- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Autós kamerák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Gaming notebook topik
- Androidos tablet topic
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
it A jelentések szerint Musk arra kérte az NVIDIA-t, hogy a Teslának szánt AI-chipeket az X és az xAI felé irányítsa át. Idén 3-4 milliárd dollárt költhet NVIDIA hardverre a Tesla.
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
(Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
ph Jó pár éves kihagyás után, a Computex örömére elkezdjük a videós tartalmak gyártását is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-NoVa-
addikt
Ne, vagy ne úgy.
A "legutóbbi 30 napban aktív témák" szűrőn fennakad hamar, meg elég nagy selejtaránnyal jut el a valódi témákig. Ellenben van egyszerű módszerem a téma URL-ek kinyerésére, csak durva mennyiség lesz. Csak a szigeten 3169 topic van, szorgalmas népség. Ha nem rettentél el, kapsz valami toolt, ami párhuzamos wget instanceokat enged rá témánként, és elvillog vele sokáig, nem dől össze félúton, és csak a témákat szedi le. -
-NoVa-
addikt
válasz hobizoli #1363 üzenetére
Tervezz meg egy architektúrát, ami végtelen szálon sok egység kölcsönhatásait kezeli, de úgy, hogy az mindig ugyanolyan eredményre jusson, mint a mostani egy szálon futó, és ESportnak megfelelő minőségű, kitesztelt program, és ettől nem nő meg jelentősen az alap HW igénye.
-
-NoVa-
addikt
válasz hobizoli #1373 üzenetére
Már a feltevést sem érted, ha ezt írod. Indulj ki egy végletekig egyszerű problémából, megy egymással szembe egy tucat entitás. Amikor összeérnek, sorban eldöntik, hogy merről kerüljék a másikat. Ahogy az első döntött, a második már tudja, mit döntött az első, a saját döntésénél figyelembe veszi ezt. A végén mindenki kikerüli a másikat, 12 döntéshozásnyi idő alatt.
Most szétszedem ezt 4 szálra, így 3 döntéshozásnyi idő alatt megszületik 12 döntés. Újabb 3 döntéshozásnyi idő alatt végignézik, hogy volt-e konfliktus egymáshoz képest, ha nem, akkor a fele időt megspóroltuk, 2x-es valós számítási idő árán. Egy 2 magos cuccon máris használhatatlanná válik az egész. És akkor ha van konfliktus, újabb 3 ciklusnyi döntéskorrekció, 3 ciklusnyi visszaellenőrzés, és máris előállt az eredeti állapot, 4x-es számítással.
Sokmindent lehet párhuzamosítani, ha már az első pillanattól kezdve úgy tervezték meg az egészet. De nem úgy működik, hogy rámutatsz egy magra, és eldöntöd, hogy akkor ezt most használja a program. Többnyire dominóként pakolják egymásra a játékkomponenseket, és ha az egyik kicsit elcsúszik, borul az egész. Elég csak az útkeresésre visszakanyarodni, végülis anno kireszelték, hogy egy sereg átjusson egy szűk résen anélkül, hogy folyamatosan egymást durván feltartanák, ha egy kicsit mégis, az pedig következetes, reprodukálható, és előre lehet vele számolni, tehát a játékszabály és a taktika kiforrott része. Ha ezen rontanak vagy javítanak, borul az egyensúly.
-
-NoVa-
addikt
válasz eattila #1380 üzenetére
Régen dolgoztam AAA játékfejlesztésben, de a grafikus effektprogramozáson kívül nem igazán számított az elérhető maximális teljesítmény, sokkal inkább az elterjedt átlag alja, elvégre vásárlóknak készülnek a játékok, nem hardwaregyártók kutatólaborjaiba stresstestnek.
Meg persze ott van Version, akinek mindig a belátható időn belül elérhető maximális teljesítményénél csak egy kicsit kéne több, hogy megvalósíthassa az álmát kompromisszummentesen, és végre elismerjék a zsenialitását.
-
-NoVa-
addikt
válasz chris-77 #1404 üzenetére
Azért nem ilyen egyszerű. Ez most ilyen HZ féle specifikációpornó lesz
Az SC2 2005-re feature complete volt, a következő 4 év az bugfix és balancing volt, nem enginereszelés. A Blizzard eleve a lehető legszélesebb piacra pozícionál, nem Master Race elitista.
2005-ben 2500+ Barthon meg Athlon64 volt a menő gamer konfig, P4 az extrém drága. Az egyetlen többmagos konfig amire akkor készültünk, az a launch előtt álló X360. Viszont akkor még a 3GHz-es PowerPC magokból egy is elég durva volt látványosat alkotni launchkor, így általában a hang és az inputkezelés kapott saját külön szálat, a gamelogic, fizika, meg a render egy szálon pörgött a szokásos loopban. Meg az X360 magok közös cache memóriája sem volt túl kényelmes.
Persze ez a klasszikus felépítés, sok játékmotor még mindig eléggé kötött, de azért pár év alatt a legtöbben megtanultak feladatokat osztani. -
-NoVa-
addikt
válasz Gabibácsi #1455 üzenetére
Mert az Alien nem? Vagy szinte bármi.
Legalább a Tomb Raidert rendesen lefordították Tomb Raidernek. A The Commuternél már nem bírtak magukkal, és The Commuter - Nincs kiszállás-nak fordították. Ugyanennek a fordítónak lehetett a Suburbicon is az ötlete, Suburbicon - Tiszta udvar, rendes ház.
-
-NoVa-
addikt
válasz BobaHWSW #1491 üzenetére
Idővel indult be nagyon, amikor már jobban vágott, szerkesztett és narrált. "Itt van még az úgynevezett Ha idejössz, nagyon megb@szunk delegáció". Aztán persze szép választékosan nyugodt monoton gépi hangon percekig tartó szóismétlés nélküli káromkodások, meg egyre jobban odaillő zenei alávágások, nekem bejött háttéranyagnak.
-
-NoVa-
addikt
válasz Gabibácsi #1520 üzenetére
Legalább nem ilyen igénytelen valamiket. Igazán örülhetnél neki
-
-NoVa-
addikt
válasz Gabibácsi #1524 üzenetére
Ha az én követett meg nézett listáimból generált kontent lenne a mainstream, akkor is picsognál rajta, szóval semmi gond. Pedig most épp jóféle szintipop-terminátorzenés retro-futurisztikus openworld survival játéktrailer megy.
-
-NoVa-
addikt
-
-NoVa-
addikt
válasz BobaHWSW #1613 üzenetére
Bangkokban körém gyűlt egy egész étterem, mert a szomszéd asztalnál ülők meglátták, hogy leeszegetem a chilipaprikákat a kajáról látványos elpusztulás nélkül, és nem csulkik el a hangom sem tőle. Mondjuk helyben a mexikói étteremben a Gabko cuccoknál is rámszólt párszor a pincér, hogy biztosan tudom-e, hogy mi az, és mit csinálok épp. Pedig általában nem fűszerezek agyon semmit, sózásról is leszoktam, de néha megkívánom, és betolok vacsorára fél tucat gorgonzolával tömött jalepanot.
Még az LMI-nél hozott be egy kolléga saját termésből, a hegyéből egy mm-nyi szelettől piros lett és csuklott. Én meg egy kanadai kolléga meg egészben elrágcsáltuk, teljesen egyénfüggő az érzékenység.
-
-NoVa-
addikt
A pincében gyűlik napi 5+ liter össze a párátlanítóban, oda erősen elgondolkoztam, hogy kéne egy kondenzvízszivattyút beépíteni. Napi 2 ürítés elég macera, de ha nem csinálom, elkezd dohosodni és vizesedni.
-
-
-NoVa-
addikt
válasz BobaHWSW #1647 üzenetére
Igazából az iPad Pro-val kevesebb a szívás, hogy nem igazi PC, mint a Surface Pro-val, hogy nem igazi tablet OS. Lightroom CC megy rajta, flickr megy rajta, rajzprogram akad bőven, játék meg app végtelen variációban.
Nekem a Visual Studio miatt lett a Surface, meg persze Unity. Ezek nincsenek iOS alatt, se egyéb appfejlesztési alternatíva. Semmi. Úgyhogy csak a céges iPad Air van nálam régóta, meg a saját Mini.
-
-NoVa-
addikt
Xiaominak olvass utána, nem feltétlenül az aktuális csúcsmodellre kell menni. Van valami régebbi olcsóbb, ami sw updateben megkapta a csúcsmodell tájékozódási képességeit, arra lelkesek.
A saját aldis olcsó cucc azóta is teszi a dolgát, de el kell barikádozni a szobát, különben lelép és elbújik.
-
-NoVa-
addikt
Egyelőre nem sikerült a kommentelőknek eldönteni, hogy 520D-t vagy 1.9 TDI-t járatnak hideg motorral.
-
-NoVa-
addikt
válasz Gabibácsi #1693 üzenetére
Mert helyben a QAkos, PDFZsu meg a Recepcicó az más? Veled van a baj, hogy nem készítesz egyéni igények szerint ruhát. Régen tele volt a telefonom kontaktlistája mindenféle névvel, de ha villanyszerelő kellett, esélytelennek tűnt közöttük megtalálni azt az egyet, aki bevált villanyszerelő. Manapság a V betűnél kezdem a keresést, és ott van, és nem érdekel a neve.
-
-
-
-NoVa-
addikt
válasz chris-77 #1767 üzenetére
Lépkedj a szabványok mentén, úgyis azokra optimalizálják a skálázásokat. Ha az 1080p-t nem bírja, 720p, ha az is sok, 720x576, ha az is sok, akkor 320x200 16 színben nyomod C64-en, és leszarod a frameratet.
Amúgy meg általában a full ultra detail beállításokat felejtsd el, legtöbbször nem lesz tőle tényleg szebb, csak a HW igény nő drasztikusan. Játékfüggő persze, de pont a FarCry motor elég jól ki van vesézve pl Digitalfoundry-n, hogy melyik beállítás mennyiben befolyásolja a látványt, mennyiben a frameratet.
Ha meg jó a játék (pont a Far Cry 5 ne lenne kiváló? ), nagyon hamar eltűnik a grafika, és marad az élmény.
-
-
-NoVa-
addikt
válasz BobaHWSW #1779 üzenetére
Kb egy centire áll el a kábel, pont arra elég, hogy nem hallod vissza a saját borostád súrlódását. Pár nap után kiderül, hogy ez most előny vagy sem.
Első tippem az, hogy asztalnál ülve ideális, ahol amúgy is elvárom a minőséget, mászkálásra meg úgyis inkább a drótless Soundmagic E10BT-t használom, vagy a Carbo Tenore-t fül mögött vitt kábellel, hogy minimalizáljam a súrlódási zajokat. Nagyjából így:
-
-NoVa-
addikt
válasz BobaHWSW #1781 üzenetére
Én szeretem próbálgatni az olcsó IEM-eket, rengeteget fejlesztettek. Tulajdonképpen amit 10 éve 100$ környékén árultak, pl a Klipsch S4, azt a minőséget most 20$ alatt megkapni, pl a Xiaomi Pro HD. Csak ez 10 éve kiemelkedő volt, most meg van fölötte is választék, ahol azelőtt alig 1-2 gyártó volt horrorisztikus árú cuccokkal.
Gyakorlatilag a Carbo Tenore-vel a Japánok kicsi méretben nagyon könnyű anyagokat használva, a gyártástechnikát és a hangolást végletekig optimalizálva a hagyományos olcsó membrános fülesből eszméletlen csodát csináltak olcsón. Extrém olcsón.
Losslessel, AudioQuest DragonFly DAC-ra dugva egy Grado GR10-el hasonlítottuk össze, és nem az volt a konklúzió, hogy egy 500$ -os fülest méregetünk egy 45$-oshoz. Kihallottuk a tökéletesre hangolt balanced armature karakteriszikának az előnyét a hasonlóan végletekig reszelgetett dynamic driverhez képest, és ennyi, de ha százalékban kéne megfogalmazni a különbséget, jó DAC-ról hajtva losslessel ha 100% a Grado, 90% a Carbo Tenore és a Bose QC35 is, miközben a Klipsch a többivel az alsó 50%-on osztozik. Telefonról 320KBites streaming zenével meghajtva megszűnik minden különbség, szinte teljesen ugyanúgy szól a 2 agybadugós cucc. Az én használati szokásaimmal meg külön előny, hogy nem félek zsebrevágni, feltekerni a kábelét, legfeljebb évente rendelek újat.
Az összehasonlításhoz, meg úgy általában is Comply Comfort szivacsos dugót használok a gyári szilikon helyett, jobb a hangszigetelése, és nem vezeti át a fülben lévő erek hangját sem, cserébe szintén évente kell ebből is venni egy szettet, mert fárad a szivacs.
Audiobuzulásról most egyelőre ennyi, ha hazaértem, kibontom az új játékszeremet, addig próbálok nem irreális előzetes elvárásokat generálni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs