- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Mini-ITX
- Azonnali fotós kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
New York visszafogná a közösségi média algoritmusait
it A fiatalokat védenék azzal, hogy megtiltanák a tartalmak algoritmikus vezérlését a fiataloknál, szülői hozzájárulás hiányában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FőDudu
addikt
válasz chris-77 #4976 üzenetére
Megette a gyujtas kabeleket a nyest.
Az altalaban ejjel dolgozik.Van ra valami budos szagu megoldas amit jol elkerul.
Nem tudom ki emlitette, hogy az volt a megoldas. Valami feromonos vagy egyeb modon (nekik) budos cuccot kell berakni a motorterbe.[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
hobizoli
nagyúr
válasz chris-77 #4948 üzenetére
ha Bosch ECU-s, akkor ott sokaig szokas volt ugy csinalni, hogy a fotengely trigger jelre indul el az AC
biztos van egy releje is es biztije neki, es azzal kapcsolja az ECU
de az ECU azt csak akkor vezerli ki, ha mar latja forogni a fotengelytMarelli ECU-sok meg gyujtasra is mar inditjak az AC-t feltolni a rendszert benzinnel
de ezt gondolom szoktad is hallani maskor, ha olyanmeg van a bal elso ules mellett az ajto felol a padloban a borulas kapcsolo (egy gumigomb a szonyegben), az nagyobb utesnel ki tud ugrani a helyerol, ez akkor megszakad az AC aramelletasa
ha 1.6-s, de asszem az 1.2-s gyujtasa is, wasted spark rendszeru, ahol nincs gyujtas eloszto
ott 1-1 trafo van 2-2 hengerre, az ECU vezerli ki oket direktben a trigger jelbol kiszámolva, hogy eppen hol jar a fotengely, es egyszerre gyujtanak, de az egyik szikra (spark) kipuff ütemben jon a masik hengerben, az megy a kukaba (=waste), egyik trafo 1-4, a masik a 2-3 hengereket viszitöbb drón kell ;P
-
blueboi69
csendes tag
válasz chris-77 #5001 üzenetére
Ezt akartam írni, hogy nem csuklóból hibás.
Amúgy az egy motor, bármelyik csatlakozójára mehet a 12V vagy a földelés, ha zúg, akkor működik.
Nekem volt olyan, hogy döglődött, majd megállt, rádugtam a saját csatiját fordítva, akkor megindult, aztán visszacseréltem és jó volt pár napig amíg nem vettem egy újatSzóval hajrá. Egy vezetéket elhúzni az akksitól a punepáig talán megy Legyél már férfi!
-
hobizoli
nagyúr
válasz chris-77 #5009 üzenetére
igazabol nincs, de nyomd be a gombot, azzal allitod vissza alaphelyzetebe, ha vmitol mégis aktivalodott volna vala
faternál a Uzukiban ecce az immo kezdett el "mukodni"
kontaktos volt a erintkezoje, nem ismerte fel a kulcsotjaaaa... a kulcs ikon eltunik rendesen gyujtasra rakva?
hugi Ignis-eben meg a riaszto immoja halt be par eve
több drón kell ;P
-
-
FőDudu
addikt
válasz chris-77 #5215 üzenetére
Biztosan teker az onindito?
Apamnak volt olyan, hogy menetzarlatos lett az onindito - aztan bizonyos allasban nem tekert.Alabujva, kicsit megkocogtatva meg siman inditott.
Ha epp az uton erte a gond, akkor a sebessegbe rakott (allo) autot meglokdosve siman beindult utana.
Nem erosen, csak anyira, hogy valami megmozduljon a motorban.Oninditot meg par ezresert megcsinaltak (uj tekercs) - persze nem markaszervizben, hanem autovillamossagi szerelo.
FőDudu
-
FőDudu
addikt
válasz chris-77 #5223 üzenetére
Ez valami apro szar lesz.
Fotengely jelado, benzinnyomas erzekelo...En egyszer a termosztatnal babraltam, lehuzodott valami kabel amitol felporgott a ventillator (allo mtornal).
Utana nem akart beindulni, csak miutan megtalaltam melyik kabel huzodott le.Szoval vannak am furcsasagok az autokban
FőDudu
-
-
BobaHWSW
újonc
válasz chris-77 #5240 üzenetére
Haha, koszi!:)
Igazandibol arra lettem volna kivancsi, hogy mi a jobban preferalt. Egy kevesbe tag (tejut fotozasnal nem art) de sokkal jobb minosegu lencse vagy marha szeles latoszogu de optikailag par kategoriaval rosszabb es kevesebbfenyt beengedo (ejszakai kepeknel megint fontos) lencse.
Kepmeret... Filmes ember vagyok es nekem alapvetoen 2.4:1 arany a letezo legszimpatikusabb de elfogadom, hogy azt sokan nem preferaljak.
Valahogy a 16:9 olyan unalmas viszont igyekszem fejben tartani es legkozelebbo vagaskor ilyenre is gondolni.
Macskamentes volt eddig szoval a tejutas kepet talan ma este megtudom nyitni.
-
Sipi-
tag
válasz chris-77 #5281 üzenetére
Múltkori Picasso-s vendéglős mesélte, hogy egyszer 14 napig voltak Horvátországban a tervezett 4 nap helyett, mert ott szakadt le a Picasso hűtőventije. Ott nem forgalmazták a Picasso-t és akkor még lassabb volt az alkatrészek szállítása Franciaországból.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
FőDudu
addikt
válasz chris-77 #5290 üzenetére
Az az auto kolcsonzo ceg dolga.
Itt van mellettunk a Sixt parkoloja.
Van benne nemet, osztrak, sot meg angol rendszamu autot is lattam.Valaki levezet ide - majd valaki mas meg vissza vezeti.
Lehet nem ugyanazon az utvonalon, lehet 2 honappal kesobb, de megoldjakVan ugyanis olyan opciojuk, hogy nem ugyanott adod le az autot ahol atvetted.
Mondjuk nekunk Sixt-nel ceges szinten jar kedvezmeny - igaz meg sosem hasznaltam ki.FőDudu
-
ncc1701
veterán
válasz chris-77 #6207 üzenetére
Monoblokk szabványok.
Szép baleset belemerülni a bicaj szabványokba, méretekbe, ez tényleg külön szakma.[ Szerkesztve ]
-
blueboi69
csendes tag
válasz chris-77 #6212 üzenetére
Nekem a hagyományos van, Végefelé van is róla kép, kónuszos csapággyal.
Én sem tudom miért lenne szar, de valszeg az új technológiát is el kell tudni adni valahogy
Annyiból másabb, hogy pl ez a monoblock is olyan, hogy nem tudod szerelni, ezt ahogy összerakták úgy is dobod ki.
Én a sajátomban már cseréltem csapágyat és valszeg annyiból trükkösebb, hogy be is kell tudni állítani, hogy se nem szoruljon, se nem lötyögjön. Én a legjobb tudásom szerint állítottam be, nem szorul, nem lötyög, kapott csapágyzsírt is. -
-NoVa-
addikt
válasz chris-77 #6212 üzenetére
A klasszikus négyszögtengely az egy vékony acélrúd, belül ilyen:
Ez a legrugalmasabb, legvékonyabb átmérőjű megoldás. Gyakorlatilag egy hasonló vékonyságú hosszú acélrúdon kézzel is érzed a rugalmasságot, lábbal nagyobb erőkarral és nagyobb erővel terhelve. Minden más jóval nagyobb átmérőjű, merevebb, csőtengelyes okosság, csak a felületek találkozási fogazása eltérő:
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs