- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Milyen asztali médialejátszót?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Feltűnt a dél-koreai hitelesítésen a PlayStation VR2 PC adaptere
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
Hirdetés
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zetor2000
senior tag
válasz Samott #68059 üzenetére
Erre nincs az a mesterséges intelligencia, ami rájönne, mi a náthát szertne.
Lépesmézes végfok kedvelő 150ven, ami betompul?Amúgy nagyjából megvan, mire gondolt a költő.
Szerintem van egy keverő, egy erősítő, és egy pár hangfal. Az erősítő egyik kimenete valamiért nem szól, a hiba oka ismeretlen. A hangfalak 120x60x60as méretűek, ~300 wattosak. És van még - gondolom - egy pár, ami ugyanekkora, csak 150 wattos, és ezek lehet, csak hangsugárzók, mert "doboz nélküli". A két nagy hangfal viszont valamiért betompul, ennek a hibának az oka is ismeretlen, de valszeg menthető az állapota, mert még a membrán a helyén van, azaz "nincs kilőve". Az eladó elfogad pénzt, vagy bármilyen csereberére nyitott. Irányár 60 ropi.Gondolom, a helyesírás javítót nem kapcsolta ki, és valami prediktív szövegbevitellel sikerült feladni a hirdetést, mert ennyire gyökér nem lehet...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Beba Snake
junior tag
válasz Samott #68087 üzenetére
Nekem indiaival volt hasonló beszélgetésem:
Me: - Are you an office guy or you are a technician?
Indian: - Yes.
Me: - Yes what?
Indian: - Yes Sir!Lufthansa Systems, IT division, 2nd level server support team. 7 years ago.
És most jöhet Ennio Morricone-től a halál dala. Mielőtt egykori worldwide supportosként japán mintára a kardomba dőlnék.
---
A kínai Xhciao Chuang Jüan-ról majd máskor mesélek.Szigorú a stílusom, mint a lópokróc. Nem miattad, nem ellened. A sündisznó is tüskés b@ssza meg a ló! Aki meg belém rúg, azt székely módra visszaadom!
-
zetor2000
senior tag
válasz Samott #68238 üzenetére
Nem mindenki látja át, hogy milyen meló mivel jár.
Lehet, hogy egy kiváló autószerelő, de azért ilyen felsőbb kategóriás vackok nem rohangálnak nagyon sokan ebben az országban. És a teljes javítási dokumentáció is gondolom teljes mértékben hozzáférhető. Azaz a kiváló szerelő teljes mértékben képes arra, hogy felmérje a szervize tudását, és bevállaljon egy ritka állatot, amilyen nem mindennap lát.
Egy alapos állapotfelmérést kellett volna csinálnia a faszinak, és az után közölni a megrendülővel, hogy ez rengeteg pénz, és hosszú idő lesz. Meg egy kicsit több pénz, és még több idő. Akkor lehet, Lajosunk is keres egy olyan valakit, aki megcsinálja rendesen, "normális pénzért", emberi idő alatt.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz Samott #68298 üzenetére
Amíg ki nem jön valami nagyobb addig vélhetően a Model X P100D viszi a prímet ebben. Tömege van, ereje van, valamint elég sok impulzus (vagy becsapódás) szükséges, hogy ne tudjon már gyorsulni. Tapadása is van, szóval a Q9 E-tron előtt ez az ultimate weapon az országúti hadviselésben.
-
npera
újonc
válasz Samott #68301 üzenetére
Ó, ha be vannak kötve, akkor nem lesz gond. A sík tábla "géptető" elvileg nem jön be a szélvédőn, hogy levágja a torzót félmagasan. Egyben lesznek, csak a leszakadt belső szervek miatt picit folyik mindenféle váladék minden testnyíláson keresztül. Szóval takarítani kell és a temetés sem lesz nyitott koporsós.
De mindent a formatervért.
-
-
npera
újonc
válasz Samott #68400 üzenetére
Elolvastam a leírást és durván üti egymást a motoros állítása és a szövegkörnyezet.
Imádom, amikor egy motoros a 200 lóerő feletti teljesítménnyel jön. Nem túl sok motorkerékpár van jelenleg ami rendszámos és ténylegesen tud 200 lóerő feletti teljesítményt. Ez kábé 14k RPM esetén van meg teljesen nyitott fojtószelepnél. Ha ő utcán forgalomban ott tudja tartani a motort és nem döglik meg és nem öl meg másokat, akkor valami félistenről beszélünk minimum.
Én még nem vezettem sportmotort, és szeméygépkocsiból is csak 600 lóerős volt a legerősebb eddig, de eléggé szkeptikus vagyok, hogy az átlagosnál picit ügyesebb civil amatőr motoros képes pár másodpercnél tovább a 200 lóerős teljesítménycsúcs körül tartani a motort közúton. Lehet csak én vagyok túl beszari vagy fogalmatlan persze.
Ghost Ridernek volt ilyen videója, amikor Stockiból ment fel autópályán forgalomban északi irányba. És ott húzott el személygépkocsik, kisbuszok és teherautók mellett az aszfalt peremén a fehér csíkon kábé. Ez addig nem rejt kockázatot magában, amíg nincs ott valami törmelék vagy teherautóról lerázódott vasdarab (mondjuk egy fellépő lépcső vagy komplett sárhányó ív) vagy a kikerült gépkocsi figyelmetlenségből vagy egyéb okból beljebb nem löki a füves sávra. Ha picit is lehúzódott a fűre vagy ráfut valami törmelékre, akkor onnantól már csak a csapkodó kormányt lehet látni a GoPro felvételen, aztán jön a hosszú pörgés és csúszás. Lehet akármilyen adaptív futómű, adaptív és elektronikus kormánycsillapító. Ha lefut a fűre vagy rámegy valami leesett törmelékre, akkor onnantól már csak egy nagyon gyors és vad rodeó lesz, nem kontrollált motorozás.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #68498 üzenetére
Ezt mondom, "valamilyen" támogatás volt rajta, meglesem rendesen. Micsoda, mekkora, kinek, mennyi, mimerre. Te meg ennél kevesebb adat hiányában is rinyálsz, miközben mondom nézzük meg. Akkor ki a helikopter? Jó oersze, utánajáráshoz megint meg kell emelni a seggünket és foglalkozni vele. Az egyeseknek mindig bonyolult.
Minimum azt megleshetnénk, hogy mire vonatkozott és miért, vagy kinek ígértek. Aztán közeledhetne az álláspont, miben is hazudoztak. De persze lehet tök mindegy. Még infód sincs róla, mert én láttam futtában de már mondd a frankót :-D Vállalkozós simerősök közt volt aki rinyált, volt aki szüneteltette (és azért kicsit feketén persze dolgozgatott...), volt aki mittomén. Pld. ennek utánanézhetnénk, nem?
Kijárási korlátozások elején még munkalehetőség is volt, ha valaki nagyon akarta. Legfeljebb gyorsan fogytak a helyek. Aki időben lépett, az léphetett. Lehet most is van.
Gondolkoztak, körbenéztek? Nem vaze, inkább lógtak a világban összevissza. Pár haversrác pld. látványosan nem akart lépni, szóval ott akkora baj nem volt, de azért kommentáradatban sírt a szájuk, hogy jaaaaaaj mi lesz, senki nem segít pfúúúúhátháááá. Munkáltató meg várta volna, mert állításuk szerint ilyen szempontból jót tett a járvány, hogy képzettebb munkaerő jön és akarnak is valamit, nem csak a napi tablettás borért dolgoznak 2 napot, aztán többet nem is látják az embert.
Felém az is sírt, aki előtte nagy mellénnyel emlegette, hogy csak a karácsonyi szezonon 5 milliót keresett az egyszemélyes vállalkozása. Ezek alpaján mit döntsenek, kinek ígérjenek és mit? Ráadásul már hetek óta szinte folyamatosan dolgozik és nem kevés pénzért. Neki nem volt akkora kiesés. Másnak meg éves bukta, vagy ki tudja.
-
-
blueboi69
csendes tag
válasz Samott #68765 üzenetére
Aztakurv, ez jo levezetes. Ezt leirhatna mas peldakkal is, pl 130helyett 160stb.
Mondjuk 30al menni a legtobb helyen nem indokolt sztem... mindig jonnek ezekkel a kertvarosi reszekkel, holott azok jellwmzown szelesek es jol belathatoak. Egy Bp belvarosi szuk egyiranyu utcaban ahol mindket oldalr vegig parkolnak, gyakorlatilag 5meterenkent kijohet egy gyerek az uttestre full takarasbol, ott megis 50 a megengedett. -
zetor2000
senior tag
válasz Samott #68765 üzenetére
Én nem vagyok autós guru, de az a fékezési diagram biztos hogy jó?
Nem a kezdő sebességre és a megtett útra gondolok, hanem az ívre. Ez a görbe honnan jött?
Szerintem eléggé autófüggő, és ez valami idealizált fék, vagy valami nagyon általános. Azért nem mindegy, hogy az autó műszaki állapota milyen, mert ez a görbe lehet laposabb, homorúbb, sokkal hosszabb, egyenesebb stb.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz Samott #68767 üzenetére
Hmmm. Ez tuti jó hosszú távon? Értem, hogy mindenki gyorshajt és egy idő után közelező lesz, mert letolnak, de akkor is.
a 70-es uton ahol most 90-el megyunk meg az 50-esen ahol hatvanvalahannyal
Én lehet túl óvatos vagyok, de kábé a megengedett érték és 5-el feletti tartományban tartom a mutatót.
Tudnék jóval gyorsabban is menni, mert a gépkocsi valami elképesztő teljesítménnyel rendelkezik (143 japán telivér) és portásként kell rendelkezzek különféle képesítésekkel, amik a vezetési tartományt kiszélesítik, hogy kellően homályosan fogalmazzak.
De ha mindig a határ felett mész, akkor normalizálódik a gyorshajtás és egy idő után önkéntelenül is kitolod a határt, mert úgyis belefér, meg múltkor sem volt belőle baj. Aztán egyszer csak jön valami szituáció, ami túl sok lesz. Szerintem nem éri meg.
Mondom ezt úgy, hogy szeretem a sebességet.
-
npera
újonc
válasz Samott #68781 üzenetére
A forgalom tempója is veszélyes spirál tud lenni.
A gépkocsi végszerelő üzem Torslandában elég sok embert mozgat a műszakok előtt és után. Periódikusan vannak razziák, hogy csökkentsék a tempót az elkerülőn. De a forgalom tempója elég domináns faktor.
Ott tipikusan 70 km/h a határ, de az vonalvezetése miatt kábé 110 km/h is lehetne. Rövid szakaszokon van 80-as tábla is, de többnyire 70.
Éjszakai műszak idején razziázva vannak versenyzők, akik 3-számjegyű tempót futnak és nem 1-el kezdődik. Olyankor jogsi el, asszem 3k SEK bünti és büntetőeljárás különösen gondatlan veszélyeztetés járművezetés közben címszó alatt. Ez pár hónap letöltendőt is von maga után.
Az üzem előtti parkolóban még rosszabb volt a helyzet. Az 30-as zóna, de 80-90 között hajtottak, hogy még a sor felépülése előtt ki tudjanak jutni a parkolóból. Sok volt a baleset. Ezért átépítették az egészet, egy labirintus lett belőle kábé iden agresszív fekvőrendőrökkel. A probléma az, hogy a fekvőrendőr csak azért érdekli akiben van valami alázat a gépészet iránt és meg szeretné óvni a kocsit. A céges autókkal és/vagy leszarom sofőrökkel az sem akadály. Ha nem szakad ki a futómű kapásból, akkor átveret rajta erőből tempóval most is.
Szóval ez egy nehezen megoldható probléma. Volt úgy, hogy műszakváltás idején mentem gyalog a gyár közelébe egy képzésre. Egy zebrán átkelve lámpás kereszteződésben gyakorlatilag úgy húztak el mellettem pár centire az elhízott szakállas közel-keleti effendik kövér gázzal gyorsítva, mintha ez lett volna a feladat. Ott egy rendőr nem győzte volna begyűjteni őket. Betramadolozzák magukat, hogy bírják a tempót a gyárban, aztán az eleve nem túl gyalogosbarát vezetési stílusuk további mélységekbe zuhan.
-
npera
újonc
válasz Samott #68786 üzenetére
Itt is tolnak, de akkor kerüljön ki. Vagy repüljön át felettem.
Most újítják fel a nagy hidat. 50-es tábla, 1-2 méterre húzol el a melósoktól. És kábé 90-el veretnének páran. A többség 70 körül. A normál megengedett 70 lenne, amikor nincs felújítás. Felújítás alatt 50. Vannak táblák sűrűn és olyan mutatós táblák is amik írják, hogy mennyivel mész és villog pirosan a túl nagy szám.
Én megyek 50-el és ott nyomul mögöttem olyan közel, hogy nem látom a lámpáját sem. Attól biztosan gyorsabban fogok menni. És azon a kábé 500 méteren amíg 50 a határ múlik, hogy nem ér oda időben a bingó lottóra. Ja, persze.
Amikor asszonyt vittem szülni, akkor ott a határ plusz 100-al haladtam. Szóval megoldható technikailag. De nem ajánlott. Főleg nem állandóan.
Új hozzászólás Aktív témák
- IBM Lenovo ThinkPad 20V 4.5A 65 és 90W gyári töltő
- HP laptop töltő, eredeti, 65W
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen