- Videós, mozgóképes topik
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- E-book olvasók
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- Mini-ITX
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
Hirdetés
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
ph Az Arrow Lake és a Granite Ridge CPU-kra várakozva az ASRock több alaplapot és egy érdekes VGA-t is bemutatott.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
FőDudu
addikt
válasz WiZARD #32260 üzenetére
Azert a zoldsegnek is vannak hatarai.
Egy dologrol meg nem volt szo. Ido.
Ahhoz, hogy mindent frissen vasarolj (es ne muanyagban legyen elore elrakva) kurvasok ido kell.Vagy nagy tetelben vasarolsz es otthon szortirozod ki es goto fridge...
Nincs ido napi szinten utana jarni az etelnek. Es akkor meg csak etelrol volt szo, a problemasabb haztartasi cikkekeket es hasonlokat nem is emlitem. Mert miben veszel hypot vagy egyeb haztartasban neha szukseges savat/lugot? Ugy kirohognek, ha odaallitasz az uvegeddel, hogy a fal adja a masikat.
Szoval alljunk mar meg egy szora. Volt az a sotetzold (szemetmentes lany) video az indexen.
Gratulalok. Nyilvan kurvasok ideje van sajat magaval foglalkozni. Majd nezzuk meg 2 gyerek utan ugyanezt.Tudom, hogy kurvasok szemetet termelunk, probaljuk is visszaszoritani amennyire lehet, de arra jelenleg nincs lehetoseg, hogy sotetzold modjara sajat edenyeinkkel jarjunk vasarolni es hurcolasszunk mindenbol 1-2 napra valot. Ez igy nem mukodik. Normal, mai embernek nincs annyi ideje, hogy napi bevasarlasokkal fejelje meg a mostani eletvitelet. Szelektiven gyujtunk amit lehet, csokkentjuk a felelsleges muanyag hasznalatot - per pillanat ennyit tehetunk.
Es persze ezert szarjak le a gyatok, hiszen a vevok felol semmi nem fog valtozni. Mert igy a kenyelmes.
Johet a flame...
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
NauTiLUS_HUN
újonc
válasz WiZARD #32260 üzenetére
Ha mikroüveget nem is mutattak ki, de azért már többször találtak emberben üveget
[img]https://images.vice.com/vice/images/articles/meta/2013/03/06/things-i-have-fished-out-of-peoples-butts-1413326090739.jpeg?crop=0.9686609686609687xw:1xh;center,center&resize=700:*
[ Szerkesztve ]
-
zetor2000
senior tag
válasz WiZARD #32260 üzenetére
Ha nem is üveg, de inkább vékony falú fém palack.
Mint a sörösdoboz. Az könnyű, majdnem annyira, mint a PET palackok, de ha kell, újra hasznosítható n szer.
A baj az, hogy nem szöntetnek be MINDEN műanyagot, mert itt-ott kell. Csomagolóanyagnak mehetne valami formanyomott papír, jó sokan elkezdték már, de még rengeteg hungarocell féle is van, meg minden nejlonban is.Irodaház most költözik, csak IT eszközök:
Cisco switch, nejlonban. Kábelei 2x nejlonban, mert dual tápos. Stack kébele szintén nejlonban, végein szép rózsaszín habosított fólia. RPS kábelei szintén. RPS szintén nejlonban, a második táp még külön nejlonban IS.
Rittal szekrény:ajtón védőfólia, osztott oldallapok nejlonban, sarkain-élein habosított műanyag.
Sínek. csavarok szintén nejlonozva.
Patch kábelek egyesével (!) nejlonozva. SFP modulok szintén egyesével.
Itt a baj... valahol.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
-
FőDudu
addikt
válasz WiZARD #32264 üzenetére
Pedig de. A gyerekek miatt van kevesebb ideje a szulonek kb. mindenre.
Aki mast mond az hazudik, vagy nem torodik a gyerekkel (bejarono, dadus, stb. neveli).Nem kell bevenni a maszlagot, hogy instapicsa anyuka milyen mintaanya. Legtobb esetben kepmutatas es hazugsag. A gyerek igenis idobe kerul - azt pedig az esetek nagy tobbsegeben nem lehet penzzel kivaltani.
Nem mentseg, de ez az igazsag.
Hogyan mesz el pl. sportolni a gyerek nelkul? Jon a dadus es vigyaz ra?
Egy ilyen 6-7 oras futkoraszas pl. Bujdyeknal hogyan fer bele?
Nyilvan a parja vagy a nagyszulo vigyaz ra.Valakinek az idejet lekoti a gyerek.
Majd ha lesz gyereked, megtudod. Ha meg nem lesz, akkor lesz idod magadra ahogy eddig.FőDudu
-
FőDudu
addikt
válasz WiZARD #32311 üzenetére
Es valljuk be, rohadtul igaza van.
300km hatotav az emberek 95%-at lefedi.Aki meg notorius bolygo hollandi mint Jahno, az nem villannyal csinalja, vagy majd megall tolteni.
Par even belul kiepul a szukseges tolto halozat - aztan nem lesz gond toltes kozben meginni egy kavet.En mar majdnem megcsaptam egy parasztot amikor a kuton a toltofejnel allva nekiallt kavet inni - bementem utana es raszoltam, hogy tartsa fel a k..a anyjat.
FőDudu
-
FőDudu
addikt
válasz WiZARD #32350 üzenetére
Nem tudom mekkora a terrariuma - mi egy ciposdobozba raktuk ideiglenesen.
Holnap jon a szomszed. Raktunk be egy lapos edenyben vizet, salatat, loheret, sargarepat.Van egy terrarium itthon, de abban skorpio volt (kb februarig).
Van benne fold, egy fa, egy ilyen csoszeru buvohely.
Es marhara vizkoves, mert gazdaja spayvel fujogatta, hogy nedves legyen.
Attegyuk abba? Az kb 50 literes akvariumnak megfelelo meret.Nem lesz baja a terrariumban levo foldtol? Doglott tucskot lattam benne.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
blueboi69
csendes tag
válasz WiZARD #32350 üzenetére
Igen, ezt tenném én is hozzá, hogy rengeteget számít az, ha nem dobjuk el csak úgy a vakvilágba.
Egyébként ha a kóla csak fém vagy csak üvegben lenne kapható, akkor a vevők azt vennék. Nem kell itt annyi lehetőséget felajánlani a parasztoknak.
Eleve van a zero, light, meg a sima cukros. Asszony, huga és anyósom, nyilván mindegyik másmilyet iszik meg, a többi az "fúúúúj - én olyat nem bírok meginni" én meg agyvérzést kapok, hogy egy összejövetelre is 3 kólát kell venni, aztán ihatom meg,mert asszony nyilván megissza a sajátját, de ami megmarad, azt magamba kell önteni az utána való napokon. Eskü megjátszom, hogy egyszer megtartom a palackokat és beleöntöm ugyanazt a kólát, vagy felcserélem a tartalmukat és kiváncsi vagyok, hogy észrevesznek e bármit is.Szóval kell a fasznak ekkora választék. Nyilván megveszik a félliterest ha éppen az kell és van polcon. Ha lenne egyféle üveges 2literes, akkor meg azt vennék meg, nem fog kevesebb fogyni.
Másrészt meg tényleg ez a bosszantó, hogy a sok értelmiségi felhőkarcoló szétdobálja a szemetét. Állítom az égvilágon semmi baj nem lenne a műanyag használattal, ha tényleg mindenki rendesen kidobálná megfelelően szelektálva.
Viszont nekem van egy olyan világmegváltó ötletem, hogy ezt a sok szemetet egyébként miért nem lőjjük ki időnként a napba? Ha teslát lehet, akkor lehet ezt is. Nem számítana űrszemétnek, mert nem keringene a föld körül, hanem a nap felé szépen megy, aztán ott elég a picsába, nagyon válogatni sem kell.
-
FőDudu
addikt
válasz WiZARD #33025 üzenetére
Nalunk volt X5 ilyen elektronyos verzioban.
Fel ev utan en vettem eszre, hogy van a vezeto ules elott egy tanksapka (az A oszlopon az ajto elott)Kinyitottam, utana meg nem lehetett elindulni az autoval, mert ha nem zarodik be akkor nem lehet vele menni.
Fel kellett hivni a supportot, hogy mi a banatot lehet ilyenkor csinalni. Ajto szepen zarva volt, megis reklamalt, hogy csukjam be.Kiszallni, bezarni, varni 1 percet, aztan ujra beszallni.
Ez csinal valami resetet amitol a bezart sapkat bezartnak erzi es nem szopat tovabb.Azt hittem felrobbanok.
Amugy a kollegak fel sem fedeztek, hogy az auto elektronyikusan is tud menni, szepen tankoltak ahogy kell.Szinvonal, ugyebar....
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
Jahno
őstag
válasz WiZARD #33025 üzenetére
Arra elég. Pénteken
50-70 kilométer, este nem tudom tölteni, szombaton 500 kilométer kerülő, vasárnap 90 kilométer, ma 150 kilométer. Pár napot lehet áll az autó, és akkor újabb 200 kilométer, majd nem tudom tölteni és másnap vagy 2*30 vagy 50-70. Vagy valami lesz. Amúgy városba járni jó lenne, de mindig közbejött valami. -
Jahno
őstag
válasz WiZARD #33040 üzenetére
Nem heti ezer, csak szombaton éppen dolgom akadt. Néha előfordul, ilyen ez a civilizáció :-D Most meg eljöttem nyaralni. Nem is túl messze (helyi utak hajó + tömegközzel lesznek). Aztán pld. most fejtődött meg, hogy új sógoréknál kellene vendégeskedni anyóssal, azt lehet következő hétre be is tervezzük. De ha későbbre, a kilométer akkor is fix. Ami azt jelent, hogy pénteken anyóshoz le, az 50.-70 kilométer, ott 1+ nap pihi, vasárnap viszont Budapest és vonzáskörzetében rögtön 250 kilométer befigyel. És csak egy laza vendégséget tervezek a szomszédba, mert "sógor" jó arc, bár ott szerintem bármilyen 3 fázist tudnék kunyerálni, de az meg milyen már?
Éves futásom kb. 35 kilométer / nap, de ez is csak egy paraméter, ha rendszeresen akadnak ilyen kiugró dolgok, amikkel eddig nem is foglalkoztam és rendre 4-5 napot áll a kocsi, hétvége alapban minimál, aztán pár hasonló kör javít az átlagon. És akkor sok éve szlovén/olasz/francia vonalon jártam nyaralni, dolgozni Szeged/Amszterdam irány. Ezek elmúltak és lefaragtam.
-
npera
újonc
válasz WiZARD #33025 üzenetére
Én most be tudnék járni PHEV-el oda-vissza egy töltéssel. Simán beleférne egy ilyen 30 km-es hatótávba.
De leégne a pofámról a bőr, ha kerékpározás helyett egy kábé 2,5-tonnás batárba mereszteném a seggemet és ülnék a dugóban. Valahogy nagyon aránytalannak érezném, hogy egy ilyen nagy és nehéz géppel furikázok, miközben oda is tudok tekerni.
Számomra mondjuk teljesen akadémiai vita az egész elektromos autó. Egyszerűen nincs értelmes töltési lehetőség hozzá. Önszopató üzemmódban meg lehetne oldani, de akkor a kocsi tötési ciklusához kellene mindent igazítani. Családdal nem reális. Az, hogy a háztól maximum 100 méterre tudok tölteni egy utópia jelenleg.
-
hobizoli
nagyúr
válasz WiZARD #33287 üzenetére
ja es ket sebesseges a Porsche, szoval a Tesla nem kicsit lehet jobb, ha egyetlen attetelbol is megoldja a vegsebesseget is, meg melle a jo gyorsulast is ugy, hogy kozben hatotavja is jobb, mindezt kb fele aron
OK, hogy azt veszteseges gyartani, de 185kUSD-ert a ModelS-n is lenne profit, vagy forditva 99k USD-ert ez a Tycan TurboS is veszteseges lenne
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz WiZARD #33295 üzenetére
a sima Taycan Turbo 3.2sec-e sem lassu igazabol, de egymas ellen a ModelS P100 arra mar olyat raver, mintha egy masik dimenzioban mozogna
mindezt ugy, hogy sulyos evekkel oregebb technika, es kb fele annyiba kerul, meg kb 30%-l tobbet elpotyogszoval azert na... ismet jott egy Teslakiller, ami igazbol megsem az
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz WiZARD #33300 üzenetére
ja nekem is ez jutott eszembe
es akkor meg ezek a FSD meg az auto parkolas meg a tobbi okossag, amiket a Tesla siman tud, az a Porsche-ban is benne lesz majd annyiert? vagy egyatalan kerheto opcionalisan?
ez a kisallatnak jaratom a klimat, meg odahivom magamhoz az autot a bevasarlokozpont parkoloban a smartphone-l a bejarathoz, hogy ne keljen odasetalni, meg elkuldom az autot parkolni a bejarattol amikor kiszallok, meg figyeli a kamerakkal ki karcolja meg az oldalat kulccsal meg ki tolat neki...
ezek olyan extra dolgok amikrol egyik gyarto sem szol egy szot sem azota sem, ja hogy ezt mienk is tudja...amugy meg a par hettel ezelotti elozetes tesztekben meg 3.5sec-t mondtak a Taycan turbora, ami a Tesla 2.6sec-jehoz kepest, aminel meg gyorsabbakat is mertek ra (2.3-2.4sec-t is), "lassu", foleg ugy, hogy van kulon gyorsitos sebesseg fokozata is
OK, hogy Civic thai/ vagy egy aktualis M3 utan beulve a 3.5sec is geci gyorsnak tunik, de gyakorlatilag dupla arert se szagolja meg ez sem egyik teljesitmeny adatat sem a mar 7+ eves Tesla-nak
lassabb, kisebb a hatotavja, es gyorsabban sem toltheto, hiaba 800V-s
ha ez is "csak" 350 illetve 375V-s lenne, akkor mennyivel lehetne tolteni ezek utan?az kulon vicces, hogy a Musk masfel eve mar megmondta, hogy a 350kWh-s toltesnek nincs realitasa, amikor meg a Porsche azzal vetitett, hogy 2x olyan gyorsan lehet majd tolteni, mint a Tesla-t
es amire vegeleges production model lett belole, meg jaaanemtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz WiZARD #33300 üzenetére
de az is milyen mar, hogy a P100DLPlus Model X is bekoszonne a Taycan turbo-nak a 2.8-s idejevel
es az egy SUVmekkora troll lenne a Musk, ha csinalna olyan videot, hogy Taycan-ben ul egy muki, a Model X-ben meg ulnek 5-n, es meg akkoris adja a cigit a sportkocsinak... de ha meg fej-fej, akkoris kinek ciki az is
több drón kell ;P
-
Bujdy81
csendes tag
-
npera
újonc
válasz WiZARD #33404 üzenetére
Most megnéztem egy 2015-ös P85 kört a Ringen.
Ha figyelem a jobb oldali fogyasztásmérőt, ami kW-ban mutatja a leadott (?) hajtási vagy regen teljesítményt, akkor ott elég komoly eltérést látok a sebességmérőtől. Én úgy értelmezem, hogy a csóka belefutott egy komolyabb deratingbe és a fogyasztásmérő a gázpedál függvényében kimegy 240 kW-ra, de a sebességgel ez néha abszolút nincs összefüggésben.
Kanyarban sodródik a kocsi, villog az ESP ikonkája, a gumik sírnak, a gázpedál vélhetően koppig le van nyomva és a sárga mérő oda van szögelve a 240 kW-ra. De a sebesség marad mondjuk 110 km/h körül és abszolút nem gyorsul. Ami számomra fizikai lehetetlenség. Ha ténylegesen leadna folyamatosan 240 kW-ot, akkor gyorsulnia kellene. Amikor kiegyenesíti a kormányt és az ESP nem tiltja le a gyorsulást, akkor persze gyorsul, de nem túl fickósan, ha arra gondolok, hogy elvileg hogyan kellene emelkednie a sebességnek.
Szóval én arra gondolok, hogy az a műszer igazából a sofőr által igényelt teljesítményt mutatja, nem a ténylegesen elektromos gép tengelyén leadott mechanikai teljesítményt. Akkor ugyanis ilyen csikorgatós kanyarban nem lehetne fixen 240-en lennie.
Nagyon sokat sírtak a gumik, a kocsi gyakorlatilag "úszik" a kanyarokban mind a négy kerékkel csúszva-sodródva. Mondjuk nem is csodálom. A súlypontja nagyon alacsonyan van, de borzalmas tömege van és kanyarban az húzza kifelé. Dőlni nem sokat dől, de sodródik. Az ESP meg értelemszerűen elveszi a nyomatékot, mert különben leesne az útról.
Ha jól tudom, akkor ezeknek nyitott differenciálműje van, nincsen elektromosan vezérelt nyomatékirányítás (torque vectoring). Javítsatok ki, ha tévedek. Az igen sokat segít kanyarban. Ha keréken mondjuk 1000 Nm különbséget tudsz kivezérelni, akkor egyik oldalt van mondjuk 3000 Nm, a másikon meg 4000 Nm. Tehát hajt mind a két oldal, de a differencia miatt befordítja a kocsit a kanyarba. A fékezgetős módszertől eltérően ilyenkor nem csökkented a leadott nyomatékot a hajtással ellentétesen dolgozva, hanem vezérled hova mennyi jusson.
-
-
FőDudu
addikt
válasz WiZARD #33417 üzenetére
Igazabol hot nem szamit 400 v 800 voltos e a rendszer.
Felvezetok birjak ha rendes hutesuk van, akkor meg mar miert ne alljon kozelebb az akkufeszultseghez, ugy kevesebb a konverzios veszteseg meg a disszipacio.
Persze a dupla feszultsegu motorok meretezesenel lehet elteres, azokat pont nem tanultam Kandon (nem erosaram volt a szakiranyom).
Persze mielott szakosodas volt ment a csillagdelta szamolasa meg hasonlok, szigorlat is sikrult belole a jo oreg Balczo Zoltannal (ma meg Miep vagy Jobbik szineiben kepviselo).
FőDudu
-
npera
újonc
válasz WiZARD #33417 üzenetére
More Efficient Design
All Model S and X vehicles now benefit from Tesla’s latest generation of drive unit technology, which combines an optimized permanent magnet synchronous reluctance motor, silicon carbide power electronics, and improved lubrication, cooling, bearings, and gear designs to achieve greater than 93% efficiency. Pairing a permanent magnet motor in the front with an induction motor in the rear enables unparalleled range and performance at all times.Úgy tudom, hogy a Model 3 motorját rakták be előre és hátul maradt a bitang nagy Model S motor. Ez azt is jelenti, hogy a szilikon-karbidos inverter van elöl, de arra tippelek, hogy hátul maradt a régi.
A most kapható Model S Long Range a fenti setup szerint készül. Ami nem butaság, mert alacsony terhelésen a hatékony Model 3 motor hajt csak, a hátsó pedig ha van rajta disconnect akkor le is kapcsolható a hajtásról. A kérdés, hogy van-e rajta disconnect.
A kategóriákat nem venném ennyire szűkre. A Tesla szépen kitágította a 60-as és a P100D változatokkal a maga kategóriáját, ha lehet ilyenről beszélni. Viszik a Porschékat pályára, amiatt nem izgulj. Pont ez a lényeg. Ha akarod, akkor viheted pályára és nem lesz teljesen reménytelen.
-
Jahno
őstag
válasz WiZARD #33432 üzenetére
Azért ha a benyással is így kellene autózni, akkor háááááát...
"Hajnalban egy négyórás AC töltés mellett sikerült az akkumulátor hőmérsékletét elfogadható értékre vissza csökkenteni (meg pár órát aludni), így vágtam neki a pireneusok lábánál kacskaringózó utaknak. Szerencsére a 18-20 Celsius levegő hőmérséklet és segít abban, hogy 34-35 C között sikerüljön tartani az akkumulátor hőmérsékletet menet közben. Sajnos még így is csak 31-32 kW-al tölt DC-n. Ahol van látnivaló, beiktat ok egy 10-15 perces sétát, árnyékban vagy füves területen parkolva 1 C-t hűl vissza az akkumulátor."
-
FőDudu
addikt
válasz WiZARD #33502 üzenetére
Igazabol en sosem szamolgattam mennyibe kerul egy kozlekedesi eszkoz fenntartasa.
Masok vagyunk, eszembe sem jutna ilyet szamolgatni.Annyit tudok, hogy 2009 elejehez kepest kb 50% emelkedes olt az uzemanyag araban.
A tobbi nem igazan izgat, havi 500-700km nem sok (1 tank benzin).Mondjuk ugy, hogy a nyugalmam meger ennyit.
Kutyanak sincs kedve meg egy autot is kabelre dugdosni, van eleg kabeles bizbaszunk amit tolteni kell napi szintenHa lenne vezetek nelkuli toltes amire csak raall az amber - es nem kell semmit dugdosni, az nagyot dobna az osszhatason. Ha azt kihozza valaki, letarolja a piacot. Persze tul agy a veszteseg (jelenleg).
Vagy alljon ra az auto a toltore ahogy a porszivonk.FőDudu
-
Jahno
őstag
válasz WiZARD #33571 üzenetére
Ezt mondtam Neki tegnap. Bár nálam a villanyos lenne úgy, hogy el kell vele menni tankolni valamerre, mint KGSTben a szomszéd városba a kútra. Azóta a benya fejlődött, bár mostanában sok kút zár be. Aztán fejlődik a villanyos is, csak kellene még pár blokk Paksra, mondjuk úgy saccperkábé 16, de azt már rohamléptekben.
-
npera
újonc
válasz WiZARD #33607 üzenetére
Ez egy régi elég durván meghajtott még nem ludikruszos P100D volt. A gázpedált lekoppantva (nem hirtelen benyomva, hanem durván lerúgva) gyorsult derekasan, de az a dirac-delta tranziens nem volt meg, mint a Model 3-ban. Ott ténylegesen izomból lefejeltem elsőre a fejtámlát, annyira meglepő volt.
Nem csináltunk rendes mérést 0-100-ra, VBOX sem volt a kocsikban, amúgy is forgalomban voltunk. Érzetre a Model S sehol nem volt a Model 3-hoz képest.
-
npera
újonc
válasz WiZARD #33828 üzenetére
Arra leszek kíváncsi, hogy a kisipar mikor áll majd rá az akksi "okosításokra". Kicsit szétszedni, aztán megpróbálni hűtést applikálni bele. Remélem majd senkit nem vág agyon a HV, meg nem gyújtanak fel komplett épületeket a megkendácsolt pakkokkal.
Szerintem sem tizedfokokon múlik az akksi állapota, hanem egy bizonyos tartományon túl más függvény szerint degradálódik benne a kémia. Ez az egész úgyis annak függvénye, hogy milyen áramot akarsz kivenni belőle egy adott hőmérsékleten és milyen áramot akarsz beletölteni. A kivételt jobban bírja, a töltést nem annyira. És persze az sem mindegy, hogy milyen tranziensek érik közben. Mert egyenletes áramerősség csak a mesében van, sosem stacioner állapotokról beszélünk a gyakorlatban.
-
FőDudu
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Videós, mozgóképes topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- LEGO klub
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- iPhone topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs