigeten néz Hihi madarakat. Hülye nevű dolgok vannak felétek.
-
-NoVa-
addikt
válasz BobaHWSW #5606 üzenetére
Az új 13" 4 magos Pro szimpatikus, de reálisan semmi szükségem rá most. Amúgy minden notebook közül magasan ennek van a legjobb gépelési érzete. Ott az iMac multiplatform fejlesztésre az asztalomon, azt is kb havonta ha egyszer piszkálom meg, hogy megy-e még.
QA-s kolléga viccelni akart, amikor beírta az iMac Pro-t hw requestbe, hogy legyen retina display layout teszt is. Kapott. -
-NoVa-
addikt
Amúgy egész jogosan. Ok, hogy Kőbánya az egy romhalmaz, de legalább nem annyira tájidegen a metró. Ellenben a Váci úti övezetben sorban nőnek az irodaházak, Bank és fejlesztőközpont, irodaövezet, jobban megéri itt túlesni hamar a fejlesztésen, mert mire megnyit még pár tucat irodaház, ez lesz a legterheltebb vonal, nem akkor kell nekiállni. Szóval nem hülyeség, csak komplex.
-
-
-NoVa-
addikt
válasz Gabibácsi #5753 üzenetére
Az intel a wifi mesh kommunikációját meg az IOT cuccait reklámozza ilyen drónfelhős cuccokkal. Kínában kicsit többet engedtek fel, animált magasabb poligonszámú 1200 drónos madarat mozgattak meg, mert kicsit lelkesebben öntöttek bele pénzt.
https://fstoppers.com/bts/bts-incredible-2018-pyeongchang-winter-olympics-drone-light-show-221780
Nálunk meg a pirotechnika után ez kicsit szerencsétlen béna izé volt. Magában még vicces, de az előzmény túltolta az ingerküszöböt ezen.
-
-NoVa-
addikt
Akkor már értem, miért nem tudtak egy magasságban pontosan odavonulni, szétcsúszott a GPS. Akkor vagy valami arducopter, PI, vagy Parrot open source alapra reszeltek valamit. Mindegy is, az egész drónozás annak látványos csak, aki csinálja, amíg kicsik a gépek, és kevesen repülnek. Párezer apró cucc zümmögése már meggyőzőbb, de egyetlen katonai nagyvas egyszerű védekező megmozdulása látványosabb:
-
-NoVa-
addikt
Elég csak meggyőző volt a struktúramerevítő acél cuccok leverése is, néhány hétig verték óvatosan csak az itteni megállóét. Meglett volna akár egy óra alatt is, csak akkor más épület nem marad egyben a környéken, így is remegett a födém, amikor nekiestek a konténer méretű öntömeggel kalapáló célgéppel.
-
-NoVa-
addikt
Ez itt, még ha a látszat nem is azt mutatja, de ez egy mocsár. Ott ha fúrsz, és öntesz, akkor a következő 10-20 évben a talaj saját maga oldja meg a sűrítést, elhelyezést, arrébbvándorlást. Jobb azt előre elkészíteni, akkor ott lesz minden később is, ahová építéskor tervezted.
Persze lehet kapkodva odarakni az épület, aztán a szomszédokhoz viszonyítani a süllyedés sebességét, konkrét céges esetben 2 centi / évvel gyorsabban merülünk alá a sárba, mint a falszomszéd.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen